Προς το περιεχόμενο

αγορα μοταντ duke690-dorsoduro750-hypermotard796


alexotic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μωρε ειχα ψηλοκαταλειξει σε dorso αλλα ακουσα τοσες γνωμες κ οι πιο πολλες μ ειπαν duke 690 γιατι ειναι πιο αξιοπιστο πιο καλα φρενα χαμηλωτερη καταναλωση κ γενικα εχει κ το γκαζακι του! :/ κριμα γιατι το ειχα καπως ερωτευτει το dorso   :P το hyper το απεκλεισα για πολλα οπως ανταλακτηκα σερβις αποτομο γκαζι απο τι μου ειπαν κ οτι δν ειναι καθολου για αρχαριο  σε αντιθεση που ενα duke ειναι δασκαλος απο τι ακουσα


απο την αλλη μπερδευτηκα ρε παιδια χααχ αλλοι μου λενε παρε κτμ για να τα χεις ολα μετα αλλοι μ λενε παρε hyper η dorso γιατι ειναι δικύλινδρο  και δε θα μασαει ουτε στις διαδρομες μετα λεει αλλος μη παρεις κατεμ γιατι ειναι πιο συντηρητικό μετα αλλος λεει το hyper ειναι πιο συντηρητικό κ μετα αλλος το   λεει το hyper δε παει συνεργειο καθε τρεις κ λιγο σε σχεση με κτμ! εχω μπερδευτει τελειως σαν πρωτες επιλογες ειχα hyper dorso μετα kttm τωρα μπερδευτηκα λιγο...πιο εινια λιγοτερο συντηρητικό ρε παιδια τελικα  κ πιο καλυτερο για ολες τις χρησεις :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ktm θα πάρεις είπαμε

 

 

Ναι φοβερή πρόταση τα διπλά FCR!

 

 

:-D

 

 

Με ένα FCR έχω 14 λίτρα κατανάλωση στα 100km.

Καλή τύχη με τα δύο!

 

εσύ τώρα κλαιν το δικό σου καέι βενζίνη παρκαρισμένο...

πάνω από 10 λίτρα δεν έκαψα ποτέ με το ccm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

vatos locos φιλε ξες τι οκ με το δουκα αλλα αληθευει οτι θα μαι πιο κυρηλε και πιο ανετος σε ολα τα θεματα ακομα κ σε μικροταξιδακι με ενα dorso λογο του οτι ειναι δικυλινδρο?επισης οδηγηκα ειναι το ιδιο το dorso με duke η το dorso ειναι πιο επικινδυνο?απο απορεια ρωταω φυσικα και ισως με βοηθησει να μαι κ σιγουρος! ειμαι 90 τς 100 να παρω το duke γ να πω την αληθεια! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το αν ειναι επικινδυνο το λεω γιατι ακουσα οτι το duke ειναι πιο ευκολοδηγητο ενω το dorso ειναι λιγο πιο αποτομο...γενικα για το duke ακουσα πιο καλα λογια κ οτι ειναι πιο σταθερο σε σχεση με αλλα...γιαυτο το ρωτησα.. αν ειναι κ το dorso το ιδιο πραμα σταθερο κ οχι πιο αποτομο κ η διαφορα τους ειναι μονο το οτι ειναι δικυλινδρο και μονοκιλινδρο τοτε νομιζω πως συμφερει κ το dorso να το χω υποψην γιατι το βρισκεις με καλα λεφτα! και τα δυο ειναι πανεμορφα παντως οταν βλεπεις το ενα λες οπ τελος εδω ειμαι μετα βλεπεις το αλλο κ λες το ιδιο  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά πάρε ότι σου αρέσει, μην ακούς τι λέμε ο καθένας δεν θα βγάλεις άκρη.

Τα δύο που καταλήγεις δεν μοιάζουν μεταξύ τους σαν μηχανές, προσφέρουν διαφορετικές συγκινήσεις.

 

Προσωπικά θα διάλεγα το dorsoduro αν απέκλεια 796.

Είναι πιο "λογική" μηχανή, που αν σε βολέψει μπορείς να βγάλεις μια δεκαετία ευτυχισμένος.

 

Το Duke είναι και λίγο παιχνίδι, έχει μεγαλύτερο fun factor, καλύτερο στήσιμο και είναι και πιστόλι στα χαμηλά, αλλά σε βάθος χρόνου μάλλον θα σε κουράσει και θα θες να το αλλάξεις.

Η τιμές στους δούκες παίρνουν την κάτω βόλτα πολύ γρήγορα, πράγμα που σημαίνει πως θα χάσεις μπόλικα λεφτά στην μεταπώληση.

Επίσης, το καλοκαίρι με τα μονοκύλινδρα ετοιμάσου για εγκαύματα στα μπούτια σου, αν μπλέξεις σε κίνηση ανεβάζουν πολύ γρήγορα θερμοκρασίες με ότι συνεπάγεται αυτό.

Εγώ το χασκι σε κίνηση καμιά φορά το σβήνω για να γλιτώσω τα πόδια μου. :D

 

Α, και τα KTM για κάποιο λόγο τα αγαπάνε πολύ οι κλέφτες, ένας πρόσθετος λόγος άγχους για το που θα το αφήνεις κάθε φορά. :/

 

 

Από συντήρηση παίζουν και τα δύο στα ίδια επίπεδα, απλά το KTM αν το αφήσεις - θα σε προδώσει, χωρίς δεύτερη σκέψη. Επίσης τα service του αποκλειστικά σε έμπειρους μηχανικούς που δουλεύουν τέτοιες μηχανές ή σε αντιπρόσωπο. Μη πας στον μπακάλη της γειτονιάς που πειράζει παπάκια, θα σου μείνει στα χέρια.

Στα ανταλλακτικά, του KTM βρίσκεις πιο εύκολα μεταχειρισμένα.

 

 

tl;dr,

Αν θες μηχανή να παίξεις, πάρε το KTM.

Αν θες μηχανή να κάνεις την δουλειά σου χωρίς να βαριέσαι, πάρε το dorso.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γενικα αυτο που λες θελω τη δουλεια μου θελω πιο ανετη συντηρηση και επισης δν εχουμε καλους μηχανικους εδω οποτε με προβληματισε αυτο που ειπες!εγω ειμουν πιο κοντα στ duke γενικα αλλα τωρα σκευτομαι  οτι με το dorso  θα μαι καπως πιο ανετος γενικα κ σε μικροταξιδακι...ειναι δίλημμα παιδια κ ας ειναι τοσο διαφορετικα μηχανακια!ειναι αυτο που λεω ακους γνωμες λες οκ κατεληξα  και μετα ακους κ μια αλλη κ μπερδευεσαι! τωρα μενει να τα δω κ απο κοντα για να αποφασισω σιγουρα ειναι δυσκολη αποφαση....και τα δυο ειναι πανεμορφα!απο οδηγηση πιστευεις οτι το duke ειναι πιο ευκολο απο dorso?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα ανταλλακτικά, του KTM βρίσκεις πιο εύκολα μεταχειρισμένα κλεμμενα.

 

 

γενικα αυτο που λες θελω τη δουλεια μου θελω πιο ανετη συντηρηση και επισης δν εχουμε καλους μηχανικους εδω οποτε με προβληματισε αυτο που ειπες!εγω ειμουν πιο κοντα στ duke γενικα αλλα τωρα σκευτομαι  οτι με το dorso  θα μαι καπως πιο ανετος γενικα κ σε μικροταξιδακι...ειναι δίλημμα παιδια κ ας ειναι τοσο διαφορετικα μηχανακια!ειναι αυτο που λεω ακους γνωμες λες οκ κατεληξα  και μετα ακους κ μια αλλη κ μπερδευεσαι! τωρα μενει να τα δω κ απο κοντα για να αποφασισω σιγουρα ειναι δυσκολη αποφαση....και τα δυο ειναι πανεμορφα!απο οδηγηση πιστευεις οτι το duke ειναι πιο ευκολο απο dorso?

 

οδηγησε τα, δες πως ειναι η σελα τους, και βλεπεις

 

το duke ειναι λιγο πιο ευκολο στην οδηγηση απο τα αλλα, ειδικα στα κλειστα κομματια εχει μεγαλη διαφορα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To στήσιμο που έχουν τα KTM θυμίζει ποδήλατο, χαμηλό κέντρο βάρους, WP αναρτήσεις, brembo κλπ.

Eίναι πολύ ευκολοδήγητα, αλλά και το dorso δεν θα σε δυσκολέψει.

 

Προσπάθησε να βρεις να τα οδηγήσεις και τα 2 πριν καταλήξεις σε κάποιο γιατί είναι και λίγο υποκειμενικό ποιο θα σου κάτσει καλύτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι καταλαβαινω τα γούστα ειναι μυστήρια!  ωραια ρε παιδια ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια  θα προσπαθησω να τα βρω να τα δω απο κοντα!κ γω πιστευω δε θα με δυσκολεψει κανενα απο τα δυο εχω φιλους που ο ενας απο καμια εμπειρια μηχανακι κλπ πηγε σε χτχ και εναν αλλον που το ιδιο κ αυτος δν ειχε ξαναοδηγησει καν μηχανακι κ πηρε cbr600 και ψαχνει χιλιαρι τωρα ο τριτος φιλος μου τα ιδια και εκανε ειδη τη μεταβαση απο 600ρι σε χιλιαρι οποτε...εγω τουλαχιστον ειχα δικο μου μηχανακι οδηγουσα κ πολλες φορες μηχανες φιλων και οσο να ναι εχω μια ιδεα παραπανω!το λεω γιατι μ ειπανε πολυ καλα απο εμπειρια 125 κλπ θες dorso? κ το βρισκω λιγο τραγικο αυτο λιγο υπερβολικο βσκ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει σημασία τι εμπειρία έχεις, αν είσαι κανίβαλος θα αγοράσεις χωράφια αργά ή γρήγορα, αν οδηγάς σαν άνθρωπος δεν κινδυνεύεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

vatos locos φιλε ξες τι οκ με το δουκα αλλα αληθευει οτι θα μαι πιο κυρηλε και πιο ανετος σε ολα τα θεματα ακομα κ σε μικροταξιδακι με ενα dorso λογο του οτι ειναι δικυλινδρο?επισης οδηγηκα ειναι το ιδιο το dorso με duke η το dorso ειναι πιο επικινδυνο?απο απορεια ρωταω φυσικα και ισως με βοηθησει να μαι κ σιγουρος! ειμαι 90 τς 100 να παρω το duke γ να πω την αληθεια! 

 

ενα 2cyl πάντα θα είναι πιο άνετο αλλά αν αντέχει ο κόλος σου γυρνάς και την γή με μονοκύλινδρο

 

οδηγικά για εμένα το duke θα είναι πιο παιχνιδι πειστεύω για έναν νεο οδηγό και πιο εύκολο μηχανάκι

 

 

ανέβα και στα 2 και όποιο σου κάτσει καλύτερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...