Giorgos_Volos96 Δημοσ. 25 Μαΐου 2015 Δημοσ. 25 Μαΐου 2015 Καλημέρα σας...θα ήθελα να μου πείτε λίγο τις γνώμες σας για το golf...θέλω να το πάρω μεταχειρισμένο και το βρήκα με 7.000€ στα 67.000 χλμ... Καίει πολύ εντός πόλης; Στα ταξίδια για 450χλμ πόσο μου βγαίνει περίπου; Και αν αξίζει αυτή η τιμή σε αυτά τα χλμ. Ευχαριστώ
NickTG Δημοσ. 25 Μαΐου 2015 Δημοσ. 25 Μαΐου 2015 Περιμένεις σοβαρά απαντήσεις με τα στοιχεία που έχεις δώσει? Ούτε χρονολογία, ούτε τι κινητήρα έχει που μπορεί να είναι από 1200 κυβικά έως 3200 κυβικά αλλά ούτε και πόσα άλογα είναι. 3
Giorgos_Volos96 Δημοσ. 25 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 25 Μαΐου 2015 Περιμένεις σοβαρά απαντήσεις με τα στοιχεία που έχεις δώσει? Ούτε χρονολογία, ούτε τι κινητήρα έχει που μπορεί να είναι από 1200 κυβικά έως 3200 κυβικά αλλά ούτε και πόσα άλογα είναι. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6439337/
Hyphen Δημοσ. 25 Μαΐου 2015 Δημοσ. 25 Μαΐου 2015 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6439337/ Η σελίδα δέν βρέθηκε αυτο λεει. δωσε λεπτομεριες! 1
Giorgos_Volos96 Δημοσ. 25 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 25 Μαΐου 2015 Volkswagen Golf 140Hp TSI HIGHLINE '08 Τιμή: € 6.900 Κατηγορία: Αυτοκίνητο - Κομπάκτ Χιλιόμετρα: 67.000 χμ Κυβικά: 1.400 cc Ίπποι: 140 bhp Χρονολογία 5 / 2008 Χρώμα: Μαύρο (Μεταλλικό) Σασμάν: Χειροκίνητο Καύσιμο: Βενζίνη Αερόσακοι: 8 Πόρτες: 5 Καθίσματα: 5
Γιάννης Platano Δημοσ. 26 Μαΐου 2015 Δημοσ. 26 Μαΐου 2015 (επεξεργασμένο) Ολα τα fsi κλπ καινε πολυ μεσα στην πολη .Το εχει φιλος και το κινει ελαχιστα 1400 κυβικα με 150 αλαγακια ... Επεξ/σία 26 Μαΐου 2015 από Γιάννης Platano
Giorgos_Volos96 Δημοσ. 26 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 26 Μαΐου 2015 Ολα τα fsi κλπ καινε πολυ μεσα στην πολη .Το εχει φιλος και το κινει ελχιστα 1400 κυβικα με 150 αλαγακια ... TSI ειναι...επειδή δεν ξέρω πολλά μπορεί να κάνω λάθος και να είναι το ίδιο....γενικά όλα τα golf καινε πολύ; 1
kajwbtfe Δημοσ. 26 Μαΐου 2015 Δημοσ. 26 Μαΐου 2015 Όχι δεν είναι το ίδιο FSI με tsi.FSI ατμοσφαιρικό Tsi τουρμπο και με κομπρεσορα ίσως.Τώρα για το αν αξίζει αν δεν πας εκεί μεξαποιον γνωστό σου μηχανικό να το δει μην περιμένεις πολλά.Τώρα το αν καιεί πολύ σχετικό ειναι.Είχα πάρει το GT όταν βγηκε και δε θυμαμαι να έκαιγε όταν πηγαινες νορμάλ.Όταν το παταγες έκαιγε αρκετά έως πολύ.Γιαυτό σου λέω είναι σχετικό.Και μην κοιτάς τι λέει η VW για κατανάλωση..Να υπολογίζεις παραπανω..Τώρα για το αν καίνε όλα τα golf πολύ παλι και αυτό σχετικό είναι.Με το gti έχω κανει και ταξίδι με 5.8 έως 6.5 κατανάλωση αλλά μέσα στην πόλη κάτω απο 10 δύσκολο έως παρα πολυ δύσκολο.Εσένα που σε ενδιαφέρει το 1400 να πας να το δεις με μηχανικό γιατί μπορεί να μην είναι καλοσυντηρημενο και να καιει παραπανω.
Expertr Δημοσ. 26 Μαΐου 2015 Δημοσ. 26 Μαΐου 2015 fsi-tsi-tfsi ολα ιδια ειναι σαν τεχνολογια...Απο εκει και περα αλλαζει οτι καποια ειναι τουρμπατα,καποια τουρμπατα και κομπρεσορατα οπως στην συγκεκριμενη περιπτωση και καποια ατμφοσφαιρικα... Προσωπικη μου αποψη και επειδη τα εχω ζησει απο κοντα αρκετα ΟΛΑ ξεκινανε τωρα που περασαν τα χρονακια τους και βγαζουν πεταλουδες,κομπρεσσορες κτλ..Μιλαω για μαμα αυτοκινητα παντα. 2
NickTG Δημοσ. 27 Μαΐου 2015 Δημοσ. 27 Μαΐου 2015 Μια ιδέα για ένα μέσο όρο μπορείς να πάρεις από εδώ: http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=2&constyear_s=2005&constyear_e=2009&power_s=138&power_e=142&powerunit=2 Το βγάζει στα 7.66. Εγώ θα έβαζα 8.5. Σε ταξίδι λοιπόν υπολογίζεις λιγότερο από αυτό με ταχύτητες κοντά και τριγύρω από το οριο και στην πόλη παραπάνω ανάλογα την κίνηση.
Dare-Devil Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 TSI . Γενικά γεμάτοι προβλήματα και γενικά η VW έχει χαλάσει πολύ σαν αξιοπιστία . Γενικά προβλήματα. Δεν λέω .. πολύ καλα στημένα αμάξια ανετα γρήγορα κτλ αλλά πάσχουν πολύ απο αξιοπιστία. Απο κει και πέρα επιλογή σου αλλα να είσαι προετοιμασμένος για προβλήματα που λογικά θα βγάλει . Ναι μέσα στην πολη καίει πολύ στα ταξίδια όχι. Είναι οικονομικά στην κατηγορία τους για εκτός πόλης .Να ναι καλά το άριστο marketing της vw που την κρατάει ακόμα στις κορυφαίες θέσεις ..... είναι τραγικό να πληρώνεις πανακριβα ένα αμάξι και να σου βγάζει προβλήματα με το τσουβάλι σε κάποιους . Εδώ σε μια χώρα ασφαλιστική εταιρία πλέον σταμάτησε να καλύπτει με αποζημίωση οποιοδήποτε FSI η TSI κινητήρα όσον αφορά το πρόβλημα με την υψηλή κατανάλωση λαδιού . Είχαν πέσει βροχή οι αιτήσεις επισκευής απο τους πελάτες της για προβλήματα κατανάλωσης λαδιου.Φίλος πήρε το AUDI TTS 2015 . Τουλάχιστον 6 φορές σε συνεργειο της AUDI μέσα σε 3 μήνες. Προβλήματα με το τσουβάλι . Μέχρι και Νεκρά του πέταξε το DSG ενώ πήγαινε με 130 χλμ/ώρα στην εθνική και ο μόνος τρόπος να βάλεις ταχύτητα ενώ μπήκε η νεκρά χωρίς λόγο είναι να ακινητοποιηθείς . Αλλιώς δεν μπαίνει καμία .Προβλήματα με τα ηλεκτρικά παραθυρα. Προβλήματα με τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου που τις έχανε και λύση δεν εχει βρει για τα προβλήματα του ακόμα .
lionheart75 Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Eδώ στο Γερμανιστάν είναι λογικό τα Γερμανικά αυτοκίνητα να έχουν πέραση, ζήτηση και φυσικά καλή μεταπωλητική αξία παρά το γεγονός ότι τελευταία είναι μεγάλες φόλες. Έχω αγοράσει 4 αυτοκίνητα μέχρι στιγμής, ένα Γερμανικό (audi A3), δύο ιταλικά (punto, panda το δεύτερο το έχω ακόμα) και ένα Κορεάτικο (Kia sportage). Μαντέψτε ποιό ήταν το πιο ζημιάρικο, όχι φυσικά το punto (μοντέλο 97 sporting 1.2 16v 86hp) το οποίο σκότωσα το 2002 για να αναβαθμιστώ σε audi και μετάνιωσα την ώρα... O ιταλός πλέον (panta) και ο Κορεάτης είναι σκυλιά του πολέμου. Ποτέ ξανά Γερμανικό.
Dare-Devil Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Eδώ στο Γερμανιστάν είναι λογικό τα Γερμανικά αυτοκίνητα να έχουν πέραση, ζήτηση και φυσικά καλή μεταπωλητική αξία παρά το γεγονός ότι τελευταία είναι μεγάλες φόλες. Έχω αγοράσει 4 αυτοκίνητα μέχρι στιγμής, ένα Γερμανικό (audi A3), δύο ιταλικά (punto, panda το δεύτερο το έχω ακόμα) και ένα Κορεάτικο (Kia sportage). Μαντέψτε ποιό ήταν το πιο ζημιάρικο, όχι φυσικά το punto (μοντέλο 97 sporting 1.2 16v 86hp) το οποίο σκότωσα το 2002 για να αναβαθμιστώ σε audi και μετάνιωσα την ώρα... O ιταλός πλέον (panta) και ο Κορεάτης είναι σκυλιά του πολέμου. Ποτέ ξανά Γερμανικό. Αυτή την άποψη την έχουν όλο και περισσότεροι γερμανοί σε διάφορα ξένα φορουμς που διαβάζω. Το αστείο είναι όταν γυρίζει και σου λέει γερμανός που μια ζωή αγοραζε vw και audi ότι είχε το golf το προτελευταίο του βγαζε τρελά προβλήματα το πούλησε και πήρε την Full εκδοση του hyundai i30 και γράφει ότι είναι πιο αθόρυβο με λιγότερους αεροδυναμικούς θορύβους και άξιο να λεγόταν golf . 1
Giorgos_Volos96 Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά αν και με βάλατε σε σκέψεις για τις ζημιές που λέτε...εγώ άλλα είχα ακούσει.....
Expertr Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 TSI . Γενικά γεμάτοι προβλήματα και γενικά η VW έχει χαλάσει πολύ σαν αξιοπιστία . Γενικά προβλήματα. Δεν λέω .. πολύ καλα στημένα αμάξια ανετα γρήγορα κτλ αλλά πάσχουν πολύ απο αξιοπιστία. Απο κει και πέρα επιλογή σου αλλα να είσαι προετοιμασμένος για προβλήματα που λογικά θα βγάλει . Ναι μέσα στην πολη καίει πολύ στα ταξίδια όχι. Είναι οικονομικά στην κατηγορία τους για εκτός πόλης . Να ναι καλά το άριστο marketing της vw που την κρατάει ακόμα στις κορυφαίες θέσεις ..... είναι τραγικό να πληρώνεις πανακριβα ένα αμάξι και να σου βγάζει προβλήματα με το τσουβάλι σε κάποιους . Εδώ σε μια χώρα ασφαλιστική εταιρία πλέον σταμάτησε να καλύπτει με αποζημίωση οποιοδήποτε FSI η TSI κινητήρα όσον αφορά το πρόβλημα με την υψηλή κατανάλωση λαδιού . Είχαν πέσει βροχή οι αιτήσεις επισκευής απο τους πελάτες της για προβλήματα κατανάλωσης λαδιου. Φίλος πήρε το AUDI TTS 2015 . Τουλάχιστον 6 φορές σε συνεργειο της AUDI μέσα σε 3 μήνες. Προβλήματα με το τσουβάλι . Μέχρι και Νεκρά του πέταξε το DSG ενώ πήγαινε με 130 χλμ/ώρα στην εθνική και ο μόνος τρόπος να βάλεις ταχύτητα ενώ μπήκε η νεκρά χωρίς λόγο είναι να ακινητοποιηθείς . Αλλιώς δεν μπαίνει καμία . Προβλήματα με τα ηλεκτρικά παραθυρα. Προβλήματα με τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου που τις έχανε και λύση δεν εχει βρει για τα προβλήματα του ακόμα . Κοιτα...Κατα σειρα ποιοτητας στο group vag παει audi-vw-seat-skoda... Για εμενα δεν ειναι οτι εχει χαλασει η αξιοπιστια των εταιρειων αυτων.Τα προβληματα βγαινουν στα "μικρα" που τα βγαζουν λιγα κυβικα και ΠΟΛΛΑ αλογα για τον ανταγωνισμο με αποτελεσμα να βγαζουν μετα προβληματα...Δεν αναφερομαι στους ιδιοκτητες που τα τεζαρουν και τα πανε 200 + αλογα. Εχουν πεσει ολοι πανω στα vag γιατι εχουν πουληθει ΠΟΛΥΥΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ και ετσι οι ζημιες ακουγονται πιο πολυ...Για δες τι γινεται πχ και με τα corsa opc...εκει να δεις ζημιες ΧΟΝΤΡΕΣ.. Δεν μιλαμε για ηλεκτρονικα. Αντιθετα στα μεγαλα (2000cc) τα tfsi που βγαζει ειναι ΣΚΥΛΙΑ...Μιλαμε για μοτερ που διπλασιαζουν την δυναμη τους απο μαμα με κλειστο μοτερ χωρις προβληματα.Λαδι καινε ΟΛΑ τα τουρμπο/κομπρεσορατα...Δεν υπαρχει περιπτωση στην αλλαγη να μην εχει καψει λαδι και ειναι λογικο..ΕΙΔΙΚΑ με τα 5-30 και τα 0-30 που τους βαζουν ακομα και το καλοκαιρι το λαδι οταν πεσει στην τουρμπινα εξατμιζεται. Αυτο με το dsg Που λες δεν εχω ξανακουσει προβλημα.τουλαχιστον σε μαμα καταστασεις η με περιφερειακα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα