Προς το περιεχόμενο

Μπαταρία & εκκίνηση


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Λοιπόν,

 

δεν κινούμαι συχνά με το αυτοκίνητο μιας και η δουλειά είναι στο κέντρο και δεν αξίζει τον κόπο και τα νεύρα και το άφησα το καψερό καιρό ακίνητο και ψόφισε εντελώς η μπαταρία στο πάρκινγκ της πιλοτής. Είχα σκοπό να το πάω σύντομα και για service οπότε θα το "ξυπνήσω" όταν χρειαστεί να το μετακινήσω.

 

Η ερώτηση είναι αν κάνουν δουλειά διάφορα αξεσουάρ που κυκλοφορούν είτε για να φορτίσεις ελάχιστα την μπαταρία είτε να πάρεις ρεύμα από άλλο όχημα, αλλά όχι από τους πόλους τους μπαταρίας. Τα συνδέεις στους αναπτήρες των αυτοκινήτων και απλά περιμένεις για λίγο. Υπάρχουν είτε απλά που χρειάζονται 2 οχήματα, είτε πιο εξελιγμένα που τα φορτίζεις στο σπίτι από το ρεύμα και μετά τα συνδέεις στον αναπτήρα σου και περιμένεις.

 

:)

 

PS: Το αυτοκίνητο είναι ένα ΚΙΑ ceed του 2010.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν,

 

δεν κινούμαι συχνά με το αυτοκίνητο μιας και η δουλειά είναι στο κέντρο και δεν αξίζει τον κόπο και τα νεύρα και το άφησα το καψερό καιρό ακίνητο και ψόφισε εντελώς η μπαταρία στο πάρκινγκ της πιλοτής. Είχα σκοπό να το πάω σύντομα και για service οπότε θα το "ξυπνήσω" όταν χρειαστεί να το μετακινήσω.

 

Η ερώτηση είναι αν κάνουν δουλειά διάφορα αξεσουάρ που κυκλοφορούν είτε για να φορτίσεις ελάχιστα την μπαταρία είτε να πάρεις ρεύμα από άλλο όχημα, αλλά όχι από τους πόλους τους μπαταρίας. Τα συνδέεις στους αναπτήρες των αυτοκινήτων και απλά περιμένεις για λίγο. Υπάρχουν είτε απλά που χρειάζονται 2 οχήματα, είτε πιο εξελιγμένα που τα φορτίζεις στο σπίτι από το ρεύμα και μετά τα συνδέεις στον αναπτήρα σου και περιμένεις.

 

:)

 

PS: Το αυτοκίνητο είναι ένα ΚΙΑ ceed του 2010.

Εγω εαν ηταν σε ασφαλης σημειο θα εβγαζα τον πολο εντελως..Αλλιως βαζε το και εσυ μπροστα μια φορα την εβδομαδα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν δεν χρησιμοποιείται η μπαταρία, μειώνεται η απόδοσή της, και όταν φτάσει σε χαμηλά επίπεδα δεν μπορεί να εκκινήσει το όχημα.

Με το να βάζεις απλά τον κινητήρα μπροστά μια φορά την εβδομάδα, δεν φορτίζει η μπαταρία...πρέπει να κινηθεί το αυτοκίνητο για αρκετά χιλιόμετρα (30-40) με κανονική ταχύτητα για να δουλέψει το δυναμό και να φορτίσει.

Επίσης με το να ξεσυνδέσεις τον αρνητικό πόλο καθυστερείς λίγο την αποφόρτιση, αλλά δεν την αποτρέπεις..ειδικά αν μιλάμε για μακροχρόνια ακινησία.

Η καλύτερη λύση για εσένα, εφ'όσον δεν κινείς συχνά το όχημα, θα ήταν να αγοράσεις έναν φορτιστή/συντηρητή για την μπαταρία σου και να την ξαναφορτίσεις.

Συνδέεις τον φορτιστή στην μπαταρία (αφαιρώντας τη ή όχι από το όχημα), τον βάζεις στην μπρίζα, την φορτίζει, και μετά είναι έτοιμη για χρήση...

Όταν θα το πας για σέρβις, ζήτα τους να στην μετρήσουν με ένα πολύμετρο και να σου πουν αν θέλει αλλαγή ή όχι.

Ο φορτιστής/συντηρητής έχει και λειτουργία συντήρησης, τον αφήνεις μόνιμα συνδεδεμένο και συντηρεί την καινούργια σου μπαταρία ώστε να μην ξεφορτίζει και μειώνεται η απόδοσή της.

 

 

Έχω δοκιμάσει μερικούς, ο καλύτερος είναι ένας από τα lidl που έχω, αλλά τον φέρνουν 1-2 φορές το χρόνο...τελευταία φορά τον έφεραν τέλη Ιανουαρίου οπότε φαντάζομαι θα τον ξαναφέρουν το Σεπτέμβριο πάλι....

 

Ο επόμενος που σου προτείνω, είναι αυτός. http://www.skroutz.gr/s/3456595/Black-Decker-BDV090.html

Επεξ/σία από kontrakultura
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν δεν χρησιμοποιείται η μπαταρία, μειώνεται η απόδοσή της, και όταν φτάσει σε χαμηλά επίπεδα δεν μπορεί να εκκινήσει το όχημα.

Με το να βάζεις απλά τον κινητήρα μπροστά μια φορά την εβδομάδα, δεν φορτίζει η μπαταρία...πρέπει να κινηθεί το αυτοκίνητο για αρκετά χιλιόμετρα (30-40) με κανονική ταχύτητα για να δουλέψει το δυναμό και να φορτίσει.

Επίσης με το να ξεσυνδέσεις τον αρνητικό πόλο καθυστερείς λίγο την αποφόρτιση, αλλά δεν την αποτρέπεις..ειδικά αν μιλάμε για μακροχρόνια ακινησία.

Η καλύτερη λύση θα ήταν να αγοράσεις έναν φορτιστή/συντηρητή για την μπαταρία σου και να την ξαναφορτίσεις.

Συνδέεις τον φορτιστή στην μπαταρία (αφαιρώντας τη ή όχι από το όχημα), τον βάζεις στην μπρίζα, την φορτίζει, και μετά είναι έτοιμη για χρήση...

Όταν θα το πας για σέρβις, ζήτα τους να στην μετρήσουν με ένα πολύμετρο και να σου πουν αν θέλει αλλαγή ή όχι.

Ο φορτιστής/συντηρητής έχει και λειτουργία συντήρησης, τον αφήνεις μόνιμα συνδεδεμένο και συντηρεί την καινούργια σου μπαταρία ώστε να μην ξεφορτίζει και μειώνεται η απόδοσή της.

 

Πες αν θέλεις και τι μάρκα

 

 

Έχω δοκιμάσει μερικούς, ο καλύτερος είναι ένας από τα lidl που έχω, αλλά τον φέρνουν 1-2 φορές το χρόνο...τελευταία φορά τον έφεραν τέλη Ιανουαρίου οπότε φαντάζομαι θα τον ξαναφέρουν το Σεπτέμβριο πάλι....

 

Ο επόμενος που σου προτείνω, είναι αυτός. http://www.skroutz.gr/s/3456595/Black-Decker-BDV090.html

Ετσι και αλλιως ο δυναμος ΔΕΝ φορτιζει την μπαταρια αλλα την συντηρη... με το να το βαζει μπροστα για λιγη ωρα θα ειναι καλυτερα απο το καθολου παντως.. Οταν αφαιρεις πολο αφαιρεις θετικο και ξεμπερδευεις..υπαρχει λογος να βγαλεις μονο τις γειωσεις και να αφησεις πανω το ρευμα?..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι...δεν είναι έτσι τα πράγματα. Λόγω έλλειψης χρόνου (και βαρεμάρας) για επιστημονική τεκμηρίωση εδώ, θα επισημάνω απλώς οτι η μπαταρία πρέπει να είναι πάντα φορτισμένη και σε τέλεια κατάσταση καθώς κινδυνεύει με επιβάρυνση έως ακραία καταστροφή οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή στο όχημα (και τα σύγχρονα οχήματα όπως το kia ceed 2010 του φίλου μας έχουν ουκ ολίγες).

Το να συνδέουμε τη μπαταρία με έναν απλό φορτιστή των 20-30 ευρώ σαν τους παραπάνω, είναι ο,τι απλούστερο και καλύτερο μπορούμε να κάνουμε, και με μηδενικό κίνδυνο να επιβαρυνθεί ή να χαλάσει κάτι.

Τα υπόλοιπα ("αφήνω στο ρελαντί 10' να φορτίσει", "αποσυνδέω πόλους για να μην ξεφορτίζει", "αφήνω να ξεφορτίσει τελείως και μετά βάζω μπρος με κροκοδειλάκια" κ.λ.π.) είναι από ημίμετρα έως τελείως λάθος, και με υψηλό ρίσκο βλάβης, επαναλαμβάνω, τόσο της μπαταρίας όσο και κάποιας άλλης ηλεκτρονικής συσκευής. Τις περισσότερες φορές το "πρόβλημα στα ηλεκτρικά" που εμφανίζουν πάμπολλα σύγχρονα οχήματα χωρίς προφανή λόγο, έχει ως αιτία τέτοιου τύπου λανθασμένες πρακτικές που οφείλονται κυρίως στην έλλειψη ενημέρωσης και τη διαιώνιση πεποιθήσεων περασμένων δεκαετιών, και όχι στην "ευαισθησία" των σύγχρονων οχημάτων.

 

Όσο για την αφαίρεση του πόλου...μπορείς να αφαιρέσεις και τους 2. Συνήθως αφαιρούμε μόνο τον αρνητικό (γείωση στο σασί) γιατί μόνο αυτός αρκεί. Σε κάθε περίπτωση, αφαιρούμε πάντα πρώτα τον αρνητικό  και μετά τον θετικό, για λόγους ασφαλείας. Διότι αν, λύνοντας τον θετικό, ακουμπήσει καταλάθος το κλειδί σε μεταλλική επιφάνεια, θα γίνει βραχυκύκλωμα με σπίθες και κίνδυνο φωτιάς και επίσης η μπαταρία αποφορτίζεται ακαριαία με κακές συνέπειες στην διάρκεια της ζωής της. Αντιστρόφως, τοποθετώντας την μπαταρία, συνδέουμε πάντα πρώτα τον θετικό και μετά τον αρνητικό πόλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ετσι και αλλιως ο δυναμος ΔΕΝ φορτιζει την μπαταρια αλλα την συντηρη... με το να το βαζει μπροστα για λιγη ωρα θα ειναι καλυτερα απο το καθολου παντως.. Οταν αφαιρεις πολο αφαιρεις θετικο και ξεμπερδευεις..υπαρχει λογος να βγαλεις μονο τις γειωσεις και να αφησεις πανω το ρευμα?..

Το έβαζα μπροστά μια φορά τη βδομάδα για κάνα τέταρτο (όσο το έπλενα) αλλα προφανώς δεν βοήθησε την μπαταρία αυτό. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν,

 

δεν κινούμαι συχνά με το αυτοκίνητο μιας και η δουλειά είναι στο κέντρο και δεν αξίζει τον κόπο και τα νεύρα και το άφησα το καψερό καιρό ακίνητο και ψόφισε εντελώς η μπαταρία στο πάρκινγκ της πιλοτής. Είχα σκοπό να το πάω σύντομα και για service οπότε θα το "ξυπνήσω" όταν χρειαστεί να το μετακινήσω.

Καλύτερα να το "ξυπνήσεις" το συντομότερο δυνατόν, όσο περισσότερο μένει άδεια η μπαταρία τόσο μεγαλύτερες οι πιθανότητες να παραδώσει πνεύμα η μπαταρία. Όταν η τάση πέσει κάτω από 10,6V η μπαταρία αρχίζει να καταστρέφεται.

 

Η ερώτηση είναι αν κάνουν δουλειά διάφορα αξεσουάρ που κυκλοφορούν είτε για να φορτίσεις ελάχιστα την μπαταρία είτε να πάρεις ρεύμα από άλλο όχημα, αλλά όχι από τους πόλους τους μπαταρίας. Τα συνδέεις στους αναπτήρες των αυτοκινήτων και απλά περιμένεις για λίγο. Υπάρχουν είτε απλά που χρειάζονται 2 οχήματα, είτε πιο εξελιγμένα που τα φορτίζεις στο σπίτι από το ρεύμα και μετά τα συνδέεις στον αναπτήρα σου και περιμένεις.

 

:)

Θα κάνουν δουλειά μόνο στην περίπτωση που η μπαταρία σου είναι όχι μόνο σε καλή κατάσταση αλλά και εφόσον δεν είναι εντελώς ξεφόρτιστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Κατάλαβα. Θα βγάλω την μπαταρία (θεωρητικά το λέω, στην πράξη δεν εγγυώμαι :P) και θα τη φορτίσω με μία από τις συσκευές που προτείνατε (λέω να πάρω αυτή τη Gemini με τα 30κάτι ευρώ).

 

Φυσικά υπάρχει και η λύση της οδικής βοήθειας που πληρώνω αλλά είναι λίγο ξεφτύλα να τους καλέσω να έρθουν στην ...πιλοτή της πολυκατοικίας μου (όπως κάνουν οι ξανθιές ένα πράμα...).

 

Για την ώρα λειτουργεί ακόμη το ξεκλείδωμα με το remote (χωρίς όμως να αναβοσβήνουν τα alarm lights) και οι ενδείξεις το ταμπλό όταν γυρίζω το κλειδί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μπαταρία για να καταλάβεις (έχουμε επεκταθεί σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό σε άλλο τοπικ,Μοd είσαι με καλύτερο search ψάξ΄το) όσο καιρό κάθεται (δε κάθεται βέβαια με τον πόλο συνδεδεμένο, αποφορτίζεται με πολύ μικρά ρεύματα) , άλλο τόσο καιρό θα πρέπει να είναι υπό τάση λειτουργίας για να επανέλθει χημικά στην αρχική της κατάσταση. Ο εναλλάκτης του αυτοκινήτου ακόμη και όταν κάνεις ταξίδια, κάνει μια πολύ επιφανειακή φόρτιση ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ για να μην χαλάσει η μπαταρία κ να εξασφαλίσει το επόμενο ξεκίνημα. Δηλαδή αν η μπαταρία σου είναι πεσμένη θα συνεχίσει να είναι πεσμένη  και 100 χιλιόμετρα να κάνεις στους κόφτες. Γι αυτό υπάρχουν οι φορτιστές της πρίζας. Ένας φορτιστής που συνδέεται στον αναπτήρα θα κάνει δουλειά απλά θα ήταν καλύτερα αν έβαζες τις δαγκάνες του σε μια μπαταρία με αποσυνδεμένο πόλο. Από τον αναπτήρα θα πετύχεις αργή φόρτιση κ διατήρηση. Δε μπορείς να συνδέσεις μεγάλο φορτιστή που βγάζει αμπέρ αρκετά για γρήγορη φόρτιση, θα σου κάψει την ασφάλεια. Γι αυτό πρέπει να έχει ένας που δε κινεί το αυτοκίνητο έναν μικρό φορτιστή μόνιμα συνδεμένο πάνω στη μπαταρία. Καλύτερα ένας φορτιστής ακόμη και του λιντλ με 20 ευρώ, και μερικά ευρώ τον χρόνο για ρεύμα, παρά καινούρια μπαταρία κοντά στο κατοστάευρο κάθε 2 χρόνια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Η μπαταρία για να καταλάβεις (έχουμε επεκταθεί σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό σε άλλο τοπικ,Μοd είσαι με καλύτερο search ψάξ΄το) όσο καιρό κάθεται (δε κάθεται βέβαια με τον πόλο συνδεδεμένο, αποφορτίζεται με πολύ μικρά ρεύματα) , άλλο τόσο καιρό θα πρέπει να είναι υπό τάση λειτουργίας για να επανέλθει χημικά στην αρχική της κατάσταση. Ο εναλλάκτης του αυτοκινήτου ακόμη και όταν κάνεις ταξίδια, κάνει μια πολύ επιφανειακή φόρτιση ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ για να μην χαλάσει η μπαταρία κ να εξασφαλίσει το επόμενο ξεκίνημα. Δηλαδή αν η μπαταρία σου είναι πεσμένη θα συνεχίσει να είναι πεσμένη  και 100 χιλιόμετρα να κάνεις στους κόφτες. Γι αυτό υπάρχουν οι φορτιστές της πρίζας. Ένας φορτιστής που συνδέεται στον αναπτήρα θα κάνει δουλειά απλά θα ήταν καλύτερα αν έβαζες τις δαγκάνες του σε μια μπαταρία με αποσυνδεμένο πόλο. Από τον αναπτήρα θα πετύχεις αργή φόρτιση κ διατήρηση. Δε μπορείς να συνδέσεις μεγάλο φορτιστή που βγάζει αμπέρ αρκετά για γρήγορη φόρτιση, θα σου κάψει την ασφάλεια. Γι αυτό πρέπει να έχει ένας που δε κινεί το αυτοκίνητο έναν μικρό φορτιστή μόνιμα συνδεμένο πάνω στη μπαταρία. Καλύτερα ένας φορτιστής ακόμη και του λιντλ με 20 ευρώ, και μερικά ευρώ τον χρόνο για ρεύμα, παρά καινούρια μπαταρία κοντά στο κατοστάευρο κάθε 2 χρόνια.

 

Φορτιστής μόνιμα πάνω στην μπαταρία προϋποθέτει και ρεύμα από τον τοίχο και καλώδιο κλπ κλπ. Και σε μια πιλοτή δεν είναι και ο,τι πιο πρακτικό (ειδικά όταν έχεις γείτονες γίδια...)

 

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την βγάζεις και την παίρνεις σπίτι σου να φορτίσει, δεν είναι τίποτα...2 βίδες

 

Συνήθως είναι 4 αν υπολογίζεις και το bracket που τη κρατάει στη θέση της.  Αν θες να κρατήσεις την μπαταρία δεν υπάρχει άλλη λύση μόνο το να την βγάλεις και να την έχεις στο μπαλκόνι σου ή σε κάποιο χώρο που δε κοιμάσαι. Αν και όταν είναι στην διατήρηση ο φορτιστής η μπαταρία βγάζει μηδαμινές αναθυμιάσεις κι αυτές περιορίζονται σε υδρογόνο. Μη νομίζεις είναι 10 λεπτά δουλειά βάλε-βγάλε μαζί με το χρόνο να βρεις τα εργαλεία (συνήθως μόνο ένα 10ράκι κλειδί κι ένα γυαλόχαρτο ή scotch brite πράσινο για τρίψιμο των πόλων). Λίγη προσοχή μόνο με το κλειδί όταν βγάζεις την μπαταρία μην ακουμπήσει στον άλλο πόλο ή σε μεταλλική επιφάνεια του αυτοκινήτου. Πολύ σημαντικό, στο βγάλε, αποσυνδέουμε πρώτο τον αρνητικό πόλο, στην τοποθέτηση τον αρνητικό τελευταίο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φορτιστής μόνιμα πάνω στην μπαταρία προϋποθέτει και ρεύμα από τον τοίχο και καλώδιο κλπ κλπ. Και σε μια πιλοτή δεν είναι και ο,τι πιο πρακτικό (ειδικά όταν έχεις γείτονες γίδια...)

 

:)

Απλά βγάζε τον πόλο της μπαταρίας :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...