Radiant Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Καλησπέρα για να ενεργοποιηθούν τα 4 ευρώ από τη Χ.Ε. θα πρέπει να κάνω εγγραφή στο newsletter τους και να μου ρθει μέιλ ή λειτουργεί και με αυτό που έχετε αναρτήσει; λειτουργεί κανονικά από το παραπάνω λινκ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
funbreaker Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Μου έχει τελειώσει το έγχρωμο μελάνι. Αν εκτυπώσω ασπρόμαυρο από επιθυμίες δεν θα γίνει δεκτό? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mary Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Ειναι στην ευχερεια της/του καθε ταμια. Μπορει και να μη το δεχτει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Αυτο που ειναι στην ευχερια του καθε ταμια λες και ειναι στελεχος και παιρνει αποφασεις πολυ μου σπαει τα νευρα. Επρεπε να πουνε δεχομαστε η οχι τα ασπρομαυρα κουπονια.τελος! (Mary γενικως το λεω εννοειτε δεν παει για εσενα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
funbreaker Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Εντύπωση μου κάνει να είναι στην ευχέρεια του ταμία. Εκτός απ αυτό, τι τους πειράζει να είναι ασπρόμαυρα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mary Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Μπορει να μην το δεχτει η εταιρεια οταν ερθει η ωρα το σ/μ τους παραδωσει τα κουπονια. Ειλικρινα δε ξερω για ποιο λογο πρεπει να ειναι εγχρωμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
funbreaker Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Μπορει να μην το δεχτει η εταιρεια οταν ερθει η ωρα το σ/μ τους παραδωσει τα κουπονια. Ειλικρινα δε ξερω για ποιο λογο πρεπει να ειναι εγχρωμα. Δηλαδή την εταιρία δεν την νοιάζει το barcode αλλά το χρώμα? Δεν πάνε καλά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Radiant Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Τζαμπα το ψάχνετε. Θεωρητικα πρέπει να είναι έγχρωμα. Δεν έχει νόημα και καμιά λογική αλλά αν δεν είναι έχουν δικαίωμα να μη το δεχτούν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
funbreaker Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Εγώ πάντως έστειλα ήδη email στις επιθυμίες για να τους πω ευγενικά ότι είναι μαλάκες με το θέμα. Δηλαδή και να μην μου είχε τελειώσει το έγχρωμο μελάνι γιατί να το ξόδευα χωρίς λόγο ενώ χρειάζεται μόνο το barcode? 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Radiant Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Εγώ πάντως έστειλα ήδη email στις επιθυμίες για να τους πω ευγενικά ότι είναι μαλάκες με το θέμα. Δηλαδή και να μην μου είχε τελειώσει το έγχρωμο μελάνι γιατί να το ξόδευα χωρίς λόγο ενώ χρειάζεται μόνο το barcode? Δε διαφωνώ και καλά έκανες αλλά προσωπικα δεν ψήνομαι να ασχοληθώ τόσο. Στο παρελθόν ταμιας μου το πέρασε κια ασπρόμαυρο, χωρίς σχόλιο. Επίσης και χωρίς ταυτότητα μερικές φορές. Γι'αυτο σου λέει η Mary ότι είναι στην ευχερεια του υπαλλήλου(καλώς ή κακώς). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Ο/Η ταμίας ελέγχει βασικά, την ημερομηνία λήξης και, αν έχει χρεωθεί στο παρελθόν κάποιο κουπόνι ή έχει πάρει οδηγίες, ζητάει και ταυτότητα για να συγκρίνει με το όνομα πάνω στο κουπόνι. Έχουν αναφερθεί πολλά σχετικά περιστατικά. Σε ότι αφορά στο χρώμα του κουπονιού, υπάρχουν εταιρείες που το ζητάνε πριν εκτυπώσεις και έχει γίνει αρκετή συζήτηση στο παρελθόν και ορισμένοι είπαν ότι πέρασαν και μη έγχρωμα αλλά αυτός δεν είναι ο κανόνας. Με την ευκαιρία, να επαναλάβω την πολύ καλή λειτουργία του pockee το τελευταίο διάστημα, σε τα συνεχή ενημερωτικά για την εξέλιξη κάθε αγοράς από την αποστολή των στοιχείων μέχρι την κατάθεση των χρημάτων. Χρειάζεται προσοχή, πάντως, στην επιλογή των κατάλληλων ειδών που είναι σε προσφορά, από την ποικιλία των προιόντων της εταιρείας, όπως πχ στα Pringles που τρέχει ακόμη η προσφορά και συγκεκριμένα στα κουτιά των 165γρ ενώ υπάρχουν στη γκάμα της εταιρείας και ίδια κουτιά με περιεχόμενο 150γρ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Καταρχην να πω και εγω το ιδιο για το pockee Μειωθηκε κατα 80% ο χρονος καταθεσης χρηματων και μπραβο τους. Επισης η εφαρμογη ειναι μετα τα update πολυ καλη και ευκολη στην χρηση. Αλλα: Α) η βλακεια με ενχρωμα η ασπρομαυρα μ σπαει τα νευρα.γτ να χαλαω το μελανι μου αφου ουτως η αλλως το barcode τους νοιαζει. Β)γιατι να ειναι στην ευχερια του υπαλληλου αν θα το περασει; τι ειναι ο υπαλληλος εκπρόσωπος του pockee και του καθε pockee με κουπονια και αναλογως τα κεφια αποφασίζει;; βγαλτε ενα χαρτι και στειλτε το στα s/m που συνεργαζεστε και πειτε τα θελουμε ολα τα κουπονια ασπρομαυρα η ενχρωμα και τελος.να ξερουν κ αυτοι τι να κανουν και εμεις τι να εκτυπωσουμε. Καθε φορα πρεπει να πηγαινω με την αγωνια δηλαδη αν δουλευει η "καλη ταμιας" και θα το δεχθει η αν δουλευει η κακια σουλα δεν θα το δεχθει;; εεεεε αηδια.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Ας δούμε το θέμα αντικειμενικά, εστιάζοντας και στην άλλη πλευρά Είναι γνωστό ότι ο ταμίας κάθε sm αποτελεί ένα κρίκο από την αλυσίδα λειτουργίας του και αποδίδει λογαριασμό κάθε μέρα με βάση τα χρήματα που εισέπραξε και τα κουπόνια, δωροεπιταγές, κάρτες κλπ Αυτό το σύνολο προχωράει στο λογιστήριο που προωθεί όσα δεν αποτελούν χρήμα στην αντίστοιχη διαδικασία (χρέωση των κουπονιών στις αντίστοιχες εταιρείες, αποστολή των καρτών στους αντίστοιχους πιστωτικούς οργανισμούς κ.ο.κ.) Μετά την ολοκλήρωση του κύκλου και την τελική εκκαθάριση, υπάρχουν, προφανώς, κάποια κουπόνια που δεν τα δέχεται η εταιρεία και τα επιστρέφει. Οι υπεύθυνοι, και πάλι προφανώς, θα καταλογίσουν τις διαφορές στον ταμία αφού αυτός θεωρείται υπεύθυνος. Αυτό, βέβαια, κοινοποιείται αμέσως μεταξύ των υπαλλήλων και όλοι "κουμπώνονται", πλέον. Έτσι, είναι λογικό, όταν βέπει κουπόνι, ακόμηκαι αν δεν του έχει τύχει, να προσπαθεί να προφυλαχτεί και ψάχνει να βρει αιτία και δικαιολογία για να μην παραλάβει το κουπόνι. Πολλές φορές έχουμε διαβάσει ότι ο ταμίας μεταφέρει το θέμα στον προιστάμενο, για να πάρει έγκριση, μεταφέροντας έτσι την ευθύνη στο επόμενο επίπεδο. Κάπως έτσι λειτουργεί, γενικά, το σύστημα και δεν νομίζω ότι είναι σωστό να ρίχνουμε το βάρος στον τελευταίο κρίκο που είναι ο ταμίας. Θα μπορούσε, κάλλιστα, να αναλαμβάνει την ευθύνη η επιχείρηση, σ' αυτές τις περιπτώσεις (ίσως να γίνεται σε κάποια), και να μην φορτώνεται ο ταμίας. ΥΓ Διευκρινίζω ότι 1) δεν έχω sm, 2) δεν είμαι ταμίας αλλά απλός καταναλωτής. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
funbreaker Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δε διαφωνώ και καλά έκανες αλλά προσωπικα δεν ψήνομαι να ασχοληθώ τόσο. Στο παρελθόν ταμιας μου το πέρασε κια ασπρόμαυρο, χωρίς σχόλιο. Επίσης και χωρίς ταυτότητα μερικές φορές. Γι'αυτο σου λέει η Mary ότι είναι στην ευχερεια του υπαλλήλου(καλώς ή κακώς). Σιγά την ενασχόληση, ούτε 2 λεπτά, αν στέλναν πολλοί ίσως το διόρθωναν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Radiant Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Παρόλα αυτά έχουν δώσει εναλλακτικτές στη δωρεάν εκτύπωση. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα