gianniskost Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 γεια σας , εχω ενα LG G3 16Gb το οποιο εδω και μια βδομαδα εντελος ξαφνικα εσβησε και δεν αναβε... νεκρο τελειως ...... ουτε root ηταν ουτε τιποτα.... το πηγα lg εδω Πατρα που ειμαι και το εστειλαν Αθηνα στην procordia και σημερα που τους πηρα τηλ στο service εδω Πατρα που ειμαι μου ειπαν οτι τελικα το κινητο ερχετε πισω ανεπισκευαστο και δεν καλυπτετε απο την εγγυηση και θελει νεα πλακετα και οτι εχει κατι σπασμενο στην υποδοχη της sim και η επισκευη ειναι 240 ευρω.... ( το κινητο εχει αγοραστει 9/2014, εχει ακομα εγγυηση 1,5 χρονο , αυτο το αναγνωρισαν κανονικα στο service , κανενα προβλημα... ) και ρωταω πια η θεση μου τωρα και τι πρεπει νομικα να κανω , γιατι το κινητο ειναι καινουργιο και ουτε εχει πειραχτεί απο μερια μου κατι.... ??
corsair04 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 δεν σημαίνει ότι επειδή δεν το άνοιξες δεν μπορεί να υποστεί βλάβη μπορεί να έγινε από πτώση πολύ πιθανόν δεν μπορείς να κάνεις τίποτα μόνο να το δώσεις για ανταλλακτικά η να βρεις καμιά φθηνή πλακέτα
gianniskost Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 μα ουτε πτωση εχει , το κινητο ειναι ΔΙΑΜΑΝΤΙ εμφανισιακα , οπως βγηκε απο το εργοστασιο ... τοτε γιατι την δινουν την εγγυηση ... για πλακα ? και γιατι πριν κανα χρονο τους ειχα παει LG G2 που ειχε προβλημα στο wifi και δεν φορτιζε και μου το καλυψαν ? και το ειχα και root με custom rom cloudy , και μου αλλαξαν ΟΛΗ την μητρικη με νεο ΙΜΕΙ , κανονικα με την εγγυηση !! Τωρα τι αλλαξε δηλαδη ?
corsair04 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 μα ουτε πτωση εχει , το κινητο ειναι ΔΙΑΜΑΝΤΙ εμφανισιακα , οπως βγηκε απο το εργοστασιο ... τοτε γιατι την δινουν την εγγυηση ... για πλακα ? και γιατι πριν κανα χρονο τους ειχα παει LG G2 που ειχε προβλημα στο wifi και δεν φορτιζε και μου το καλυψαν ? και το ειχα και root με custom rom cloudy , και μου αλλαξαν ΟΛΗ την μητρικη με νεο ΙΜΕΙ , κανονικα με την εγγυηση !! Τωρα τι αλλαξε δηλαδη ? από που το αγόρασες το πηγαίνεις εκεί και αφήνεις το κατάστημα να βρει την άκρη με το service της lg αυτό έπρεπε να κάνεις από την αρχή τώρα πολύ πιθανό να έχει περαστεί στο σύστημα ότι είναι εκτός εγγύησης
gianniskost Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 χχμμ.... εμμμ.... καλα ... ναι .... αλλα .... αφου υπαρχει το service ... εεεεε το πηγα κει ..... που να ξερα οτι θα μου κανουν π....α ! απλα λογω που ειμαι κατηγοριματικος στο οτι δεν οφειλετε σε μενα , γιατι το κινητο δουλευε κανονικα και αφου ξεφορτισε η μπαταρια και εβαλα τον φορτιστη ουτε φορτιζε ουτε τιποτα..... νεκρωσε .... Πριν δουλευε κανονικα και μίλαγα κανονικα, πως στο καλο εσπασε η υποδοχη της SIM ? αν ειχε σπασει δεν θα ειχα SIM ... και δεν θα μπορουσα να κανω κλείσεις ! οποτε λογω αυτου λεω να κινηθώ νομικα , που πρεπει να αποταθω ?
