x_vagos_x Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 211 211 65 50 --θα μου μείνει αξέχαστο. Καλή τύχη με το service τους... 1
led zeppelin Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 Γεια σας, συγγνώμη για την επαναφορά του θέματος, αλλά θεωρώ την συμπεριφορά της wind ανεπίτρεπτη.. Μου ζήτησε να πάω σε ένα κατάστημα της wind να επιστρέψω το κινητό ( που δεν λειτούργησε ποτέ) και ακόμα περιμένω να μάθω τι θα γίνει-έχουν περάσει 25 μέρες. Θεωρώ την στάση της wind τουλάχιστον απογοητευτική- αντίστοιχα vodafone-γερμανός είχαν φερθεί πολύ πιο σωστά και επαγγελματικά. Δεν έφεραν ποτέ συσκευές και εγώ δεν ξέρω από που , ούτε μου δημιούργησαν ποτέ πρόβλημα με το dooa. Κανονικά έπρεπε και εγώ να είμαι πιο αυστηρός,αλλά το κατάστημα πετάει το μπαλάκι στα κεντρικά - που δεν ξέρω καν το τηλέφωνό τους... :-/ Έχει κρατήσει κάποιος το τηλέφωνο της wind που έχει για τα online ? Επειδή δεν το βρίσκω στο site .. Ευχαριστώ πολύ. Δυστυχώς η Wind είναι καλυμμένη βάση του Ν.3043/2002, που ορίζει πως ο αγοραστής διεκδικεί την εγγύηση από τον πωλητή. Αυτά είναι τα κακά νέα! Τώρα στο άρθρο 540 του ιδίου νόμου αναφέρεται πως ο αγοραστής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει της σύμβασης και να ζητήσει να του επιστραφεί το ακέραιο ποσό πίσω, αντικατάστασης του κινητού (κατά τον αστικό κώδικα, κινητό ορίζεται ό,τι δεν είναι ακίνητο) ή σέρβις. Αυτό είναι ένα όπλο που έχεις στα χέρια σου. Οπλίσου με υπομονή και διεκδίκησε τα νόμιμα, στην ελλάδα η διεκδίκηση του συγκεκριμένου νόμου είναι extreme sport... Καλή τύχη!!! λινκ του νόμου: www.efpolis.gr/el/library2.html?func=download&id=5&chk=45e0cc2a19c9476f6579c26a5d4910d0&no_html=1 1
Aias Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 Παλια με μια συσκευη που ειχα προβλημα απο την Wind Νικαιας για να την αλλαξουν επρεπε να κανω καταγγελια εδω http://www.efpolis.gr/. Εγω την εκανα την ιδια μερα που μου ειπαν τις αιδιες οτι κινητο 1 μερας πρεπει να παει για service και οτι δεν εχουν να μου δωσουν αλλο.Τους ειπα καντε οτι θελετε αλλα να ξερετε οτι παραλληλα σας εχω κανει καταγγελια. θελει 20 μερες περιπου για να λαβει το καταστημα το γραμμα απο την ΓΓΚ που ζηταει να τους απαντησουν τον λογο που δεν τηρουν τον νομο. Βεβαια η υπευθυνη την μερα που ελαβε την καταγγελια με πηρε τηλεφωνο (αφου 20 μερες δεν με ειχε ενοχλησει κανεις...) και μου ζηταγε τα ρεστα,,,,Το γεγονος οτι 20 μερες δεν ειχα κινητο το παραβλεπουμε...Την επομενη βδομαδα απο την παραλαβη της καταγγελιας απο το καταστημα ειχα καινουργιο κινητο στα χερια μου. καλη τυχη! 1
jspawn Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 Γεια σας, συγγνώμη για την επαναφορά του θέματος, αλλά θεωρώ την συμπεριφορά της wind ανεπίτρεπτη.. Μου ζήτησε να πάω σε ένα κατάστημα της wind να επιστρέψω το κινητό ( που δεν λειτούργησε ποτέ) και ακόμα περιμένω να μάθω τι θα γίνει-έχουν περάσει 25 μέρες. Θεωρώ την στάση της wind τουλάχιστον απογοητευτική- αντίστοιχα vodafone-γερμανός είχαν φερθεί πολύ πιο σωστά και επαγγελματικά. Δεν έφεραν ποτέ συσκευές και εγώ δεν ξέρω από που , ούτε μου δημιούργησαν ποτέ πρόβλημα με το dooa. Κανονικά έπρεπε και εγώ να είμαι πιο αυστηρός,αλλά το κατάστημα πετάει το μπαλάκι στα κεντρικά - που δεν ξέρω καν το τηλέφωνό τους... :-/ Έχει κρατήσει κάποιος το τηλέφωνο της wind που έχει για τα online ? Επειδή δεν το βρίσκω στο site .. Ευχαριστώ πολύ. Φιλε μου για να βγαλω ακρη και να καταφερω να διεκδικησω το doa μου επρεπε να μιλαω και να τους κραζω καθημερινα 2 φορες την ημερα μια το πρωι και μια το μεσιμερη, και ετσι καταφερα με τα χιλια ζορια να μου το στειλουν το καινουργιο μεσα σε μια εβδομαδα. Πιστευω πως το εχεις αφησει πολυ στην τυχη του... δεν ξερω αν ειναι αργα πλεον αλλα ξεκινα τα τηλεφωνα και το κραξυμο σε υπευθηνους αλλιως δεν σε βλεπω να βγαζεις ακρη δυστηχως. Ξεκινα με το τηλεφωνο που εκανες την παραγγελια με οποιον μιλας να ζητας συνεχεια τα ανοματα τους και τα τηλεφωνα τους να τους κραζεις ασταματητα και να μιλας με υπευθηνους. 2
x_vagos_x Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 με οποιον μιλας να ζητας συνεχεια τα ανοματα τους Και αυτά θα σου μείνουν αξέχαστα. Σε καμία περίπτωση μην αφήσεις το θέμα έτσι, civilsk.
dimyok Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Εχει και συνεχεια η οδυσσεια ... 2/6 το καταστημα το εστειλε κεντρικα Κηφισιας , μετα απο 2 μερες το επιστρεψανε οπως ηταν με την αιτιολογια στο συστημα " Δεν υπαρχει αποδειξη¨ . Το ξαναστελνουνε με τυπωμενη την ηλεκτρονικη αποδειξη , τους το ξαναγυριζουνε. Απο οτι μου ειπε το παιδι στο καταστημα το κανουνε σκοπιμα για να χαθει το DoA . Βεβαια αυτος τους το ξαναεπεστρεψε με την ιδια ημερομηνια και κινηση συστηματος ,ετσι κρατησαμε το DoA αλλα εχουν τωρα την αιτιολογια οτι δεν χρησημοποιηθηκε η "σωστη΄'διαδικασια και εχω χασει το traking στο συστημα ,ισως το εχουν πεταξει στο Service και σκασει πισω επισκευασμενο .... 1 μηνα μετα (αλλο ενα μηνα σχεδον με ταλαιπωρησαν μεχρι να στειλουν την προσφορα αρχικα ) αρκετα πια με τα ζωα στα κεντρικά φτανουν οι ευγενιες βαρατε τους μονο ετσι καταλαβαινουν...
dimyok Δημοσ. 26 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2015 Παρασκευή 1/6 το πηγαινω σε εξουσιοδοτημενο καταστημα WIND Δικαιοσύνης 41, Ηράκλειο οπου μετα απο ελεγχο σε διαδικασια ΑΜΕΣΗΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ DOA εντως μιας εβδομαδας οπως οριζει ο νομος. 2/6 το καταστημα το εστειλε με courrier κεντρικα Κηφισιας , μετα απο 2 μερες ισχυριζονται οτι το επιστρεψανε οπως ηταν με την αιτιολογια στο συστημα " Δεν υπαρχει συνοδευτικο παραστατικο το αιτημα DoA Αποριπτεται¨ . Το ξαναστειλανε με ξανατυπωμενη την αποδειξη , 6/6 με την ιδια ημερομηνια και κινηση συστηματος ,ωστε να μην χαθει το DoA . Τωρα μετα απο ΑΛΛΕΠΑΛΗΛΕΣ ΟΧΛΗΣΕΙΣ σε ολα τα τμηματα Wind απο τις πωλησεις internet που μου το εστειλαν αρχικα μεχρι το Τμημα νεων Τεχνολογιων , αλλα και 5 επισκεψεις στο καταστημα που εκανε τον ελεγχο / συμπληρωση αιτησης DoA ακουω την αιτιολογια οτι δεν χρησιμοποιηθηκε η "σωστη΄'διαδικασια και εχουν χασει το tracking στο συστημα To Service μου απαντησε ΣΗΜΕΡΑ οτι 5/6 ΑΠΕΣΤΑΛΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ και δεν εχουν αλλη κινηση ουτε συσκευη με αυτο το IMEI εκει , το καταστημα ισχυριζεται οτι τους το απεστειλε πισω 6/6 τωρα εγω τι κανω ; Προχωραω σε καταγγελιες στη Γενικη Γραματεια Προστασιας Καταναλωτη και σε οποιον αλλο αρμοδιο παιρνει 20 μερες ;
iakoboss7 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2015 προχώρα τις καταγγελιες να τρεχουν και ταυτοχρονα συνεχιζε να τους πρηζεις!
frap73 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2015 Έχεις κάποιο δελτίο παραλαβής ή κάποιο παραστατικό από το κατάστημα ότι επέστρεψες τη συσκευή για έλεγχο; Μήπως πλήρωσες με πιστωτική; Πέστα και στην εξυπηρέτηση πελατών της κάρτας σου και ρώτα τους τι επιλογές έχεις, πέρα από το να σου πιστώσουν πίσω τα λεφτά σου και να τα βρουν εκείνοι με το κατάστημα μετά.
dimyok Δημοσ. 26 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2015 Με μετρητα ειχα πληρωσει τον courrier αντικαταβολη . Εχω ενα "ΕΝΤΥΠΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ' απο το καταστημα , το οποιο μαλιστα το ειχα συμπληρωσει μονος μου λεει τα στοιχεια μου και καταγραφη περιεχομενου συσκευασιας Πληρης και ευτυχως που εχω σφραγιδα και υπογραφη του καταστηματος γιατι σε λιγο θα με πουν και τρελό (περα απο μαλάκα )
dimyok Δημοσ. 30 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2015 Μου απαντησανε πριν λιγο στο facebook : Εάν θες στείλε μας το IMEI της συσκευής και τα στοιχεία σου ώστε να γίνει έλεγχος καθώς το νούμερο που μας ανέφερες δεν ανήκει στο δίκτυό μας. Στη διάθεσή σου. To IMEI που τους εστειλα ειναι το ιδιο που ειχε το κουτι και αναγραφεται και στο τιμολογιο .. τι μπορει να συμβαινει με αυτους τελικα ?
hara75gr Δημοσ. 30 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2015 http://www.imei.info/ ποιο είναι το motorola valocia?Γιατί εμένα αυτό μου βγάζει και καμιά άλλη πληροφορία...
dimyok Δημοσ. 30 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2015 Nexus 6 Codename valocia . To ιμει της συσκευης το βλεπουν στο δικτυο τους μολις βαλεις τη sim και συσχετιζεται με το δικτυο που εχεις ? . Λεω μηπως βλεπουν αυτο το ΙΜΕΙ με την Cote sim μου
dimyok Δημοσ. 3 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2015 Εχει τυχει σε κανενα να ζητησουν τα κεντρικα απο το καταστημα να συμπληρωσει χειρογραφο δελτιο παραλαβης συσκευης και να το ξαναστείλει η εγω είμαι ο μονος ιθαγενης που επεσα παλι στην περιπτωση ??
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα