Προς το περιεχόμενο

Απορίες, οδηγοί και προϊόντα με έκπτωση από epithimies, livesmart, myplanet, nestlenoiazomai και pockee


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω προσπαθησει να βαλω 2 διαφορετικους λογαριασμους στο pockee (αντι για το paypal που ειχα μεχρι τωρα) και στους 2 μου γραφει " ο λογαριασμος χρησιμοποιειται απο αλλο χρηστη"...

 

Πωτς γκενεν αυτο;

 

Αν οντως χρησιμοποιειται, θα μπαινουν λεφτα χωρις να αγοραζω τιποτα!  :-) (just kidding)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 891
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Τελικά στο site της χωριό μπόρεσα μόνο μέσω Facebook & google+.... Κλασικά με mail δεν κάνει κάτι σε μένα.

 

 

Επίσης, σας ξαναεβαλε στο PayPal το pockee; γιατί προσπαθώ να του βάλω λογαριασμό τραπέζης που δεν τον έχω βάλει αλλού και μου βγάζει μήνυμα ότι χρησιμοποιείται ήδη! Κάποιο κόλλημα έχει φάει μάλλον η έεφαρμογή αλλά έχω αγοράσει 40€ πράγματα και θέλω να τα περάσω....λέω να αφήσω το PayPal για την ώρα μέχρι να μπορέσω να μου περάσει τον αριθμό τραπέζης .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το άλλαξα σε τραπ. λογαριασμό γιατί όσο έχω λεφτά στο paypal ψωνίζω. :P

 

αστα να πανε , εχω κανει τους κινεζους πλουσιους  :-D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια μια βοηθεια ,

δεν μου εμφανίζονται όλα τα καταστήματα, στο κινητο της γυναικας,και δεν μπορω να περασω την αποδειξη.

Στο δικο μου κινητο εμφανίζονται κανονικα.

Κανουμε απεγκατασταση μηπως την εφαρμογή και εγκατασταση ξανα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα μπηκα με το δικο μου κινητο στον λογαριασμο της,και όλα οκ.

Μετα εκανα log in παλι στο κινητο της με τον δικο της λογαριασμο και εμφανιστηκαν όλα τα καταστήματα.

Ευχαριστω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόίς έλαβα το παρακατω μηνυμα απο pockee υστερα απο ερωτημα μου...

 

"Καλησπέρα σας,

Ευχαριστούμε για το μήνυμα σας. Να σας ενημερώσω ότι έχουμε λύσει προς το παρόν το πρόβλημα που αντιμετωπίζαμε στις συναλλαγές μας στο Paypal οπότε δεν είναι απαραίτητο να καταχωρήσετε άλλο λογαριασμό. Αν παρόλα αυτά θέλετε να δηλώσετε έτσι και αλλίως άλλο λογαριασμό, δοκιμάστε να κάνετε αποσύνδεση- επανασύνδεση. Αν εξακολουθήσει να υπάρχει το πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας."

 

Οποτε προς το παρον το Paypal δουλευει κανονικα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδω και 2 μερες μου εχει στειλει mail και ενημερωση στην εφαρμογη το pockee οτι οι συναλαγγες μου εξαργυρωθηκαν αλλα ουτε στον λαγαριασμο ουτε στο paypal εχει μπει κατι και τα χρηματα ειναι "προς καταθεση". εσας μπηκαν αμεσως τα χρηματα ή απλα επιβεβαιωνονται γρηγορα πλεον οι συναλλαγες αλλα τα χρηματα αργουν περισοοτερο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

e-mail από Pockee στις 14.26:

 

 

Αγαπητέ χρήστη,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας σχετικά με τη διακοπή πληρωμών σε PayPal λογαριασμούς, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το ζήτημα έχει επιλυθεί.

Οι καταθέσεις σε PayPal λογαριασμούς συνεχίζουν και γίνονται ανεμπόδιστα. 

Για οποιαδήποτε βοήθεια χρειάζεσαι, μπορείς να μας καλέσεις στο 210 6017821 ή να μας στείλεις email στο [email protected].

Καλή συνέχεια με περισσότερες Pockee εξαργυρώσεις!

Φιλικά
Η ομάδα του Pockee

 

Και επίσημα διορθώθηκε το όποιο θέμα είχαν...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το αποπάνω ποστ σου ακριβώς αναφέρει αυτό που σε απασχολεί.

το μέιλ δεν του το έστειλαν μετά από κάποια ερώτηση που έκανε,το έστειλαν σε όλους μας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...