Προς το περιεχόμενο

αλλαγη σε λαστιχα corsa


darkshadow254

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα παιδια

εχω ενα κορσακι του 98 που εχω δωσει στην μανα μου να εχει για να κινειται...το θεμα ειναι οτι ηταν αρκετα παραμελημενο και τα λαστιχα πλεον κλεινουν 8ετια ειναι και ιδιαιτερα φθαρμενα...οποτε σκεφτηκα

ειναι καλυτερα μια τετραδα μεταχειρισμενα λαστιχα μεγαλων εταιριων?η καλυτερα μια τετραδα απο λαστιχα στυλ hankook η καπως ετσι καινουργια? ειναι και περιεργες εποχες δεν μπορω να διαθεσω τρελο ποσο αλλωστε το αυτοκινητο ειναι θεμα αν κανει στο συνολο 100χλμ την εβδομαδα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερα καινούργια από θυγατρική (hankook, Firestone, Falken Uniroyal, Κleber, BF Goodrich, Kormoran, Vredestein, Barum, Fulda, Sava κλπ.) 

Όχι μεταχειρισμένα. Όχι κινέζικα-noname.

Επίσης, μην κυκλοφορείς με λάστιχα 8ετίας και ιδιαίτερα φθαρμένα. Καλύτερα να τα αλλάξεις το συντομότερο δυνατόν χτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε 250 ευρώ πάντως βάζεις κορυφαία λάστιχα σε κρατήματα καινούρια και επώνυμα . 

Και μια διευκρίνηση . Λάστιχα δεν αλλάζουμε όταν έχει φαγωθεί το πέλμα τους. Λάστιχα αλλάζουμε το πολύ στην 5ετία ασχέτως πόσο εχει φαγωθεί το πέλμα τους . Το λάστιχο όσο κάθετε και λόγο καιρικών συνθηκών (ο χειρότερος εχθρός είναι ο ήλιος) χάνει τις φυσικές του ιδιότητες.  

Επίσης τα λάστιχα είναι λάστιχα . Δεν επιλέγουμε καλό η μάπα ελαστικό με βάση πόσα χιλιόμετρα κάνεις . Μια φορά θα σου χρειαστεί να φρενάρεις απότομα . 

Σαν συμβουλή : Όσο γίνεται περισσότερα λεφτά να δώσεις γιατί για την ασφάλεια μας δεν πρέπει να γίνονται "τσιγκουνιές" εκτός και αν η ζωή μας κοστολογείται σε λεφτά ...... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες την Ευρωπαική ταμπέλα για τα λάστιχα και βάλε κάτι που να έχει το πολύ C στο economy και το πολύ B στο βρεγμένο.

Η διαφορά σε κατανάλωση σε σχέση με λάστιχα που παίρνουν F στο economy είναι τέτοια που εξοικονομείς το κόστος του ελαστικού από τα καύσιμα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σωστό είναι να μπούνε πίσω ώστε να έχεις προβλέψιμη οδηγική συμπεριφορά. Οι περισσότεροι βέβαια τα βάζουν μπροστά για να έχουν καλύτερη πρόσφυση.

 

Στην πράξη τα μπροστά φθείρονται πολύ πιο γρήγορα από τα πίσω. Οπότε τα πίσω τα φέρνεις μπροστά και τα καινούργια τα βάζεις πίσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε αμαξι με μπροστινη κινηση , τοποθετώντας  2 καινούργια ελαστικά , τά βαζουμε μπροστά ή πίσω ?

Μπροστά θα τα βάλεις . Γιατί σε ενδιαφέρει περισσότερο η προσφυση μπροστά παρα πίσω καθώς και το καλύτερο φρενάρισμα 

Ο πίσω άξονας ελέγχεται αν χάσει την πρόσφυση του . Ο κινητήριος άξονας εξαιρετικά δύσκολα ελέγχεται σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπροστά θα τα βάλεις . Γιατί σε ενδιαφέρει περισσότερο η προσφυση μπροστά παρα πίσω καθώς και το καλύτερο φρενάρισμα

Ο πίσω άξονας ελέγχεται αν χάσει την πρόσφυση του . Ο κινητήριος άξονας εξαιρετικά δύσκολα ελέγχεται σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης

Μηπως καταλαθος τα εγραψες αναποδα;;;

Εσυ πως ακριβως ελεγχεις τον μη κινητηριο αξονα και ΔΕΝ ελεγχεις τον κινητηριο;;

Καινουριο ειναι αυτο;;

Επισης εαν θελει καποιος αναγκαστηκα να κανει αυτην την τραμπα το καλο λαστιχο στα προσθιοκινητα το βαζουμε ΠΙΣΩ!!!!

Εαν σου φυγει ο κωλος εσενα με προσθοκινητο πες μου και εμενα πως θα το μαζεψεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^ δηλ τα 106, 306 και τοσα αλλα δεν μαζευονται;

Μαζευεις κωλο ΕΙΔΙΚΑ απο 106 και saxo;;

Πρεπει να περασεις στο βιβλιο guiness..

Οσα απο αυτα ειχαν τρακαρει σε στροφιλικια για αυτον τον λογο τρακαραν...

Γιατι με το παραμικρο αφημα του γκαζιου η δισταγμο πεταγε κωλο και σε εφερνε τετακε...

Τωρα εαν εσυ μπορεις να σταματησεις το τετακε σε προσθιοκινητο με χιλιομετρα εισαι πανω απο την φυση!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ μιλάμε για ασφάλεια, όχι για γρήγορη οδήγηση. Να είσαι πάνω στη στροφή και να δεις εμπόδιο οπότε να πρέπει να πατήσεις φρένο. Ένα 106 δεν μπορεί να πατήσει 100% φρένο σε τέτοιο σενάριο χωρίς να φέρει σβούρα.

Υπάρχει λόγος που οι κατασκευαστές σετάρουν τα αυτοκίνητα να είναι υποστροφικά και είναι 100% συνειδητή επιλογή.

Μην ακούτε τις μπούρδες του "ειδικού" τύπου.

Απλά τώρα με το ESP να καθαρίζει πολλοί κατασκευαστές ξεμυτίζουν λίγο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μηπως καταλαθος τα εγραψες αναποδα;;;

Εσυ πως ακριβως ελεγχεις τον μη κινητηριο αξονα και ΔΕΝ ελεγχεις τον κινητηριο;;

Καινουριο ειναι αυτο;;

Επισης εαν θελει καποιος αναγκαστηκα να κανει αυτην την τραμπα το καλο λαστιχο στα προσθιοκινητα το βαζουμε ΠΙΣΩ!!!!

Εαν σου φυγει ο κωλος εσενα με προσθοκινητο πες μου και εμενα πως θα το μαζεψεις...

Γενικά οι κατασκευαστές ελαστικών συνιστούν να αλλάζεις πρώτα τα πίσω ελαστικά σε μπροσθιοκίνητο με το σκεπτικό ότι ο πίσω άξονας είναι αυτός που περιμένεις να γλιστρήσει πρώτος . Κατα την δικιά μυο άποψη αυτή την συμβουλή στην δίνουν γιατί ένας μέσος οδηγός δεν έχει μάθει να επαναφέρει το αμάξι του σε περίπτωση που χάσει την πρόσφυση ο πίσω άξονας . 

Ένας οδηγός που σέβεται τον εαυτό του κατα την δικιά μου άποψη πρέπει να οδηγά συνειδητά αλλά να ξέρει να αντιμετωπίζει ακραίες καταστάσεις έλλειψης πρόσφυσης . 

Η έλλειψη πρόσφυσης στους πίσω τροχούς ελέγχεται με ανάποδο τιμόνι .

 

Κάθε ένα εχει τα αρνητικά και τα θετικά του. 

 

Για παραδειγμα στην δικιά μου περίπτωση προτιμώ να έχω την μεγαλύτερη πρόσφυση μπροστά (χωρίς να σημαίνει αυτό ότι πίσω θέλω την χειρότερη πρόσφυση )

Προσωπικά θέλω πρόσφυση για καλύτερο φρενάρισμα καλύτερο πάτημα μπροστά στις πειταχύνσεις καθώς και καλύτερο πάτημα για τον καλύτερο δυνατό έλεγχο της κατευθυντικοτητας του αυτοκινήτου Μην ξεχνάμε ότι οι πίσω τροχοί ακολουθάνε την πορεία των μπροστινών . Αν χάσεις μπροστά την πρόσφυση δεν έχεις να μαζέψεις τίποτα  . Απλά όπου σε βγάλει το αμάξι .

 

Σε αμάξια με ΕSP έχεις ένα συν ακόμα για να μην σκέφτεσαι τόσο τον πίσω άξονα . Για να μην παρεξηγηθούμε . Το ESP βελτιώνει και έχει και αυτό τα όρια του .  

 

Αυτή είναι η σκέψη μου γενικά.

 

Εδώ μιλάμε για ασφάλεια, όχι για γρήγορη οδήγηση. Να είσαι πάνω στη στροφή και να δεις εμπόδιο οπότε να πρέπει να πατήσεις φρένο. Ένα 106 δεν μπορεί να πατήσει 100% φρένο σε τέτοιο σενάριο χωρίς να φέρει σβούρα.

Υπάρχει λόγος που οι κατασκευαστές σετάρουν τα αυτοκίνητα να είναι υποστροφικά και είναι 100% συνειδητή επιλογή.

Μην ακούτε τις μπούρδες του "ειδικού" τύπου.

Απλά τώρα με το ESP να καθαρίζει πολλοί κατασκευαστές ξεμυτίζουν λίγο.

Όπως τα λες. Πολλά αυτοκίνητα έχουν σκοπίμως την τάσης υποστροφής για λόγους ασφαλείας σε συγκεκριμένες καταστάσεις όσο παράξενο και αν φαίνεται αυτό .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά οι κατασκευαστές ελαστικών συνιστούν να αλλάζεις πρώτα τα πίσω ελαστικά σε μπροσθιοκίνητο με το σκεπτικό ότι ο πίσω άξονας είναι αυτός που περιμένεις να γλιστρήσει πρώτος . Κατα την δικιά μυο άποψη αυτή την συμβουλή στην δίνουν γιατί ένας μέσος οδηγός δεν έχει μάθει να επαναφέρει το αμάξι του σε περίπτωση που χάσει την πρόσφυση ο πίσω άξονας .

Ένας οδηγός που σέβεται τον εαυτό του κατα την δικιά μου άποψη πρέπει να οδηγά συνειδητά αλλά να ξέρει να αντιμετωπίζει ακραίας καταστάσεις έλλειψης πρόσφυσης .

Η έλλειψη πρόσφυσης στους πίσω τροχούς ελέγχεται με ανάποδο τιμόνι .

 

Κάθε ένα εχει τα αρνητικά και τα θετικά του.

 

Για παραδειγμα στην δικιά μου περίπτωση προτιμώ να έχω την μεγαλύτερη πρόσφυση μπροστά (χωρίς να σημαίνει αυτό ότι πίσω θέλω την χειρότερη πρόσφυση )

Προσωπικά θέλω πρόσφυση για καλύτερο φρενάρισμα καλύτερο πάτημα μπροστά στις πειταχύνσεις καθώς και καλύτερο πάτημα για τον καλύτερο δυνατό έλεγχο της κατευθυντικοτητας του αυτοκινήτου Μην ξεχνάμε ότι οι πίσω τροχοί ακολουθάνε την πορεία των μπροστινών . Αν χάσεις μπροστά την πρόσφυση δεν έχεις να μαζέψεις τίποτα . Απλά όπου σε βγάλει το αμάξι .

 

Σε αμάξια με ΕSP έχεις ένα συν ακόμα για να μην σκέφτεσαι τόσο τον πίσω άξονα .

 

 

Όπως τα λες. Πολλά αυτοκίνητα έχουν σκοπίμως την τάσης υποστροφής για λόγους ασφαλείας σε συγκεκριμένες καταστάσεις όσο παράξενο και αν φαίνεται αυτό .

Αναποδο τιμονι σε μπροσθιοκινητο που φευγει κωλος δεν λεει και πολλα...Παλι οι πιθανοτητες να το μαζεψεις ειναι 1-2%...

Γιατι για να σου φυγει ο κωλος σε στροφη χωρις να εχει κατι μπροστα σημαινει οτι μπηκες γρηγορα αρα δυναμη στους πισω τροχους ΔΕΝ εχεις αρα φευγουν οπως ειναι μαζι με την φυγοκεντρο και σε τραβανε οτι λαστιχα και να εχεις βαλει εσυ μπροστα..

Το να μπεις γρηγορα σε μια στροφη και απλα να νιωθεις το πισω ελαστικο να γλιστραει ..οκ...

Μεχρι εκει ειναι ελεγχομενο αφου συνεχιζεις να εχεις την ιδια γραμμη..

Εμεις λεμε να πεταξει κανονικα κωλο..Εκει το σωζεις μονο με κινηση στους πισω τροχους οπως αντιστοιχα και ενα πισωκινητο που πεταει μουτρα ΔΕΝ μαζευεται..Εκει που θελει να παει θα παει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Η έλλειψη πρόσφυσης στους πίσω τροχούς ελέγχεται με ανάποδο τιμόνι .

 

 

 

Σε πισωκίνητο ναι, με ανάποδο τιμόνι διορθώνεις τα πάντα, σε μπροστινοκίνητο κάνεις μια τρύπα στο νερό, δεν προλαβαίνεις να μαζέψεις τίποτα.

Σε κάποια αντίστοιχη κουβέντα είχε βάλει ένα βιντεάκι της michelin ο frenzy, που έδειχνε στην πράξη (σε πίστα με ελεγχόμενες συνθήκες) για ποιο λόγο τα πίσω λάστιχα πρέπει να είναι πάντα σε καλή κατάσταση ή εστω σε καλύτερη από τα μπροστά.

Αν το βρω θα το βάλω.

 

 

Επίσης, το καλό με την υποστροφή, είναι πως συνήθως προειδοποιεί τον οδηγό πως χάνει τον έλεγχο και του δίνει κάποιο χρόνο να αντιδράσει (μιλώντας πάντα για φυσιολογικά σενάρια, όχι να μπεις με 160 στα λιμανάκια και να φύγεις απ'ευθείας για μπάνιο).

 

Σε περίπτωση υπερστροφής έχεις φέρει σβούρα πριν το καταλάβεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...