overpower Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Γράφεις πρόγραμμα που λύνει την άσκηση. Θα πρέπει να περιλαμβάνει ≥1 κλάσεις για τις βασικές οντότητες συν μία ακόμα για την υλοποίηση του GUI σε Windows form. Το GUI θα πρέπει να επιδεικνύει σε ικανοποιητικό βαθμό τη λειτουργικότητα των βασικών κλάσεων. α)Φτιάξτε κλάσεις για δισδιάστατα γεωμετρικά σχήματα με μεθόδους που υπολογίζουν την περίμετρο και το εμβαδόν τους. Για παράδειγμα, (α) τρίγωνο με πλευρές α, β, γ, (β) κύκλο ακτίνας ρ, (γ) ορθογώνιο παραλληλόγραμμο πλευρών α, β (με επιπλέον κατασκευαστή για τετράγωνο). β) Έπειτα φτιάξτε πρόγραμμα που θα δημιουργεί αντικείμενα συγκεκριμένου τύπου και ιδιοτήτων και θα τυπώνει πληροφορίες γι αυτά. Θελω μια βοηθεια με το α) ερωτημα και με το β)
rafinos Δημοσ. 17 Μαΐου 2015 Δημοσ. 17 Μαΐου 2015 Παιδιά βλέπω πως τελευταία έχει χαθεί λίγο το νόημα από κάποιους. Εδώ δε βάζει κάποιος μια άσκηση και του τη λύνουν. Προσπαθεί να τη λύσει και όπου κολλήσει τότε κάνει την ερώτηση. Αν κάποιος πάλι θέλει να στη δώσει έτοιμη τότε οκ...
overpower Δημοσ. 17 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2015 using System; public class Program { public static void Main() { Console.WriteLine("Perimeter : {0} - Area : {1}", new Circle().getPerimeter(10), new Circle().getArea(10)); Console.WriteLine("Perimeter : {0} - Area : {1}", new Square().getPerimeter(10), new Square().getArea(10)); } } public class Circle { private float perimeter, area; public float getPerimeter(float Dimension) { perimeter = (float)(2 * Math.PI) * (Dimension / 2); return perimeter; } public float getArea(float Dimension) { area = (float)Math.PI * ((Dimension / 2) * (Dimension / 2)); return area; } } public class Square { private float perimeter, area; public float getPerimeter(float Dimension) { perimeter = (float)(Dimension * 4); return perimeter; } public float getArea(float Dimension) { area = (float)(Dimension * Dimension); return area; } } Για κυκλο και τετραγωνο καπως ετσι πρεπει να ειναι? Αρα για τριγωνο θα πρεπει perimeter = (float)(Dimension)*3 Area = (float)((Dimension * Dimension) /2 ) ? Δεν θα επιρεαστει το αποτελεσμα αν η βαση ειναι διαφορετικη απο τις υπολοιπες πλευρες? Με τον ορο "dimension" δηλωνω την βαση?
Papakaliati Δημοσ. 17 Μαΐου 2015 Δημοσ. 17 Μαΐου 2015 using System; public class Program { public static void Main() { Console.WriteLine("Perimeter : {0} - Area : {1}", new Circle().getPerimeter(10), new Circle().getArea(10)); Console.WriteLine("Perimeter : {0} - Area : {1}", new Square().getPerimeter(10), new Square().getArea(10)); } } public class Circle { private float perimeter, area; public float getPerimeter(float Dimension) { perimeter = (float)(2 * Math.PI) * (Dimension / 2); return perimeter; } public float getArea(float Dimension) { area = (float)Math.PI * ((Dimension / 2) * (Dimension / 2)); return area; } } public class Square { private float perimeter, area; public float getPerimeter(float Dimension) { perimeter = (float)(Dimension * 4); return perimeter; } public float getArea(float Dimension) { area = (float)(Dimension * Dimension); return area; } } Για κυκλο και τετραγωνο καπως ετσι πρεπει να ειναι? Αρα για τριγωνο θα πρεπει perimeter = (float)(Dimension)*3 Area = (float)((Dimension * Dimension) /2 ) ? Δεν θα επιρεαστει το αποτελεσμα αν η βαση ειναι διαφορετικη απο τις υπολοιπες πλευρες? Με τον ορο "dimension" δηλωνω την βαση? Tωρα περιμενεις απαντηση στο πως βρισκουμε το εμβαδον και περιφερεια τριγωνου;
overpower Δημοσ. 17 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2015 Το καταφερα double a, b, c, h, ar_tri, p_tri; Console.WriteLine("Βαλτε τιμες για τις πλευρες, οπου b η βαση : "); a = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); b = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); c = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); h = Math.Sqrt(c * c - (b/2)*(b/2)); ar_tri = (b * h) / 2; p_tri = a + b + c; Console.WriteLine(p_tri + " sq units" + " Περιμετρος Τριγωνου "); Console.WriteLine(ar_tri + " units" + " Εμβαδον Τριγωνου");
Shyn Δημοσ. 17 Μαΐου 2015 Δημοσ. 17 Μαΐου 2015 Το καταφερα double a, b, c, h, ar_tri, p_tri; Console.WriteLine("Βαλτε τιμες για τις πλευρες, οπου b η βαση : "); a = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); b = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); c = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); h = Math.Sqrt(c * c - (b/2)*(b/2)); ar_tri = (b * h) / 2; p_tri = a + b + c; Console.WriteLine(p_tri + " sq units" + " Περιμετρος Τριγωνου "); Console.WriteLine(ar_tri + " units" + " Εμβαδον Τριγωνου"); Μπερδευτηκα. GUI δεν ηθελες?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα