Hal9000 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Ανταποκρινόμενη σε δημοσίευμα του Associated Press στο οποίο γίνεται λόγος για 4 ατυχήματα στα οποία έχουν εμπλακεί τα αυτόνομα οχήματα της Google από τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο γίγαντας του Internet δίνει περισσότερες πληροφορίες για το θέμα με δημοσίευμα στην ιστοσελίδα Backchannel.Στο μήνυμα της η Google κάνει μια σύνοψη των εμπειριών που έχει συγκεντρώσει τα τελευταία 6 χρόνια όταν και τα πρώτα αυτόνομα οχήματα της εταιρείας έκαναν την εμφάνιση τους στους δρόμους του San Francisco. Το διάστημα αυτό, τα οχήματα έχουν εμπλακεί σε 11 συνολικά ατυχήματα, από τα οποία σε κανένα υπαίτιο δεν ήταν το όχημα της Google αλλά εξωτερικοί παράγοντες όπως συγκρούσεις με άλλα αυτοκίνητα με υπαιτιότητα των άλλων οδηγών. Η εταιρεία δίνει έμφαση στο γεγονός ότι οι αισθητήρες και οι αλγόριθμοι στους οποίους στηρίζονται τα αυτόνομα οχήματα της είναι λιγότερο επιρρεπής στα λάθη απ' ότι ο άνθρωπος, ενώ αυτή ακριβώς η μελέτη συμπεριφοράς του ανθρώπου, κάνει τα αυτοκίνητα της Google πιο ασφαλή. Έχοντας διανύσει περισσότερα από 2.7 εκατομμύρια χιλιόμετρα στους δρόμους, η Google αναφέρει ότι έχει συγκεντρώσει αρκετά στοιχεία οδηγικής συμπεριφοράς, συμπεριλαμβανομένου ατυχημάτων αρκετά μικρών όπως το σπάσιμο ενός φαναριού και τα οποία συνήθως δεν αναφέρονται καν στην αστυνομία. Ενδεικτικό είναι ότι λάθη οδηγών βρίσκονται πίσω από το 94% των ατυχημάτων, με περιπτώσεις όπως το να διαβάζει ένας οδηγός κάποιο βιβλίο καθώς οδηγεί ή ακόμα και να παίζει τρομπέτα. Περισσότερες ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την εμπειρία της Google μέχρι στιγμής με τα αυτόνομα οχήματα, μπορείτε να διαβάσετε στον παρακάτω σύνδεσμο. Site: BackChannel
Beltfed Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 (επεξεργασμένο) Που να βαλεις γκομενα σε αυτο.. που να πας βολτα με αυτο.. σε ποια σοβαρη δουλεια θα εμφανιστεις με αυτο το εργαλειο.. Αν και για τον παππου μου που ειναι 83 χρονων και δεν μπορει να οδηγησει πλεον μια χαρα θα του καθοταν ενα τετοιο οχημα. Οπως και για αναπηρους και ευπαθεις κοινωνικες ομαδες. Επεξ/σία 12 Μαΐου 2015 από billdanos 2
GrandGamer Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Τώρα το μόνο που μένει είναι να τα κάνουν όμορφα και να δώσουν την τεχνολογία αλλού γιατί δεν θέλω να δίνω πρόσβαση στις επαφές μου και τα μηνύματα μου για να πάω στον προορισμό μου. 1
x_vagos_x Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Άπατα πάνε. Που να βαλεις γκομενα σε αυτο.. που να πας βολτα με αυτο.. σε ποια σοβαρη δουλεια θα εμφανιστεις με αυτο το εργαλειο.. Αν και για τον παππου μου που ειναι 83 χρονων και δεν μπορει να οδηγησει πλεον μια χαρα θα του καθοταν ενα τετοιο οχημα. Οπως και για αναπηρους και ευπαθεις κοινωνικες ομαδες. Κάθε προϊόν έχει το κοινό του. Εγώ θα σχολίαζα το πόσο μπροστά είναι ώστε να υποστηρίζει η Google πως ο αλγόριθμός είναι τόσο εξελιγμένος ώστε να μην κάνει τα συνήθη λαθη των "κανονικών" οδηγών. 1
Beltfed Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 (επεξεργασμένο) Κάθε προϊόν έχει το κοινό του. Εγώ θα σχολίαζα το πόσο μπροστά είναι ώστε να υποστηρίζει η Google πως ο αλγόριθμός είναι τόσο εξελιγμένος ώστε να μην κάνει τα συνήθη λαθη των "κανονικών" οδηγών. Εγω προσωπικα θα ντρεπομουν να κυκλοφορησω μεσα σε αυτο. Φυσικα και υπαρχει το καταλληλο κοινο, αρκετα μικρο βεβαια. Θα πουλησει σε ηλικιομενους και ευπαθεις κοινωνικες ομαδες πιστευω. Οσο για τα λαθη των "κανονικων" οδηγων, τα περισσοτερα οφειλονται σε απλες παραβασεις του Κ.Ο.Κ. (stop, φαναρια, διπλη γραμμη, ορια ταχ., κτλ). Τα οχηματα αυτα δεν παραβαινουν τον Κ.Ο.Κ., και αυτο απο μονο του ελαχιστοποιει τις πιθανοτητες να τρακαρεις με δικο σου φταιξιμο. Οταν το οριο του δρομου θα ειναι 30κμ το αμαξι αυτο θα πηγαινει με 30κμ. Επεξ/σία 12 Μαΐου 2015 από Beltfed
hackerW32 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 ξεχασες τα ατομα που κανουν μεγαλα ταξιδια. τον πατερα μου δεν θα τον χαλαγε τοτε που πηγαμε ρουμανια εαν το αμαξι οδηγούσε μονο του 4
D.Luffy Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 που να πας βολτα με αυτο.. σε ποια σοβαρη δουλεια θα εμφανιστεις με αυτο το εργαλειο.. Εγω προσωπικα θα ντρεπομουν να κυκλοφορησω μεσα σε αυτο. Φυσικα και υπαρχει το καταλληλο κοινο, αρκετα μικρο βεβαια. Κάτι μου θυμίζει αυτό... Τότε λίγο πριν τα tablets γίνουν της μόδας και πλέον έχει και η κουτσή Μαρία?? 1
Δημοφιλής ανάρτηση nzeppos Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Επειδή κάνω συχνά την 6ωρη διαδρομή Αθήνα-Πέλλα, αν έβγαινε τέτοιο αυτοκίνητο στην αγορά θα το έπαιρνα την ίδια στιγμή. Δεν είναι μόνο οι "ευπαθείς ομάδες" αλλά και όσοι δεν βλέπουν το αυτοκίνητο σαν προέκταση της ψ... τους (εχμ, της μαγκιάς ή της διασκέδασής τους εννοώ), αλλά πρωτίστως σαν εργαλείο για να κάνουν τη δουλειά τους. Ποτέ δεν θα ξεχάσω αυτά που διάβαζα προ 20ετίας σε 4 Τροχούς και σία, όπου οι συντάκτες έκραζαν τους αυτοματισμούς στα αυτοκίνητα (πχ. αυτόματους συμπλέκτες, ταχύτητες, γκάζια/φρένα κλπ). Έλεγαν ότι εξαιτίας τους χάνεται η χαρά της οδήγησης αλλά και μέρος των επιδόσεων. Και πάντα ήθελα να τους γράψω: φίλος, η χαρά χάνεται για σένα που έχεις κάνει το χόμπι σου επάγγελμα, που δοκιμάζεις επί πληρωμή καινούριο αμάξι κάθε μήνα σε γραφικές διαδρομές της Ελλάδας ή του εξωτερικού, που οδηγούσες παλιά σε αγώνες και θέλεις να κερδίσεις δύο δέκατα στο γύρο (του Μοσχάτου) κλπ. Για τους υπόλοιπους από εμάς όμως η οδήγηση είναι -συνήθως- αγγαρεία. Ακόμα και σε ένα όμορφο και μαγευτικό μέρος να ταξιδεύουμε, μάλλον θα προτιμούσαμε να χαζεύουμε τη θέα έξω από τα παράθυρο παρά να κοιτάμε μπροστά μην έχει καμια λακκούβα ο δρόμος ή μην πεταχτεί κανας μονόκερως. Γι' αυτό κάντε τα όλα αυτόματα να τελειώνουμε. Το πολύ πολύ να υπάρξει μια μεταβατική περίοδος που τα αυτοκίνητα θα έχουν τιμόνι και πετάλια, απλώς η χρήση τους θα είναι προαιρετική (ή για λόγους εφεδρείας/ασφαλείας). ps: Τι τρομπέτα, εδώ οι δικοί μας οδηγάνε διαβάζοντας εφημερίδα όσο μιλάνε στο κινητό και στρίβουν τσιγάρο με το άλλο χέρι. Φανταστείτε τι θα γίνεται σε Αίγυπτο ή χώρες της Άπω Ανατολής. 38
RTW4ever Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Εγω προσωπικα θα ντρεπομουν να κυκλοφορησω μεσα σε αυτο. Φυσικα και υπαρχει το καταλληλο κοινο, αρκετα μικρο βεβαια. Θα πουλησει σε ηλικιομενους και ευπαθεις κοινωνικες ομαδες πιστευω. Οσο για τα λαθη των "κανονικων" οδηγων, τα περισσοτερα οφειλονται σε απλες παραβασεις του Κ.Ο.Κ. (stop, φαναρια, διπλη γραμμη, ορια ταχ., κτλ). Τα οχηματα αυτα δεν παραβαινουν τον Κ.Ο.Κ., και αυτο απο μονο του ελαχιστοποιει τις πιθανοτητες να τρακαρεις με δικο σου φταιξιμο. Οταν το οριο του δρομου θα ειναι 30κμ το αμαξι αυτο θα πηγαινει με 30κμ. Απλές παραβάσεις το στοπ και το κόκκινο; Πρόκειται για ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΕΣ παραβάσεις!! Με αυτή τη νοοτροπία οδηγείς; Αν και εμένα μου αρέσει πάρα πολύ η οδήγηση και οι εκδρομές με αυτοκίνητο, ομολογώ ότι μέσα στην πόλη λατρεύω τους αυτοματισμούς, οπότε συμφωνώ με τον φίλο παραπάνω, να γίνουν όλα αυτόματα και να έχουμε την επιλογή, όποτε γουστάρουμε, να οδηγήσουμε χειροκίνητα. 3
atheatos Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Το μονο σίγουρο ειναι οτι στην Ινδία τα συγκεκριμένα οχήματα δεν θα μπορούσαν να κουνηθούν ούτε μέτρο.... Αφορούν συγκεκριμένους χώρους που διέπονται απο κανόνες και περισσότερο μου θυμίζουν οχήματα σταθερής τροχιάς,οπως τρενα κτλ. Οποιαδήποτε ευελιξία ή ελευθερία θα ειναι ανάλογη, με τα άτομα που χρησιμοποιουν τα συγκεκριμένα οχήματα. Ελπίζω να μη χαθεί η δυνατοτητα manual οδήγησης ως επιλογή στο μέλλον....
georgetsl Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 δεν ξερω τι λεει η google ....αλλα το μελλον ειναι στον αερα .....καθετι που παταει γη ,θεωρειται παρωχημενη τεχνολογια πλεον....ειδικα το αμαξι εχει παραμεινει στασιμο τεχνολογικα ,μονο βελτιωσεις γινονται , μηχανικα παραμενουν ΜΕΚ οπως τα αμαξια του 1940......τα υλικα και οι βελτιωσεις αλλαζουν,τιποτα αλλο ,και το managment των αυτοκονητοβιομηχανιων που πλεον πρεπει το αμαξι να βγαζει βλαβη εσκεμμενα για να δουλευει το ανταλλακτικο και το σερβις των εταιριων....το μελλον ειναι στον αερα διοτι η ταχυτητα φερνει τον αλλον κοντα γρηγοροτερα και σε ευθεια . 1
Beltfed Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Απλές παραβάσεις το στοπ και το κόκκινο; Πρόκειται για ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΕΣ παραβάσεις!! Με αυτή τη νοοτροπία οδηγείς; Κι ομως αυτες ειναι παραβασεις που βλεπεις καθημερινα στους δρομους, δεν εχει υπαρξει μερα εδω στους δρομους της Αθηνας που να μην τις εχω δει να γινονται ολες αυτες που ανεφερα (stop, φαναρια, διπλη γραμμη, ορια ταχυτητας, αποστασεις, φλας, διαβασεις..) ) οπως και αλλες πολλες. Η μαζικη πλειοψηφια των ατυχηματων (θανατηφορων και μη) σε παραβασεις του Κ.Ο.Κ. οφειλονται, και ακομα περισσοτερο οταν μιλαμε για ατυχηματα εντος πολεων.
dali13gr Δημοσ. 13 Μαΐου 2015 Δημοσ. 13 Μαΐου 2015 Εγω προσωπικα θα ντρεπομουν να κυκλοφορησω μεσα σε αυτο. Φυσικα και υπαρχει το καταλληλο κοινο, αρκετα μικρο βεβαια. Θα πουλησει σε ηλικιομενους και ευπαθεις κοινωνικες ομαδες πιστευω. Θα ντρεπόσουν να κυκλοφορήσεις με Lexus;! Εσύ τι οδηγείς δηλαδή; 2
kaliakman Δημοσ. 13 Μαΐου 2015 Δημοσ. 13 Μαΐου 2015 Ζω για την μέρα που θα είναι όλα αυτόματα και θα είναι παράνομο το manual.. Οι "οδηγοί" να πάνε στις πίστες και να αφήσουν τους υπόλοιπους να πάνε στον προορισμό τους χωρίς το φόβο μήπως θέλει να κάνει την μαγκιά του κάποιος και πάρει στο λαιμό του όλους του επιβαίνοντες.. 1
georgetsl Δημοσ. 13 Μαΐου 2015 Δημοσ. 13 Μαΐου 2015 Κι ομως αυτες ειναι παραβασεις που βλεπεις καθημερινα στους δρομους, δεν εχει υπαρξει μερα εδω στους δρομους της Αθηνας που να μην τις εχω δει να γινονται ολες αυτες που ανεφερα (stop, φαναρια, διπλη γραμμη, ορια ταχυτητας, αποστασεις, φλας, διαβασεις..) ) οπως και αλλες πολλες. Η μαζικη πλειοψηφια των ατυχηματων (θανατηφορων και μη) σε παραβασεις του Κ.Ο.Κ. οφειλονται, και ακομα περισσοτερο οταν μιλαμε για ατυχηματα εντος πολεων. ξεχασες το νουμερο ενα 1 , το κινητο τηλεφωνο ενω οδηγουν .....το θεωρω το χειροτερο και την αιτια των περισσοτερων παραβασεων του ΚΟΚ .....λογω απροσεξιας !!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα