Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το θεμα είναι ότι με επειλησαν σχεδόν ότι είναι από service ότι δεν ισχυει η εγγυηση και μαλιστα ειπε ότι δεν δινουν οδηγιες με τα λαπτοπ όταν του ειπα ότι δεν μου ειχαν δωσει ότι οδηγιες και μου ζηταν και τα ρεστα..Κοροϊδεύουν τον κοσμο και νομιζουν ότι τις μλκιες και τα ψεμματα τους μπορουν να τα πουν και σε μας..Το θμα είναι ένα..Να τσεκαρω μηπως ηταν οντως από service,αλλα πωε γινεται ο δισκος να εχει μονο 1,5 μερα λειτουργιας(την μια την εκανα σχεδόν εγω αφοτου το πηρα..) και επισης να μην εχει κανενα σημαδι μεταχείρισης...??? Αυτό που με προβληματιζει μονο είναι μην τυχων μπορουν να μου κανουν κατι που δεν το επιστρεφω...Πως μπορω να δω νομικα τι γινεται?


Το θεμα είναι ότι με επειλησαν σχεδόν ότι είναι από service ότι δεν ισχυει η εγγυηση και μαλιστα ειπε ότι δεν δινουν οδηγιες με τα λαπτοπ όταν του ειπα ότι δεν μου ειχαν δωσει ότι οδηγιες και μου ζηταν και τα ρεστα..Κοροϊδεύουν τον κοσμο και νομιζουν ότι τις μλκιες και τα ψεμματα τους μπορουν να τα πουν και σε μας..Το θμα είναι ένα..Να τσεκαρω μηπως ηταν οντως από service,αλλα πωε γινεται ο δισκος να εχει μονο 1,5 μερα λειτουργιας(την μια την εκανα σχεδόν εγω αφοτου το πηρα..) και επισης να μην εχει κανενα σημαδι μεταχείρισης...??? Αυτό που με προβληματιζει μονο είναι μην τυχων μπορουν να μου κανουν κατι που δεν το επιστρεφω...Πως μπορω να δω νομικα τι γινεται?


Το θεμα είναι ότι με επειλησαν σχεδόν ότι είναι από service ότι δεν ισχυει η εγγυηση και μαλιστα ειπε ότι δεν δινουν οδηγιες με τα λαπτοπ όταν του ειπα ότι δεν μου ειχαν δωσει ότι οδηγιες και μου ζηταν και τα ρεστα..Κοροϊδεύουν τον κοσμο και νομιζουν ότι τις μλκιες και τα ψεμματα τους μπορουν να τα πουν και σε μας..Το θμα είναι ένα..Να τσεκαρω μηπως ηταν οντως από service,αλλα πωε γινεται ο δισκος να εχει μονο 1,5 μερα λειτουργιας(την μια την εκανα σχεδόν εγω αφοτου το πηρα..) και επισης να μην εχει κανενα σημαδι μεταχείρισης...??? Αυτό που με προβληματιζει μονο είναι μην τυχων μπορουν να μου κανουν κατι που δεν το επιστρεφω...Πως μπορω να δω νομικα τι γινεται?

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μάλλον θέλουν να πάρουν πίσω το λάπτοπ με νύχια και με δόντια και αρχίσανε τις μλκς. Μην τσιμπάς!

 

Αν συμβεί κάτι στην τελική αφήνεις το μαγαζί και πας απευθείας στην ΗΡ ;)

  • Like 1
Δημοσ.

Aυτο θα κανω φιλε μου,το θεμα είναι ότι μας φεραν ανατατβση με τα ψεμματα τους..Πιο πολύ σσ συγκενικο μου προσωπο που είναι στο ονομα του η πληρωμη με πιστωτικη και δοσεις..Αρχικα ειπαν ότι είναι θα αναγκαστεί να το χρεωωθει ο υπάλληλος,αλλα μετα αρχισαν τις μλκιες και τα ψεμματα ότι είναι από service..Δηλαδη λογικα ότι είναι αλλου που το πηγε για service..Δεν μπορω να καταλαβω..Τεσπα ας προσεχαν..Αυτή την εκφραση ολοι αυτοι την χρησιμοποιουν πολύ συχνα στις συνδιαλλαγες τους και πουλαν τρελλα..Τωρα ας χρεωθουν το λαθος τους και αυτοι μια φορα...

Δημοσ.

Στάνταρ έχουν κάνει μαλακια και έχουν βάλει διαφορετικά πλαστικά σε άλλη μητρική πλακέτα.

Εξ' ου και ο διαφορετικός σηριακος αριθμός.

Δε νομίζω να είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας τα περί σέρβις.

Δημοσ.

Φιλε όχι στο λαπτοπ επανω γραφει τον σωστο σειριακο αριθμο και το σωστο μοντελο και τα παντα...Εχει μιση μερα λειτουργιας το λαπτοπ με πρόγραμμα...Και δν εχει σημαδια ότι εχει δουλευτεί...Το service από που να προκυπτει???

Δημοσ.

Εγώ θα το πήγαινα πίσω πάντως. Όπως θέλουμε από τα καταστήματα να είναι σωστά έτσι πρέπει να είμαστε κι εμείς σωστοί. Εγώ θα το πήγαινα πίσω όπως είπα και θα ζητούσα να πάρω αυτό που πλήρωσα. Προσωπική άποψη φυσικά, ό,τι θέλεις κάνε :) 

  • Like 1
Δημοσ.

Φιλε ο μονος λογος για να το εκανα αυτό θα ηταν για να μην την πληρωσει ο υπάλληλος... Αλλα αν ηταν σωστοι και μου ζητουσαν συγνωμη για την ταλαιπορια και φυσικα να μην μου αρχισουν τα ψεμματα και τις απειλες που λενε στον κοσμο κάθε μερα,τουλάχιστον σε μενα που ξερω και κατι από λαπτοπ... Εκει το εχασαν λιγο...Αν από την πρωτη στιγμη το ζητουσαν οπς επρεπε και δν ελεγαν ψεμματα,τοτε ναι θα το σκεφτομουν...Το θεμα είναι ότι ο υπάλληλος που εκανε το λαθος ευτυχως ή δυστυχως θα το πληρωσει το λαθος του,ειτε το επιστρεψω ειτε όχι..Τωρα για την "χασουρα'' του πασιγνωστου καταστήματος που βγαζει απειρα κερδη δεν νομιζω να είναι καν αξια αναφορας,μιας αυτοι βγαζουν κερδη πριν τα πουλησουν... Τελος μπορω να σκεφτω απειρες στιγμες ο ιδιος όπως και ο καθενας εδώ μεσα που το διαβαζει που γνωρίζουμε πολύ καλα πως συμπεριφερονται σε περιπτωση που το λαθος είναι του πελατη...Ότι λυπούνται αλλα δν μπορουν να κανουν κατι για το λαθος μας και ουδέποτε κανενας δεν εχει βοηθησει...Οποτε ας είναι αυτοι σωστοι και ηθικοι πρωτα μαζι μου και μετα θα είμαι και εγω,όταν ειδικα αυτοι είναι που κανουν την μλκια.. ;)

  • Like 2
Δημοσ.

Εγώ πάντως δεν έχω βγάλει νόημα από αυτά που λες.

Καταρχήν δεν μας αναφέρεις το μαγαζί να ξέρουμε που παίζεις μπάλα.

Ύστερα λες πως δεν έχει αυτοκόλλητα και ετικέτες αλλά τα θέλεις, αλλά στη τελική έχει πάνω ετικέτες και.. τα πάντα.

 

...Που η ετικετα γραφει hp 15 notebook 15-r017sv ...Το θεμα ειναι οτι το λαπτοπ δν εχει ετικετες επανω...

 

Εχει ιδεα κανεις που μπορω να βρω αυτοκολητα που να αναφερει το μοντελο και τα κλασικα αυτοκολητα του επεξεργαστη και της καρτας γραφικων να τα κολλησω επανω..

 

Φιλε όχι στο λαπτοπ επανω γραφει τον σωστο σειριακο αριθμο και το σωστο μοντελο και τα παντα...

 

Και εν τέλει δεν καταλαβαίνω τι ζητάνε από εσένα;

 

Γίνε πιο κατατοπιστικός γιατί ο γραπτός σου λόγος δεν είναι σαφής

  • Like 2
Δημοσ.

Εγώ πάντως δεν έχω βγάλει νόημα από αυτά που λες.

Καταρχήν δεν μας αναφέρεις το μαγαζί να ξέρουμε που παίζεις μπάλα.

Ύστερα λες πως δεν έχει αυτοκόλλητα και ετικέτες αλλά τα θέλεις, αλλά στη τελική έχει πάνω ετικέτες και.. τα πάντα.

 

Και εν τέλει δεν καταλαβαίνω τι ζητάνε από εσένα;

 

Γίνε πιο κατατοπιστικός γιατί ο γραπτός σου λόγος δεν είναι σαφής

Καλά κι εγώ σε γενικές γραμμές κατάλαβα ότι πήρε ένα "τελευταίο κομμάτι" σε προσφορά το οποίο τελικά ήταν καλύτερο από ό,τι νόμιζε κι αυτός και το κατάστημα και το κατάστημα μάλλον έχει αντιληφθεί το λάθος του αλλά δεν θέλει να το παραδεχτεί και πάει κάπως "πλαγίως" να το πάρει πίσω...:) 

  • Like 1
Δημοσ.

Τι κάθεσε και ψάχνεις τώρα...

Πλέρωσες για X και παρέλαβες X+1. Απολαυσέ το και μην απαντάς σε τηλέφωνα. Αν σηκώνει αυτά που θέλεις να κάνεις και εφόσον είναι αυτό που ήθελες και καλύτερο, μην σκαλίζεις. Τώρα αν τα αυτοκόλλητα σε κάνουν να νιώθεις 10 πόντους μεγαλύτερος (σε ύψος και σε μήκος) πήγαινε σε κάποιο τοπικό κατάστημα που ασχολείται με service υπολογιστών και θα σου δώσουν.

Δημοσ.

Τι κάθεσε και ψάχνεις τώρα...

Πλέρωσες για X και παρέλαβες X+1. Απολαυσέ το και μην απαντάς σε τηλέφωνα. Αν σηκώνει αυτά που θέλεις να κάνεις και εφόσον είναι αυτό που ήθελες και καλύτερο, μην σκαλίζεις. Τώρα αν τα αυτοκόλλητα σε κάνουν να νιώθεις 10 πόντους μεγαλύτερος (σε ύψος και σε μήκος) πήγαινε σε κάποιο τοπικό κατάστημα που ασχολείται με service υπολογιστών και θα σου δώσουν.

H λογική του ελληνάρα όμως, έτσι;

όπως ειπώθηκε παραπάνω, θέλουμε τα καταστήματα να είναι σωστά απέναντι μας (εδώ για ένα..ποντίκι, αν φάει ο άλλος άκυρο απειλεί με μηνύσεις και αγωγές) ενώ εμείς (γιατί) να είμαστε σωστοί απέναντι τους αν γίνει ανθρώπινο λάθος;

Τι και αν χάσει κάποιος στην δουλειά του; Δικιά μας είναι;

 

Και μετά μας φταίει το κράτος, οι κυβερνήσεις κλπ

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...