Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι όφελος μπορεί να έχει ο Γιάννης Platano (νομίζω μόνο αυτός έχει πει ξεκάθαρα ότι δουλεύει στη ΔΕΗ) αν πει καλά λόγια για τη ΔΕΗ και άσχημα για τους εναλλακτικούς; Δε νομίζω ότι θα αλλάξει ο μισθός του αν εσύ ή εγώ πάμε σε άλλο πάροχο!

 

 

Εγω δουλευω στον ΔΕΔΔΗΕ και οποιον παροχο και αν εχετε ...θα με πληρωσετε .

 

Λογικο οι δεσμοι μου με την μαμα ΔΕΗ να ειναι πιο στενοι αλλα ποτε δεν ειπα ψεμματα για να την υπερασπιστω.

Απλα δεν ανεχομαι να λενε εστω με νομιμοφανεια κρυμενες αληθεις οι εναλλακτικοι.

 

Επισης σε οτι μπορω να απαντησω σε καποιον ποτε δεν αρνηθηκα .

  • Like 7
  • Απαντ. 611
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγω δουλευω στον ΔΕΔΔΗΕ και οποιον παροχο και αν εχετε ...θα με πληρωσετε .

 

Βρε σεις, ψυχραιμία! :D 

Δεν χρειάζονται αυτά. Ουδείς -ούτε εγώ ο άμεσα, ας πούμε, ενδιαφερόμενος στην παρούσα- παρεξήγησε τον τόνο σου ή διαπίστωσε ύποπτα κίνητρα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Βρε σεις, ψυχραιμία! :D

Δεν χρειάζονται αυτά. Ουδείς -ούτε εγώ ο άμεσα, ας πούμε, ενδιαφερόμενος στην παρούσα- παρεξήγησε τον τόνο σου ή διαπίστωσε ύποπτα κίνητρα. 

 

Άλλοι όμως μια χαρά "φωτογραφίες" έβγαλαν.

Δημοσ.

Άλλοι όμως μια χαρά "φωτογραφίες" έβγαλαν.

 

Ούτε αυτό χρειάζεται. Νομίζω ο καθένας έχει τη νοημοσύνη να κρίνει τί είναι καλοπροαίρετο και τί όχι. Και μακάρι, δηλαδή, να είχαμε στον διάλογο και άλλους που εργάζονται σε εναλλακτικούς παρόχους. Θα βοηθούσε πιστεύω. Εργαζόμενοι είμαστε παιδιά, δεν μας ανήκουν οι εταιρείες στις οποίες εργαζόμαστε, ούτε τα προϊόντα αυτών. Καμία ταύτιση. 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Της παραπληροφόρησης το section.

 

Έτσι για την ιστορία 31/12/2019 το 50.01% πρέπει να ανήκει σε ιδιώτη πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας.

 

Επιπροσθέτως άλλο παραγωγή άλλο προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας. Άλλο πράγμα ΔΕΗ παραγωγός, άλλο πράγμα ΔΕΗ προμηθευτής. Κανένας από τους παρόχους δεν είναι μεταπωλητής της ΔΕΗ.

 

Ο ΔΕΔΔΗΕ συλλέγει τα δεδομένα, ο ΔΕΔΔΗΕ είναι υπεύθυνος για την συντήρηση του δικτύου, ο ΔΕΔΔΗΕ είναι υπεύθυνος για ζητήματα βλαβών ( όλοι οι λογαριασμοί, όλων των παρόχων, τον ίδιο τηλεφωνικό αριθμό αναγράφουν ), ο ΔΕΔΔΗΕ είναι υπεύθυνος για τις μετρήσεις καταναλώσεων. Τις οποίες μετρήσεις αντί να τις αποστείλει ο ΔΕΔΔΗΕ στην ΔΕΗ προμηθευτή τις αποστέλει στο ιδιώτη πάροχο που έχει επιλέξει ο καθένας.

 

Αν κάποιος τώρα θέλει για το ίδιο πράγμα να πληρώνει έστω και ένα ευρώ παραπάνω δικαίωμα του.Στηρίξτε τον εκάστοτε Φωτόπουλο και όχι έναν κλάδο ο οποίος αναπτύσσεται ταχύτατα με ότι καλό συνεπάγεται αυτό.

 

Απόδειξη των ανωτέρω ; Το 15% που χορηγεί η ΔΕΗ για κάθε εμπρόθεσμη πληρωμή το τελευταίος έτος. Εκτός αν πιστεύετε πως ο Παναγιωτάκης το έκανε για την καλή του την καρδιά και όχι γιατί υπήρχε μεγάλη κινητικότητα προς ιδιώτες παρόχους.

 

Τέλος προς ενημέρωση όλων, λόγω του κακού παρελθόντος η ΡΑΕ ( Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας ) χορηγεί άδεια προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας με αυστηρότατες προϋποθέσεις. Επιπροσθέτως κάθε ιδιώτης πάροχος είναι υποχρεωμένος κάθε Τετάρτη να προκαταβάλει την ενέργεια του υφιστάμενου πελατολογίου του ειδάλλως υπάρχει ανάκληση της άδειας προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας. Είναι ίσως και ο βασικός λόγος που όλοι οι ιδιώτες πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας δεν προχωρούν στην εκπροσώπηση πελατών με ανεξόφλητα ( υπέρογκα ή μη )

 

 

( Ο από πάνω λογαριασμός αναγράφει και ένα ποσό εγγύησης το οποίος προφανώς δεν το καταβάλει ο πελάτης σε κάθε λογαριασμό, οι χρεώσεις όλων των ιδιωτών προμηθευτών έχουν πέσει προς τα κάτω ενώ εκεί στα περιβόητα ΥΚΩ, Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας, μόνο το 10% αντιστοιχεί σε κοινωνικές παροχές ενώ το 90% είναι για τα μη διασυνδεδεμένα νησιά επειδή δεν μπορούμε να ενώσουμε με ένα καλώδιο την Πελοπόννησο με την Κρήτη )

 

Αρνούνται τις μεταθέσεις υπάλληλοι της ΔΕΗ σε «κλειστές» μονάδες.

http://www.eleftherostypos.gr/ellada/108192-arnoyntai-tis-metatheseis-ypalliloi-tis-dei-se-kleistes-monades/

Επεξ/σία από Dropsreef
Δημοσ.

Λοιπόν, παρελήφθη και υπεγράφη το συμφωνητικό. Μαζί παρέδιδαν και τους γενικούς όρους (που μου είχαν ήδη στείλει σε PDF και με link). 

Στο συμβόλαιο/αίτηση που κλήθηκα να υπογράψω, αναφέρονται ρητά, όπως είχα ζητήσει, σε ξεχωριστή ενότητα ως "ειδικοί όροι" (*αφορούν τις προωθητικές ενέργειες) τα: α) Χωρίς πάγιο, β) Χρέωση ημέρας/νύχτας και γ) η έκπτωση 15% (στις ανταγωνιστικές χρεώσεις) με εμπρόθεση πληρωμή. Οι ίδιοι όροι αναγράφονται επακριβώς και στην κόπια που έλαβα και σε αυτή που υπεγράφη για να τους επιστραφεί. 

Δεν υπάρχει αναφορά σε διάρκεια συμβολαίου ή χρονική δέσμευση (είναι αορίστου, όπως αναφέρεται στους γενικούς όρους). Ενδεχομένως σε αυτή την περίπτωση να ισχύει το "έτος, κατ' ελάχιστον" (του 4.3 άρθρου που ανέφερε ο chrisk) και ταυτόχρονα χωρίς επιβάρυνση σε περίπτωση διακοπής. 

post-250981-0-76907800-1499260543_thumb.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, παρελήφθη και υπεγράφη το συμφωνητικό. Μαζί παρέδιδαν και τους γενικούς όρους (που μου είχαν ήδη στείλει σε PDF και με link). 

Στο συμβόλαιο/αίτηση που κλήθηκα να υπογράψω, αναφέρονται ρητά, όπως είχα ζητήσει, σε ξεχωριστή ενότητα ως "ειδικοί όροι" (*αφορούν τις προωθητικές ενέργειες) τα: α) Χωρίς πάγιο, β) Χρέωση ημέρας/νύχτας και γ) η έκπτωση 15% (στις ανταγωνιστικές χρεώσεις) με εμπρόθεση πληρωμή. Οι ίδιοι όροι αναγράφονται επακριβώς και στην κόπια που έλαβα και σε αυτή που υπεγράφη για να τους επιστραφεί. 

Δεν υπάρχει αναφορά σε διάρκεια συμβολαίου ή χρονική δέσμευση (είναι αορίστου, όπως αναφέρεται στους γενικούς όρους). Ενδεχομένως σε αυτή την περίπτωση να ισχύει το "έτος, κατ' ελάχιστον" (του 4.3 άρθρου που ανέφερε ο chrisk) και ταυτόχρονα χωρίς επιβάρυνση σε περίπτωση διακοπής. 

Ωραίος που τους έβαλες και το έγραψαν. Εύχομαι να μη χρειαστεί να τους το θυμίσεις, γιατί οι ιδιαιτερότητες των συμβολαίων παρουσιάζουν δυσκολίες στην προσαρμογή στο σύστημα (προσωπική εμπειρία με ΗΡΩΝ, που δεν ήταν καν χειρόγραφοι οι όροι, απλά ήταν μια προωθητική ενέργεια που ίσχυσε για ένα διάστημα και ακόμα, μετά από 8 μήνες δεν έχει προσαρμοσθεί το σύστημά τους και μου βγάζουν διορθωτικούς για να αποτυπώσουν τις εκπτώσεις, μετά από δικές μου επισημάνσεις βέβαια). 

Οπότε το νου σου και στην εφαρμογή και αναμένουμε updates γιατί με ενδιαφέρει το συγκεκριμένο πακέτο.

 

Έτσι για την ιστορία 31/12/2019 το 50.01% πρέπει να ανήκει σε ιδιώτη πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας.

 

Επιπροσθέτως άλλο παραγωγή άλλο προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας. Άλλο πράγμα ΔΕΗ παραγωγός, άλλο πράγμα ΔΕΗ προμηθευτής. Κανένας από τους παρόχους δεν είναι μεταπωλητής της ΔΕΗ.

 

Ναι ΟΚ, δεν είναι μεταπωλητές της ΔΕΗ προμηθευτή, είναι της ΔΕΗ παραγωγού. Τεράστια διαφορά.

 

Το ωραίο θα ήταν πάντως να μπορεί η ΔΕΗ να πουλάει το ρεύμα που παράγει (από το λιγνίτη - στις αντίστοιχες τιμές) και οι άλλοι αυτό που παράγουν αυτοί από το φυσικό αέριο (πάλι στις αντίστοιχες τιμές). 

Η δική μου εντύπωση είναι ότι  και καλά πάμε να ανοίξουμε την αγορά και τον ανταγωνισμό με ένα σύστημα γεμάτο περιορισμούς, για το οποίο όλες οι ενδείξεις είναι ότι θα καταλήξει σε αύξηση του κόστους για τον καταναλωτή, αφού θα πρέπει να χρηματοδοτηθούν επιπλέον υποδομές, οι οποίες τελικά θα παράγουν ρεύμα με μεγαλύτερο κόστος. Αν δε βλέπω κάτι σε αυτό, ευχαρίστως να με διαφωτίσεις, πέραν όμως από τις αναφορές σε Φωτόπουλους. Συμφωνώ για τα περί συντεχνιών και συνδικαλιστών, αλλά  μπορώ να σκεφτώ και αντίστοιχα λαμπρά παραδείγματα εκπροσώπων της εν ελλάδι επιχειρηματικότητας. Για αυτό προτιμώ να σκέφτομαι με τη λογική και όχι το θυμικό, βάζοντας κάτω μόνο το αντικειμενικό συμφέρον του καταναλωτή.

 

Αυτό το 50,01% πώς ακριβώς θα γίνει αν δε μετακινηθούν οικειοθελώς οι καταναλωτές; Κάτι σαν το 2012 που θα βγαίναμε στις αγορές; 

Επεξ/σία από naive
Δημοσ.

Μπλα, μπλα, μπλα.

 

Εγώ ξέρω ότι άνθρωπος που είχε υπαλληλική σχέση με τη ΔΕΗ, τιμή του και καμάρι του, μπαίνει σε όλα τα νήματα όπου ο κόσμος ζητάει πληροφορίες για εναλλακτικούς παρόχους και θάβει τις εναλλακτικές λύσεις. Συστηματικά. Σε κάθε νήμα.

 

Εδώ παραπάνω, μάλιστα, με περισσό θράσσος ειρωνευόταν το "μικρό κέρδος" που έχει ο καταναλωτής από τους παρόχους.

 

Χρειάζεται να τα παραθέσω, όλα αυτά;

 

Υ.Γ. Μάλλον νόμισες ότι εννοώ εσένα και αρπάχτηκες. 

 

Εδώ σε βρίσκω λάθος. Ο "συγκεκριμένος" που λες (και καταλάβαμε ποιος είναι οι περισσότεροι) δεν θάβει αλλά λέει αλήθειες (κατά την άποψη μου πάντα) και επίσης βοηθάει σε ερωτήσεις. Ο καθένας μετά κρίνει από μόνος του τι τον συμφέρει και αν λέει αλήθειες ή παπατζηλίκια.

(δεν δουλεύω ούτε για τη δεη, ούτε για το δεδδηε, ούτε για το δημοσιο, ούτε για κάτι σχετικό αλλά μου φάνηκε εντελώς λανθασμένο το "θαβει").

Και εγώ μικρό κέρδος θεωρώ ότι έχει ο καταναλωτής (αν έχει κιόλας) πηγαίνοντας σε άλλους παρόχους. Αυτό τι σημαίνει, ότι τους θάβω ή ότι έχω συμφέροντα; Γενικά, μεγάλοι άνθρωποι είμαστε, ας μην βγάζουμε εύκολα συμπεράσματα. Το που δουλεύει ο Γιάννης (και ο κάθε Γιάννης) δεν έχει σημασία, σημασία έχει μόνο το τι γράφει και κάνουμε διάλογο (και κρίνουμε) το τι γράφει ο καθένας. Πίσω από το πληκτρολόγιο δεν ξέρουμε ποτέ ποιος είναι και δεν θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει. Ούτε εγώ πχ. ξέρω ποιος είσαι, ούτε εσύ ξέρεις ποιος είμαι εγώ. Έτσι δεν είναι; Άρα κρινόμαστε από το τι λέμε. Έτσι τουλάχιστον γνωρίζω πως λειτουργούν τα forum και τα chat 25 χρόνια τώρα.

 

Μην αφήνετε να σας αποπροσανατολίζουν όσοι έχουν συμφέροντα να μείνετε στο "μαντρί".

 

Το παραπάνω αυθαίρετο συμπέρασμα είναι προσωπική επίθεση προς τον συμφορουμίτη.

 

Ρωτήστε κανά δύο από αυτούς τους κυρίους πού εργάζονται. Και καθίστε να σκεφτείτε το εξής απλό: πόση βαρύτητα θα δίνατε στην άποψη ενός υπαλλήλου του Πλαισίου (για παράδειγμα) αν τον συλλαμβάνατε να θάβει τον ανταγωνισμό;

 

Δεν θα με ενδιέφερε προσωπικά το που δουλεύει αλλά μόνο το τι λέει και η επιχειρηματολογία του.

  • Like 5
Δημοσ.

Ωραίος που τους έβαλες και το έγραψαν. Εύχομαι να μη χρειαστεί να τους το θυμίσεις, γιατί οι ιδιαιτερότητες των συμβολαίων παρουσιάζουν δυσκολίες στην προσαρμογή στο σύστημα (προσωπική εμπειρία με ΗΡΩΝ, που δεν ήταν καν χειρόγραφοι οι όροι, απλά ήταν μια προωθητική ενέργεια που ίσχυσε για ένα διάστημα και ακόμα, μετά από 8 μήνες δεν έχει προσαρμοσθεί το σύστημά τους και μου βγάζουν διορθωτικούς για να αποτυπώσουν τις εκπτώσεις, μετά από δικές μου επισημάνσεις βέβαια). 

Οπότε το νου σου και στην εφαρμογή και αναμένουμε updates γιατί με ενδιαφέρει το συγκεκριμένο πακέτο.

 

 

Σωστή επισήμανση naive. Φυσικά θα έχω τον νου μου και θα επανέλθω με updates. Κυριακή κοντή... γιορτή, που λέει ο λαός. 

Στην εξυπηρέτηση πελατών πάντως είναι άψογοι, φιλικοί και χωρίς πολλές «σάλτσες». Εχουν, βέβαια, αυτόν τον πιο προσωπικό τόνο στην επαφή. Κάτι μου θυμίζει πιο «μικρή» εταιρεία και μου αρέσει αλλά και που ταυτόχρονα αναδεικνύει ότι δεν διαχειρίζονται μεγάλο δίκτυο πελατών, με ό,τι αυτό σημαίνει. Προφανώς, θα πάρει καιρό για να φθάσουν στο επίπεδο (διπλής ανάγνωσης αυτό) της ΔΕΗ. Για το διαδικαστικό να σημειώσω ότι μετά την τελευταία υπογραφή και τη φωτό του μετρητή που ζήτησαν να στείλω, απομένουν 3-4 εργάσιμες για τη σύνδεση. Για να δούμε. 

  • 5 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Εντυπωσεις απο εναλλακτικους:

Elpedison

Εχω  elpedison πανω απο χρονο οπου περα απο ενα θεμα με τη μηνιαια καταχωρηση kw οπου το συστημα τους δεν την δεχεται και πρεπει να τους στελνω εμαιλ καθε μηνα με τις μετρησεις μου, σε γενικες γραμμες ειναι οκ ως εταιρια. Ουτε κρυο ουτε ζεστη. Αλλα σιγουρα σε καλυτερη μοιρα απο την Ηρων

 

Ηρων

Εκανα προσφατα αιτηση (αφορα διαφορετικη οικια) στην ηρων αλλα το εχω ψιλομετανιωσει. Η εταιρια φαινεται λιγο old fashioned. Απο οσο βλεπω δεν υπαρχει δυνατοτητα για μηνιαια καταχωρηση kw ωστε αν λαμβανω μηνιαιους εκαθαριστικους λογαριασμους, η σελιδα τους ειναι τραγικη και η διαδικασια αιτησης για περασω σε αυτους εχει ενα συμβολαιο με δεσμευση 24 μηνων. Επιπροσθετα σε χρεωνουν 5 ευρω τον κουριερ οταν σου στελνουν την αιτηση για να την υπογραψεις. Ο λογος που επελεξα Ηρων; Μου ειπαν πως θα μπορεσουν να αλλαξουν το λογαριασμο απο το ονομα του πατερα μου, ο ποιος ειναι μονιμα στο εξωτερικο,  στο δικο μου. Οποτε σκεφτηκα, τι εχω να χασω, γινει δεν γινει; Μεχρι στιγμης εχω χασει βεβαια 5 ευρω και αμφιβαλλω εαν εκανα καλα.
  • Like 1
Δημοσ.

 

Εντυπωσεις απο εναλλακτικους:
Elpedison
Εχω  elpedison πανω απο χρονο οπου περα απο ενα θεμα με τη μηνιαια καταχωρηση kw οπου το συστημα τους δεν την δεχεται και πρεπει να τους στελνω εμαιλ καθε μηνα με τις μετρησεις μου, σε γενικες γραμμες ειναι οκ ως εταιρια. Ουτε κρυο ουτε ζεστη. Αλλα σιγουρα σε καλυτερη μοιρα απο την Ηρων
 
Ηρων
Εκανα προσφατα αιτηση (αφορα διαφορετικη οικια) στην ηρων αλλα το εχω ψιλομετανιωσει. Η εταιρια φαινεται λιγο old fashioned. Απο οσο βλεπω δεν υπαρχει δυνατοτητα για μηνιαια καταχωρηση kw ωστε αν λαμβανω μηνιαιους εκαθαριστικους λογαριασμους, η σελιδα τους ειναι τραγικη και η διαδικασια αιτησης για περασω σε αυτους εχει ενα συμβολαιο με δεσμευση 24 μηνων. Επιπροσθετα σε χρεωνουν 5 ευρω τον κουριερ οταν σου στελνουν την αιτηση για να την υπογραψεις. Ο λογος που επελεξα Ηρων; Μου ειπαν πως θα μπορεσουν να αλλαξουν το λογαριασμο απο το ονομα του πατερα μου, ο ποιος ειναι μονιμα στο εξωτερικο,  στο δικο μου. Οποτε σκεφτηκα, τι εχω να χασω, γινει δεν γινει; Μεχρι στιγμης εχω χασει βεβαια 5 ευρω και αμφιβαλλω εαν εκανα καλα.

 

Με την ΗΡΩΝ σε κόβω χλωμό να καταφέρεις να συνεννοηθείς για οποιοδήποτε μη εντελώς απλό θέμα. 

Για τη δυνατότητα αλλαγής στο είπαν από την ΗΡΩΝ ή από αυτούς που προωθούσαν τα συμβόλαιά τους τηλεφωνικά; Γιατί δεν είμαι σίγουρος αν είναι θέμα παρόχου ή ΔΕΔΔΗΕ το όνομα.

 

Τι θα γίνει αν φύγεις νωρίτερα από τους 24 μήνες; Υπάρχει κάποια ποινή;

Επίσης ποιες είναι οι χρεώσεις του συμβολαίου και οι τιμές της ρήτρας ΟΤΣ;

Δημοσ.

Με την ΗΡΩΝ σε κόβω χλωμό να καταφέρεις να συνεννοηθείς για οποιοδήποτε μη εντελώς απλό θέμα. 

Για τη δυνατότητα αλλαγής στο είπαν από την ΗΡΩΝ ή από αυτούς που προωθούσαν τα συμβόλαιά τους τηλεφωνικά; Γιατί δεν είμαι σίγουρος αν είναι θέμα παρόχου ή ΔΕΔΔΗΕ το όνομα.

 

Τι θα γίνει αν φύγεις νωρίτερα από τους 24 μήνες; Υπάρχει κάποια ποινή;

Επίσης ποιες είναι οι χρεώσεις του συμβολαίου και οι τιμές της ρήτρας ΟΤΣ;

 

 

Η παροχη ειναι θεμα ΔΕΔΔΗΕ ανεξαρτητα απο παροχο ....Σχεδον ολοι οι εναλακτικοι εχου λεπτομερειες που θελουν πολυ καλο   ψαξιμο .

Δημοσ.

Η παροχη ειναι θεμα ΔΕΔΔΗΕ ανεξαρτητα απο παροχο ....Σχεδον ολοι οι εναλακτικοι εχου λεπτομερειες που θελουν πολυ καλο   ψαξιμο .

Η αίτηση για αλλαγή ονόματος στον πάροχο γίνεται, αφού με αυτόν κάνεις συμβόλαιο.

Το ερώτημα είναι εάν ο ΔΕΔΔΗΕ πρέπει να γνωρίζει και αυτός το όνομα του καταναλωτή ή απλά έχει τον αριθμό του μετρητή και μέχρι εκεί.

 

Αναρωτιέμαι πάντως γιατί ο CptBill έπρεπε να αλλάξει πάροχο για αυτό, γιατί δηλαδή δεν του το έκανε η ΔΕΗ. Εδώ έχει τη διαδικασία https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/allagi-onomatos-sto-logariasmo-upografi-sumvolaiou/fusiko-proswpoidiwtis31143

Δημοσ.

Η αίτηση για αλλαγή ονόματος στον πάροχο γίνεται, αφού με αυτόν κάνεις συμβόλαιο.

Το ερώτημα είναι εάν ο ΔΕΔΔΗΕ πρέπει να γνωρίζει και αυτός το όνομα του καταναλωτή ή απλά έχει τον αριθμό του μετρητή και μέχρι εκεί.

 

Αναρωτιέμαι πάντως γιατί ο CptBill έπρεπε να αλλάξει πάροχο για αυτό, γιατί δηλαδή δεν του το έκανε η ΔΕΗ. Εδώ έχει τη διαδικασία https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/allagi-onomatos-sto-logariasmo-upografi-sumvolaiou/fusiko-proswpoidiwtis31143

 

 

Ο ΔΕΔΔΗΕ ξερει και παροχη και ονομα χρηστη δικτυου (ετσι τους λεμε και οχι πελατες) . Ποσα λογαριασμου δεν μπορει να δει και εκτελει εντολες παροχων για διακοπες-επαναφορες  κλπ . 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...