batman_gardiki Δημοσ. 11 Μαΐου 2015 Δημοσ. 11 Μαΐου 2015 στο σπίτι μου έχω συμβόλαιο στη hol και σε 10 ημέρες που λήγει μου προσφέρει πάγιο 23,00€ . σε ένα dual sim smartphone για σύνδεση έχω έναν εταιρικό αριθμό της δουλειάς μου, οπότε δεν χρεώνομαι για τις ελάχιστες προσωπικές κλήσεις και για προσωπικό αριθμό έχω έναν whats up. για ίντερνετ στο κινητό χρησιμοποιώ μόνο wifi αφού καλύπτομαι σε δουλειά,σπίτι,καφέ. έτσι με έναν έλεγχο προς όλους και με την νέα προσφορά της hol βρίσκω... από ότι φαίνεται η wind είναι η πιο φθηνή και θα μου δώσει 120' ομιλίας και 1mb ίντερνετ στον προσωπικό μου αριθμό f2g καρτοκινητό εκεί που έβαζα 5-10€ μια φορά το χρόνο κάθε καλοκαίρι για ίντερνετ στις διακοπές. ερωτήσεις: τι λέτε αξίζει; γνωρίζει κανείς την wind σαν εταιρεία; τι σύνδεση θα έχω στα τρίκαλα; έχει καλή ταχύτητα; έχει προβλήματα στις κλήσεις; χρεώνει την μεταφορά σύνδεσης; υπάρχουν άλλες προτάσεις; ευχαριστώ!!!
NeraRosa Δημοσ. 11 Μαΐου 2015 Δημοσ. 11 Μαΐου 2015 Όλες τα ίδια σκατά είναι,με εξαίρεση τον οτέ,που είναι πιο ακριβά σκατά. Στην τιμή που βλέπεις στην wind ,πρόσθεσε +3 ευρώ το μήνα,για την μεταφορα της γραμμής,πληρωμένα εφ'άπαξ στον πρώτο λογαριασμό. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις,είναι μια αίτηση μεταφοράς,στην wind. Η Hol θα σε καλέσει και θα σου δώσει καλύτερη προσφορά για να παραμείνεις.
PaRaNo1d Δημοσ. 11 Μαΐου 2015 Δημοσ. 11 Μαΐου 2015 35 ευρο η μεταφορα στην wind,20 ευρο 1ος χρόνος και 25 ο 2ος. Τα 120 λεπτα θα τα πάρεις σε καινούργιο αριθμό. Οπως κ διαφορετική σιμ για το 1gb.που θα ειναι μόνο για ιντερνετ.
batman_gardiki Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Όλες τα ίδια σκατά είναι,με εξαίρεση τον οτέ,που είναι πιο ακριβά σκατά. Στην τιμή που βλέπεις στην wind ,πρόσθεσε +3 ευρώ το μήνα,για την μεταφορα της γραμμής,πληρωμένα εφ'άπαξ στον πρώτο λογαριασμό. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις,είναι μια αίτηση μεταφοράς,στην wind. Η Hol θα σε καλέσει και θα σου δώσει καλύτερη προσφορά για να παραμείνεις. ναι γνωστό αυτό με την καλύτερη προσφορά στο παραπέντε.... 35 ευρο η μεταφορα στην wind,20 ευρο 1ος χρόνος και 25 ο 2ος. Τα 120 λεπτα θα τα πάρεις σε καινούργιο αριθμό. Οπως κ διαφορετική σιμ για το 1gb.που θα ειναι μόνο για ιντερνετ. δηλαδή 2σιμ; 1ομιλία και 1ιντερνετ;
iznodur Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Η Wind είναι αρκετά αξιόλογη σαν εταιρία, δες και τα καινούργια πακέτα triple play που έχει, με ένα 50άρικο το μήνα θα είσαι σε κινητό, σταθερό και mobile broadband καλυμμένος με πραγματικά απεριόριστα είτε μιλάς από το κινητό είτε από το σταθερό. 1
Gkostas2007 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Δημοσ. 12 Μαΐου 2015 Γνώμη δικη μου μακριά απο Wind! Σε χρεώνει για τα πάντα. Μπορεί να φαίνεται φθηνότερη, αλλά αν δεις τις "κρυφές" χρεώσεις της είναι πάρα πολλές! Ήμουν συνδρομητής της και πήγα HOL γι' αυτό τον λόγο. Μην μιλήσω βέβαια για το sales της που με πήρε τηλ και ούτε λίγο ούτε πολύ μου ζητούσε τον λόγο που έφυγα και πήγα HOL... Επίσης, είχα αρκετά θέματα και με το ιντερνετ που στον ΟΤΕ που ήμουν και τώρα στην HOL δεν τα έχω αντιμετωπίσει. Γενικά μακριά απο Wind 1
batman_gardiki Δημοσ. 13 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2015 λοιπόν αφού 20,99€ για 1χρόνο και 25,99€ τον 2ο = 23,49€ ανα χρόνο, που σημαίνει ακριβότερη η wind από την hol, και αφού απο τον Οκτώβριο του 2009 δεν έχω αντιμετωπίσει προβλήματα, λέω να μείνω... εκτός αν επιλέξω να τους κάνω αυτό με την υπογραφή στη wind και μετά αναμονή τηλεφωνήματος από τη hol το οποίο έχει λίγο μπελά για κανα μήνα με πολλά τηλεφωνήματα για χρεώσεις, μεταφορές κτλ και απο τους δυο.
Vassilis_24 Δημοσ. 18 Μαΐου 2015 Δημοσ. 18 Μαΐου 2015 Γνώμη δικη μου μακριά απο Wind! Σε χρεώνει για τα πάντα. Μπορεί να φαίνεται φθηνότερη, αλλά αν δεις τις "κρυφές" χρεώσεις της είναι πάρα πολλές! Ήμουν συνδρομητής της και πήγα HOL γι' αυτό τον λόγο. Μην μιλήσω βέβαια για το sales της που με πήρε τηλ και ούτε λίγο ούτε πολύ μου ζητούσε τον λόγο που έφυγα και πήγα HOL... Επίσης, είχα αρκετά θέματα και με το ιντερνετ που στον ΟΤΕ που ήμουν και τώρα στην HOL δεν τα έχω αντιμετωπίσει. Γενικά μακριά απο Wind Τι εννοείς κρυφές χρεώσεις; Γιατί κι εγώ το σκέφτομαι, έχεις απεριόριστα αστικά και υπεραστικά, 300 λεπτά προς κινητά και απεριόριστο ίντερνετ με 20Ε. Τι άλλο είναι που σε χρεώνει; 2
benign Δημοσ. 18 Μαΐου 2015 Δημοσ. 18 Μαΐου 2015 Τι εννοείς κρυφές χρεώσεις; Γιατί κι εγώ το σκέφτομαι, έχεις απεριόριστα αστικά και υπεραστικά, 300 λεπτά προς κινητά και απεριόριστο ίντερνετ με 20Ε. Τι άλλο είναι που σε χρεώνει; Σωστη επισημανση ,επειδη και εμενα με ενδιαφερει το θεμα να μας πει ο GKostas συγκεκριμενα και σε ποια πολυ μενει. Εγω ας πουμε,που μενω Αθηνα,Πατησια,εχω τα τελευταια 10 χρονια αλλαξει 3 παροχους και ποτε δεν ειχα προβλημα με την γραμμη οποτε κυριως με ενδιαφερει η χρεωση. 1
Gkostas2007 Δημοσ. 20 Μαΐου 2015 Δημοσ. 20 Μαΐου 2015 Σωστη επισημανση ,επειδη και εμενα με ενδιαφερει το θεμα να μας πει ο GKostas συγκεκριμενα και σε ποια πολυ μενει. Εγω ας πουμε,που μενω Αθηνα,Πατησια,εχω τα τελευταια 10 χρονια αλλαξει 3 παροχους και ποτε δεν ειχα προβλημα με την γραμμη οποτε κυριως με ενδιαφερει η χρεωση. Τι εννοείς κρυφές χρεώσεις; Γιατί κι εγώ το σκέφτομαι, έχεις απεριόριστα αστικά και υπεραστικά, 300 λεπτά προς κινητά και απεριόριστο ίντερνετ με 20Ε. Τι άλλο είναι που σε χρεώνει; Συγκεκριμένα, πέρσι περίπου τέτοια εποχή άρχισαν να μου χρεώνουν την αναγνώριση κλήσεων χωρίς καν να με ειδοποιήσουν. Όταν το κατάλαβα και διαμαρτυρήθηκα μου είπαν το απίστευτο ότι είχαν βάλει την σχετική ανακοίνωση στο site της Wind, επομένως με βάση το γράμμα του νόμου είχαν ενημερώσει τους συνδρομητές. Όταν τα πήρα και άρχισα να τους λέω ότι με δουλεύουν και το ζήτημα θα το φτάσω μακριά, τότε και μόνο τότε μου είπαν ότι αφού αλλάξαν μονομερώς τους όρους του συμβολαίου, όπου ανέφερε ότι η αναγνώριση είναι δωρεάν, μπορώ να φύγω χωρίς κάποιο πρόστιμο και ή να κάνω άλλο συμβόλαιο μαζί τους (προσπάθησαν με πολύ κόπο να μου πουλήσουν νέο συμβόλαιο ενώ είχαν λερωμένη την φωλιά τους) ή να καταφύγω στην Αρχή Τηλεπικοινωνιών και αφού τους εξηγήσω γραπτά την μονομερή πράξη της Wind και πάρω το ΟΚ απο την Αρχή να πάω σε νέο πάροχο (χέσε ψηλά και αγνάντευε δλδ μέχρι να γίνει) Το δεύτερο σκηνικό είναι ότι σου χρεώνουν 0.25€ την επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών, πράγμα που η HOL δεν το κάνει. Το κακό με την εξυπηρέτηση είναι ότι αναγκάζεσαι να πάρεις αρκετές φορές καθώς υπάρχουν αρκετά τεχνικά προβλήματα κυρίως με την γραμμή του ίντερνετ (κυρίως το βράδυ) ή το ρούτερ που είναι της πλάκας. Κερασάκι ότι ενώ περιμένεις και έχεις χρεωθεί, ξαφνικά πέφτει η γραμμή και αναγκάζεσαι να ξαναπάρεις. Το τελευταίο σκηνικό και αυτό όπου είπα ότι δεν πρόκειται ποτέ πια να ασχοληθώ με την Wind, ήταν όταν στο αρχικό συμβόλαιο ζήτησα 30 λεπτά προς κινητά κάθε μήνα. Όταν ήρθε ο κούριερ και βρήκε τον πατέρα μου στο όνομα του οποίου είναι η γραμμή άρχισε να του λέει ότι τα 30 λεπτά είναι λίγα και το έπεισε να βάλει 120 (άρα και επιπλέον χρέωση), όταν είδα το συμβόλαιο και τους είπα ότι άλλα είχαμε συμφωνήσει, μου ζήτησαν συγνώμη και μου είπαν ότι ξαναπάμε στα 30. Κοιτόντας όμως τυχαία τον οικογενειακο λογαριασμό μετά απο κανά 8μηνο και αφού είχε έρθει πολύ φουσκωμένος, αφού διαπίστωσα την χρέωση στην αναγνώριση, διαπίστωσα και χρεώσεις κανονικά στα κινητά. Όταν πήρα τηλ, ανακάλυψαν ότι μου είχαν κόψει τα 120 λεπτά, αλλά ξέχασαν να μου βάλουν τα 30 λεπτά, με αποτέλεσμα αν δεν το έψαχνα να μου χρέωναν κανονικά τα κινητά, ενώ τηλεφωνικά με είχαν διαβεβαιώσει την πρώτη φορά ότι ισχύουν τα 30. Το καλό ήταν ότι τελικά το επιπλέον ποσό μου το επέστρεψαν αφού χρειάστηκε πάλι να τους πω ότι θα καταφύγω σε νομικά μέσα. Γενικά λοιπόν, για μένα η Wind ήταν μια κακή εμπειρία με επιπλέον χρεώσεις που αν δεν έμπαινα στον κόπο να το ψάξω δεν θα τις είχα πάρει χαμπάρι. Γενικά είναι μια εταιρεία που έχει κράχτη τις τιμές, χωρίς απαραίτητα να δίνει έμφαση στην ποιότητα των υπηρεσιών της και στον πελάτη (όταν πήγα να αλλάξω πάροχο με πήρε τηλ μια κυρία και αγενένστατα, αφού δεν κατάφερε να με πείσει να παραμείνω, μου ζητούσε τον λόγο που φεύγω, ενώ παράλληλα μου ζητούσε το αφμ του πατέρα μου για να μας ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ να αλλάξουμε πάροχο, πράγμα εμφανώς παράνομο!!!). Αυτή την στιγμή είμαι στην HOL και δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα, ενώ ο λογαριασμός έρχεται στα 22€ κάθε μήνα. Το ίδιο ίσχυε και όσο ήμουν στον ΟΤΕ, απλά εκεί είναι πιο ακριβά. Για Forthnet δεν ξέρω τι παίζει κ δεν μπορώ να εκφράσω γνώμη. Απλά αυτό που θέλω να πω, είναι ότι πάροχοι που δεν σέβονται τον πελάτη, καλό είναι να τιμωρούνται απο αυτόν μπας και βάλουν επιτέλους μυαλό... Αθήνα μένω, Κέντρο για τον φίλο που ρωτάει. 3
benign Δημοσ. 20 Μαΐου 2015 Δημοσ. 20 Μαΐου 2015 Ευχαριστω πολυ Κωστα για την ενημερωση.Εχω αντιμετωπισει παρομοια περιστατικα και με Wind και με OTE. Απο αποψη συνδεσης,εχιες σταθεροτητα στην Wind? Γιατι ακουγεται οτι ειδικα στο online gaming υπαρχει προβλημα λογω ανεπαρκειας του δικτυου τους. 1
Gkostas2007 Δημοσ. 20 Μαΐου 2015 Δημοσ. 20 Μαΐου 2015 Ευχαριστω πολυ Κωστα για την ενημερωση.Εχω αντιμετωπισει παρομοια περιστατικα και με Wind και με OTE. Απο αποψη συνδεσης,εχιες σταθεροτητα στην Wind? Γιατι ακουγεται οτι ειδικα στο online gaming υπαρχει προβλημα λογω ανεπαρκειας του δικτυου τους. On line games έπαιζα μόνο με PS3 όπου πολλές φορές το παιχνίδι λάγκαρε, αλλά δεν ξέρω αν ευθύνεται η Wind ή οι servers του παιχνιδιού. Το κύριο θέμα της στο ίντερνετ ήταν ότι 1. το ρούτερ που μου είχε δώσει ήταν της πλάκας με αποτέλεσμα να μην έχει καλή εμβέλεια, να χάνεται το σήμα κλπ, αλλά αυτό το έλυσα βάζοντας ξανά το ρούτερ του ΟΤΕ 2. Κυρίως τα βράδια έκοβαν ξαφνικά την σύνδεση στο ίντερνετ είτε λόγω βλάβης στην περιοχή (Κέντρο), είτε λόγω συντήρησης κλπ. Πράγμα που γινόταν αρκετές φορές ενώ μέχρι τώρα με hol δεν το έχω πάθει κ είμαι 8 μήνες περίπου 3. πάλι τα βράδια και μερικές φορές και μέσα στην μέρα απλά δεν είχε ίντερνετ για κάποιο διάστημα και μετά απο κάποια ώρα ξαναερχόταν. Αυτά, χωρίς να ξέρω τι παίζει τεχνικά μιας και δεν είμαι τεχνικός. Απλά αυτά είναι τα θέματα που αντιμετώπισα στο ιντερνετ 1
costaspl Δημοσ. 20 Μαΐου 2015 Δημοσ. 20 Μαΐου 2015 ''Το δεύτερο σκηνικό είναι ότι σου χρεώνουν 0.25€ την επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών, πράγμα που η HOL δεν το κάνει. Το κακό με την εξυπηρέτηση είναι ότι αναγκάζεσαι να πάρεις αρκετές φορές καθώς υπάρχουν αρκετά τεχνικά προβλήματα κυρίως με την γραμμή του ίντερνετ (κυρίως το βράδυ) ή το ρούτερ που είναι της πλάκας. Κερασάκι ότι ενώ περιμένεις και έχεις χρεωθεί, ξαφνικά πέφτει η γραμμή και αναγκάζεσαι να ξαναπάρεις.'' Δεν ειναι ετσι ακριβως. Πραγματι τοσο χρεωνει, αλλα στο help desk που αφορα το internet ειναι χωρις χρεωση.
Gkostas2007 Δημοσ. 20 Μαΐου 2015 Δημοσ. 20 Μαΐου 2015 ''Το δεύτερο σκηνικό είναι ότι σου χρεώνουν 0.25€ την επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών, πράγμα που η HOL δεν το κάνει. Το κακό με την εξυπηρέτηση είναι ότι αναγκάζεσαι να πάρεις αρκετές φορές καθώς υπάρχουν αρκετά τεχνικά προβλήματα κυρίως με την γραμμή του ίντερνετ (κυρίως το βράδυ) ή το ρούτερ που είναι της πλάκας. Κερασάκι ότι ενώ περιμένεις και έχεις χρεωθεί, ξαφνικά πέφτει η γραμμή και αναγκάζεσαι να ξαναπάρεις.'' Δεν ειναι ετσι ακριβως. Πραγματι τοσο χρεωνει, αλλα στο help desk που αφορα το internet ειναι χωρις χρεωση. και πάλι έχω πάρει αρκετές φορές στην εξυπηρέτηση λόγω διαφόρων σκηνικών που παίχτηκαν (τα οποία ανέφερα και παραπάνω) και δεν παύει να με χρεώναν όταν οι άλλες εταιρείες δεν χρεώνουν τίποτα. Και το καλύτερο να χρεώνεσαι και να κλείνει μόνη της η γραμμή και να πρέπει να ξαναπάρεις.
revolver1990 Δημοσ. 21 Μαΐου 2015 Δημοσ. 21 Μαΐου 2015 Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ρωτήσεις τους γείτονες που έχουν wind να σου πουν εμπειρίες.Ότι σου λέμε εδώ μπορεί να είναι αρλούμπες σχετικά με την απόδοση.Πχ σε μας κάτω είναι ΟΤΕ>WIND>Forthnet>=cyta >>Hol.Στη Hol όλοι οι γνωστοί μου έχουν packet loss.Πχ στην περιοχή σου μπορεί η wind να είναι σκάρτη...δεν είναι παντού τα ίδια.Τιμολογιακά δεν μου έχουν κάνει καμιά βρωμιά μέχρι τώρα.Αν είσαι gamer πας ότε,τέλος.Για τα υπόλοιπα όλοι είναι πάνω κάτω τα ίδια. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα