Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχουμε και λέμε.
Είχα σύνδεση Wind και αφού τελείωσε το συμβόλαιο μου έκανα μεταφορά στον ΟΤΕ σταθερό και κινητό.
13/05 πήρα το ρουτερ μαζί με την κάρτα και την επόμενη μέρα έγινε η μεταφορά και είχα και κινητό και σταθερό
από τον ΟΤΕ.Προφανώς η Wind μου έκανε προσφορές μέχρι και σήμερα για να επιστρέψω.

Η σημερινή προσφορά(21/05) ήταν πολύ καλή κ αποφάσισα να επιστρέψω.
Για να το κάνω αυτό μου είπαν πρέπει να μιλήσω με το τμήμα φορητότητας του ΟΤΕ και να τους ζητήσω να στείλουν την γραμμή.
Νωρίτερα σήμερα το πρωί πήγα από το κατάστημα Γερμανός όπου είχα κάνει το καρτοσυμβόλαιο και τη σύνδεση του σταθερού
και μου είπαν πως πρέπει να πληρώσω πρόστιμο 120ε.Το ίδιο είπαν και από το κατάστημα ΟΤΕ.

Η δε Wind επιμένει πως έχω δικαίωμα μέχρι 15 μέρες (28/05) να φύγω χωρίς να πληρώσω τίποτα.

Δεν βρίσκω πουθενά κάποια νομολογία που να ανεφέρει αυτό που ισχυρίζεται η Wind.
Δεν έχω πάρει κάποια επιδότηση από ΟΤΕ για συσκευή μόνο το ρουτερ.
Το καρτοσυμβόλαιο είναι φοιτητικό.

Και τώρα έρχεται το ερώτημα.
Ποιόν να πιστέψω;Τι wind ή τον ΟΤΕ;
Το πρόστιμο αυτό αν αποφασίσω να μην το πληρώσω τι πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπίσω(πέρα από το κακό μητρώο στον ΟΤΕ);

Ευχαριστώ εκ τον προτερων

Υ.Γ. http://www.eett.gr/ εδώ δεν βρήκα κάποια απάντηση.Θα τσεκάρω ξανά το συμβόλαιο και θα ενημερώσω ...

Δημοσ.

Έχεις ένα point και εσύ αλλά είχα ξανά ακούσει πως η διακοπή συμβολαίο τον πρώτο μήνα είναι σχετικά φθηνή και όσο πάει ο χρόνος ανεβαίνει...
Να το ψάξω πως;
Δεν είναι να εμπιστευτώ καμία από τις δυο...!
Νομολογία δεν είναι κ το πιο εύκολο να την βρω..όσο έχω ψάξει..τπτ...!

Επισκέπτης
Δημοσ.
 

είχα ξανά ακούσει πως η διακοπή συμβολαίο τον πρώτο μήνα είναι σχετικά φθηνή και όσο πάει ο χρόνος ανεβαίνει...

 

Εγώ πάλι είχα βιώσει το αντίθετο (wind).

Όπως και να 'χει, τσέκαρε το συμβόλαιό σου.

Επισκέπτης
Δημοσ.

και τελικά τι έγινε..έφυγες;

πλήρωσες πρόστιμο;

Στη δική μου περίπτωση δε με σύμφερε να φύγω και να πληρώσω κερατιάτικα (ναι δεν το γλίτωνα το πρόστιμο)

Αλλά θυμάμαι ότι αναγραφόταν ξεκάθαρα στο συμβόλαιο..

Δημοσ.

Σε περίοδο συμβολαίου πάντα υπάρχει πρόστιμο μέχρι το τελευταίο μήνα ακόμα και στους παρόχους Internet.

Δημοσ.

Πρόσφατα πήγα από oτε σε wind. Μέσα σε αυτό το διάστημα με έχουν καλέσει από oτε, cyta και forthnet  για προσφορές. Πριν αρχίσουν να λένε την προσφορά τους ενημέρωνα ότι είχα κάνει πρόσφατα συμβόλαιο με άλλη εταιρία για να μην συνεχίσουν. Και οι τρεις μου είπαν το ίδιο, μην σε νοιάζει, μπορείς να αλλάξεις, δεν υπάρχει πρόβλημα, θα σου πω εγώ πως θα γίνει και δεν θα πληρώσεις τίποτα. 
 

Επειδή δεν προχώρησε ποτέ δεν έμαθα τι ακριβώς εννοούσαν. Θεωρώ ότι ξέρουν ότι και να φύγεις και να μην πληρώσεις δεν μπορούν να στα πάρουν.

Δημοσ.

Ενας γνωστός μου περνάει την ίδια ιστορία και η cyta ζητάει νομίζω περίπου 130 ευρώ στα οποία περιλαμβάνεται η ενεργοποίηση, το πάγιο ενός μήνα και η απενεργοποίηση. Δεν χρησιμοποίησε ποτέ τις υπηρεσίες της και νομίζω πως το λάθος που έκανε ήταν πως δεν ζήτησε ακύρωση της εγγραφής στην cyta απλώς έκανε νέα εγγραφή στην wind όπου βρισκόταν παλιότερα και περίμενε καμιά 20αριά μέρες χωρίς τηλέφωνο για να γίνει η μεταφορά πίσω στην wind ώσπου ενημερώνεται πως η διαδικασία έχει κολλήσει διότι δεν έδωσε το οκ η cyta. Αλλες 20 μέρες χωρίς τηλέφωνο. Τρέχα γύρευε με λίγα λόγια.

Και επιμένουν από την cyta μετά από κάτι μήνες πως θα κινηθούν νομικά εάν δεν καταβληθεί το ποσό .

Δημοσ.

Απ'όσο γνωρίζω, ο ΟΤΕ αναγνωρίζει το δικαίωμα να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση εντός 14 ημερών χωρίς να πληρώσεις τα 100-τόσα ευρώ μόνο εάν η σύμβαση υπεγράφη εκτός εμπορικού καταστήματος. Για παράδειγμα, εγώ έφυγα απ'τον ΟΤΕ μετά από 5-6 ημέρες γιατί μου έκανε αντιπροσφορά η HOL και δεν πλήρωσα πρόστιμο διότι είχε έρθει εκπρόσωπος του ΟΤΕ σπίτι μου για να υπογράψουμε την αρχική σύμβαση.

 

Επίσης, μπορείς να φύγεις απ'τον ΟΤΕ οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείς χωρίς να πληρώσεις πρόστιμο εφόσον ο ΟΤΕ έχει αλλάξει μονομερώς την τιμολόγηση ή τους γενικούς όρους για το προϊόν που έχεις. Αυτό μπορείς να το δεις στα μικρά γράμματα του λογαριασμού που στέλνει (κάτω απ'το συνολικό ποσό πληρωμής). Για παράδειγμα, στον λογαριασμό μου που εκδόθηκε 01/04/2015 αναφέρεται ότι τη 1η Ιουνίου 2015 θα τροποποιηθούν οι γενικοί όροι παροχής τηλεφωνικής γραμμής και ότι έχω 1 μήνα από τη στιγμή που έλαβα τον λογαριασμό για να υπαναχωρήσω από τη σύμβαση ατελώς, εάν το επιθυμώ.

Δημοσ.

Μπορείς να φύγεις κανονικά φίλε από τον ΟΤΕ, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης κάνε τηλέφωνο στον 13888 του ΟΤΕ άμεσα . Διάβασε εδώ όλους τους νόμους που ισχύουν 

http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Number/

 

Κανείς δεν είπε ότι δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης. Απλώς όπως λέει και η απάντηση στην ερώτηση 13, αν το συμβόλαιο ορίζει ρήτρα σε περίπτωση που το σπάσει, θα πρέπει να την πληρώσει (και αυτό είναι που ρωτάει ο TS).

Δημοσ.

Με τον κοινό νου και όπως το βλέπω εγώ δίκαιο, από τη στιγμή που έκανες αίτηση σε κάποια εταιρία για συμβόλαιο, υπόγραψες, παρέλαβες εξοπλισμό και έφτασες να έχεις υπηρεσία χωρίς βλάβη ή να έχεις κάποια διαφωνία στο πακέτο με βάση την περιγραφή που σου έκανε ο πωλητής, δεν έχεις δικαίωμα να φύγεις.
Αν θες να φύγεις θα πρέπει να πληρώσεις το πρόστιμο διακοπής συμβολαίου.

 

Γενικότερα μην μασάτε με τις προσφορές των εταιρειών και αλλάζετε εταιρία κάθε φορά. Στο τέλος σας έρχεται το ίδιο, αφού όταν κάνεις νέο συμβόλαιο με νέα εταιρία, πληρώνεις τέλη ενεργοποίησης, κλπ. Μία η άλλη είναι τις περισσότερες φορές.

Δημοσ.
 

αμα ηταν ετσι καθε 15 μερες θα αλλαζαμε παροχους για το παραμικρο   :-D  αλλα ψαξτο καλυτερα

 

Όσες φορές θέλεις κάνεις.

 

Μέσα σε διάστημα 3 ημερών πριν ενεργοποιηθείς στον ΟΤΕ έπρεπε να είχες στείλει αίτηση ακύρωσης φορητότητας στον ΟΤΕ (συνήθως την κάνεις σε κατάστημα μαζί με ταυτότητα). Υπάρχει και ο νόμος 2251/1994 όπου εάν κάνεις αίτηση υπαναχώρησης εντός 14 ημερών δεν πληρώνεις τα ρήτρα αλλά πληρώνεις τον λογαριασμό και τις υπηρεσίες για όσες μέρες βρισκόσουν στην νέα εταιρία.

 

τόσο ο κατάλογος όσο και η σύμβαση πληροφορούν τον καταναλωτή ότι έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα αγαθά στον προμηθευτή μέσα σε χρονικό διάστημα όχι μικρότερο των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους ή να λύσει τη σύμβαση μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, χωρίς να αναλαμβάνει οποιαδήποτε άλλη υποχρέωση, εκτός από μία εύλογη φροντίδα για τα αγαθά αυτά.

 

Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ είμαι στην ΟΝ από το 2010 και μετά τα τελευταία νέα με πήραν η hol και η wind για προσφορές. Τελικά ενέδωσα στη wind λόγω καλύτερης προσφοράς. Το θέμα είναι οτι τον Μάρτιο 2014 έκανα ανανέωση στην ON με καλύτερη προσφορά που λήγει τον Σεπτέμβριο. Λέτε τώρα να πληρώσω πρόστιμο που θα καταγγείλω τη ανανέωση  και λόγω ότι θα πτωχεύσει να μη το πληρώσω ποτέ..

Βέβαια το καλύτερο είναι να τους πάρω τηλ. και να το πληροφορηθώ..

Επεξ/σία από dimigar

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...