Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 487
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Refund το paypal δεν πρόκειται να σου δώσει με αιτιολογία ότι μου το σταμάτησαν στο τελωνείο, αυτός είναι ο νόμιμος και σωστός δρόμος για να φτάσει κανονικά σε σένα.

 

Τώρα το άλλο που λες με τα δύο πακέτα το ένα είναι η κάμερα και σου την έστειλαν με dhl, το άλλο λογικά είναι τα αξεσουάρ που είχε μαζί η κάμερα και επειδή έρχονται από άλλη περιοχή για αυτό και στο έστειλαν με άλλο τρόπο, οπότε ούτε με αυτό θα πάρεις refund.

 

Φρόντισε να μιλήσεις με το κατάστημα πρώτα και άσε το Paypal απ'έξω προς στιγμή, γιατί αυτοί μια χαρά έκαναν την δουλειά τους και λογικά το paypal θα πάρει το μέρος τους. το ότι σταμάτησε τελωνείο δεν είναι δικό τους λάθος αλλά δικό σου. ζήτησε τους να αρνηθείς τον εκτελωνισμό ώστε να γυρίσει πίσω και να σου επιστρέψουν τα χρήματα.

 

φιλικά πάντα.

 

Το θέμα είναι οτι ναι μεν η κάμερα φαίνεται να ήρθε on time, αλλα τα αξεσουάρ αντι να τα βάλει με courrier, όπως πλήρωσα, τα έβαλε με εταιρεία που θέλει 25 μέρες να τα φέρει. Δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία σε αυτό στην αρχή, λέω εντάξει ανθρώπινα λάθη και δε σκίζομαι τόσο πολύ για τα αξεσουάρ. Αλλα τώρα φαντάζομαι μπορώ να το χρησιμοποιήσω σε πιθανό dispute. Είχα γράψει και στα order notes οτι θα απαιτήσω refund σε  περίπτωση που η παραγγελία δεν είναι on time (επέλεξα το παραπάνω κόστος για να έχω ταχύτητα) και υπάρχει αυτό γραμμένο επάνω στο τιμολόγιο.

 

Όπως και να'χει ευχαριστώ γα τις συμβουλές. Έχω ήδη στείλει στο support. Ελπίζω να μη κάνουν Διακόσια χρόνια να απαντήσουν. Έλεγα να χρησιμοποιήσω το paypal για συντομότερη επικοινωνία μιας και εκεί δε μπορούν να σε γράψουν τόσο πολύ. Άντε να δούμε. Το live chat είναι αδύνατο να συνδεθεί. Με βάζει απο το πρωί σε queue και όταν φτάνει στα 10 άτομα βγαίνει offline...

Δημοσ.

https://www.paypal.com/au/webapps/mpp/returns

Ξεστραβωθητε και μη περνετε κοσμο στον λαιμο σας.

Το επισημο email ηρθε πριν ~2 εβδομαδες και ειχε αναδρομικη ισχυ για την δικη μου περιπτωση.

τι σχέση έχει αυτό και λες να ξεστραβωθούμε κιόλας? αγγλικά ξέρεις? αυτό που μας δείχνεις είναι ότι το paypal εφόσον έχεις λάβει κάτι και είναι πχ μικρό ή ελαττωματικό καλύπτει τα μεταφορικά για να το στείλεις πίσω στο μαγαζί.

 

Καμία σχέση λοιπόν με την περίπτωση του φίλου που θέλει να επιστραφεί πίσω χωρίς να το παραλάβει για να γλυτώσει το τελωνείο και να πάρει refund από το μαγαζί.

 

Το θέμα είναι οτι ναι μεν η κάμερα φαίνεται να ήρθε on time, αλλα τα αξεσουάρ αντι να τα βάλει με courrier, όπως πλήρωσα, τα έβαλε με εταιρεία που θέλει 25 μέρες να τα φέρει. Δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία σε αυτό στην αρχή, λέω εντάξει ανθρώπινα λάθη και δε σκίζομαι τόσο πολύ για τα αξεσουάρ. Αλλα τώρα φαντάζομαι μπορώ να το χρησιμοποιήσω σε πιθανό dispute. Είχα γράψει και στα order notes οτι θα απαιτήσω refund σε  περίπτωση που η παραγγελία δεν είναι on time (επέλεξα το παραπάνω κόστος για να έχω ταχύτητα) και υπάρχει αυτό γραμμένο επάνω στο τιμολόγιο.

 

Όπως και να'χει ευχαριστώ γα τις συμβουλές. Έχω ήδη στείλει στο support. Ελπίζω να μη κάνουν Διακόσια χρόνια να απαντήσουν. Έλεγα να χρησιμοποιήσω το paypal για συντομότερη επικοινωνία μιας και εκεί δε μπορούν να σε γράψουν τόσο πολύ. Άντε να δούμε. Το live chat είναι αδύνατο να συνδεθεί. Με βάζει απο το πρωί σε queue και όταν φτάνει στα 10 άτομα βγαίνει offline...

 

ξέρεις θα σου έλεγα να μιλήσεις με το paypal αλλά εκεί τι θα πείς? ναι ξέρετε δεν θέλω να πληρώσω τελωνείο και θέλω να το στείλω πίσω? θα σου πουν αυτή είναι η νόμιμη οδός και για οτιδήποτε άλλο μιλήστε με το μαγαζί. Τεσπα δεν θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου, δικιά σου επιλογή. εύχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα

Δημοσ.

 

ξέρεις θα σου έλεγα να μιλήσεις με το paypal αλλά εκεί τι θα πείς? ναι ξέρετε δεν θέλω να πληρώσω τελωνείο και θέλω να το στείλω πίσω? θα σου πουν αυτή είναι η νόμιμη οδός και για οτιδήποτε άλλο μιλήστε με το μαγαζί. Τεσπα δεν θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου, δικιά σου επιλογή. εύχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα

 

Οτι μια παραγγελία που έκανα με σκοπό να έρθει σε 4-7 μέρες και μάλιστα το ανέφερα και ειδικά πάνω σε αυτήν, φαίνεται να έρχεται σε 25 και δε με καλύπτει. Τουλάχιστον αυτό βλέπω σαν αποκούμπι. Στην τελική και όλα να πάνε στραβά, δίνω 66€ γαμησιάτικα στην dhl και ησυχάζω. Αλλα νταξ ας δώ πρώτα όλες τις πιθανές λύσεις.

 

Ευχαριστώ.

Δημοσ.

τι σχέση έχει αυτό και λες να ξεστραβωθούμε κιόλας? αγγλικά ξέρεις? αυτό που μας δείχνεις είναι ότι το paypal εφόσον έχεις λάβει κάτι και είναι πχ μικρό ή ελαττωματικό καλύπτει τα μεταφορικά για να το στείλεις πίσω στο μαγαζί.

 

Καμία σχέση λοιπόν με την περίπτωση του φίλου που θέλει να επιστραφεί πίσω χωρίς να το παραλάβει για να γλυτώσει το τελωνείο και να πάρει refund από το μαγαζί.

 

 

https://www.paypal.com/au/webapps/mpp/returns/generalconditions

 

Ποιο κομματι οτι το χρησιμοποιησα προσφατα δεν καταλαβαινεις;Ελληνικα ξερεις;Καλυπτει τα μεταφορικα για να γυρισει το προιον πισω στον πωλητη μεχρι 45$ χωρις περιορισμους τυπου "μου ειναι μικρο,μου ειναι μεγαλο".Οποτε,μιλαει με πωλητη για να το γυρισει πισω και καλυπτει τα μεταφορικα το Paypal.

Δημοσ.

https://www.paypal.com/au/webapps/mpp/returns/generalconditions

 

Ποιο κομματι οτι το χρησιμοποιησα προσφατα δεν καταλαβαινεις;Ελληνικα ξερεις;Καλυπτει τα μεταφορικα για να γυρισει το προιον πισω στον πωλητη μεχρι 45$ χωρις περιορισμους τυπου "μου ειναι μικρο,μου ειναι μεγαλο".Οποτε,μιλαει με πωλητη για να το γυρισει πισω και καλυπτει τα μεταφορικα το Paypal.

 

σου ξαναλέω αγγλικά ξέρεις? το πρόβλημα του παιδιού νομίζεις είναι ποιος θα καλύψει τα μεταφορικά για να πάει πίσω στην Κίνα? αυτά ειμαι 99% σίγουρος ότι τα καλύπτει η dhl μιας και ποτέ δεν παρέδωσε. το πρόβλημα εδώ είναι ότι το παιδί δεν θέλει να παραλάβει. το κατάστημα και ειδικά κάποιος που δεν θέλει να ασχοληθεί μπορεί άνετα να του αρνηθεί το refund με δικαιολογία ότι εμείς στείλαμε το προιον και είμαστε σωστοί το ότι ο πελάτης ξαφνικά άλλαξε γνώμη για τον χ,ψ λόγο δεν μας αφορά. 

 

και έχουν και απόλυτα δίκαιο γιατί φαντάζεσαι 1000 άτομα να έμπαιναν αύριο και να κάνανε παραγγελία 100000 να τα έστελνε το κατάστημα και μετά να έλεγαν αα αλλάξαμε γνώμη. τι θα γινόταν τότε?

 

Η υπηρεσία που παραθέτεις εσύ σαν σκοπό έχει: παράγγειλα ένα πουκάμισο, παρέλαβα αλλά μου έιναι μικρό, για να μην πληρώνω μεταφορικά να το στείλω πίσω να μου το αλλάξουν με καλύπτει το paypal. 

Που και πάλι πας στα ελτα πληρώνεις τα μεταφορικά και μετά στέλνεις την φωτοτυπία στο paypal και σου πιστώνουν τα λεφτά των μεταφορικών στο λογαριασμό σου.

 

Εσύ βλέπεις καμία ομοιότητα μεταξύ των δύο περιπτώσεων?

Δημοσ.

 

 

Ωραια παμε σιγα σιγα για να καταλαβουν και αυτοι που δεν τα πιανουν ευκολα.

 

Παραγγελνω κατι πραγματα απο Ebay.co.uk με DHL και ο τυπας τα στελνει απο την κινεζικη αποθηκη του παλι με DHL χωρις να εχει σημανση για κατι τετοιο στην σελιδα απλα και μονο επειδη δεν ειχε Stock στην Ευρωπαικη του αποθηκη.

 

Σταματαει στην αγαπημενη μας DHL στο αεροδρομιο.

 

Μιλαω με τον πωλητη μεσω ebay πρωτα και μου λεει δινω το ok για να γυρισει πισω σαν ατελης συναλλαγη αλλα δεν μπορω να σου κανω refund τα 8€ που πληρωσες για DHL καθως και καποια εξοδα αποθηκευσης που ζηταει η DHL (κερατιατικα που δεν γλυτωνεις)

 

Χρησιμοποιω την λειτουργια του Paypal και πηρα Full Refund για ολο το ποσο ΑΛΛΑ και για τα εξοδα χειρισμου/αποθηκευσης της DHL στο αεροδρομιο που ειχαν φτασει στο 20αρι για 2 μερες που θα επιβαρυναν εμενα αν ζητουσα απο τον κινεζο να μου τα ξαναστειλει.

 

Το τι εκανε το Paypal με τον κινεζο δεν με ενδιαφερει

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

Ωραια παμε σιγα σιγα για να καταλαβουν και αυτοι που δεν τα πιανουν ευκολα.

 

Παραγγελνω κατι πραγματα απο Ebay.co.uk με DHL και ο τυπας τα στελνει απο την κινεζικη αποθηκη του παλι με DHL χωρις να εχει σημανση για κατι τετοιο στην σελιδα απλα και μονο επειδη δεν ειχε Stock στην Ευρωπαικη του αποθηκη.

 

Σταματαει στην αγαπημενη μας DHL στο αεροδρομιο.

 

Μιλαω με τον πωλητη μεσω ebay πρωτα και μου λεει δινω το ok για να γυρισει πισω σαν ατελης συναλλαγη αλλα δεν μπορω να σου κανω refund τα 8€ που πληρωσες για DHL καθως και καποια εξοδα αποθηκευσης που ζηταει η DHL (κερατιατικα που δεν γλυτωνεις)

 

Χρησιμοποιω την λειτουργια του Paypal και πηρα Full Refund για ολο το ποσο ΑΛΛΑ και για τα εξοδα χειρισμου/αποθηκευσης της DHL στο αεροδρομιο που ειχαν φτασει στο 20αρι για 2 μερες που θα επιβαρυναν εμενα αν ζητουσα απο τον κινεζο να μου τα ξαναστειλει.

 

Το τι εκανε το Paypal με τον κινεζο δεν με ενδιαφερει

 

 

 

ρε φίλε το παίζεις και έξυπνος

 

πρώτα αναφέρεις ότι δεν ήξερες ότι στα στέλνει από Κίνα. το gearbest λες να μην αναφέρει από που στέλνονται και ότι για τυχόν έξοδα τελωνείου δεν είναι υπεύθυνοι? όσες αγορές έχω κάνει από κινεζομάγαζα πάντα το αναφέρουν.

 

έπειτα δεν σταματάει σε καμία αγαπημένη dhl σταμάτει στο τελωνείο δηλαδή κατηγορείς την dhl που θέλει να είναι νόμιμη και δεν κάνει λαμογιές?

 

και τέλος λες αυτό που λέω και εγώ. ότι πρώτα πρέπει να μιλήσει με τον πωλητή για να δεχτεί πίσω το αντικείμενο και μετά προχωράς με την επιστροφή. 

 

τώρα σε όλα αυτά που γράφεις που μπλέκεται η υπηρεσία δωρεάν μεταφορικών επιστροφής της paypal μόνο το εύστροφο μυαλό σου ξέρει.

 

Σταματάω εδώ γιατί άκρη δεν θα βγει. συνέχισε να προτείνεις ότι νομίζεις.

Δημοσ.

Η υπήρεσια δωρεαν μεταφορικών επιστροφής κάνει μηδενικό το κόστος και για μένα και για τον κινέζο. Απλά μου κάνει refund, παίρνει πίσω τα συμπράγκαλα του σαν ατελή συναλλαγή με χρέωση του paypal και βαδίζουμ και οι δύο όμορφα το δρόμο μας. Αυτό καταλαβαίνω δηλαδή και είναι νομίζω καλή διέξοδος και win/win.

Δημοσ.

1. ρε φίλε το παίζεις και έξυπνος

 

2. πρώτα αναφέρεις ότι δεν ήξερες ότι στα στέλνει από Κίνα. το gearbest λες να μην αναφέρει από που στέλνονται και ότι για τυχόν έξοδα τελωνείου δεν είναι υπεύθυνοι? όσες αγορές έχω κάνει από κινεζομάγαζα πάντα το αναφέρουν.

 

3. έπειτα δεν σταματάει σε καμία αγαπημένη dhl σταμάτει στο τελωνείο δηλαδή κατηγορείς την dhl που θέλει να είναι νόμιμη και δεν κάνει λαμογιές?

 

4. και τέλος λες αυτό που λέω και εγώ. ότι πρώτα πρέπει να μιλήσει με τον πωλητή για να δεχτεί πίσω το αντικείμενο και μετά προχωράς με την επιστροφή. 

 

5. τώρα σε όλα αυτά που γράφεις που μπλέκεται η υπηρεσία δωρεάν μεταφορικών επιστροφής της paypal μόνο το εύστροφο μυαλό σου ξέρει.

 

Σταματάω εδώ γιατί άκρη δεν θα βγει. συνέχισε να προτείνεις ότι νομίζεις.

 
  1. Εξυπνος και μετα απο 300+ αγορες απο εξωτερικο πιο ψιλιασμενος/εμπειρος αντε και πονηρος μπορεις να πεις.Δεν ειμαστε ολοι χτεσινοι εδω και πραγματικα απορω πως την πατησε ο Klainmaingr σαν παλια καραβανα εδω μεσα

     

  2. Σου ειπα για την δικη μου περιπτωση που σταματησαν τα προιοντα ακριβως στο ιδιο σταδιο με του Klain και οταν εκανα την διαδικασια με το Paypal δεν αναφερθηκα σε λεπτομερειες τυπου (ξερετε η DHL στην Ελλαδα χρεωνει τα κερατα της και δεν το περιμενα γιατι συνηθιζω να τα παιρνω ολα εκτος EU με Registered Mail και οχι Courier αλλα ο πωλητης εκανε βλακεια κλπ κλπ κλπ) απλα και ξαστερα θελω να μου γινει Refund οπως και εγινε

     

    Εκει κολλαει το χωρις Μα Μου που εγραψα οταν αναφερθηκα στην διαδικασια στο πρωτο μου μηνυμα (και οχι!Το να κοιτας μια εικονα που σου δειχνει κατι παπουτσακια μωρου δεν ειναι οι Terms of Use του συστηματος)

     

  3. Σε αυτο θα συμφωνήσω η DHL ειναι νομιμη αλλα οι χρεωσεις της εξωφρενικες!Χιλιες φορες να τα δινω στα ΕΛΤΑ και ας περιμενω 1+ μηνα παρα σε αυτους (ψιτ που`σαι;Ολοι που κανουμε αγορες απο Κινα λαμογια ειμαστε)

     

  4. & 5.

    Το Paypal σου καλυπτει μεχρι 45$ για να επιστρεψεις κατι πισω στον πωλητη δεν ειναι αναγκη να ειναι μονο τα μεταφορικα εξοδα αλλα και τα εξοδα τελωνειου που ο Klainmaingr αναλογα την αντιμετωπιση του Gearbest θα εχανε στην καλυτερη τα χρηματα που εδωσε για DHL και οτι παραπανω χρεωσεις προεκυπταν

     

    Προτεινω μια λυση που μπορει να βγαλει τον Klainmaingr απο την δυσκολη κατασταση να χασει λεφτα και να πληρωσει διπλο ενα προιον

Γεια σου φιλε

  • Like 1
Δημοσ.

εγω μια φορα εκανα αυτο το λαθος και τους ειπα να επιστρεψουν το πακετο αφου συννενοηθηκα με τον πωλητη

 

εχασα τα μεταφορικα αλλα μετα  μου το ξαναστειλε με νορμαλ ταχυδρομειο και ολα πηγαν καλα

Δημοσ.

 

 
  1. Εξυπνος και μετα απο 300+ αγορες απο εξωτερικο πιο ψιλιασμενος/εμπειρος αντε και πονηρος μπορεις να πεις.Δεν ειμαστε ολοι χτεσινοι εδω και πραγματικα απορω πως την πατησε ο Klainmaingr σαν παλια καραβανα εδω μεσα

 

 

Θα μείνω λίγο σε αυτό και συγνώμη για το off topic. 

και εγώ έχω επίσης αρκετή εμπειρία από αγορές εξωτερικού και ας μην είμαι καιρό μέλος στο forum εδώ. την γνώμη σου θα την δεχόμουν και δεν θα διαφωνούσαμε αν δεν άρχιζες τα ξεστραβωθείτε, τα αυτοί που δεν τα πιάνουν εύκολα κλπ γραφικά και ωραία. ότι θες να το λες με όμορφο τρόπο. όλοι να βοηθήσουμε το παιδί θέλαμε. δεν πήγα να τον κοροϊδέψω ή να του φάω λεφτά. that's all.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανέβασα τους τονους αλλά είναι καινούργια λειτουργια του Paypal και πολλοί δεν την ξέρουν ακομα.

Μετέφερα την εμπειρία μου και εγω μιας και είχα χασει και εγώ λεφτά απο την DHL στο παρελθον επειδή ο πωλητής ξαναέστειλε αυθερετα απο αλλη αποθήκη τα πραγματα μου και τις περισσότερες φορες δεν δέχονταν την υπαιτιότητα τους μέχρι που έσκαγε το verdict απο την Paypal με χασουρα απο την μεριά μου των express μεταφορικών (όχι πάντα).

Απο την στιγμη που έβγαλε ενα εργαλείο έστω και πιλοτικά που μας λύνει τα χέρια ξεχνάμε τις παλιές διαδικασίες και πάμε γιαλλα δόξα τον θεο δεν είμαστε συναισθηματικά δεμενοι με κανέναν κινέζο.

Και που'σαι αγγλικά ξερω και την διαδικασία ειχα ξαναχρησιμοποιησει και ήξερα για τι μιλούσα χωρίς γραφικοτητες και εγωισμους στην μέση ;)

Επεξ/σία από Sotosgl
Δημοσ.

Την πάτησα ακριβώς λόγω courier. Δεκάδες δέματα με registered απο κίνα, ποτέ δεν είχα την ανάγκη να βάλω κάτι να έρθει πιο γρήγορα και να χρεωθώ παραπάνω. Μια φορά αποφάσισα να το κάνω για να προλάβω τις διακοπές και την πάτησα -.- Φαντάστικα οτι για να πληρώνεις παραπάνω είσαι και πιο safe. Go figure.

 

Για μελλοντική γνώση, το live chat τους αν και έχει διάθεση είναι καθαρά για πληροφορίες. Επίσης το queue time είναι πάνω απο ώρα ΑΝ δεν φάει dc ενδιάμεσα. Δε μπορούν να κάνουν οτιδήποτε και σε παραπέμπουν στο support. Τουλάχιστον έχω screenshot που παραδέχεται κανονικά το λάθος με τις αποστολές δύο ταχυτήτων οπότε ήταν μια καλή αρχή για να πάρει μπροστά το support υπέρ μου μιας και ευτυχώς κάνανε πατάτα εξ'αρχής. Όλα τα μπαταρίοτέτοια τους και τα power bank ξεκινάνε απο άλλη αποθήκη και δεν μπορούν να φύγουν με ταχεία αποστολή.

 

Αυτά λοιπόν. Εν αναμονή της απάντησης του support. Σας ευχαριστώ και τους δύο θα ενημερώσω για την εξέλιξη για ιστορικούς σκοπούς.

  • Like 1
Δημοσ.

Μάγκες εμένα ή κωλοθηκη έβαλε θαλασσινό νερό και τώρα καπουτ .δεν ανάβει αν την βάλω για φορτισμα απλά ανάβει ένα κόκκινο λαμπάκι τπτ άλλο όμως. Καμία ιδέα ?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...