Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Φαινεται θεωρουν οτι πουλας  μουρη αν εχεις email τυπου [email protected] :lol:

 

καταρχάς το e-mail της wind είναι τύπου @windtools.gr ,σόρρυ αλλα δεν τό 'πιασα το αστείο σου  (αυτό με την κολοκύθα ) !!! μάλλον δεν είμαι άξιος της νοημοσύνης σου.........εξηγησέ το μου να γελάσουμε παρέα.........

Μπορείς να το απενεργοποιήσεις. Οχι βέβαια ότι θα πρεπε να στο χρεώνουν in the first place

Πολύ μικρή η ζημία για την εταιρία, σε σχέση με την ταλαιπωρία του καημένου του υπαλλήλου. 

 

Οτι παραπονα και να χουν κάποιοι απο wind, tα καρτοκινητά της παίζουν μπάλα μόνα τους...

όχι φίλε δεν θέλω να το απενεργοποιήσω το χρειάζομαι το e-mail και στο συμβολαιό μου δεν γράφει ότι είναι με χρέωση.δεν γουστάρω να με δουλέυουν γιαυτό πάω σε άλλον πάροχο.αύριο μπορεί να τους έρθει να χρεώσουν αυθαίρετα ( για να μην πτωχέυσουν) και κάτι άλλο ........δεν θα κάτσω να παίζω τα παιχνιδάκια τους.

Δημοσ.

Επισης η hol πριν μερικες βδομαδες εκανε μονομερη αυξηση 1€ στο παγιο και κατι αλλα ψιλα που δε θυμαμαι.

 

Τυπικα ειναι καλυμμενες οι εταιριες. Ο πελατης εχει δικαιωμα να καταγγειλει τη συμβαση  και να φυγει χωρις κοστος.

 

Το ανηθικο ειναι οτι συνηθως ενημερωνεται πολυ αργα, οταν εχει παρελθει η προθεσμια καταγγελιας, αφου η ειδοποιηση της αυξησης βρισκοταν στα ψιλα γραμματα του λογ/σμου και περασε απαρατηρητη...

 

 

Στην hol όταν με κάλεσαν για ανανέωση του ετήσιου συμβολαίου με ενημέρωσε η αντιπρόσωπος πριν κάνω την ανανέωση πως από τον επόμενο μήνα θα ισχύει η αύξηση του €1, γενικά μου εξήγησε όλους τους όρους και μόλις της είπα πως θέλω 12μηνο συμβόλαιο αντί για 24μηνο που πρότεινε το εφάρμοσε αμέσως χωρίς μα και μου. Γενικά η hol είναι πολύ εντάξει απέναντι στους πελάτες της, δεν ξέρω αν το έγραψες για να δείξεις πως όλοι τα ίδια κάνουν αλλά ΙΜΗΟ δεν υπάρχει σύγκριση με τη Wind σε αυτόν τον τομέα.

Δημοσ.

 

όχι φίλε δεν θέλω να το απενεργοποιήσω το χρειάζομαι το e-mail και στο συμβολαιό μου δεν γράφει ότι είναι με χρέωση.δεν γουστάρω να με δουλέυουν γιαυτό πάω σε άλλον πάροχο.αύριο μπορεί να τους έρθει να χρεώσουν αυθαίρετα ( για να μην πτωχέυσουν) και κάτι άλλο ........δεν θα κάτσω να παίζω τα παιχνιδάκια τους.

 

 

Χωρίς να υπερασπίζομαι την πολιτική της Wind, και κάθε παρόχου τηλεφωνίας, ξέρω ότι οι όροι των συμβολαίων της τηλεφωνίας (σταθερής, κινητής, καρτοκινητής κλπ), μπορούν να τροποποιούνται οποτεδήποτε, με έγκαιρη ενημέρωση των συνδρομητών (δελτίο τύπου, sms κλπ), με έναρξη ισχύος της τροποποίησης από συγκεκριμένη ημερομηνία, με εύλογο περιθώριο, και ρητή αναφορά ότι οι συνδρομητές που δεν επιθυμούν αυτή την τροποποίηση μπορούν να διακόψουν, χωρίς καμία συνέπεια, φυσικά. 

 

Άλλωστε, αυτή η πολιτική τροποποίησης των όρων του συμβολαίου (ξαναθυμίζω ότι συμβόλαιο έχουν υπογράψει ΟΛΟΙ οι συνδρομητές και όχι μόνο αυτοί που εννοεί ο τίτλος του νήματος), ακολουθείται από όλους τους παρόχους τηλεφωνίας.

Δημοσ.

Χωρίς να υπερασπίζομαι την πολιτική της Wind, και κάθε παρόχου τηλεφωνίας, ξέρω ότι οι όροι των συμβολαίων της τηλεφωνίας (σταθερής, κινητής, καρτοκινητής κλπ), μπορούν να τροποποιούνται οποτεδήποτε, με έγκαιρη ενημέρωση των συνδρομητών (δελτίο τύπου, sms κλπ), με έναρξη ισχύος της τροποποίησης από συγκεκριμένη ημερομηνία, με εύλογο περιθώριο, και ρητή αναφορά ότι οι συνδρομητές που δεν επιθυμούν αυτή την τροποποίηση μπορούν να διακόψουν, χωρίς καμία συνέπεια, φυσικά. 

 

Άλλωστε, αυτή η πολιτική τροποποίησης των όρων του συμβολαίου (ξαναθυμίζω ότι συμβόλαιο έχουν υπογράψει ΟΛΟΙ οι συνδρομητές και όχι μόνο αυτοί που εννοεί ο τίτλος του νήματος), ακολουθείται από όλους τους παρόχους τηλεφωνίας.

 

Αυτή η καραμέλα έχει καταντήσει κουραστική. Το ξέρουμε ότι το συμβόλαιο λέει ότι όποτε τους καπνίσει αλλάζουν χρεώσεις.

Επίσης δεν είχαμε επιλογή να το αποφύγουμε καθώς τον ίδιο όρο έχουν αναγκαστικά όλοι οι πάροχοι οπότε η εναλλακτική επιλογή μας θα ήταν να μείνουμε χωρίς επικοινωνίες.

 

Σε αυτό φταίει το κράτος που δεν φρόντισε να το απαγορεύσει. Ίσως βέβαια αν το σκεφτούμε καλύτερα να μην φταίει γιατί στα πλαίσια του δυναμικού χαρακτήρα της οικονομίας στην εποχή μας πρέπει να δίνει αυτή την ευελιξία στις εταιρίες προκειμένου να μπορούν να παραμείνουν ζωντανές και να προσαρμόζονται στις περιστάσεις.

 

Αυτό που θα έπρεπε όμως να κάνει το κράτος θα έπρεπε να είναι να υποχρεώνει τις εταιρίες να ενημερώνουν με πιο άμεσο τρόπο και όχι με ψιλά γράμματα. Ένα sms π.χ. θα ήταν πολύ εύκολη, φθήνή και πρακτική λύση. Φυσικά αν μια εταιρία σε σέβεται σαν πελάτη θα μπορούσε να το κάνει και χωρίς να το επιβάλει κάποιος νόμος και να μην ενημερώνει τυπικά με ψιλά γράμματα επειδή έχει το νομικό δικαίωμα. Η αγανάκτηση λοιπόν και η κατηγορία για την wind δεν είναι ότι είναι παράνομη αλλά ότι εκμεταλεύεται το γράμμα του νόμου προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά της εκμεταλευόμενη τους συνδρομητές της.

 

 

 

Ανεξαρτήτως όμως των παραπάνω εμείς ως καταναλωτές τι συμπεριφορά πρέπει να έχουμε? Να ψαχνόμαστε και να προσπαθούμε να αποφεύγουμε τις αυξήσεις και να ζητάμε πιο ηθική και έντιμη συμπεριφορά απέναντί μας από τις εταιρίες ή να λέμε "ω το λέει το συμβόλαιο και ο νόμος" οπότε τουμπεκί σε ότι μας πουν? Επειδή προφανώς η σωστή καταναλωτική συμπεριφορά είναι η πρώτη μάλλον καταλήγουμε πως η συνεχής επίκληση των όρων του συμβολαίου δεν έχει νόημα.

Δημοσ.

Μάλλον δεν πρόσεξες ότι το σχόλιό μου απευθυνόταν στο μέλος makis269 και αφορούσε στο "... δεν γουστάρω να με δουλέυουν γιαυτό πάω σε άλλον πάροχο".

Το σκεπτικό ήταν ότι όλοι οι πάροχοι ακολουθούν την ίδια πολιτική στο θέμα αυτό, όπως αποδέχεσαι και εσύ, και όχι το αν η πολιτική αυτή είναι σωστή ή όχι, όπως κατάλαβες.

Ακόμη, όσοι ψάχνονται, όπως εσύ, εγώ και τα μέλη αυτού του forum και άλλων, αποτελούμε τη μειοψηφία στο σύνολο των συνδρομητών όλων των παρόχων τηλεφωνίας και αυτό σημαίνει ότι η πλειοψηφία ( και ίσως η συντριπτική) δεν ψάχνεται και σ' αυτό πατάνε όλοι οι πάροχοι και διαμορφώνουν τις πολιτικές τους.

 

Εν πάση περιπτώσει, στην ελεύθερη αγορά που εφαρμόζεται στη χώρα μας, υπάρχουν κάποιοι κανόνες, εκτός από τους θεσμοθετημένους, τους οποίους οφείλει να ακολουθεί κάθε επιχειρηματίας που θέλει να επιβιώσει, είτε λέγεται απλός καταστηματάρχης είτε μεγάλη εταιρεία είτε πάροχος τηλεφωνίας είτε ΜΜΕ κλπ. Τα παραδείγματα των επιχειρήσεων που έβαλαν λουκέτο, ανεξάρτητα από την κρίση της τελευταίας 5ετίας, είναι πολλά και πρέπει να γίνονται μάθημα σε όσους επιβιώνουν ακόμη, με τις όποιες δυσκολίες.

  • Like 1
Δημοσ.

καταρχάς το e-mail της wind είναι τύπου @windtools.gr ,σόρρυ αλλα δεν τό 'πιασα το αστείο σου  (αυτό με την κολοκύθα ) !!! μάλλον δεν είμαι άξιος της νοημοσύνης σου.........εξηγησέ το μου να γελάσουμε παρέα.........

 

Δε θελει μεγαλη νοημοσυνη να το καταλαβεις φιλε, βαζεις ονομα χρηστη οποιος θες, το kolokythas φυσικα δεν αναφεροταν σε σενα. Μιλαμε για τη γελοιοτητα της wind, την οποια επισημανες...

 

Ωστε windtools.gr ειναι η καταληξη? Ουτε καν wind.gr,  αλλα θελουν 24€.

Στην hol όταν με κάλεσαν για ανανέωση του ετήσιου συμβολαίου με ενημέρωσε η αντιπρόσωπος πριν κάνω την ανανέωση πως από τον επόμενο μήνα θα ισχύει η αύξηση του €1, γενικά μου εξήγησε όλους τους όρους και μόλις της είπα πως θέλω 12μηνο συμβόλαιο αντί για 24μηνο που πρότεινε το εφάρμοσε αμέσως χωρίς μα και μου. Γενικά η hol είναι πολύ εντάξει απέναντι στους πελάτες της, δεν ξέρω αν το έγραψες για να δείξεις πως όλοι τα ίδια κάνουν αλλά ΙΜΗΟ δεν υπάρχει σύγκριση με τη Wind σε αυτόν τον τομέα.

 

Εμενα στη Wind οταν τους καλεσα εγω για ανανεωση συμβολαιου(το προηγουμενο ειχε ληξει προ πολλου, αλλα δε σε καλουν, κανουν σιωπηρη ανανεωση με τα παλια ακριβα δεδομενα) με ενημερωσαν οτι οι τιμες δεν θα ειναι αυτες που διαφημιζαν για τους νεους πελατες... Αποτελεσμα, εφαγαν μια μουτζα και πηγα hol.

Aπο κει και περα, οτι εγραψα στο post 55 ισχυει, ειναι κοινη ανηθικη πρακτικη των εταιριων.

Δημοσ.

τι λέτε βρε παιδιά δηλαδή εάν αύριο σας πει ο πάροχος οτι το πάγιο απο π.χ. 25 ευρώ γίνεται 1.500 ευρώ...... θα πείτε ε...... δεν πειράζει αφού έχουν το δικαίωμα να τα τροποποιούν όποτε γουστάρουν θα τα πληρώσω.

 

Και κάτι άλλο η wind ποτέ δεν έστειλε ενημέρωση για την χρεωση του e-mail ,αλλα έβγαλε ΜΟΝΟ ανακοίνωση στο site, μιλάμε για μεγάλο θράσος ....σχεδόν όλοι το είδαμε στον λογαριασμό.

 

και πιστέυω οτι καταλαβαίνετε οτι δεν είναι για το 1,99 τον μήνα αλλα για την μεγάλη φουστιά και το θράσος να μας περάσει για αμερικανάκια.........

Δημοσ.

 

 

Και κάτι άλλο η wind ποτέ δεν έστειλε ενημέρωση για την χρεωση του e-mail ,αλλα έβγαλε ΜΟΝΟ ανακοίνωση στο site, μιλάμε για μεγάλο θράσος ....σχεδόν όλοι το είδαμε στον λογαριασμό.

 

Λογικα θα ειχε ενημερωσει εγκαιρως(με ψιλα γραμματα), ωστε οποιος ηθελε να κανει καταγγελια συμβασης εντος της προθεσμιας.

Μονομερεις αυξησεις δε γινονται, εκτος αν λεει ετσι η συμβαση σου.

Δημοσ.

Και κάτι άλλο η wind ποτέ δεν έστειλε ενημέρωση για την χρεωση του e-mail ,αλλα έβγαλε ΜΟΝΟ ανακοίνωση στο site, μιλάμε για μεγάλο θράσος ....σχεδόν όλοι το είδαμε στον λογαριασμό.

 

Μας ενημέρωσε στον λογαριασμό μια με λίστα με ψιλά γράμματα.

 

Δυστυχώς αυτού του είδους η ενημέρωση δεν είναι επαρκής καθώς οι περισσότεροι δεν κάθονται να διαβάσουν τα ψιλά γράμματα του λογαριασμού κάθε φορά και δεν νομίζω πως πρέπει να απολογηθούμε και γι αυτό. Όταν κάποιος θέλει να ενημερώσει πραγματικά το κάνει. Ένα sms είναι τζάμπα γι αυτούς. Μας πρήζουν 30 φορές την μέρα με προσφορές και spam τηλεφωνήματα αλλά την αύξηση των τιμών την περνάνε όσο πιο κρυφά γίνεται στα πλαίσια βέβαια πάντα του νόμου.

  • Like 1
Δημοσ.

εγώ για να τους κάνω οικονομία παίρνω ηλεκτρονικό λογαριασμό στο e-mail που μου χρεώνουν και πληρώνω απλά με το τηλεφωνο μου......σχεδόν ποτέ δεν τον ανοίγω.

δεν περίμενα ποτέ τέτοια συμπεριφορά απο μια εταιρία του κύρους της ωστε να ξεψειρίζω τον ηλεκτρονικό λογαριασμό.

Δημοσ.

εγώ για να τους κάνω οικονομία παίρνω ηλεκτρονικό λογαριασμό στο e-mail που μου χρεώνουν και πληρώνω απλά με το τηλεφωνο μου......σχεδόν ποτέ δεν τον ανοίγω.

δεν περίμενα ποτέ τέτοια συμπεριφορά απο μια εταιρία του κύρους της ωστε να ξεψειρίζω τον ηλεκτρονικό λογαριασμό.

 

Συμφωνώ αλλά σιγά το κύρος...

Δημοσ.

Στην hol όταν με κάλεσαν για ανανέωση του ετήσιου συμβολαίου με ενημέρωσε η αντιπρόσωπος πριν κάνω την ανανέωση πως από τον επόμενο μήνα θα ισχύει η αύξηση του €1, γενικά μου εξήγησε όλους τους όρους και μόλις της είπα πως θέλω 12μηνο συμβόλαιο αντί για 24μηνο που πρότεινε το εφάρμοσε αμέσως χωρίς μα και μου. Γενικά η hol είναι πολύ εντάξει απέναντι στους πελάτες της, δεν ξέρω αν το έγραψες για να δείξεις πως όλοι τα ίδια κάνουν αλλά ΙΜΗΟ δεν υπάρχει σύγκριση με τη Wind σε αυτόν τον τομέα.

 

Μπορώ να δου δώσω δεκάδες άλλα παραδείγματα που η HOL έχει αποδειχτεί πού χειρότερη, πάρε για παράδειγμα αυξήσεις στις αυξήσεις σε πράγματα όπως ανανέωση συμβολαίου κλπ. Anyway, θεωρώ πάντα καλύτερο ανάλογα με το τι θέλει ο καθένας. 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Αξιότιμε κύριε _______,

 

Σε συνέχεια του αιτήματος σας με αριθμό καταχώρησης _____________, σας επαναπροωθούμε την απάντηση του αιτήματος σας με κωδικό _____________ την οποία μπορείτε & να επιβεβαιώσετε στο επισυναπτόμενο email.

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η ενεργοποίηση της εν λόγω υπηρεσίας πραγματοποιήθηκε με σκοπό την παροχή σε εσάς ενός οικονομικού πακέτου με ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς όρους.

 

Ωστόσο, προωθήθηκε η απενεργοποίηση της υπηρεσίας wind 300.

 

Τέλος, στα πλαίσια εξυπηρέτησής σας  καταχωρήθηκε πίστωση ποσού 1,30€ συν φπα η οποία θα εμφανιστεί στον επόμενο τιμολογιακό σας κύκλο.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...