Moderators matrixxx Δημοσ. 11 Μαΐου 2015 Moderators Δημοσ. 11 Μαΐου 2015 Καλα ξεμπερδέματα... (To TAG που προσθεσα στον τιτλο) (ευχες για παραλαβες παρολα αυτά, αλλα δεν θα ρισκαρα να μεινουν τα 65 μεσα στο paypal για παράδειγμα - κατι παρα πολύ πιθανο αν δουμε ιστορικο) 5
zizu10 Δημοσ. 11 Μαΐου 2015 Δημοσ. 11 Μαΐου 2015 Όταν λες "να μείνουν τα 65 ευρώ μέσα στο paypal", εννοείς να στα επιστρέψει ως PayPal balance αντί να πάνε στον λογαριασμό σου? Υ.Γ. Δεν είχα παρακολουθήσει το θέμα που ανέφερες και γιαυτό η ερώτηση
runner69 Δημοσ. 11 Μαΐου 2015 Δημοσ. 11 Μαΐου 2015 Παιδες μιλαμε για ενα καταστημα απο τη Σλοβακια ετσι...και η εγγυηση θα ειναι απο αυτους...
vasmav Δημοσ. 11 Μαΐου 2015 Δημοσ. 11 Μαΐου 2015 ειδα μετα οτι η εγγυηση ειναι απο αυτους οποτε εστειλα mail για ακυρωση καθως ετσι για μενα ουτε 60 δεν αξιζει. Πιστευω θα κανουν κανονικα refund αλλιως θα αναλαβει το paypal.
leros2004 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Μιλάμε για ενα κινητό, που κοστίζει 190€ και στα 65€ κοιτάτε απο που έχει εγγύηση? Εδώ σκάμε για κινέζικα 200αρια με εγγύηση φάντασμα .... 8
letom Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Μεχρι που τα αφηνουν μεσα στο λογαριασμο του paypal - δεν τα παιρνεις δλδ πισω στον λογαριασμο σου. Αυτό ετυχε σε πολλους εδω στην περιπτωση "πατατας" κινεζομαγαζου (merimobiles) πριν κανενα μηνα. Αλλοι τα πηραν πισω βεβαια. Από τι εξαρτάται το αν θα μείνουν στο balance ή αν θα μπουν στο λογαριασμό? Μου φαίνεται κουλό σε άλλους να συμβαίνει το ένα και σε άλλους το άλλο.
Moderators matrixxx Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Moderators Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Απαντηση δεν προεκυψε στο άλλο θεμα. Πιθανον θεμα "τυχης" - υπαλληλου, άλλος μαλιστα ζητουσε να μεινουν στο balance - του τα εβαλαν στην καρτα κλπ. Βγαλε συμπερασμα...
giorginho Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Από τι εξαρτάται το αν θα μείνουν στο balance ή αν θα μπουν στο λογαριασμό? Μου φαίνεται κουλό σε άλλους να συμβαίνει το ένα και σε άλλους το άλλο. Απαντηση δεν προεκυψε στο άλλο θεμα. Πιθανον θεμα "τυχης" - υπαλληλου, άλλος μαλιστα ζητουσε να μεινουν στο balance - του τα εβαλαν στην καρτα κλπ. Βγαλε συμπερασμα... Δεν ειχα παρακολουθησει την συζητηση στο 'αλλο θεμα' που λετε (γενικα απο κινεζομαγαζα εως σημερα εχω παραγγειλει μονο προϊοντα της "πενταροδεκαρας"). Θα ηθελα να προσθεσω την εμπειρια μου απο 10 χρονια χρησης paypal ως προς το θεμα αυτο ομως. Υπαρχουν δυο παραγοντες που καθοριζουν το πού θα καταληξουν τα χρηματα: 1. Ο τροπος πληρωμης Εαν η πληρωμη γινει με ποσο που προϋπηρχε ως υπολοιπο στο λογαριασμο paypal, τοτε σε περιπτωση επιστροφης το ποσο θα επιστραφει εκει και θα μεινει παλι ως υπολοιπο. Αν πχ ειχα 50 ευρω στο paypal (επειδη πχ καποιος μου ειχε στειλει χρηματα) και πηρα κατι που κανει 100€ πληρωνοντας πχ τα υπολοιπα 50 απο την πιστωτικη μου μεσω paypal τοτε θα (πρεπει να) μεινουν μετα απο επιστροφη τα 50 παλι στο paypal και τα 50 να πανε πισω στην καρτα. Οταν καποιος χρησιμοποιειε πιστωτικες και χρεωστικες (credit / debit) καρτες για τις πληρωμες μεσω paypal θα πρεπει σε περιπτωση refund να δει το ποσό που τραβηχτηκε απο την καρτα του να επιστρεφει σε αυτη. Επισης αν για την πληρωμη (παντα μεσω paypal) χρησιμοποιηθει τραπεζικος λογαριασμος με κινηση "εμβασματος" (προσοχη στον όρο "εμβασμα", bank wire / transfer κλπ) τοτε θεωρειται οτι τα χρηματα μεταφερθηκαν στον paypal λογαριασμο και ανηκουν εκει. Εαν υπαρξει επιστροφη δεν θα γινει αυτοματα 'νεο εμβασμα' προς τον τραπεζικο λογαριασμο αλλά θα μεινουν στον λογ. paypal. 2. Ο τροπος "επιστροφης". Μα, θα μου πειτε, 'μια' "επιστροφη" δεν υπαρχει ολη κι ολη; Ναι, προφανως, ως "refund" υπαρχει μια και μοναδικη διαδικασια, κατα την οποια θα πρεπει να ισχυσουν ολα τα σεναρια του #1. Υπαρχει ομως κι ενας παραγοντας που ισως βγαλει ολα τα παραπανω "off" και το θετω ως ενδεχομενο, καθως διαβασα.... 'κινεζομαγαζο'! Υπαρχει λοιπον περιπτωση ο πωλητης να ΜΗΝ ακολουθησε (ειτε απο αγνοια ειτε με δολο!) την διαδικασια επιστροφης ("refund") αλλά να προεβη σε ενα ειδος 'αποζημιωσης' του πελατη μεσω του να του στειλει χρηματα (σα να του τα εστελνε για τον οποιοδηποτε ασχετο λογο). Αυτο ειναι και κατι που μπορει να διαφερει κατα περιπτωση (το αν θα κανει refund ή.... "send money") και ισως εξηγει το γιατι πολλοι ειχαν διαφορετικα αποτελεσματα παροτι πχ μπορει ολοι να πληρωσαν με πιστωτικες/debit καρτες που θα επρεπε (ολοι) να λαβουν refund στις καρτες τους. Οταν καποιος στειλει χρηματα σε καποιον μεσω paypal επιλεγοντας απλως "send money" τα χρηματα θα μεταφερθουν στον paypal λογαριασμο του παραληπτη και θα μεινουν εκει μεχρι ο κατοχος του λογαριασμου να αιτηθει "αναληψη" (μεταφορα) σε (τραπεζικο) λογαριασμο του. Εχει μεγαλυτερες προμηθειες και προφανως θεωρητικα δεν συμφερει, αλλά ποιος ξερει τι 'σκοπο' μπορει να ειχε (αν ειχε) ο πωλητης να το κανει ετσι (σε περιπτωση κανονικου "refund" πχ εμφανιζεται στο συστημα και επισημα οτι η συναλλαγη/παραγγελια να το πω λαϊκα "απετυχε" και ισως δεν το θελουν να φαινεται!). Το παραπανω που περιγραφω μου εχει τυχει απο ελληνικο μαγαζι (!) αλλά εκει η περιπτωση αφορουσε αποζημιωση σε 'λαθος' υπολογισμο και χρεωση μεταφορικων (ειχα πληρωσει 20+ ευρω και οταν παρελαβα ειδα οτι τους ειχαν κοστισει τελικα 10!) και μαλλον δεν ηξεραν τι σημαινει "partial refund", ορος στον οποιο δεν θα επεκταθω τωρα. Εφοσον προκειται για κανονικο refund θα δειτε στο σχετικο email που στελνει αυτοματα το paypal τον τιτλο "you've received a refund from xxxxxx". Αν τωρα καποιοι πηραν τα χρηματα τους ακριβως ετσι (με κανονικο refund) πισω και παραλληλα δεν εμπιπτουν στις περιπτωσεις του #1 τοτε δηλωνω αγνοια. Σε καμια 100αρια συναλλαγες μου παντως δεν εχει γινει ποτε κατι που δεν καλυπτεται απο τα παραπανω. Μπορειτε αν θελετε να μοιραστειτε τα παραπανω με οσους ειχαν αποριες (ή πολυ ευχαριστως να μου υποδειξετε καποια "εξαιρεση") . 5
letom Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Πολύ διαφωτιστικό το ποστ σου giorginho! Το (1) το γνώριζα και γι' αυτό απόρησα που ενώ κάποιοι πλήρωσαν από λογαριασμό (πχ χρεωστική) δεν τους επιστράφησαν πίσω σε αυτόν όταν έγινε refund. Δεν είχα υπόψη το ενδεχόμενο που περιγράφεις στο (2), δηλαδή αντί για refund να έγινε send money.
paylidis Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Ηρθε ενα αστείο ακυρωτικο μειλ: Thank you for choosing our shop. Unfortunately our system did not recognize the order made and it was cancelled. If you are still interested in this model, please make another order but make sure you fill in the information in Latin alphabet so that the order is recognized in our system. For any additional questions do not hesitate to contact us. Προφανώς αν μπεις να το παραγγείλεις δεν υφίσταται η χθεσινη τιμή...
Moderators matrixxx Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Moderators Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Giorginho τσαμπα/αδικα καθεσαι και γραφεις ολοκληρο σεντονι και κουραζεσαι. Πολύ λιγοτερο χρονο θα σου επαιρνε μια αναζητηση και αναγνωση του θεματος. Αλλα και οσα γραφω παραπανω ηταν νομιζω αρκετα για να μην μπεις σε αυτή την αναλυση και προσπαθεια "εξηγησης". Τι εγινε: Πληρωμη με τον ιδιο τροπο ολοι μας (καρτα δηλαδή), σε αλλους εγινε επιστροφη ("refund") στην καρτα ενω σε αλλους επιστροφη ("refund") στο υπολοιπο του paypal.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα