Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στον λογαριασμό που έλαβα στην τελευταία σελίδα αναφέρει τα εξής

Ο ΟΤΕ σας ενημερώνει ότι από 1 Ιουνίου 2015 τροποποιούνται οι Γενικοί Όροι Παροχής Τηλεφωνικής Γραμμής. Μπορείτε να βρείτε τους νέους όρους στο Δίκτυο Καταστημάτων OTE-COSMOTE-ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή στη διαδικτυακή διεύθυνση www.ote.gr. Έχετε δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής σας αζημίως (εξαιρουμένης της επιστροφής εξοπλισμού λόγω χρησιδανείου) εντός 1 μηνός από την ημερομηνία της ενημέρωσής σας μέσω αυτού του λογαριασμού. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε το 13888.

 

Προς ενημέρωση.

 

Επίσης ξέρει κανείς πως γίνεται η καταγγελία και πως μετα κανω φορητότητα?

Εννοώ κάνω απλά φορητότητα ή κατααγλιά και μετά φορητότητα

Δημοσ.

Δε ξέρω. Εγω απλά θελω να φυγω από οτε και θα πατήσω πάνω σε αυτό. Ξέρει κανείς τη διαδικασία;

Δημοσ.

και ο ορος που άλλαξε (βασικά προστέθηκε) είναι ο 13.3, ο οποίος αναφέρει:

 
13.3 Σε περίπτωση σύμβασης αορίστου χρόνου, εάν ο Συνδρομητής καταγγείλει τη Σύμβαση εντός δύο μηνών από την ενεργοποίηση της Τηλεφωνικής Γραμμής τότε υποχρεούται να καταβάλει το σύνολο των τελών και λοιπών χρεώσεων για το χρόνο που υπολείπεται μέχρι τη συμπλήρωση του ελάχιστου χρόνου διάρκειας της Σύμβασης.

Ρώτησα αν μπορώ να φύγω αζημίως και μου είπαν ναι και στο κατάστημα και στο 13888.

Απλά μου λένε μόνο με κατάργηση γραμμής και όχι με φορητοτητα.

Αν λέει κανω φορητότητα θα χρεωθώ ποινή διακοπής και μετά θα κάνω παράπονο και αν μου την εγκρίνουν.

Με την ΕΕΕΤ που μίλησα μου είπε πάντως πως και φορητότητα γίνετε αλλα έπεσε η γραμμή και δεν εμαθα τη διαδικασία. Μήπως τη ξέρει κανείς;

Δημοσ.

Το έχουμε αναφέρει και στο διπλανό φόρουμ (το είχες ο ίδιος γράψει ακριβώς όπως εδώ ή έτυχε?)

Το άρθρο 13.3 υπήρχε ακριβώς το ίδιο και προηγούμενα, ως άρθρο 12.3.

 

Οι ουσιαστικές αλλαγές είναι ενοποίηση όλων των διαφορετικών συμβολαίων σε ένα ενιαίο, τροποποίηση των άρθρων τερματικού εξοπλισμού (εξού και η αλλαγή αρίθμησης των άλλων άρθρων)  και το σπουδαιότερο για πρώτη φορά πρόβλεψη voip τηλεφωνίας και οι κανόνες της.

 

Μου φαίνεται παράλογο να έχεις δυνατότητα διακοπής του συμβολαίου μόνο με κατάργηση της γραμμής και όχι μέσω φορητότητας.

Και γι' αυτό σου λένε ότι θα το δουν μετά από σχετικό αίτημα. Προφανώς θέλουν να "φοβίσουν" αυτούς που θέλουν να φύγουν κάνοντας χρήση του συγκεκριμένου όρου.

Δημοσ.

να κανω ενα μικρο hijack του θρεντ, αφορα βεβαια τη wind και συμβολαιο κινητης.

προσφατα (28-04) ανακοινωθηκε αυξηση στα τελη χρησης τηλεφωνητη στα εταιρικα συμβολαια (εχω 5 νουμερα) και συμφωνα με την ανακοινωση μπορει να καταγγελθει η συμβαση αζημιως εντος 1 μηνα.

http://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=370

 

επικοινωνησα με τη wind να τους ενημερωσω οτι θα κανω καταγγελια και φορητοτητα και αρχισαν να μου λενε οτι θα πληρωσω την υπολοιπη επιδοτηση (επιδοτηση παγιου, μιας και δεν ειχα παρει επιδοτησεις συσκευων) μιας και το ''αζημιως'' το γραφουν απλα επειδη ειναι νομικα υποχρεωμενοι αλλα θα ζητησουν το υπολοιπο της επιδοτησης κτλ. πραγμα που απο οτι εχω διαβασει αλλα και πραξει στο παρελθον με τη vodafone, δεν ισχυει. επικοινωνησα και με την ΕΕΤΤ και με συμβουλεψαν να στειλω εγγραφο οπου να τους ζητω να μου πιστοποιησουν εγγραφως οτι το αζημιως που λενε δεν ειναι πληρως αζημιως αλλα εγειρουν απαιτησεις. περιμενω σημερα-αυριο την απαντηση τους και θα ενημερωσω και την ΕΕΤΤ και θα προβω στις αναλογες ενεργειες. 

Δημοσ.

Σιγά μην απαντήσουν αυτό που ζητά η ΕΕΤΤ. Το πιθανότερο είναι είτε να αναφέρουν γενικόλογες ασάφειες, είτε να επιβεβαιώσουν ότι μπορείς να φύγεις κανονικά χωρίς κάποια χρέωση.

Δημοσ.

Άλλος το είχε γράψει. Απλα το μετέφερα εδώ γιατί εμένα με ενδιαφέρει και προσπαθω να βγάλω ακρια τι ακριβώς πρέπει να κάνω. Στο 13888 μου λένε οτι και να καταγγείλω θα πληρώσω γιατι δεν μεταβάλετε κάτι στο συμβόλαιο. Στο κατάστημα ΟΤΕ οτι μπορώ αλλά μόνο κατάργηση γραμμής αζημίως. Και τέλος στη ΕΕΕΤΤ μου είπανε να τους πάω μια δήλωση ότι καταγγέλω το συμβόλαιο και πως θα κάνω φορητότητα σε άλλη εταιρια που επιθυμώ. Το θέμα είναι ότι όταν πάω στον ΟΤΕ μου λένε ότι αμα καταχωρίσουμε καταγγελία αυτόματα χάνω το νούμερο.

 

βοήθεια...

 

 

Το έχουμε αναφέρει και στο διπλανό φόρουμ (το είχες ο ίδιος γράψει ακριβώς όπως εδώ ή έτυχε?)

Το άρθρο 13.3 υπήρχε ακριβώς το ίδιο και προηγούμενα, ως άρθρο 12.3.

 

Οι ουσιαστικές αλλαγές είναι ενοποίηση όλων των διαφορετικών συμβολαίων σε ένα ενιαίο, τροποποίηση των άρθρων τερματικού εξοπλισμού (εξού και η αλλαγή αρίθμησης των άλλων άρθρων)  και το σπουδαιότερο για πρώτη φορά πρόβλεψη voip τηλεφωνίας και οι κανόνες της.

 

Μου φαίνεται παράλογο να έχεις δυνατότητα διακοπής του συμβολαίου μόνο με κατάργηση της γραμμής και όχι μέσω φορητότητας.

Και γι' αυτό σου λένε ότι θα το δουν μετά από σχετικό αίτημα. Προφανώς θέλουν να "φοβίσουν" αυτούς που θέλουν να φύγουν κάνοντας χρήση του συγκεκριμένου όρου.

Δημοσ.

Άλλος το είχε γράψει. Απλα το μετέφερα εδώ γιατί εμένα με ενδιαφέρει και προσπαθω να βγάλω ακρια τι ακριβώς πρέπει να κάνω. Στο 13888 μου λένε οτι και να καταγγείλω θα πληρώσω γιατι δεν μεταβάλετε κάτι στο συμβόλαιο. Στο κατάστημα ΟΤΕ οτι μπορώ αλλά μόνο κατάργηση γραμμής αζημίως. Και τέλος στη ΕΕΕΤΤ μου είπανε να τους πάω μια δήλωση ότι καταγγέλω το συμβόλαιο και πως θα κάνω φορητότητα σε άλλη εταιρια που επιθυμώ. Το θέμα είναι ότι όταν πάω στον ΟΤΕ μου λένε ότι αμα καταχωρίσουμε καταγγελία αυτόματα χάνω το νούμερο.

 

βοήθεια...

 

φιλε, κανε αυτο που βλεπω να κανω κι εγω αυριο αφου δεν μου απαντησαν σημερα. θα ξανακαλεσω αυριο με τον αριθμο αιτηματος, να δω σε τι σταδιο ειναι. αν δεν εχει προχωρησει...προχωραω εγω σε φορητοτητα σε αλλη εταιρεια την ιδια στιγμη τηλεφωνικα και ταυτοχρονα το αιτημα προς τη wind για εξακριβωση της διατυπωσης τους θα το κανω γνωστοποιηση καταγγελιας συμβασης, με ταυτοχρονη κοινοποιηση στην ΕΕΤΤ και χαιρετε και αντιο.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

τίποτα νεώτερο, απο κάποιους που έκαναν διακοπή ή φορητότητα αζημιως......έχουμε?

Δημοσ.

τίποτα νεώτερο, απο κάποιους που έκαναν διακοπή ή φορητότητα αζημιως......έχουμε?

 

Με χρέωσαν κανονικά τα 100 ευρώ. Πήρα τηλέφωνο 13888 και μου λέγανε τα δικά τους και μετά από κανα τέταρτο είπανε πως κάνουμε αίτημα επιστροφής και πως έπρεπε να έιχα ενημερωθεί πως θα τα χρεώναν και μετά θα έκανα παράπονο για να τα πάρω πίσω. Επίσης μου είπαν πως μου χρεώσανε και το router και το πήγα πίσω και είπαν πως θα ξεχρεωθεί σε μεταγενέστερο λογαριασμό. Βλέπω μέχρι τέλος της χρονιάς να έρχονται λογαριασμοί ΟΤΕ. Τεσπα τα έστειλα και όλα ΕΕΤΤ όπως μου έιχανε πει οι ίδιοι να κάνω όταν τους κάλεσα να ρωτήσω πρίν τη φορητότητα.

Δημοσ.

με τα ρουτερ απο χρησιδανειο τι παιζει?απο βδομαδα θα αλλαξω παροχο,το ρουτερ το εχω 2μιση χρονια!να το επιστρεψω?θα το χρεωθω?η να περιμενω μηπως με παρουν να το ζητησουν?  :P

Δημοσ.

Αυτές οι απειλές του ΟΤΕ ειναι για εκφοβισμο και μονο. Γείτονας μου που εφευγε απο τον ΟΤΕ και τον απειλουσαν απο εισπρακτικες εταιριες που τις εβαλε ο ΟΤΕ να τον παιρνουν τηλ, εκανε καταγγελια στην ΕΕΤΤ και ηρθε απαντηση απο τον ΟΤΕ οχι οτι χρωσταει, αλλά οτι του χρωστανε εκεινοι και να παει σε ενα καταστημα να δωσει λογαριασμο τραπεζης να του βαλουν τα λεφτα. 

Το ιδιο κανανε και σε εμενα οταν αλλαξα εταιρια και μου λεγανε απο τον ΟΤΕ να περιμενω να ερθει εκκαθαριστικος λογαριασμος για να τον πληρωσω μια κι εξω και ξαφνικα αρχισαν να παιρνουν τηλεφωνα απο εισπρακτικες εταιριες και να απειλουν επειδη και καλα ειχα αφησει απληρωτο λογαριασμο και εφυγα απο την εταιρια! (ενω η ιδια η εταιρια μου ειπε τι να κανω...) Τους πηρε ο διαολος φυσικα μετα και κακως δε το προχωρησα κι εγω τοτε με την ΕΕΤΤ. Βεβαια στο τελος ενω πληρωσα μονο αυτα που επρεπε, μου επιτρεψανε και 5€ :P

 

Μη χαμπαριαζετε με κατι τετοια... Λερωμενη εχουν τη φωλια τους παντα και ψαχνουν τα κορόιδα που θα τσιμπήσουν.

Δημοσ.

Κάποια τετοια λάθη συμβαίνουν παντού και σε ολους δεν υπαρχει λόγος να κατακρίνουμε τον ΟΤΕ τόσο πολυ. Μεγάλη και σοβαρή εταιρία ειναι και πολυ αξιοπρεπής κιολας καποιες ατυχές στιγμές συμβαίνουν παντού

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...