Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όχι. Μην τον κοιτάζεις καν!

 

Δεν έχει λειτουργία συντήρησης, δεν κάνει φόρτιση σε στάδια, δεν κάνει αποθειίκωση, δεν είναι αυτόματος, πρέπει να υπολογίζεις εσύ τον χρόνο φόρτισης και μετά να τον αποσυνδέεις γιατί συνεχίζει να δίνει ρεύμα όταν φορτίσει η μπαταρία και εν τέλει την καταστρέφει, δεν κάνει για σύγχρονου τύπου (maintenance-free/smart) μπαταρίες κλπ., είναι γκουμούτσα, το αμπερόμετρο που έχει επάνω είναι φτηνιάρικο και καθόλου ακριβές, είναι προιστορικής τεχνολογίας φτηνοκατασκευή (δεν έχει διακόπτη on/off,  όλη αυτή η κουτάρα μέσα έχει μόνο έναν μετασχηματιστή, έναν ανορθωτή, μια 15Α ασφάλεια κολλημένη απευθείας πάνω στον μετασχηματιστή!! :cry: )  

Γενικά, μπλιάξ.

 

Στην κατηγορία 25-35 ευρώ οι καλύτεροι είναι του ΛΙΝΤΛ και ο ΜΠΛΑΚΕΝΤΕΚΕ που πρότεινα. Απλοί, σύγχρονοι, οικονομικοί, ποιοτικοί. Κάνουν τη δουλειά σωστά.

 

Αν χρειάζεται κάποιος κάτι παραπάνω, π.χ. αν έχει πολλές διαφορετικών τύπων μπαταρίες και θέλει κάτι καλό να κρατήσει χρόνια, ας κοιτάξει κάποιον OPTIMATE 5 ή 6, ή CTEK MXS 5.0 που είναι κορυφή αλλά ξεκινούν από 70-80€ .

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Απλά βγάζε τον πόλο της μπαταρίας :)

 

Αμα είναι να βγάζω τον πόλο συνεχώς ή καθε τόσο να έχω την μπαταρία στο μπαλκόνι, τότε πάπαλα συναγερμός, κεντρικό κλείδωμα κλπ (θα μου πεις χωρίς μπαταρία πως θα μου το κλέψουν, σηκωτό? :P )

Δημοσ.

Αμα είναι να βγάζω τον πόλο συνεχώς ή καθε τόσο να έχω την μπαταρία στο μπαλκόνι, τότε πάπαλα συναγερμός, κεντρικό κλείδωμα κλπ (θα μου πεις χωρίς μπαταρία πως θα μου το κλέψουν, σηκωτό? :P )

Με το immobilizer που διαθέτει, ούτως η άλλως μόνο σηκωτό μπορούν να στο πάρουν :P

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Moderators
Δημοσ.

Από τοοοοοοοοοτε που ξεκίνησα το θέμα, χθες ασχολήθηκα ξανά με το αυτοκίνητο (δουλείες...)

 

Το αυτοκίνητο στο διάστημα αυτό έχασε και την τελευταία ένδειξη που παρέμενε (το ρολόι) και γυρίζοντας απλά το κλειδί δεν υπήρχε καμία ένδειξη πουθενά.

 

Πήρα λοιπόν αυτό: http://www.praktiker.gr/p/ekkinitis-einhell-bt-ps-1000-12v-17133

 

το σύνδεσα στην μπαταρία (τον θετικό πόλο μόνο προφανώς απευθείας πάνω της), περίμενα 2 λεπτάκια όπως έλεγε και τσακ πήρε με τη μία το ceed.

 

Το άφησα καμιά ώρα + να δουλεύει όσο το έπλυνα καλά, το στέγνωσα και του πέρασα και κερί έτσι για να με συγχωρέσει για την εγκατάλειψη... :P

 

Απο κει και πέρα δοκίμασα μετά να το ξαναβάλω μπρος χωρίς πρόβλημα και σήμερα 24 ώρες μετά, ξαναπήρε με τη μία για να το παω να το αφήσω για service κλπ. Αυτό που μου κάνει εντύπωση, είναι το γεγονός πως κατά τον έλεγχο στην εκκίνηση και στη συνέχεια αφού πάρει μπροστά, δεν εμφανίζει πουθενά κάποια ένδειξη προβλήματος για την μπαταρία! Δεν θα έπρεπε να έχω κάτι στην κατάσταση που είχε φτάσει τόσο καιρό?

 

:)

  • Super Moderators
Δημοσ.

ενα λαμπακι που εχουν συνηθως δειχνει οτι δεν φορτιζει (και μαλλον εχει χαλασει ο ιμαντας κτλ)

 

Ναι έχεις δίκιο.

 

Πάντως το πήγα για service, άλλαξαν ο,τι χρειαζόταν (250euro...) και μου είπαν πως μέτρησαν την μπαταρία και είναι μια χαρά! 

 

Το άλλο σοκ ήταν όταν είδα το παλιό φίλτρο του κλιματιστικού που άλλαξαν... :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...