vasiaL Δημοσ. 20 Μαΐου 2015 Δημοσ. 20 Μαΐου 2015 Καλησπέρα παιδιά, όντας νέα στην java έχω υλοποιήσει κάποιες κλάσεις απο μία άσκηση. Σε κάποια σημεία έχω κολλήσει . Αυτα με τα σχόλια είναι όποιος έχει χρόνο και μπορεί να ρίξει μια ματιά θα ήταν τέλειο! ΚΛΑΣΗ ΓΙΑ ΜΥΝΗΜΑ public class SimpleMessage { private String sender; private String[] receiver= new String [] ; private String subject ; private boolean hasImages; public SimpleMessage(String sender, String subject ) { this.sender="sender"; this.subject="subject"; } public SimpleMessage(String sender, String subject, String text, boolean hasImages, String receiver) { this.sender this.subject this.text this.hasImages this.receiver } // Για κάθε πεδίο της κλάσης μία getX() και setX(Υ) όπου Χ το αντίστοιχο πεδίο (αποστολέας, θέμα, κείμενο, εάν έχει εικόνες) // και Υ μία παράμετρος για να θέσει το πεδίο. public String getX(){ return this.quest; } public void addReceiver(String receiver) { for(int i=0;i<receiver.length;i++){ if(receiver[i]==null) receiver[i]=receiver; } public String[ ] getReceivers() { return receiver; } // θα τυπώνει στην οθόνη όλες τις πληροφορίες του μηνύματος public void show() { System.out.print(this.text); } } ΚΥΡΙΩΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ public class MessageTester { //Διαβάζει από το χρήστη τις πληροφορίες για τόσα μηνύματα όσα καθόρισε ο χρήστης παραπάνω, και δημιουργεί κατάλληλα στιγμιότυπα. //Εκτυπώνει όλα τα μηνύματα που καταχωρήθηκαν public static void main (String args[]) { Scanner sc=new Scanner(System.in); int numOfMessages=0; } } ΚΛΑΣΗ ΓΙΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΜΕ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΜΕΝΟ public class MessageWithAttachment extends SimpleMessage { private Attchname; private Attchtype; private Attchsize; private NumOfAttch=0; // αρχικοποιεί ένα στιγμιότυπο όπως και η αντίστοιχη της κλάσης SimpleMessage. public MessageWithAttachment(String sender, String subject) { super(); this.sender ; this.subject ; } // και αυτή αρχικοποιεί ένα στιγμιότυπο όπως και η αντίστοιχη της κλάσης SimpleMessage. public MessageWithAttachment(String sender, String subject, String text, boolean hasImages, String receiver) { super(); this.sender; this.subject; this.text; this.hasImages; this.receiver; } public int getAttmNum() { return NumOfAttch; } public int getAttmSize(){ return Attchsize; } // προσθέτει ένα επισυναπτόμενο με όνομα name, τύπο type και μέγεθος size. public void addAttm(String name, String type, int size){ } // που θα τυπώνει στην οθόνη όλες τις πληροφορίες του μηνύματος. public void show() { this. } }
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα