Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ακουσα από ξένους ότι προκαλεί ναυτία μετά από 10 λεπτά

 

Oculus VomitRon έπρεπε να το λένε  :P 

 

Όσοι το περιμένουν το πρώτο τρίμηνο του 16 είναι μάλλον υπεραισιόδοξοι.

Δημοσ.

το σημαντικο ειναι ολες αυτες οι νεες VR υλοποιησεις να ακολουθησουν καποια κοινα,ανοιχτα προτυπα, και να υποστηριζουν πληθος συσκευων αμεσα και απλα, χωρις περιορισμους..

Διαφορετικα το VR θα αποτυχει για δευτερη φορα, οπως εγινε και το '90.

 

πχ αν το Morpheus τρεχει μονο σε συσκευες της ΣΟΝΥ, ακομη και η καλυτερη προταση να ειναι στην VR αγορα, εγω προσωπικα δεν προκειται να το αγορασω.

 

Αυτό συμβαίνει για την ώρα. Το morpheus είναι μόνο για PS και το Oculus μόνο για PC. Το ANTVR από την άλλη υπόσχεται να υποστηρίξει όλες της πλατφόρμες. Επίσης το OSVR(Open Source VR) της Razer μπορεί να κυριαρχήσει γιατί είναι διάφορες εταιρίες μέσα που το υποστηρίζουν. Θα δούμε πως θα κινηθεί η αγορά.

Δημοσ.

ANTVR μιλάμε για κινέζικο ripoff της κακιάς ώρας. Μην ασχολείστε ούτε για πλάκα.

Το VR δεν είναι smartphone, με τεχνολογίες ώριμες, ώστε η κινεζιά να τρέχει αξιοπρεπέστατα. Το VR έχει απαιτήσεις οι οποίες δεν έχουν καλυφθεί ακόμα από κανέναν σε εμπορικό προιόν, ούτε ακόμα από τις μεγαλύτερες εταιρίες. Φιλοδοξούν να προσφέρουν τέτοια προιόντα στα τέλη του έτους, αρχές του επόμενου, όπως βλέπουμε.

Μιλάμε για ποιοτικούς φακούς, αψεγάδιαστο tracking ακρίβειας κάτω του χιλιοστού και με delay κάτω των 20ms, oled οθόνες με τουλάχιστον 1440p και 90hz. Και software βελτιστoποιημένο μέχρι αηδίας. Βελτιστοποίηση και όσον αφορά τους drivers και όσον αφορά το content. Χωρίς αυτά το VR είναι εντυπωσιακό demo αναγούλας στην καλύτερη! Στην χειρότερη σκέτο αναγούλας!

Γι' αυτό μην περιμένετε σοβαρή vr εμπειρία από οποιαδήποτε κινέζικη startup.

Το συγκεκριμένο έχει χειρότερα specs από το DK2 της oculus, η οποία φυσικά δεν το κυκλοφόρησε σαν εμπορικό προιόν, γιατί προφανώς και δεν είναι έτοιμο.

 

Όσον αφορά το θέμα του άρθρου, το καλό είναι ότι το vive της συνεργασίας steam-htc ταρακούνησε λίγο την oculus γιατί στα pc, σαν όνομα, έπαιζαν δίχως αντίπαλο. Θέλουν δεν θέλουν θα αναγκαστούν να κυκλοφορήσουν μέχρι τις αρχέs του '16, αν δεν θέλουν να χάσουν την πρωτιά στην αγορά που δημιουργείται.

Το vive κυκλοφορεί ως τα χριστούγεννα με δυνατά specs, κυρίως όσον αφορά το tracking system. Για να δούμε τι έχει να δείξει η Oculus τις επόμενες εβδομάδες.

Δημοσ.

Εγώ θεωρώ εκ προσωπικής πείρας ότι το vr είναι στο 80% ετοιμότητας προκειμένου να γίνει το next big thing. Το gear vr είναι φανταστική εμπειρία. Βελτίωση στην ανάλυση, positional headtracking και λιγουλάαααααακι καλύτερους φακούς και φύγαμε για τελικό. Δοκιμάστε το όπου έχει ο καθένας ευκαιρία και θα δείτε :)

Δημοσ.

...Βελτίωση στην ανάλυση, positional headtracking...και φύγαμε για τελικό.

 

Μικρολεπτομέρειες δηλαδή :D

 

Μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλη κουβέντα μην πεις λέει η παροιμία. Αυτό θα έπρεπε να το έχουν υπόψιν τους οι γνωστές εταιρίες τεχνολ..ανακοινώσεων που την έχουν δει hollywood και ζουν από τα trailler.

Δημοσ.

Μικρολεπτομέρειες δηλαδή :D

 

Μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλη κουβέντα μην πεις λέει η παροιμία. Αυτό θα έπρεπε να το έχουν υπόψιν τους οι γνωστές εταιρίες τεχνολ..ανακοινώσεων που την έχουν δει hollywood και ζουν από τα trailler.

 

Ευτυχώς οι μεγάλες εταιρίες που ασχολούνται με το VR το έχουν αντιμετωπίσει με την δέουσα προσοχή και σοβαρότητα (καμία σχέση με τις υπερβολές της microsoft με το hololens πχ.).

Ούτε βιάζονται να βγάλουν μισοψημένα προιόντα στην αγορά. Η αναγούλα που προκαλεί το ατελές VR, μπορεί να προκαλέσει απέχθεια στο κοινό και η αγορά να καταρρεύσει για αρκετά χρόνια πριν καν ξεκινήσει.

Οι τελευταίες εκδόσεις και του VIVE και του Oculus Rift φαίνεται σύμφωνα με όλους όσους ασχολούνται (δημοσιογράφους, developers) να λειτουργούν άψογα.

Οι τελικές εμπορικές εκδόσεις που θα κυκλοφορήσουν το 2016 θα είναι ακόμα καλύτερες.

Η εμπορική επιτυχία δεδομένη, τα περιθώρια βελτίωσης της τεχνολογίας VR τεράστια. Θα είναι ενδιαφέροντα τα πράγματα σε αυτόν τον τεχνολογικό τομέα τα επόμενα χρόνια.

Βρείτε κάπου και δοκιμάστε το GearVR ή το Oculus Rift DK2. Θα καταλάβετε αμέσως γιατί όλος αυτός ο χαμός, χωρίς να υπάρχει ακόμα κανένα τελικό εμπορικό προιόν.

Δημοσ.

Οι τελευταίες εκδόσεις και του VIVE και του Oculus Rift φαίνεται σύμφωνα με όλους όσους ασχολούνται (δημοσιογράφους, developers) να λειτουργούν άψογα.

 

Τα tech geeks επίσης δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο να πείσουν τον εαυτό τους ότι όλα είναι τέλεια, όταν θες κάτι πολύ μπορεί να ξεπεράσεις πολλά. Το κοινό είναι όμως που θα αποφασίσει, κάτι ξέρει η εταιρία που το πάει από Q1 σε Q1, και φοβάμαι ότι λίγη ανάλυση παραπάνω και μερικά gimmics (π.χ. reference frames στα ειδικά προετοιμασμένα trailler) δεν θα φτάσουν. Στο τέλος μου φαίνεται θα μείνουν μόνο οι πορωμένοι που θα βρίζουν τους "πρωτόγονους", "χαζούς" απλούς χρήστες που δεν το κατάλαβαν.
Δημοσ.

Το θεμα ειναι οτι γενικα στο youtube μιλανε για ζαλαδες με το vr πρεπει να λυθουν τετοια θεματα θα βαζεις να παιξεις ps4 και στο τεταρτο θα σαι σαν ζαλισμενο κοτοπουλο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...