Προς το περιεχόμενο

Επίσημο λανσάρισμα των προγραμμάτων Triple Play της Wind


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κακη ξεκακη η wind εγω παντως ποτε δεν ειχα σκοπο να κανω πλουσιους τους αλλους απατεώνες. Μια χαρα ειμαι σε wind και το σημαντικότερο με τα μισα χρήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειμαι πωλητηΣ και γυρναω ολη την Ελλαδα ολο το χρονο. Εχω συμβολαιο wind, καρτα whats up k δευτερο κινητο vodafone. Σημα παντου ειχα με cosmote κ οπου δεν εχει η wind δεν ειχε κ η vodafone. ΠαντωΣ την καλυτερη εξυπηρετηση την ειχα σε καταστηματα wind. Οχι σε ενα σε ολα που χρεισθηκε να επισκευθω.. Αλλαξε η φιλοσοφια τουσ μετα τισ ανακαινισεισ. Μακαρι να συνεχισουν ετσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω τι εννοείτε vdsl, εγώ εννοώ 46,8 down / 4,7 up, ping 15ms που πιάνω με το 50αρι του οτε που έβαλα πριν 15 μέρες.

Όλα τα άλλα απλές οδοντοκρεμες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Wind χρησιμοποιεί τις επίγειες γραμμές του ΟΤΕ, άρα, να μη σου τύχει να έχεις πρόβλημα. Για τη Wind θα φταίει ο ΟΤΕ, για τον ΟΤΕ θα φταίει η WIND και άντε βγάλε άκρη.

Δείτε και τα τέλη σύνδεσης και ...αποσύνδεσης (!)

Αν, και να μην ξεχάσω: Μου έστειλαν λογαριασμό για ένα τρίμηνο ΜΕΤΑ τη λήξη της συνδεσής μου και χρεώθηκα καλά στο με χρέωση τηλ για να βρω άκρη.

Το καρτοκινητό της όμως είναι καλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Wind χρησιμοποιεί τις επίγειες γραμμές του ΟΤΕ, άρα, να μη σου τύχει να έχεις πρόβλημα. Για τη Wind θα φταίει ο ΟΤΕ, για τον ΟΤΕ θα φταίει η WIND και άντε βγάλε άκρη.

Δείτε και τα τέλη σύνδεσης και ...αποσύνδεσης (!)

Αν, και να μην ξεχάσω: Μου έστειλαν λογαριασμό για ένα τρίμηνο ΜΕΤΑ τη λήξη της συνδεσής μου και χρεώθηκα καλά στο με χρέωση τηλ για να βρω άκρη.

Το καρτοκινητό της όμως είναι καλό.

 

Και εκει υπαρχουν αλλα προβληματα. Αστο, μην σου τυχει ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλοι έχουν να πουν κάτι για της εταιρείες εγώ προσωπικά θέλω ΟΤΕ αλλά από οικονομική άποψη δεν το ρισκάρω τώρα είμαι HOL εδώ και 6 χρόνια και λέω να πάω και εγώ στην wind γιατί ενώ λένε πως hol & Vodafone έγιναν ένα έχει ποιο ακριβά πακέτα σε συνδυασμό με κινητό + το ότι την εξυπηρέτηση πελατών την χρεώνει και πιστεύω πως αυτό το κάνει ή Vodafone

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μάλλον φίλε μου θα μιλάς για άλλη εταιρία γιατί εγώ ειμουν 7 χρόνια wind είχα downloads 14 mb/s δεν μου είχαν χρέωσει ποτέ εξυπηρέτηση πελατών και το mobile Internet ήταν καλό (αυτό τουλάχιστον πίστευα τότε) έφυγα και πήγα Vodafone /hol γιατί μου λέγαν κάποιοι ότι έχει γρήγορο και σταθερό ίντερνετ πραγματικά μετάνιωσα την ώρα και την στιγμή που έφυγα. Χάλια mobile Internet, χρέωση στην εξυπηρέτηση πελατών χαμηλό download κατά 2mb/s. Και από τιμή 10€ παραπάνω Περιμένω πως και πως να τελειώσει το συμβόλαιο να φύγω,

και εγώ μία από τα ίδια αντιμετώπισα από τη vodafone.ευτυχώς έφυγα  γρήγορα. επίσης το δίκτυο της vodafone μακράν το χειρότερο από όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίζει να είσαι ο πιο άτυχος πελάτης της Vodafone. Σε σχέση με την Wind είναι μέρα με την νύχτα. Σε όλα. Ίσως όχι στις τιμές...

τότε δεν είμαι μόνο εγώ άτυχος είναι και άλλοι 4 φίλοι μου που έχουν Vodafone και ότι προβλήματα έχω εγώ έχουν και αυτοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τραγικη εταιρια, τραγικη εξυπηρετηση. Τρεχω 3 μηνες τωρα να μου αφαιρεθουν 30€ απο χρεωση τεχνικου που ηρθε σπιτι μου. Δεν εχω ξανασυναντησει εταιρια κινητης που να σου χρεωνει την εξυπηρετηση πελατων με 5ψηφιο αριθμο, ενω στην πραγματικοτητα υπαρχει αριθμος που δεν χρεωνεσαι εαν εχεις δωρεαν χρονο ομιλιας.

Χθες όταν επέλεξα εξυπηρέτηση εκτός των αυτόματων πληροφοριών, η Cosmote με χρέωσε για εξυπηρέτηση πελατών (κάτοχος συμβολαίου που κάλεσα από τον Cosmote αριθμό μου). Σταθερή χρέωση ανά κλήση γύρω στα €1.2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απίστευτο μυαλό αυτή η wind !!! και πάλι πρωτοτύπησε..... triple play.......αν και εγώ το βλέπω για fourth play ......1- kinito 2- stathero 3 -internet apo stathero 4- internet apo kinito ........χα χα σε καλό να μου βγούν τα γέλια !!!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Triple play = broadband internet access + television + telephone

Quadruple play = triple + mobility

 

Το να αλλάζει τους ορισμούς η Wind και οποιαδήποτε wind, το θεωρώ διαφημιστική απάτη, παραπλανητική διαφήμιση, ή μια προσπάθεια να ξεγελάσει τον κόσμο. Δεν μ' αρέσουν ούτε οι απάτες, ούτε να με παραπλανούν, ούτε να με ξεγελούν. Είναι σαν να λες double play ένα πακέτο που δεν έχει internet, αλλά ένα πακέτο σταθερού και κινητού τηλεφώνου.

Εδω οι αλλοι τσακωνονταν για το ποιος εφερε το 4G πρωτος και δεν μπηκε η ΕΕΤΤ στην μεση να τα κανει ολα λιμπα!

Fail η χρηση του Triple Play αν και εμενα οταν ειχε πρωτοβγει ο ορος μου πηγαινε κατευθειαν το μυαλο σε σταθερο+κινητο+ιντερνετ.

 

Εδω και 4 χρονια Wind με τις αναλογες εκπτωσεις στο παγιο αντι επιδοτησης με τιμες που οταν εχω πει στους Vodafonades και Oteτζηδες που με παιρνουν τηλεφωνο για προσφορες οταν τελειωνει το συμβολαιο αρχιζουν τους λιγμους και αναστεναγμους μου λενε οτι δεν μπορουν να κανουν κατι και το κλεινουν.

 

2 σταθερα με ADSL και 3 συνδεσεις κινητων και ποτε δεν ειχα προβλημα.Ο τεχνικος μια φορα που ηρθε για ελεγχο (καλωδιο του OTE εξωτερικα ) δεν πηρε τιποτα (πριν κανενα μηνα) μας ειπε οτι παιρνει μονο αν τον καλεσεις αδικα (πχ να σου κοπει το καλωδιο τηλεφωνου μεσα στο σπιτι και να μην το εχεις παρει χαμπαρι)

 

Η εξυπηρετηση οντως εχει σε καποια τηλεφωνα 0.25€ ταριφα ανεξαρτητου διαρκειας κλησης (παιρνω τα κεντρικα και τους λεω συνδεστε με που ειναι και τσαμπε ;) )αλλα ποτε δεν περιμενα πανω απο 10 λεπτα σε αντιθεση με τα 30 της Vodafone που ειχα και στο τελος μου το εκλεισαν κιολας.

 

Ωραιο μαζεμενο πακετακι κατα τ`αλλα και σε τιμη που πλησιαζει την δικη μου μετα απο μαραθωνιες διαπραγματευσεις στην ανανεωση συμβολαιου.

 

Ολοι εχουμε κακες εμπειριες απο εταιριες σαν αυτες και ο καθενας εχει διαφορετικη οπτικη και ειδικα τωρα που ξηλωνουν κεραιες και χανω σημα σε καποια σημεια που εχω ξενερωνω ΑΛΛΑ πρωτα θα κοιταξω την τσεπη μου στην τελικη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Να καταθέσω και εγώ την προσωπική μου μαρτυρία καθώς ήμουν πελάτης της WIND (πρώην Telestet) από το 1999...!!!

 

Έφυγα πριν από ένα μήνα, καθώς ενώ δεν είχα σταθερό ούτε διαδίκτυο για 20 μέρες, λόγω τεχνικών προβλημάτων του κόμβου του ΟΤΕ και ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΟΥΝ να χρησιμοποιώ το κινητό μου για κάθε είδους επικοινωνία, μου έστειλαν λογαριασμό 420€...!!!

 

Τους είπα ότι δεν προτίθεμαι να πληρώσω παραπάνω από 50€ που ήταν και το δίκαιο ποσοστό που αναλογούσε στον μέσο όρο των μηνιαίων λογαριασμών μου (70€/μήνα για σταθερό + διαδίκτυο + κινητό), αφού το πρόβλημα δεν προέκυψε από δική μου υπαιτιότητα.

 

Κατόπιν τούτου, μου έκαναν πίστωση και απαίτησαν να πληρώσω 120€ για τον μήνα που χρησιμοποιούσα μόνο το κινητό (εάν βέβαια είχα πληρώσει τα 420€ που ζήταγαν αρχικά, θα τα είχαν πάρει και δεν θα έτρεχε και τίποτα).

 

Τους επαναλαμβάνω ότι δεν προτίθεμαι να πληρώσω περισσότερα από 50€, χωρίς καν να υπολογίζω την ηθική και υλική βλάβη την οποία υπέστη (χάσιμο χρόνου, κόπος, επικοινωνία μέσω ηλ. μηνυμάτων, τηλεομοιοτυπίας κτλ.).

 

Λαμβάνω την ίδια απάντηση ότι οφείλω 120€...!!!

 

Τους πλήρωσα μόνο 50€ και πήγα στην CYTA και ηρέμησα. Τώρα πλέον υπάρχει ένα χρεωστικό από μέρους μου (70€) που εάν το θέλουν, θα πρέπει να το διεκδικήσουν δικαστικά...!!!

 

Στην Cyta έχω 1000΄, 1000 SMS, 1000MB στο κινητό, 24Mbps διαδίκτυο και απεριόριστα αστικά/υπεραστικά στο σταθερό με 48€/μήνα και 12μηνη δέσμευση...!!!

 

Φυσικά, όταν έφυγα από WIND, μου έκαναν ακόμα καλύτερη προσφορά αλλά δεν επέστρεψα καθώς "το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού".

 

Η εμπειρία μου από την WIND, με οδήγησε στα παρακάτω συμπεράσματα :

 

- οι υπηρεσίες που προσφέρει είναι καλές και σε καλή τιμή.

 

- η εξυπηρέτηση πελατών είναι απαράδεκτη, παρότι όλοι οι εκπρόσωποι είναι ευγενικοί. Ολες οι κλήσεις για τηλεφωνική εξυπηρέτηση είναι χρεώσιμες, η αναμονή στην γραμμή είναι ατελείωτη και όταν απαντήσει κάποιος, συνήθως δεν είναι ο αρμόδιος και ούτε καν μπορεί να σε παραπέμψει στο αντίστοιχο τμήμα, καθώς όλα τα τμήματα είναι διαφορετικές θυγατρικές εταιρίες και δεν συνεργάζονται μεταξύ τους...!!!

 

Μην μένετε στον ίδιο πάροχο, εάν δεν είστε ευχαριστημένοι. Ο ορισμός της παράνοιας είναι να επαναλαμβάνεις τα ίδια λάθη και να περιμένεις διαφορετικά αποτελέσματα.

 

Τέλος να σας ενημερώσω ότι όλα μα όλα τα συμβόλαια είναι δεσμευτικά από μέρους σας για 12ΜΗΝΗ διάρκεια...!!!

 

Οποιοδήποτε συμβόλαιο και εάν έχετε υπογράψει, δεν μπορεί βάσει κανονισμού της ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) να σας δεσμεύει πέραν 12μηνης διάρκειας.

 

Μόνο εάν έχετε λάβει επιδότηση συσκευής, είστε υποχρεωμένοι να πληρώσετε ποινή αποδέσμευσης ή να επιστρέψετε την συσκευή.

 

Καλή συνέχεια σε όλους.        

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς ενημέρωση του φίλου παραπάνω, τέρμα τα συνδεσε με με την τάδε υπηρεσία. Και καλά δεν έχουν τη δυνατότητα πλέον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξι περιπτωσεις φιλων γνωστων και συγγενων οπου χωρις να εχουν υπαιτιότητα αποδεδειγμενα εγινε χρεωση τεχνικου στο χωρο τους.στις δυο περιπτωσεις οπου αποδεδειγμενα ειχε προβλημα το κεντρο απο τηλεφωνικη συνομιλια ειπαν οτι δεν εχει γινει καταγραφη οποτε δε μπορουν να κανουν τιποτα.μιλαμε για απολυτη τρελλα αυτο με τις χρεωσεις των τεχνικων.σε μια περιπτωση αφου αποδεδειγμενα εκανε 40 αποσυνδεσεις το ρουτερ οταν εγινε επισκεψη τεχνικου ηταν η μητερα φιλου ηλικιωμενη και της ειπαν υπγραψτε εδψ δεν εχει χρεωση ειναι για την εταιρεια και ο τεχνικος ειχε σημειωσει χρεωση.το μεγαλυτερο προβλημε που ακουω συνεχεια ειναι η χρεωση των τεχνικων χωρις λογο

απαραδεκτη συμπεριφορα και μαλλον προσπαθουν να βγαλουν απο κει απο τα ρουτερ που χρεωνουν πλεον και βεβαια ολα τα τηλεφωνικα για εξυπηρετηση που ειναι χρεωσιμα.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...