Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καπου ακουσα οτι το συχνο πλυσιμο με απιονισμενο νερο (πχ 1-2 φορες την εβδομαδα) μπορει να προκαλεσει θολουρες στο χρωμα.Ξερετε αν ισχυει κατι τετοιο?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Που το βρίσκεις τόσο απιονισμένο νερό για να πλυνεις το αυτοκίνητο;

 

Επι του ερωτήματος δεν ξέρω..Αλλά και απο μόνο του πλύσιμο 2 φορές τη βδομάδα ,ειδικά αν δε γίνεται σωστά μπορεί να έχει επιπτώσεις στο χρώμα μακροχρόνια.

Επεξ/σία από johnbond
Δημοσ.

Σε μερικα self service πλυντηρια αυτοκινητων με πλυστικο μηχανημα, εχει και επιλογη για ξεπλυμα με "απιονισμενο νερο".

Εχει αλατα, αλλα σαφως λιγοτερα απ'οτι το νερο που ερχεται απευθειας απο το δικτυο υδρευσης.

 

Δε δημιουργει καποιο θεμα με θολουρες.

Θολουρες ισως δημιουργηθουν απο χημικα καθαριστικα τα οποια επισης χρησιμοποιουν στα self service πλυντηρια.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε self service πλυντηριο οπως ειπε και ο >>Morpheus>>, γενικα αποφευγω τα προηγουμενα προγραμματα και το περναω κατευθειαν με απιονισμενο.Μονο αν εχει πολυ βρωμα βαζω και αφρο...

Δημοσ.

Απιονισμένο νερό δεν υπάρχει ούτε 1 στο εκατομύριο να έχει πλυντήριο ..

 

δε ξέρω τί είναι αυτό που λένε (στη καλύτερη θα είναι απλά φλιτραρισμένο)

 

μετά μη κοροϊδέυουμε τα νερό με όζον, υαλοουρονικά κλπ παπάτζες.

 

 

btw

 

ακόμα κι αν ήταν απιονισμένο περισσότερο επικίνδυνο το βλέπω παρά καλό να το χρησιμοποιείς για πλύσιμο

Δημοσ.

ο,τι και να λετε εγω χρησιμοποιω γνησιο βιολογικο κολλαγονο, και το 11χρονώ (ιταλικο) κοκκινο δεν εχει παθει τιποτα. Ασε που με τον καιρο αρχισε να περλιζει κιολα.

Δημοσ.

 

ακόμα κι αν ήταν απιονισμένο περισσότερο επικίνδυνο το βλέπω παρά καλό να το χρησιμοποιείς για πλύσιμο

 

Γιατί; Τι κακό μπορει να κάνει αν δεν έχει άλατα;

Δημοσ.

Απιονισμένο νερό δεν υπάρχει ούτε 1 στο εκατομύριο να έχει πλυντήριο ..

 

δε ξέρω τί είναι αυτό που λένε (στη καλύτερη θα είναι απλά φλιτραρισμένο)

 

μετά μη κοροϊδέυουμε τα νερό με όζον, υαλοουρονικά κλπ παπάτζες.

 

 

btw

 

ακόμα κι αν ήταν απιονισμένο περισσότερο επικίνδυνο το βλέπω παρά καλό να το χρησιμοποιείς για πλύσιμο

 

Κατ'αρχην ασε στην ακρη το οζον και τις λοιπες παπαρολογιες που ολοι ξερουμε και συμφωνουμε γι'αυτα.

Αλλο το ενα, αλλο το αλλο.

 

 

Μιλαμε για νερο, απο το οποιο αφαιρουνται η μειωνονται κατα πολυ, τα αλατα μαγνησιου και ασβεστιου (υπαρχουν συσκευες γι'αυτη τη δουλεια). Ογκομετρικα αν το παρεις το ζητημα, ενα πλυστικο μηχανημα σε σελφ σερβις πλυντηριο, δεν καταναλωνει την ιδια ποσοτητα νερου με ενα λαστιχο που ανοιγεις απλα τη βρυση και τρεχει... επαρκει λοιπον.

 

Στο ζητημα του αν κανει ζημια η οχι, εξηγησε μου ΓΙΑ ΠΟΙΟ Π#ΣΤΗ ΛΟΓΟ ... το νερο με μικροτερη περιεκτικοτητα λοιπον σε μαγνησιο, ασβεστιο κτλ ... θα βλαψει βαμμενα και αβαφα πλαστικα ή λαμαρινες. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ λοιπον.

Μεσα απο φιλτρα περναει και το απιονισμενο νερο...

 

Καλο ειναι να λεμε την αποψη μας, ωραια τα φορουμ, αλλα μη λεμε και οτι θελουμε.

Εαν σε μπερδευει ο απιονισμος (φιλτραρισμα) με την αποσταξη (εξατμιση - υγροποιηση) ... καλυτερα ψαξου περισσοτερο πριν μιλησεις.

 

 

 

Εν συντομια, το μοναδικο που μπορει να προκαλεσει θολουρα και προωρη/ανεξηγητη διαβρωση σε βαμμενα τμηματα του αυτοκινητου η ακομα και αβαφα (περα απο τον ηλιο) ειναι τα χημικα καθαριστικα που χρησιμοποιουν στο πλυντηριο και οχι το απιονισμενο νερο αυτο καθ/αυτο.

 

 

Επειδη γνωριζω ατομο και ιδιοκτητη πλυντηριου σελφ-σερβις ... χρησιμοποιει διστηλους απιονιστες νερου.

Για το κοστος, θα σε γελασω, αλλα ειναι σημαντικο ΚΑΙ για τον εξοπλισμο του (αντλιες νερου, βανες, σωληνωσεις, πιστολια κτλ...)

  • Like 1
Δημοσ.

Σε ευχαριστω και γω την ιδια αποψη ειχα (κοινη λογικη) απλα ειπα να ρωτησω...Παντως τουλαχιστον αυτο που χρησιμοποιω εγω πρεπει να χει πολυ καλα φιλτρα και μηχανηματα γιατι δεν αφηνει λεκεδες και αλατα και μιλαμε για το νερο της Κερκυρας που δεν παλευεται...

Δημοσ.

Παρομοιως και το πλυντηριο που εχει γνωστος μου.

 

Δεν αφηνει σημαδια το νερο, εκτος και αν στις σταγονες κατσει σκονη. Ειναι εμφανες δηλαδη οτι προκειται για σκονη και οχι αλατα, οπως π.χ. αν το πλυνεις με νερο βρυσης και δεν το στεγνωσεις με το δερμα.

 

Το μονο που βλαπτει το χρωμα και για να ακριβολογουμε... το ΒΕΡΝΙΚΙ, ειναι ο ηλιος και τα χημικα-δυνατα καθαριστικα.

Φθαρμενο βερνικι = θολουρα.

Τα αβαφα πλαστικα επισης, ξεθωριαζουν και απο μαυρα γινονται γκρι ευκολοτερα.

Η μεμβρανη απο τα φαναρια  για την UV προστασια επισης καταστρεφεται και κιτρινιζουν εκολοτερα.

 

κτλ κτλ ....

 

 

Common sense, ναι... οπως το ειπες. Το "καθαροτερο" νερο, δε γινεται να ειναι πιο επιβλαβες απο το "ακαθαρτο" της βρυσης.

Ημαρτον!

Δημοσ.

 

 

Που το βρίσκεις τόσο απιονισμένο νερό για να πλυνεις το αυτοκίνητο;

 

 

σπιτι με υγρασια (καλα, οχι τετοια εποχη) + αφυγραντηρας ...εχεις και 15 λιτρα την ημερα...με μια βδομαδα την εκανες την μπουγαδα του αυτοκινητου! :P

Δημοσ.

 

 

 
 

 

σπιτι με υγρασια (καλα, οχι τετοια εποχη) + αφυγραντηρας ...εχεις και 15 λιτρα την ημερα...με μια βδομαδα την εκανες την μπουγαδα του αυτοκινητου! :P

 

 

Ωχ φιλε σε καταλαβαινω. Μια πρωην μου ειχε αφυγραντηρα σπιτι της.

Βγαιναμε εξω τελη Αυγουστου βραδακι για μπυρα και επιστρεφαμε μετα απο 3-4 ωρες.

Ο καδος ειχε γεμισει με καμια 10αρια λιτρα απεσταγμενο νερο!

Απο το χειροτερο σεξ ever ... πολυς ιδρωτας και πολλα κοκκαλα να πονανε! :lol:

Σπιτι μου σπιτακι μου ελεγα σε καποιες φασεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...