eddie1996 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Έστειλα πάλι email όπου απαιτώ ακύρωση και επιστροφή του ποσού. Αυτά θα έχουμε κάθε μήνα? Εντάξει είναι τελείως κλεφτες. Είχαν αυτό το πράμα σαν διαφήμιση πριν 2 μήνες στον λογαριασμό και για να βγάλεις άκρη τι είναι έπρεπε να διαβάσεις και τα ψιλά γράμματα από κάτω και μετά να μπεις στον κόπο να τους ενημερώσεις ότι δεν την θέλεις την υπηρεσία τους. 3f7a3d825fe0e5eee17a34dc590a8247.jpg Εγώ άλλη φαγούρα δεν είχα από το να ασχολούμαι κάθε μήνα με τις νέες αυτόματες υπηρεσίες της wind και να διαβάζω ευλαβικά τους λογαριασμούς της λέξη-λέξη για να αποκωδικοποιήσω τις νέες αυθαίρετες χρεώσεις. Επίσης λένε πως την απενεργοποιείς δωρεάν στο 13800 το οποίο έχει χρέωση 0,25 ευρώ ανά κλήση. Την επόμενη φορά που θα με πάρουν τηλέφωνο από την wind για προσφορά( με παίρνουν συνέχεια) θα τους πω ότι διαβάζω για χρεώσεις παράνομες και δεν με ενδιαφέρει και εκεί να δω τι θα απαντήσουν : Ερώτηση προς στον Topic Starter. Γιατί δεν φεύγεις από την wind και σου σπάει τα νεύρα κάθε μήνα ? :
funbreaker Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Γιατί δεν φεύγεις από την wind και σου σπάει τα νεύρα κάθε μήνα ? : Γιατί έκανα συμβόλαιο και θα πρέπει να πληρώσω για να φύγω. Γιατί όταν πάω σε άλλη εταιρία θα πληρώσω τέλη ενεργοποίησης κανα 35άρι. Γιατί είναι η φθηνότερη απ όσο είχα ψάξει όταν έκανα το συμβόλαιο. Γιατί βαριέμαι τις διαδικασίες πάλι. Αλλά το ότι δεν φεύγω δεν σημαίνει πως θα κάτσω και να με κλέβουν χωρίς να λέω τίποτα.
eddie1996 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Γιατί έκανα συμβόλαιο και θα πρέπει να πληρώσω για να φύγω. Γιατί όταν πάω σε άλλη εταιρία θα πληρώσω τέλη ενεργοποίησης κανα 35άρι. Γιατί είναι η φθηνότερη απ όσο είχα ψάξει όταν έκανα το συμβόλαιο. Γιατί βαριέμαι τις διαδικασίες πάλι. Αλλά το ότι δεν φεύγω δεν σημαίνει πως θα κάτσω και να με κλέβουν χωρίς να λέω τίποτα. Μάλιστα και προτιμάς να σε κλέβουν? Νομίζω ότι η forthnet έχει δωρεάν έξοδα μετακίνησης. Εγώ δεν είμαι αλλά νομίζω ότι έχει και δεν είναι που να σου παίρνουν λεφτά κάθε μήνα.
Nahock Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Στο συμβόλαιο που έχετε υπογράψει γράφει πως η εταιρία μπορεί να αλλάξει την τιμή του παγίου ανάλογα με τις ανάγκες της. Δε το διάβασες funbreaker;
funbreaker Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Μάλιστα και προτιμάς να σε κλέβουν? Νομίζω ότι η forthnet έχει δωρεάν έξοδα μετακίνησης. Εγώ δεν είμαι αλλά νομίζω ότι έχει και δεν είναι που να σου παίρνουν λεφτά κάθε μήνα. Όπως διαπίστωσες δεν προτιμώ να με κλέβουν και το απέτρεψα 2 φορές. Μόλις είδα πως το μηναίο πάγιο είναι 5 ευρώ περισσότερα στην forthnet. Επίσης τέλος ενεργοποίησης 35 ευρώ. Τζάμπα με βαλες να ψάχνω... Στο συμβόλαιο που έχετε υπογράψει γράφει πως η εταιρία μπορεί να αλλάξει την τιμή του παγίου ανάλογα με τις ανάγκες της. Δε το διάβασες funbreaker; Είδες κάπoυ σε αυτό το thread να διαμαρτυρόμαστε για κάποια αλλαγή παγίου? Προφανώς και τους δίνει το συμβόλαιο αυτό το δικαίωμα που λες: 6.4. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα αναπροσαρμογής του ισχύοντος κάθε φορά τιμοκαταλόγου και των τελών συντήρησης, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που προβλέπονται στο παράρτημα της παραγράφου 6.1 ανωτέρω, εφόσον αυτό επιβάλλεται, ενδεικτικά, από τις οικονομικές συνθήκες της αγοράς των τηλεπικοινωνιών, το κόστος παροχής των Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών από την Εταιρεία στον Πελάτη, τον πληθωρισμό και τους κανόνες του υγιούς ανταγωνισμού. Τυχόν αύξηση των τιμών του τιμοκαταλόγου και των τελών συντήρησης της Εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που προβλέπονται στο παράρτημα της παραγράφου 6.1 ανωτέρω, τίθεται σε ισχύ μετά από ένα (1) μήνα σύμφωνα με το νόμο: α) από τη σχετική και προσήκουσα δημοσίευση της ως άνω αύξησης στην ιστοσελίδα της Εταιρίας, στη διεύθυνση http://www.wind.gr/gr/wind/gia- tin-etaireia/anakoinoseis/ και β) από τη σχετική ενημέρωση του Πελάτη μέσω του λογαριασμού του, με αναφορά σε εμφανές σημείο του λογαριασμού ή στην περίπτωση που δεν αποστέλλεται έντυπος λογαριασμός με σχετική ενημέρωση δια του τρόπου, με τον οποίο πραγματοποιείται η ειδοποίηση για την έκδοση του λογαριασμού ή/και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εντός του ανωτέρω διαστήματος των τριάντα (30) ημερών ο Πελάτης θα δύναται να αντιταχθεί στις ανωτέρω αυξήσεις που τον αφορούν και να καταγγείλει την παρούσα σύμβαση. Με την πάροδο της εν λόγω προθεσμίας, χωρίς να λάβει χώρα καταγγελία του Πελάτη, θα τεκμαίρεται ότι ο Πελάτης συναινεί στη συνέχιση της παρούσης συμβάσεως με τις νέες αυξημένες χρεώσεις. Τα ανωτέρω δεν ισχύουν όσον αφορά σε μειώσεις τιμολογίων ή αυξήσεις τιμολογίων που αφορούν σε διεθνείς κλήσεις ή σε αυξήσεις τιμολογίων που αφορούν σε κλήσεις πολυμεσικής πληροφόρησης, κλήσεις σε σύντομους κωδικούς και κλήσεις σε μη γεωγραφικούς αριθμούς (εξαιρουμένων των κλήσεων προς αριθμούς κινητής τηλεφωνίας), όπου η ενημέρωση θα πραγματοποιείται μέσω ειδικού σημείου, εύκολα αναγνωρίσιμου και προσβάσιμου, στην ιστοσελίδα της Εταιρίας Μόνο που είσαι εκτός θέματος γιατί δεν συζητάμε για αναπροσαρμογή της τιμής του παγίου αλλά για αυθαίρετη ενεργοποίηση άσχετων υπηρεσιών. Επίσης είσαι εκτός θέματος γιατί δεν είπε κανείς εδώ ότι είναι παράνομοι. Το πιθανότερο είναι πως αν ψάξει κανείς όλες τις σελιδες του συμβολαίου με τα ψιλά γράμματα να βρει κάτι που να τους καλύπτει νομικά. Επομένως για εξήγησέ μας τι θέλεις ακριβώς να μας πεις υπερασπιζόμενος την wind: Ότι πρέπει να μας αρέσει που κάθε μήνα ενεργοποιούν αυθαίρετα υπηρεσίες με μόνη προειδοποίηση κάτι ψιλά γράμματα στον λογαριασμό, ακόμη κι αν έχεις επιλέξει ηλεκτρονικό λογαριασμό και δεν στέλνουν ένα sms ειδοποίησης παρά μόνο spam sms και διαφημιστικά μηνύματα? Επίσης πρέπει να μας αρέσει που πρέπει να χρεωθούμε στο 13800 για να απενεργοποιήσουμε μια υπηρεσία που μας έβαλαν με το ζόρι? Μας προτείνεις λοιπόν να μην μας πειράζει αυτή η συμπεριφορά της wind, είτε είναι νόμιμη είτε όχι, και να μην εκφράζουμε την δυσαρέσκειά μας? Αν όχι, τότε εξήγήσε μας τι εννοείς με το σχόλιό σου Nahock.
kontrakultura Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Έκανες το αυτονόητο, δηλαδή να εκφράσεις προφορικά την δυσαρέσκειά σου στους ίδιους καλώντας τους στην εξυπηρέτηση πελατών 13800 με χρέωση 0,25€/κλήση ; Αυτό προτείνει στους καταναλωτές και η ΕΕΤΤ ως πρώτο βήμα http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html
funbreaker Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Έκανες το αυτονόητο, δηλαδή να εκφράσεις προφορικά την δυσαρέσκειά σου στους ίδιους καλώντας τους στην εξυπηρέτηση πελατών 13800 με χρέωση 0,25€/κλήση ; Αυτό προτείνει στους καταναλωτές και η ΕΕΤΤ ως πρώτο βήμα http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html Όχι έκανα το αυτονόητο να τους στείλω δωρεάν email και να μην χρεωθώ ούτε λεπτό για πράγματα για τα οποία δεν ευθύνομαι.
kontrakultura Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Ναι, δεν πάει έτσι όμως. Όπως βλέπεις πρέπει να κινηθείς βάσει συγκεκριμένου πρωτοκόλλου, τα υπόλοιπα είναι άσφαιρα πυρά και τζέρτζελο, για να μην πω γκρίνια, τη στιγμή μάλιστα που παραδέχεσαι το "βόλεμά" σου στην συγκεκριμένη εταιρία για διάφορους λόγους. Αν είναι να κάνεις κάτι, κάνε το σωστά.
Basilhs23___ Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Αλλά το ότι δεν φεύγω δεν σημαίνει πως θα κάτσω και να με κλέβουν χωρίς να λέω τίποτα. Άμα δεν υπάρχει τρόπος να φοβηθούνε και να πονέσουν π.χ φυγή συνδρομητή, όσο και να λες αυτοί θα σε ξανακλέψουν.
funbreaker Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Ναι, δεν πάει έτσι όμως. Όπως βλέπεις πρέπει να κινηθείς βάσει συγκεκριμένου πρωτοκόλλου, τα υπόλοιπα είναι άσφαιρα πυρά και τζέρτζελο, για να μην πω γκρίνια. Αν είναι να κάνεις κάτι, κάνε το σωστά. Δεν νομίζω το προφορική επικοινωνία που αναφέρεται να εννοεί αποκλειστικά τηλεφωνική. Εννοεί πως σε πρώτη φάση επικοινωνείς με όχι επίσημη γραπτή επικοινωνία με την εταιρία φροντίζοντας να κρατήσεις: Ημερομηνία. Όνομα και θέση υπαλλήλου. Ημερομηνία ανταπόκρισης της εταιρείας, μετά την πρώτη επικοινωνία Εξάλλου αν εννοούσε αποκλειστικά τηλεφωνική δεν θα αναφερόταν το 3. Η επικοινωνία αυτή μπορεί να είναι είτε τηλεφωνικά όπως λες, είτε με email είτε με chat είτε με κάποιο μέσο επικοινωνίας που παρέχουν. Εξάλλου αν ήμουν μουγκός δεν θα δικαιωνόμουν ποτέ επειδή πρέπει να επικοινωνήσω μαζί τους με φωνή? Μάλιστα με email είναι ακόμα πιο πρακτικό γιατί σου δίνει και αριθμό αιτήματος και έχεις και γραπτώς ότι ειπώθηκε με τις ημερομηνίες τους. Το βήμα 2 αναφέρεται σε επίσημο έγγραφο καταγγελίας με υπογραφές και συνοδευτικά έγγραφα. Οπότε αν ο σκοπός του μηνύματος σου είναι να μου πεις πως δεν κάνω τα προβλεπόμενα αλλά απλά γκρινιάζω σε ένα forum πιστεύω πως σε κάλυψα με τα παραπάνω. Επιπλέον σου υπενθυμίζω πως τα forums υπάρχουν και για να ενημερώνει ο ένας τον άλλον για διαφορα ζητήματα και να μας διευκολύνουν και δεν ταυτίζεται η κάθε ανάρτηση με άσφαιρα πυρά και τζέρτζελο ή γκρίνια (που όποιος ενοχλείται μπορεί να μην τα διαβάζει). Άμα δεν υπάρχει τρόπος να φοβηθούνε και να πονέσουν π.χ φυγή συνδρομητή, όσο και να λες αυτοί θα σε ξανακλέψουν. Ναι έτσι είναι. Δεν αμφιβάλω πως δεν θα το ξανακάνουν.
kontrakultura Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 προφορικός, -ή, -ό που εκφέρεται με το στόμα, εκφωνώντας Οκ... Μάλλον διαβάζουμε διαφορετικά λεξικά ή μιλάμε διαφορετική γλώσσα, οπότε σταματώ εδώ την οποιαδήποτε προσπάθεια επικοινωνίας, παρόλο που θα είχα πολλά σχόλια να κάνω σε όσα αναφέρεις. Καλύτερα, υποθέτω, γιατί δεν θα σου άρεσαν και τόσο τα σχόλιά μου. Καλή συνέχεια στην...ενημέρωση και διευκόλυνσή σου.
Nahock Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Είδες κάπoυ σε αυτό το thread να διαμαρτυρόμαστε για κάποια αλλαγή παγίου? Προφανώς και τους δίνει το συμβόλαιο αυτό το δικαίωμα που λες: Μόνο που είσαι εκτός θέματος γιατί δεν συζητάμε για αναπροσαρμογή της τιμής του παγίου αλλά για αυθαίρετη ενεργοποίηση άσχετων υπηρεσιών. Επίσης είσαι εκτός θέματος γιατί δεν είπε κανείς εδώ ότι είναι παράνομοι. Το πιθανότερο είναι πως αν ψάξει κανείς όλες τις σελιδες του συμβολαίου με τα ψιλά γράμματα να βρει κάτι που να τους καλύπτει νομικά. Επομένως για εξήγησέ μας τι θέλεις ακριβώς να μας πεις υπερασπιζόμενος την wind: Ότι πρέπει να μας αρέσει που κάθε μήνα ενεργοποιούν αυθαίρετα υπηρεσίες με μόνη προειδοποίηση κάτι ψιλά γράμματα στον λογαριασμό, ακόμη κι αν έχεις επιλέξει ηλεκτρονικό λογαριασμό και δεν στέλνουν ένα sms ειδοποίησης παρά μόνο spam sms και διαφημιστικά μηνύματα? Επίσης πρέπει να μας αρέσει που πρέπει να χρεωθούμε στο 13800 για να απενεργοποιήσουμε μια υπηρεσία που μας έβαλαν με το ζόρι? Μας προτείνεις λοιπόν να μην μας πειράζει αυτή η συμπεριφορά της wind, είτε είναι νόμιμη είτε όχι, και να μην εκφράζουμε την δυσαρέσκειά μας? Αν όχι, τότε εξήγήσε μας τι εννοείς με το σχόλιό σου Nahock. Εσύ δεν ξέρεις για ποιο πράγμα διαμαρτύρεσαι. Προφανώς και μιλάμε για αναπροσαρμογή παγίου. Ποια υπηρεσία ενεργοποιήθηκε αυθαίρετα; Εσύ είπες ότι την ενεργοποίησες κάποτε, και η εταιρία αποφάσισε σήμερα να την χρεώνει νόμιμα και όχι αυθαίρετα προσθέτοντας αυτήν την χρέωση στο πάγιό σου. Έχει κάθε δικαίωμα για αναπροσαρμογή παγίου αφού σε ενημερώσει, το χεις υπογράψει. remember; Δεν υπερασπίζομαι την wind, τα 'χω περάσει και 'γω αυτά και δεν αξίζει να τσαντίζεσαι για 1 ή 2 ευρώ παραπάνω χρέωση γιατί ούτως ή άλλως εάν έχεις κάποιο από τα φθηνά πακέτα της ακόμα και με την αναπροσαρμογή είναι οι φθηνότεροι της αγοράς.
funbreaker Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Μάλλον διαβάζουμε διαφορετικά λεξικά ή μιλάμε διαφορετική γλώσσα, οπότε σταματώ εδώ την οποιαδήποτε προσπάθεια επικοινωνίας. Καλή συνέχεια στην ενημέρωση και διευκόλυνσή σου. Καλύτερα που σταματάς εδώ γιατί μας βγάζεις εκτός θέματος χωρίς λόγο. Οπότε με το προφορικώς που λες εσύ, είναι οκ αν πάρω τηλέφωνο και τους ενημερώσω και κρατήσω τα στοιχεία που πρέπει, είναι οκ αν παω στα γραφεία τους και τους το πω μιλώντας και κρατήσω τα στοιχεία, είναι οκ αν τους στείλω ηχογραφημένο μήνυμα με το ταχυδρομείο αλλά δεν είναι οκ αν τους στείλω email που είναι μια υπηρεσία που η εταιρία έχει για επικοινωνία με τους πελάτες της. Το προφορικώς εννοεί άτυπα, χωρίς να στείλεις επίσημα έγγραφα καταγγελίας που είναι το βήμα 2. Έλεος δηλαδή.
kontrakultura Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Βrotip εντός θέματος: μείνε στα...προφορικά e-mail όσον αφορά την επικοινωνία σου με τη wind, γιατί με τέτοια νοοτροπία και αντίληψη είναι κρίμα να απασχολήσεις κάποιον άλλο πιο ορθά σκεπτόμενο άνθρωπο για να σε εξυπηρετήσει.
funbreaker Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Εσύ δεν ξέρεις για ποιο πράγμα διαμαρτύρεσαι. Προφανώς και μιλάμε για αναπροσαρμογή παγίου. Ποια υπηρεσία ενεργοποιήθηκε αυθαίρετα; Εσύ είπες ότι την ενεργοποίησες κάποτε, και η εταιρία αποφάσισε σήμερα να την χρεώνει νόμιμα και όχι αυθαίρετα προσθέτοντας αυτήν την χρέωση στο πάγιό σου. Έχει κάθε δικαίωμα για αναπροσαρμογή παγίου αφού σε ενημερώσει, το χεις υπογράψει. remember; Πριν μερικά posts δημοσίευσα την αυτόματη ενεργοποίηση της υπηρεσίας wind300. Οπότε δεν αναφερομαι πλέον σε κάποια αναπροσαρμογή παγίου αλλά σε ενεργοποίηση άσχετης υπηρεσίας. Καλύφθηκες τώρα? Δεν υπερασπίζομαι την wind, τα 'χω περάσει και 'γω αυτά και δεν αξίζει να τσαντίζεσαι για 1 ή 2 ευρώ παραπάνω χρέωση γιατί ούτως ή άλλως εάν έχεις κάποιο από τα φθηνά πακέτα της ακόμα και με την αναπροσαρμογή είναι οι φθηνότεροι της αγοράς. Δεν τσαντίζομαι για 2 ευρώ, τσαντίζομαι για τις πρακτικές τους και εντάξει δεν τα έβαψα και μαύρα. Επίσης ξαναλέω μήπως και το δεις πως δεν είπε κανείς πως δεν είναι νόμιμοι και δεν χρειάζεται να προσπαθείς να το αποδείξεις ή να με ρωτάς ειρωνικά αν διάβασα το συμβόλαιο. Η δυσαρέσκεια αναφέρεται στις πρακτικές τους. Πάντως δεν εγκρίνω καθόλου την καταναλωτική σου συμπεριφορά που εκτός απ το ότι είσαι αδιάφορος για μικροαυξήσεις που σου επιβάλουν με νόμιμες λαμογιές παροτρύνεις και τους άλλους να μην νοιάζονται.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα