Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όταν δεν έχεις τον έλεγχο έχεις το αίσθημα ανασφάλειας και φόβου οτι κατι μπορει να πάει στραβά . Ακομα και αν όντως ειναι πιο ασφαλές

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όταν δεν έχεις τον έλεγχο έχεις το αίσθημα ανασφάλειας και φόβου οτι κατι μπορει να πάει στραβά . Ακομα και αν όντως ειναι πιο ασφαλές

 

Μπα, θέμα συνήθειας είναι.

 

Και στο αεροπλάνο,λεωφορείο, τρένο για να αναφέρω μόνο συγκοινωνιακά μέσα, δεν έχεις κανένα έλεγχο αλλά δεν πιστεύω να φοβάσαι να τα χρησιμοποιήσεις (και είναι όλα πιο ασφαλή από το αυτοκίνητο)

Δημοσ.

Μια δεκαετία τουλάχιστον (το πιθανότερο ακόμα παραπάνω), αλλά τουλάχιστον η βιομηχανία κινείται προς το σωστό δρόμο. Και το θετικό είναι πως έχουν εμπλακεί ενεργά και εταιρείες πληροφορικής (ή εστω νέες εταιρείες σαν την Tesla), που όπως και να το κάνουμε κινούνται πολύ γρηγορότερα από τους παραδοσιακούς κολοσσούς.

 

Όπως γίνεται σε όλες τις μεγάλες αλλαγές, αρχικά θα έχουμε υβριδικές λύσεις (βλ. autonomous mode μόνο σε επιλεγμένους αυτοκινητόδρομους) αλλά σταδιακά η αυτοματοποιημένη οδήγηση θα γίνει ο κανόνας. Ίσως μία μέρα να είναι τροχαία παράβαση να παίρνεις τον έλεγχο χειροκίνητα, χωρίς να υπάρχει σοβαρός λόγος (αμήν).

 

Εύχομαι τα εγγόνια μας να παραξενεύονται όταν τους λέμε πως όχι μόνο οδηγούσαμε χρησιμοποιώντας χέρια-πόδια, αλλά και πως έπρεπε να παρκάρουμε μόνοι μας, να αλλάζουμε ταχύτητες με ένα πετάλι που ονομαζόταν συμπλέκτης κλπ.

  • Like 1
Δημοσ.

Μια δεκαετία τουλάχιστον (το πιθανότερο ακόμα παραπάνω), αλλά τουλάχιστον η βιομηχανία κινείται προς το σωστό δρόμο. Και το θετικό είναι πως έχουν εμπλακεί ενεργά και εταιρείες πληροφορικής (ή εστω νέες εταιρείες σαν την Tesla), που όπως και να το κάνουμε κινούνται πολύ γρηγορότερα από τους παραδοσιακούς κολοσσούς.

 

Όπως γίνεται σε όλες τις μεγάλες αλλαγές, αρχικά θα έχουμε υβριδικές λύσεις (βλ. autonomous mode μόνο σε επιλεγμένους αυτοκινητόδρομους) αλλά σταδιακά η αυτοματοποιημένη οδήγηση θα προλάβει παντού. Εύχομαι τα εγγόνια μας να παραξενεύονται όταν τους λέμε πως όχι μόνο οδηγούσαμε χρησιμοποιώντας χέρια-πόδια, αλλά και πως έπρεπε να παρκάρουμε μόνοι μας, να αλλάζουμε ταχύτητες με ένα πετάλι που ονομαζόταν συμπλέκτης κλπ.

 

 

θα είναι σημαντικό breakthrough αν κινηθούμε στην κατεύθυνση που προτείνεις.Πάντως δε με χαλάει να πάρει κ πάνω από δεκαετία εαν η ασφάλεια στην οδήγηση θα είναι (σχεδόν) εγγυημένη.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Πάντως δε με χαλάει να πάρει κ πάνω από δεκαετία εαν η ασφάλεια στην οδήγηση θα είναι (σχεδόν) εγγυημένη.

Το σιγουρο ειναι πως θα χρειαστει τεραστια και συντονισμενη προσπαθεια για να γινει χειροτερη απο οσο ειναι τωρα.

Τυχαιο παραδειγμα επικης ηλιθιοτητας

  • Like 1
Δημοσ.

Το σιγουρο ειναι πως θα χρειαστει τεραστια και συντονισμενη προσπαθεια για να γινει χειροτερη απο οσο ειναι τωρα.

Τυχαιο παραδειγμα επικης ηλιθιοτητας

 

 

E,ναι δεν υπάρχει αντεπιχείρημα για το συγκεκριμένο περιστατικό.

Δημοσ.

Οι παραβασεις του κωδικα ειναι χιλιαδες σε καθημερινή βάση στην Ελλάδα. Δεν μ ενδιαφέρουν οι κ@υλωμενοι γκαζακηδες που φτιάχνονται με την ταχύτητα και θετουν σε κίνδυνο ζωές. Στην γερμανια κυκλοφόρησε ήδη το πρώτο αυτοκίνητο(ford αν δεν απατομαι) που διαβαζει τις πινακιδες και σου ρίχνει την ταχύτητα εαν ξεπερασεις το επιτρεπομενο Οριο. Ευχομαι σε μια πενταετία να ειναι υποχρεωτικο το συγκεκριμένο σύστημα

αρκεί τα όρια να βρίσκονται μέσα σε λογικά πλαίσια και να ξηλωθούν πινακίδες του τύπου 80 σε εθνική οδό με 4 λωρίδες βλέπε Αθηνών-Κορίνθου

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...