Προς το περιεχόμενο

Assassin's Creed Syndicate


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είναι κρίμα γιατί γουστάρω πάρα πολύ γρια-Αλβιόνα και βικτωριανή εποχή αλλά δεν το μπορώ αυτό το πράγμα:

 

assassins-creed-unity-44.jpgΜε πιάνουν τα ψυχαναγκαστικά μου και καταλήγω να παίζω το παιχνίδι για λάθος λόγους. Η εξερεύνηση πρέπει να γίνεται επειδή ο κόσμος σε ιντριγκάρει και θες να τον ψάξεις-δεις όχι για να ικανοποιήσεις την ανάγκη ολοκλήρωσης που σου δημιουργεί το παινίδι. Χώρια οι άθλιες οικονομικές πολιτικές.

 

Μπορεί να το τσιμπήσω όταν πέσει στα 5-10 ευρώ, θα έχουν βγει και οι διορθώσεις. Κατεβάζω ένα save 100% και απλά το 'χω για να κόβω βόλτες στο Λονδίνο όταν θέλω να χαλαρώσω.

  • Like 2
Δημοσ.

Καλύτερα δε μπορούσες να το περιγράψεις. Με το Brotherhood πραγματικά το gameplay τερμάτισε και από εκεί και πέρα γεμίσαμε σάλτσες και άλλα ανούσια μόνο και μόνο για να τρέχουμε προκειμένου να αδειάσει ο χάρτης από εικονίδια.

 

Το Black Flag ήταν ωραίο λόγω θάλασσας αλλά δε βλέπω να ασχολούμαι σύντομα ξανά με AC. Κρίμα γιατί ήταν από τις αγαπημένες μου σειρές video game αλλά όχι και κάθε χρόνο ρε φίλε.

  • Like 3
Δημοσ.

Ε λογικο χανει την μαγεια της η σειρα και το κυριοτερο δεν προλαβαινουν να φτιαξουν ενα παιχνιδι ολοκληρωμενο απο ολες τις αποψεις ειτε το φτιαχνει αλλο στουντιο ειτε οχι.. Quality assurance my arse κοινως απο την nubi τελευταια για μια σειρα που ηταν πολυ respected ειδικα το brotherhood που και εμενα ειναι το αγαπημενο μου..

  • Like 2
Δημοσ.

Εμένα το αγαπημένο μου είναι το πρώτο. Καταλαβαίνω τους λόγους που πολύς κόσμος το θεώρησε βαρετό αλλά εγώ δεν βαρέθηκα καθόλου. Το 'χω τερματίσει πέντε φορές.

 

Από το δεύτερο μου άρεσε πάρα πολύ η αναγεννησιακή Ιταλία αλλά δεν συμπάθησα ιδιαίτερα τον Έτσιο, μου φάνηκε λίγος απέναντι στον αρχικά αλαζόνα και ύστερα στωικό Αλταΐρ. Παρ' όλα αυτά η ιστορία ήταν πολύ ενδιαφέρουσα, η δομή του παιχνιδιού αναβαθμισμένη και γενικώς πάρα πολύ πλούσια και αξιομνημόνευτη εμπειρία. Βέβαια, είχαμε τα παρατράγουδα των δύο κομμένων κεφαλαίων που πουλιόντουσαν ξεχωριστά στις κονσόλες και την απαίτηση να είσαι συνέχεια συνδεδεμένος στο Διαδίκτυο στους υπολογιστές. Από τότε ξεκίνησε τις ταρζανιές η Γιούμπισοφτ.

 

Το Brotherhood με απογοήτευσε λιγάκι. Είναι το πρώτο παιχνίδι όπου αρχίζει να βαραίνει το υλικό που πρέπει να ξεκλειδώσεις στο χάρτη. Σε έβαζε να επενδύεις στην επαναλειτουργία των καταστημάτων που είχαν κλείσει οι Βοργίες από τα οποία έπαιρνες προμήθεια για να επενδύσεις σε άλλα καταστήματα κ.ο.κ.. Γενικότερα, η "αναστήλωση" της Ρώμης ήταν πολύ ανιαρή υπόθεση. Στα αρνητικά και η σύντομη ιστορία που αισθανόσουν πως την είχαν τρενάρει για να σηκώσει ένα ολόκληρο παιχνίδι.

 

Από 'κει και πέρα, τα συνέχισα μέχρι και το ΙΙΙ μόνο και μόνο για την ιστορία αν και ομολογώ πως η Πόλη ήταν απολαυστική. Το ΙΙΙ όμως είχε μόνο δάση και ξύλινα διόροφα και -σημαντικότατο- απουσία μουσικής κατά τη διάρκεια των περιπλανήσεων. Είχε όμως γαμάτες ναυμαχίες, κάτι ήταν κι αυτό. Τέλος πάντων, η τριλογία-πενταλογία έκλεισε, κάπως ξερά βέβαια. Κι ενώ πίστευα για λίγο καιρό πως πάει πια, τέλειωσε, πάμε γι' άλλα, τσουπ ανακοίνωση για το Black Flag. Ε, δεν μπορώ άλλο. Θέλω να αισθάνομαι πως ο δημιουργός έχει βάλει έστω και λίγη αγάπη σε αυτό που φτιάχνει, πως η εταιρεία σέβεται υποτυπωδώς τουλάχιστον το προϊόν της. Το μόνο που μου βγάζει πια η σειρά Assassin's Creed είναι ότι πρόκειται απλά για μια βιομηχανική γραμμή παραγωγής. Γκάπα γκούπα, γκάπα γκούπα και στην άκρη της ξερνάει παιχνίδια, βιβλία, κόμικ, φιγούρες, κούπες, μπρελόκ, οτιδήποτε, με απίστευτη, ομολογώ, ταχύτητα. Είναι γελοίο το πόσα παιχνίδια και λοιπά παρατρεχάμενα έχουν βγει μόνο και μόνο για να κεφαλαιοποιήσουν το όνομα που έχει δημιουργήσει η σειρά χωρίς κανέναν απολύτως άλλο λόγο, δεν έχω ξαναδεί τέτοιο άρμεγμα. Το άρμεγμα δεν εξουθενώνει μόνο τον παίχτη αλλά εκφυλίζει και την ίδια τη σειρά. Και αισθάνομαι πραγματική πίκρα γιατί την είχα αγαπήσει πάρα πολύ. Όταν είχα πρωτοπαίξει το πρώτο το 2007 (πότε πέρασαν τόσα χρόνια...) είχα ψαρώσει με το όλο πλαίσιο επιστημονικής φαντασίας μέσα στο οποίο εκτυλίσσονταν γεγονότα από την τρίτη σταυροφορία.

 

Είναι φορές που σκέφτομαι με νοσταλγία τη σειρά αλλά, όπως ακριβώς διάβασα και σ' ένα σχόλιο στο Γκέιμσποτ, έρχεται αμέσως μια ανακοίνωση της Γιούμπισοφτ για τη σειρά (για παράδειγμα η ανακοίνωση για τις μικροσυναλλαγές καλή ώρα) και, ξανακούγοντας τις μηχανές να δουλεύουν γκάπα γκούπα, ξαναξενερώνω. Ώρες ώρες σκέφτομαι, ευτυχώς που η τριλογία Sands Of Time έκλεισε γρήγορα και το Forgotten Sands ήταν ψιλομάπα γιατί θα βλέπαμε τα ίδια χάλια και με το Prince Of Persia. Ειδικά με τα χρονικά παράδοξα και τα μπρος πίσω θα γινόταν το έλα να δεις.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχουν απόψεις και απόψεις...εγώ πιστεύω οτι η σειρά έχει πολλά να προσφέρει ακομα...μου αρέσει το οτι αρχίζουν να πιάνουν διάφορες εποχές...δεν εχω χάσει κανένα game της σειράς και ούτε θα χάσω όσο με μεταφέρουν επαναλαμβάνω σε διάφορους κόσμους και διαφορετικές εποχές...κανένα αλλά παιχνιδι δεν έχει καταπιαστεί με τόσες διαφορετικές εποχές και μάλιστα τοσο όμορφα σχεδιασμένες...κάθε φορά Βυθίζομαι στον κόσμο του...είτε ειναι η Πόλη είτε ειναι το Παρισι είτε το Λονδίνο είτε η Καραιβικη...ακομα και το rogue μου άρεσε...νομίζω οτι αυτό που ίσως χρειάζεται ειναι να προστεθούν δευτερεύοντες αποστολές λιγο ποιο ουσιαστικές σε στυλ Witcher 3...δύσκολο αλλά αν γινόταν θα πήγαινε σε άλλο επίπεδο την σειρά....

Επεξ/σία από labrosviz
Δημοσ.

Θα συμφωνήσω πως στην ψηφιακή αναπαράσταση πόλεων και ιστορίας τα παιχνίδια παίρνουν άριστα, οι άνθρωποι κάνουν απίστευτη δουλειά. Αλλά κάποτε το Assassin's Creed δεν ήταν υποκατάστατο τουρισμού, χρησιμοποιούσε την εποχή που αναπαριστούσε ως εργαλείο για να διηγηθεί μια ιστορία.

  • Like 2
Δημοσ.

Θα συμφωνήσω πως στην ψηφιακή αναπαράσταση πόλεων και ιστορίας τα παιχνίδια παίρνουν άριστα, οι άνθρωποι κάνουν απίστευτη δουλειά. Αλλά κάποτε το Assassin's Creed δεν ήταν υποκατάστατο τουρισμού, χρησιμοποιούσε την εποχή που αναπαριστούσε ως εργαλείο για να διηγηθεί μια ιστορία.

 

καποιος το ειπε επιτελους.Αυτο με το side activities-collectibles που τα χουν βαλει μονο και μονο για να ανεβει το game time και να νιωσουν οι καταναλωτες οτι το 70αρι που σκασαν αξιζε για τις ωρες που ασχοληθηκαν ειναι ισως αυτο που κατεστρεψε την σειρα.Με το που φτιαξαν την σειρα βασει side activities και οχι το αντιστροφο πηρε την κατω βολτα

 

Εγω δεν ξαναδινω λεφτα στην Ubi.Αν και μεχρι το Brotherhood τα χω ολα αγορασμενα,τα υπολοιπα μονο απτον "θειο" και πολυ τους ειναι.Η μεταλλαγμενη Ubi απλα δεν εχει τσιπα

  • Like 4
Δημοσ.

Η σειρά θέλει 2 χρονια development cycle, να αλλάξουν το combat και traversal και να αφήσουν τους QA testers να "καθαρίσουν" το παιχνίδι από bugs πριν βγει. Το ξεζούμισμα της Ubi είναι που σκότωσε την σειρά, όχι τα άτομα που δουλεύουν μέρα-νύχτα να βγάλουν τίτλο που δουλεύει κάθε χρόνο imo.

  • Like 2
Δημοσ.
Η Ubisoft αρνείται να κάνει πολλά πράματα, την εταιρία την τρέχουν άτομα που δεν παίζουν games, και επειδή γίνεται αυτό έχουμε μια εταιρία που κυνηγάει το χρήμα και δεν την ενδιαφέρουν η ποιότητα των games που βγάζει. Από την μια φταίει και η Ubi, αλλα περισσότερο φταίμε οι gamers που αγοράζουμε την σαβούρα κάθε χρόνο και διαιωνίζουμε τα annual releases.

  • Like 3
Δημοσ.

 

Από την μια φταίει και η Ubi, αλλα περισσότερο φταίμε φταίνε οι αποκλειστικά console gamers gamers που αγοράζουvε την σαβούρα κάθε χρόνο και διαιωνίζουvε τα annual releases.

 

 

fixed B)

 

τα AC πουλάνε και ειναι πολύ πιο δημοφιλη στις κονσόλες.

Δημοσ.

Το modern day story το έχουν παρατήσει εντελώς από το ACIII και μετά, ε; 

 

Αφού τελειωσε το story του Desmond από εκεί και μετά όλα είχαν λίγο και tbh καλύτερα το μονο που έκανε είναι να κουράζει με ανούσια objectives και exploring, τα fights ήταν ok. Το game πρέπει να πάει σε ρίζες από το guild, καμια αίγυπτο, ιαπωνία η κάτι σε παρόμοια εποχή χωρίς firearms κτλ...και επιτέλους να φτιάξουν σωστό stealth. Χλομό....ας ελπίσουμε η ταινία να είναι καλή μπας και πέσει χρήμα και δούμε κάτι φρέσκο.

Δημοσ.

fixed B)

 

τα AC πουλάνε και ειναι πολύ πιο δημοφιλη στις κονσόλες.

Ολοι οι gamers φταινε και συγκεκριμενα αυτοι που παραγγελνουν καθε χρονο  τα call of duty και Assasin creed. Μιλαμε πλεον εχουμε φτασει σε σημειο τα 2 αυτα παιχνδιια να εχουν εκατομυρια προπαργγελιες πριν βγουν(pc+κονσολες μαζΙ).  Βλεποντας αυτο οι εταιριες σου λενε γιατι να φτιαξουμε κατι διαφορετικο κατι καλυτερο? Αφου ξερουν οτι θα εχουν κερδος βγαζοντας παιχνιδια με σχεδον ιδιο gameplay Καθε χρονο?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...