Προς το περιεχόμενο

Editorial: Η “μάχη” των γραφικών στο The Witcher 3: πολλές αλήθειες και ακόμα περισσότερα ψέματα


Ocelote

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Did the console versions restrict the PC version?

 

"If the consoles are not involved there is no Witcher 3 as it is," answers Marcin Iwinski, definitively. "We can lay it out that simply. We just cannot afford it, because consoles allow us to go higher in terms of the possible or achievable sales; have a higher budget for the game, and invest it all into developing this huge, gigantic world.

"Developing only for the PC: yes, probably we could get more [in terms of graphics] as there would be nothing else - they would be so focused, like if we would develop only on Xbox One or PlayStation 4. But then we cannot afford such a game."

 

Με λίγα λόγια,η πειρατεία σκοτώνει τα χρήματα των εταιριών ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών,πόσο πιο απλά να το πει ο άνθρωπος?

 

http://www.eurogamer.net/articles/2015-05-19-cd-projekt-red-tackles-the-witcher-3-graphics-downgrade-issue-head-on

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παιδια, το θεμα μας δεν ειναι ποσο καλο ειναι το παιχνιδι η αν αξιζει να το αγορεσετε...Το θεμα ειναι γιατι εχουν την αναγκη να κοροιδευουν τον κοσμο...Μιλαμε για 2 χρονια πριν και τα γραφικα που μας εδειχναν ηταν φανταστικα. Γιατι μας τα εδειχναν αν δεν ειχαν σκοπο να τα βγαλουν στο παιχνιδι? 

Ναι το παιχνιδι εινα ιφανταστικο και θα πουλησει πολυ καλα αλλα δεν θελουμε κανεναν developer να μας κοροιδευει ετσι γιατι αν γινει μοδα φανταστειτε τι εχει να γινει με ολες τις αλλες εταιρειες που βγαζουν παιχνιδια τα οποια χρωστανε το 50% των πωλησεων τους στα γραφικα τους...τι θα γινει τοτε? 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ιστορία της σειράς έχει ως εξής:

Witcher ενα αποκλειστικό pc game και αρκετή στήριξη στην εταιρεία απο τους pc users.

Witcher 2, πρώτα κυκλοφορία σε pc με τα γραφικά να ωθούνται σε νέα για την εποχή επίπεδα , μετά ήρθε και η έκδοση για xbox με μειωμένα γραφικά φυσικά καμιά σχέση με τα pc. Πολλές πωλήσεις στα pc και υποστήριξη στην εταιρεία.

Witcher 3 κομμένο και ραμμένο στις κονσόλες και καμία διαφορά στην pc έκδοση.

Κοινώς ενώ η σειρά ξεκίνησε σαν pc development και την περισσότερη στήριξη σαν studio την είχαν απο τους Pc users στο 3 απλά τους γράψανε στα παλιά τους τα υποδήματα κρατώντας την pc έκδοση πίσω.

Απλά θα τους χαρακτηρίσω αχάριστους το λιγότερο, απο μένα δεν ξαναπαίρνουν ευρώ ασχέτως αν στην πορεία βγάλουν 15 patches και ini files ή δώσουν HD textures.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 15 patches ούτως ή άλλως χρειάζονται και θα είναι και λίγα σε σχέση με ό,τι είχαμε συνηθίσει με τα προηγούμενα Witcher.

 

Έχουμε διαβάσει τη δήλωση των devs πολλές φορές, αλλά δεν βλάπτει να την επαναλάβουμε άλλη μία:

 

"If the consoles are not involved there is no Witcher 3 as it is," answers Marcin Iwinski, definitively. "We can lay it out that simply. We just cannot afford it, because consoles allow us to go higher in terms of the possible or achievable sales; have a higher budget for the game, and invest it all into developing this huge, gigantic world.

 

"Developing only for the PC: yes, probably we could get more [in terms of graphics] as there would be nothing else - they would be so focused, like if we would develop only on Xbox One or PlayStation 4. But then we cannot afford such a game."

 

Να το πούμε και στα ελληνικά: αν το Witcher 3 έβγαινε μόνο για PC ή το βάρος δινόταν σε αυτό το format, το παιχνίδι δεν θα ήταν το ίδιο. Μπορεί να είχε απείρως καλύτερα γραφικά αλλά ο χάρτης θα ήταν κλάσμα του υπάρχοντος. Τα bugs θα ήταν σχεδόν σίγουρα πολύ περισσότερα. Το optimization θα ήταν χαμηλότερου επιπέδου. Η διάρκεια του παιχνιδιού θα ήταν μικρότερη. Το voice acting φτωχότερο.

 

Αλλά όταν το 90φεύγα τοις εκατό της συζήτησης επικεντρώνεται στα γραφικά και μόνο, τότε δεν έχουμε πολλά περισσότερα να αναλύσουμε. Η CDPR μπορεί να έκανε φάουλ αφού άλλα παρουσίαζε και άλλα πούλησε (και μάλιστα χωρίς να ενημερώσει εγκαίρως τους πελάτες), ωστόσο έχει καταντήσει κουραστικό το να ακούμε κάθε μέρα διαμαρτυρίες από τους κατόχους της Titan. Ας βάλουν ένα Batman να τελειώσει η υπόθεση. To Witcher μπορούν να το μεταπωλήσουν σε τιμή ευκαιρίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 15 patches ούτως ή άλλως χρειάζονται και θα είναι και λίγα σε σχέση με ό,τι είχαμε συνηθίσει με τα προηγούμενα Witcher.

 

Έχουμε διαβάσει τη δήλωση των devs πολλές φορές, αλλά δεν βλάπτει να την επαναλάβουμε άλλη μία:

 

 

 

Να το πούμε και στα ελληνικά: αν το Witcher 3 έβγαινε μόνο για PC ή το βάρος δινόταν σε αυτό το format, το παιχνίδι δεν θα ήταν το ίδιο. Μπορεί να είχε απείρως καλύτερα γραφικά αλλά ο χάρτης θα ήταν κλάσμα του υπάρχοντος. Τα bugs θα ήταν σχεδόν σίγουρα πολύ περισσότερα. Το optimization θα ήταν χαμηλότερου επιπέδου. Η διάρκεια του παιχνιδιού θα ήταν μικρότερη. Το voice acting φτωχότερο.

 

Αλλά όταν το 90φεύγα τοις εκατό της συζήτησης επικεντρώνεται στα γραφικά και μόνο, τότε δεν έχουμε πολλά περισσότερα να αναλύσουμε. Η CDPR μπορεί να έκανε φάουλ αφού άλλα παρουσίαζε και άλλα πούλησε (και μάλιστα χωρίς να ενημερώσει εγκαίρως τους πελάτες), ωστόσο έχει καταντήσει κουραστικό το να ακούμε κάθε μέρα διαμαρτυρίες από τους κατόχους της Titan. Ας βάλουν ένα Batman να τελειώσει η υπόθεση. To Witcher μπορούν να το μεταπωλήσουν σε τιμή ευκαιρίας.

 

Επειδή το είπαν οι developers δε σημαίνει οτι ειναι και αλήθεια...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι η επίσημη δήλωση που έκανε ο συνιδρυτής της CDPR Marcin Iwinski. Το αν θέλουμε να τον πιστέψουμε ή όχι είναι άλλη ιστορία.

 

Αν πάντως κρίνουμε από τις πωλήσεις του τίτλου μέχρι στιγμής (95% των retail copies προέρχονται από τις κονσόλες), μάλλον λέει την αλήθεια. Στα παραπάνω νούμερα δεν συνυπολογίζονται οι ψηφιακές πωλήσεις, που είναι μάλλον περισσότερες στα PC ένεκα GOG. Όμως και στις κονσόλες τα digital downloads δεν είναι αμελητέα, καθώς μόλις πριν ένα χρόνο στην Αγγλία υπολογίζονταν στο 30% του συνολικού τζίρου και είναι βέβαιο πως τώρα πια το νούμερο θα έχει αυξηθεί σημαντικά (φαντάζομαι στις ΗΠΑ θα είναι ακόμα μεγαλύτερο).

 

Πάει να πει ότι η (συντριπτική; ) πλειοψηφία των εσόδων της CDPR φαίνεται να προέρχεται (πλέον) από τις κονσόλες. Αυτό δεν μπορεί να το αγνοήσει κανένας developer και κανένας manager που διαχειρίζεται projects δεκάδων εκατομμυρίων. Εκτός αν νομίζουμε ότι ο καημός του είναι να ευχαριστήσει όσους έχουν i7 και Titan.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω δεν επικοινωνούμε ... κανένας δεν είπε να μην υπολογίζουν τις κονσόλες!

 

Αυτο που λέμε, ειναι να υπολογίζουν ΚΑΙ ΤΟΥΣ PC gamers, το οποίο ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝΕ σωστά!

 

Δε θυμαμαι ποσά εκκατομύρια προπωλήσεις έκανε στο PC το παιχνίδι. Μην τους δικαιολογείς φιλε μου.

Απλά ειναι άπληστοι και δεν ξοδεύουν για την PC έκδοση του παιχνιδιού όσα θα έπρεπε.

 

Εγώ έχω παίξει παιχνίδι πειρατικό και επειδή ηταν γαματο το αγόρασα αφού το τελείωσα. Ο κόσμος ανταμείβει την καλή δουλειά.

Και γιατι δεν υπολογίζουν τις ψηφιακές πωλήσεις στα PC; Όλοι αγοράζουμε μόνο ψηφιακά τα παιχνίδια πλέον.

Τι εξυπνάδα ειναι αυτη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο τελευταίο με τις ψηφιακές πωλήσεις θα συμφωνήσω απόλυτα, πήγαινε όμως να το πεις σε όσους θέλουν να μυρίζουν "πλαστικούρα" όταν ανοίγουν τη συσκευασία (είχαμε πρόσφατη συζήτηση στο κονσολάδικο thread πάνω σε αυτό). Θα μπορούσαν απλώς να υπολογίζουν και τα digital sales. Αλλά μάλλον είναι ευκολότερο να ρωτήσουν 5-10 μαγαζιά πόσο πούλησαν παρά να ρωτάνε τις διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες (Steam, GOG) κλπ. Λογικά θα υπάρχουν και συμφέροντα πίσω από όλα αυτά.

 

Εγώ εξακολουθώ να μην θεωρώ ότι οι PC users αγνοήθηκαν από τη CDPR. Μια χαρά είναι το παιχνίδι στο PC, ακόμα κι αν δεν έχει τα γραφικά του 2013. Ίσως σε μελλοντική enhanced edition.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το 99% των pc gamers αγοραζει παιχνιδια πλεον μονο απο steam/gog κλπ και αυτοι ΔΕΝ υπολογιζουν τα digital sales?????!!

Ετσι κλαιγομαι και εγω για την πειρατεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

1) πιστευω οτι σε 1 χρονο με το που τελειωσουν και τα 2 dlc θα δωσουν τσαμπα το enhanched οπως κανανε με τα 2 προηγουμενα

2)οποιος εκανε αναβαθμιση με βαση τα βιντεο και οχι με τα syster req που ειχε δωσει η εταιρεια ειναι για κλαματα... ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΧΩΡΙς ΝΑ ΞΕΡΕΙς ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ!!!

3) η εταιρεια εχει αποδειξει απειρες φορες οτι προσπαθει να δωσει το καλυτερο προιον ακομα και χρονια μετα την εκδοση οπως witcher 1 που οτιδηποτε μπουρδα ρωτησεις θα βοηθησει (προσωπικη εμπειρια μιλαω)

4) νομιζω οτι για το preorder ειδικα του witcher 3 δεν θα επρεπε να χτυπιουνται ο κοσμος. εδινε ενα σκασμο πραγματα και εχεις σιγουρα μια εταιρεια που θα πατσαρει το προιον μεχρι να ειναι τελειο (witcher 1 kai 2 )

 

 

η θεωρια μου (μωλντερ που εισαι να με θαυμασεις)

πιστευω οτι ριξανε λιγο παραπανω βαρος στο να τρεξει σταθερα στις κονσολες που ολοι ξερουμε οτι ειναι βασικα pc που δεν εχουν τις δεκαδες μπουρδες που τρεχουν στο background ενος pc!

σε 1 χρονο αντε 2 στην χειροτερη το παιχνιδι θα ειναι χαρμα οφθαλμων (οχι που δεν ειναι, εχω λυσσαξει που δεν μπορω να το τρεξω στην μπακατελα και το γνωριζα αλλα το προαγορασα γιατι ειμαι fanboy της εταιρειας)

 

υγ1

κανεις ομως δεν μιλα που πχ το GTA 4 ειναι σχεδον ακατορθωτο να τρεξει γιατι ακομα θελει windows game live!!! εκει γιατι δεν γκαριζει ο κοσμος;; δεν θα επρεπε η rockstar να το διορθωσει;;; σε αντιθεση με το witcher 1 που η cd πριν 3 μηνες ειχε patch ΓΙΑ LINUX!!!

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑ , ειλικρινα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Κάτι αντίστοιχο κάνει η Bethesda και με το Fallout 4 , μέτρια γραφικά.

Διόρθωσαν άραγε την physics engine;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...