corsair04 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Τι μπορείτε να κάνετε αν τα προϊόντα είναι ελαττωματικά Μπορείτε να απορρίψετε τα αγαθά, επιστρέφοντας τα στο κατάστημα και ζητώντας την επιστροφή των χρημάτων σας. Αν για οποιαδήποτε αιτία δεν μπορείτε να επιστρέψετε αμέσως τα αγαθά στο κατάστημα, τηλεφωνήστε και ειδοποιείστε ότι απορρίπτετε το αγορασθέν εμπόρευμα. Εφόσον όμως έχετε αποδεχθεί τα αγαθά, δηλαδή τα κρατήσατε για ορισμένο χρόνο ή προσπαθήσατε να τα επισκευάσετε μόνοι σας, έχετε χάσει κάθε δικαίωμα απόρριψης. Μπορείτε όμως να διεκδικήσετε κάθε έξοδο επισκευής που είναι απαραίτητη ή, αν τα αγαθά δεν μπορούν να επιδιορθωθούν, μπορείτε να διεκδικήσετε τη διαφορά της αξίας των αγαθών μεταξύ της κατάστασης που θα έπρεπε να είναι κι αυτής που βρίσκονται τώρα. Στην πραγματικότητα, πολλοί αγοραστές συμφωνούν με τις προτάσεις του καταστήματος για μια δωρεάν επισκευή ή για ένα πιστωτικό σημείωμα. Δεν είστε υποχρεωμένοι να το αποδεχτείτε. Τα καταστήματα συνήθως προτιμούν αυτού του είδους τις προσφορές από την πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας ή την αποζημίωση. Κατά πόσο είσαστε διατεθειμένοι να διαφυλάξετε τα νόμιμα δικαιώματα σας εξαρτάται φυσικά από την προσωπική ιδιαίτερή σας περίπτωση. Ίσως προτιμάτε να δεχθείτε μιαν δωρεάν επισκευή ή μια ανταλλαγή, αν σας γίνει τέτοια πρόταση - ιδιαίτερα αν είναι δύσκολο για σας να αποδείξετε ότι τα αγαθά ήταν ελαττωματικά όταν τα αγοράσατε ή αν παρουσιάσουν το ελάττωμα τους μετά από βραχύχρονη λειτουργία ή χρήση
SIP1995 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Άρχισε και η LG να γίνεται σαν την Arvato....δε ντρέπεται λίγο....
corsair04 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Ναι έτσι ίσως κάτι μπορεί να κάνεις και άλλη μια ιδέα να το στείλεις σε service της lg απευθείας εσύ δεν μπορεί να έχει μόνο έναν αντιπρόσωπο απλά θα χρεωθείς τα έξοδα αποστολής το είχα κάνει με ένα Sony xperia στην Λάρισα ήταν εκτός εγγύησης και στην Αθήνα που το έστειλα με δικά μου έξοδα μου το είχαν αλλάξει άλλα ήμουν και τυχερός δεν είχε χαρακτηριστεί στο σύστημα εκτός εγγύησης
gianniskost Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 εγω εστειλα μολης τωρα μηνυμα στην procordia να μου το επισκευασουν αλλιως θα κινηθω νομικα, ουτε το καταστημα θα μπλεξω ... μονο και μονο απο καπριτσιο θα τους κυνηγήσω οσο δεν φτανει γιατι ειμαι κατηγοριματικος 1000% οτι το κινητο δεν εχει υποστει ζημια που να ειμαι υπευθυνος εγω , το κινητο ειναι καινουργιο ..!! και δεν καταλαβενω την λογικη ... "αντε βγαλτο στο συστημα εκτος εγγυησης " , τι κουλα ειναι αυτα ?? εκτος εγγυησης ?? Κινητο που δεν εχει κλεισει ουτε χρονο ..... αντε μωρε να το βγαλουμε εκτος εγγυησης .... Δεν υπαρχει κατι τετοιο....... !! αλλιως να μιλησω με την επισημη LG . ------------------------------------------------------------------- και ξερετε πια ειναι πλακα της υποθεσης ??? το κινητο το πηγα στο service της Πατρας την Τεταρτη 6/5. Το ειδε ο τεχνικος εκει , το ανοιξε και διαπιστωσε οτι το κινητο οντος εχει θεμα φορτισης και καπιο αλλο ισως θεμα software , εκει αυτος δεν ειδε τιποτα σπασμενο ?? Μη τρελαθουμε !! και μετα μου ειπα στο service οτι πρεπει να παει στην Αθηνα στην procordia να ελεγθει πιο καλα και να φτιαχτει , και σημερα που μιλησα μου ειπαν οτι στην procordia ειδαν σπασιμο !! Δεν γινονται αυτα !! εστειλα ενα μηνυμα στην procordia , οτι θα κινηθω νομικα αν δεν φτιαχτει το κινητο , αν δεν βγαλω ακρη φυσικα θα μιλησω με LG 1
Spitfire_13 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 To ιδιο προβλημα ειχε παρουσιαστει σε ενα G2 που ειχα.. Εσβησε και ανοιγε μεχρι το Logo της LG και τιποιτα αλλο.. Στο κινητο ειχα αλλαξει την οθονη επειδη ειχε σπασει , οχι στην Lg ουτε με της Lg το αυθεντικο προιον. Παρολα αυτα μου αλλαξαν πλακετα και καλωδια πως λεγεται και το επισκευασαν κανονικα
kostas8080 Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 εγω εστειλα μολης τωρα μηνυμα στην procordia να μου το επισκευασουν αλλιως θα κινηθω νομικα, ουτε το καταστημα θα μπλεξω ... μονο και μονο απο καπριτσιο θα τους κυνηγήσω οσο δεν φτανει γιατι ειμαι κατηγοριματικος 1000% οτι το κινητο δεν εχει υποστει ζημια που να ειμαι υπευθυνος εγω , το κινητο ειναι καινουργιο ..!! και δεν καταλαβενω την λογικη ... "αντε βγαλτο στο συστημα εκτος εγγυησης " , τι κουλα ειναι αυτα ?? εκτος εγγυησης ?? Κινητο που δεν εχει κλεισει ουτε χρονο ..... αντε μωρε να το βγαλουμε εκτος εγγυησης .... Δεν υπαρχει κατι τετοιο....... !! αλλιως να μιλησω με την επισημη LG . ------------------------------------------------------------------- και ξερετε πια ειναι πλακα της υποθεσης ??? το κινητο το πηγα στο service της Πατρας την Τεταρτη 6/5. Το ειδε ο τεχνικος εκει , το ανοιξε και διαπιστωσε οτι το κινητο οντος εχει θεμα φορτισης και καπιο αλλο ισως θεμα software , εκει αυτος δεν ειδε τιποτα σπασμενο ?? Μη τρελαθουμε !! και μετα μου ειπα στο service οτι πρεπει να παει στην Αθηνα στην procordia να ελεγθει πιο καλα και να φτιαχτει , και σημερα που μιλησα μου ειπαν οτι στην procordia ειδαν σπασιμο !! Δεν γινονται αυτα !! εστειλα ενα μηνυμα στην procordia , οτι θα κινηθω νομικα αν δεν φτιαχτει το κινητο , αν δεν βγαλω ακρη φυσικα θα μιλησω με LG Ρε συ αφού λες ότι το είδε τεχνικός... μάλλον αυτο φταίει, είδαν ότι το κινητο έχει ανοιχτεί και δεν δέχθηκαν να το φτιαξουν
gianniskost Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 Ρε συ αφού λες ότι το είδε τεχνικός... μάλλον αυτο φταίει, είδαν ότι το κινητο έχει ανοιχτεί και δεν δέχθηκαν να το φτιαξουν ναι αλλα ο τεχνικος που το ανοιξε ειναι του service της LG στην Πατρα, το ανοιξε γιατι αν ηταν κατι απλο μπορουσε να το φτιαξει αυτος , αν ειναι κατι πιο δυσκολο και θελει ανταλακτικο το στελνει Αθηνα στην procordia. ασε και το αλλο , οταν παω το κινητο στο service εδω Πατρα και μετα απο μια μετα μιλαω με τον τεχνικο , μου λεει ανοιξα το κινητο και εχω διαπιστωσει προβλημα στη φορτιση της συσκευης ... και θα παει στην Αθηνα στην procordia για ελεγχο και επισκευη και θα κανει 5 εργασιμες μερες... και στην Αθηνα οι μαγκες βρισκουν το κινητο οτι ειναι σπασμενο, μα καλα ο τεχνικος εδω στην Πατρα που το ανοιξε, στραβος ειναι ? δεν ειδε αν ειναι σπασμενο η οχι ?? Να μου πει " ρε φιλε το κινητο ειναι σπασμενο , δεν στο καλυπτω ! " οι αλλοι πανω στην procordia το ειδαν ..... Γιατι και στην Πατρα επισημο service της LG ειναι , δεν ειναι κανα μαγαζακι της πλακας .... οποτε μη τρελαθουμε τελειως, κατι βρωμαει εδω..... !!
corsair04 Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 ναι αλλα ο τεχνικος που το ανοιξε ειναι του service της LG στην Πατρα, το ανοιξε γιατι αν ηταν κατι απλο μπορουσε να το φτιαξει αυτος , αν ειναι κατι πιο δυσκολο και θελει ανταλακτικο το στελνει Αθηνα στην procordia. ασε και το αλλο , οταν παω το κινητο στο service εδω Πατρα και μετα απο μια μετα μιλαω με τον τεχνικο , μου λεει ανοιξα το κινητο και εχω διαπιστωσει προβλημα στη φορτιση της συσκευης ... και θα παει στην Αθηνα στην procordia για ελεγχο και επισκευη και θα κανει 5 εργασιμες μερες... και στην Αθηνα οι μαγκες βρισκουν το κινητο οτι ειναι σπασμενο, μα καλα ο τεχνικος εδω στην Πατρα που το ανοιξε, στραβος ειναι ? δεν ειδε αν ειναι σπασμενο η οχι ?? Να μου πει " ρε φιλε το κινητο ειναι σπασμενο , δεν στο καλυπτω ! " οι αλλοι πανω στην procordia το ειδαν ..... Γιατι και στην Πατρα επισημο service της LG ειναι , δεν ειναι κανα μαγαζακι της πλακας .... οποτε μη τρελαθουμε τελειως, κατι βρωμαει εδω..... !! Από την στιγμή που το άνοιξε ο τεχνικός και το έστειλε για service έπρεπε να έχει κάποιο συνοδευτικό χαρτί που γράφει τα προβλήματα που διαπίστωσε και ποιοι τεχνικοί έλεγχοι έγιναν τώρα εάν το σκεφτείς πονηρά μπορεί να δημιουργήθηκε το πρόβλημα στο service εσύ πρέπει να ζητήσεις ας το πούμε κάτι σαν παραπεμπτικό για επισκευή και να δεις εάν ο τεχνικός περιγράφει το συγκεκριμένο πρόβλημα που βγάζει το κινητό εκτός εγγύησης
dali13gr Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 γεια σας , εχω ενα LG G3 16Gb το οποιο εδω και μια βδομαδα εντελος ξαφνικα εσβησε και δεν αναβε... νεκρο τελειως ...... ουτε root ηταν ουτε τιποτα.... το πηγα lg εδω Πατρα που ειμαι και το εστειλαν Αθηνα στην procordia και σημερα που τους πηρα τηλ στο service εδω Πατρα που ειμαι μου ειπαν οτι τελικα το κινητο ερχετε πισω ανεπισκευαστο και δεν καλυπτετε απο την εγγυηση και θελει νεα πλακετα και οτι εχει κατι σπασμενο στην υποδοχη της sim και η επισκευη ειναι 240 ευρω.... ( το κινητο εχει αγοραστει 9/2014, εχει ακομα εγγυηση 1,5 χρονο , αυτο το αναγνωρισαν κανονικα στο service , κανενα προβλημα... ) και ρωταω πια η θεση μου τωρα και τι πρεπει νομικα να κανω , γιατι το κινητο ειναι καινουργιο και ουτε εχει πειραχτεί απο μερια μου κατι.... ?? Για να μην φορτίζει όπως λες, προφανώς εννοείς κάτι σπασμένο στην υποδοχή φόρτισης ή έκανε λάθος ο υπάλληλος στο τηλέφωνο και σου είπε για SIM. Αν έχει σπάσει εσωτερικά η υποδοχή φόρτισης λόγω κακής χρήσης, τότε δεν κάθεται κανένα (επίσημο) service να το φτιάξει, απευθείας αλλαγή πλακέτας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα