voltmod Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Είναι πιθανόν σύντομα (μάλλον μέσα στον μήνα), οι χρήστες του Facebook να αρχίσουν να βλέπουν περιεχόμενο από μεγάλους εκδότες και ιστοσελίδες ενημέρωσης απευθείας στο feed τους σύμφωνα με μία αναφορά της Wall Street Journal.Η εταιρεία βρίσκεται αυτή την περίοδο σε συζητήσεις με τους εκδότες, συμπεριλαμβανομένων των Buzzfeed, New York Times, National Geographic, για ένα νέο χαρακτηριστικό που έχει την ονομασία "Instant Articles" και το οποίο θα φέρνει θέματα ειδησεογραφίας και βίντεο απευθείας στο News Feed των χρηστών. Σύμφωνα με την αναφορά της Wall Street Journal, το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο έχει προσφέρει στους εκδότες ένα εισοδηματικό μοντέλο, που θα τους επιτρέπει να κρατήσουν όλα τα έσοδα από τις διαφημίσεις που θα πουλάνε από μόνοι τους, καθώς και μερίδιο 70% από τις διαφημίσεις που θα πουλάει το Facebook για λογαριασμό τους. Στην αναφορά επίσης σημειώνεται, ότι το Facebook δεν κοιτάει να βγάλει χρήματα από τα Instant Articles, αλλά ελπίζει ότι το νέο χαρακτηριστικό θα κάνει τους χρήστες να περνούν περισσότερο χρόνο στο δίκτυο, κάτι που έμμεσα θα αυξήσει τα κέρδη του. Site: GSMArena
Kostasspil Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 θα κάνει τους χρήστες να περνούν περισσότερο χρόνο στο δίκτυο, κάτι που έμμεσα θα αυξήσει τα κέρδη του. Πόσο περισσότερο πια...
mants118 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 το πόσο περισσότερο χρόνο περνάς εξαρτάται το πόσο ενδιαφέρον ή βαρετοί είναι οι "φίλοι" σου.. αυτό είναι μια καλή "πατέντα" για να αποκτήσει περισσότερο ενδιαφέρον το φατσοβιβλίο μιας και οι περισσότεροι "φίλοι" όλων μας είναι ανορθόγραφοι, βαρετοί με μηδέν ενδιαφέροντα... 4
tetra82 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Πόσο περισσότερο πια... Σκέψου το Facebook (μελλοντικά) σαν τα Mall. Γιατί τα Mall έχουν επιτυχία; Γιατί στο ιδιο μέρος παρκάρεις, ψωνίζεις, βλέπεις ταινία και πίνεις καφέ. Ετσι και το Facebook. Αντί να μπαίνεις σε 10 site για να δεις χρηματιστήριο, μοδα, αθλητικά, νεα γενικά θα τα κάνεις ολα απο το Facebook 6
eliasjuve Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Ήδη υπάρχει αυτό. Έχουμε ενημέρωση για το ψέκασμα που μας ρίχνουν, πως να αδυνατίσουμε 125 κιλά σε 2 μέρες, για τις φωτό που θα μας προκαλέσουν εγκεφαλικό στο instagram, για το ποια είχε ατύχημα και φάνηκαν όλα και πολλά πολλά άλλα που θα μου πάρει ένα σεντόνι να τα γράψω.
jmirko15 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Σκέψου το Facebook (μελλοντικά) σαν τα Mall. Γιατί τα Mall έχουν επιτυχία; Γιατί στο ιδιο μέρος παρκάρεις, ψωνίζεις, βλέπεις ταινία και πίνεις καφέ. Ετσι και το Facebook. Αντί να μπαίνεις σε 10 site για να δεις χρηματιστήριο, μοδα, αθλητικά, νεα γενικά θα τα κάνεις ολα απο το Facebook Το Facebook (μελλοντικά) μάλλον θα είναι graveyard όχι Mall.. 1
Feregorn Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Σκέψου το Facebook (μελλοντικά) σαν τα Mall. Γιατί τα Mall έχουν επιτυχία; Γιατί στο ιδιο μέρος παρκάρεις, ψωνίζεις, βλέπεις ταινία και πίνεις καφέ. Ετσι και το Facebook. Αντί να μπαίνεις σε 10 site για να δεις χρηματιστήριο, μοδα, αθλητικά, νεα γενικά θα τα κάνεις ολα απο το Facebook Το διάβασες σε ένθετο εφημερίδας αυτό ή μου φαίνεται; . . . . . . . . . . Το διάβασα και εγώ!
AntiCambeR Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Το FB φαινεται οτι παντα θα βρισκει τον τροπο να επιβιωνει. Καποια στιγμη ισως κανει διαδικτυακα μαθηματα με τιτλο:Πως να περπατατε ενω ειστε στο FB στο κινητο και να μην κουτουλατε. Αν ηδη δεν ειναι το site που εχει κρατησει τα περισσοτερα χρονια και με το μεγαλυτερο ποσοστο χρηστων τοτε θα γινει. Προβλεπεται να ανοιξουν κεντρα απεξαρτησης ειδικα για FB. Τυφλα να εχει το ΚΕΘΕΑ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα