spacestar Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 το κακό είναι ότι ξόδεψα και τα 300 ευρώ που είχα βάλει στην άκρη γι'αυτό το σκοπό 1
x_vagos_x Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ (εκείνος) "Έχουμε την ενημέρωση πως υπάρχει μια συστημική δυσλειτουργία στην τιμολόγηση των συσκευών" (εγώ) "Επομένως δεν τίθεται θέμα μη-διαθεσιμότητας των συσκευών; Είναι θέμα λάθος τιμολόγησης." (εκείνος) "Δεν είμαι σε θέση να σας πω για το διαθέσιμο απόθεμα..." (εγώ) "Με ποιον μπορώ να μιλήσω που να γνωρίζει το απόθεμα;" (εκείνος) "Με κανέναν. Το μόνο που μπορώ να σας πω εγώ, είναι πως υπάρχει αυτή η συστημική βλάβη και έγινε κάποιο λάθος στην τιμολόγηση. Θα περιμένετε να σας καλέσουμε στο κινητό που αφήσατε." Επίσης οι συνομιλίες στην συγκεκριμένη γραμμή 211 211 65 50 ΔΕΝ καταγράφονται, ούτε καν η συνομιλία κατά την οποία έγινε η παραγγελία. Σε λίγο θα στείλω email ζητώντας αναλυτικά και εγγράφως περιγραφή της κατάστασης, μιας και scripta manent.
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Μπάχαλο. Ένα παληκάρι χθες έμαθε μέσω γνωστού ότι όντως υπάρχει πρόβλημα, αλλά οι συσκευές είναι κρατημένες.
barman_ Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 οποτε υπομονη μεχρι αυριο το απογευμα.ας καλεσουμε κατα τις 4 αυριο,να δουμε τι θα μας πουν και προχωραμε αναλογως.
alexmm Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Στο τέλος η Wind μπορεί να έχει καταφέρει το μοναδικό: και να δώσει τις συσκευές και να έχει δυσαρεστημένους πελάτες! 1
Xander Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Στο τέλος η Wind μπορεί να έχει καταφέρει το μοναδικό: και να δώσει τις συσκευές και να έχει δυσαρεστημένους πελάτες! Αν μου δώσει εμένα συσκευή, της τα συγχωρώ όλα
hara75gr Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 <p>Στο τέλος η Wind μπορεί να έχει καταφέρει το μοναδικό: και να δώσει τις συσκευές και να έχει δυσαρεστημένους πελάτες!</p> Αυτό το κατάφερε ήδη, αλλά δεν νομίζω να δώσουν συσκευές σε όλους όσους υποσχέθηκαν, και αν δώσουν θα είναι κάποιες ελάχιστες, σκόρπιες, για να γλυτώσουν τη μαζική καταγγελία Αποστολή από το XT910 με τη χρήση Insomnia App
x_vagos_x Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Μα δεν θα τη γλιτώσουν την καταγγελία ακόμα κι αν προκύψει τέτοιο σενάριο τελικά.
alexmm Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Γενικά και οι δύο εταιρείες (wind & voda) αποδείχθηκαν ανίκανες να διαχειριστούν τις δικές τους προσφορές. Και δεν είναι η πρώτη φορά 1
equi1908 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Μπάχαλο. Ένα παληκάρι χθες έμαθε μέσω γνωστού ότι όντως υπάρχει πρόβλημα, αλλά οι συσκευές είναι κρατημένες. Για του λόγου το αληθές 1
dimyok Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Παλι μολις με ενοχλησαν και οι δύο εταιρείες wind & voda στο καπακι για να πουλησουν σταθερα και κινητα προγραματα ... δεν ειναι τυχαιο , εγω μεσα για καταγγελια .
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Για του λόγου το αληθές Ακριβώς. Δεν χρειαζόταν το screenshot, σε πιστεύουμε. Σύμφωνα με αυτό λοιπόν, και τη σιγουριά που δείχνει, φαίνεται ότι θα παραλάβουμε.
thorin. Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Αν κάποιος δεν χρειάζεται το κινητό και τον ειδοποιήσουν για παραλαβή θα με ενδιέφερε
equi1908 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Ακριβώς. Δεν χρειαζόταν το screenshot, σε πιστεύουμε. Σύμφωνα με αυτό λοιπόν, και τη σιγουριά που δείχνει, φαίνεται ότι θα παραλάβουμε. Το έβαλα γιατί γενικά το "μου είπε ένας φίλος γνωστού του μπατζανάκη μου" είναι και συχνό φαινόμενο στα forums.. Το σίγουρο είναι ότι ο συγκεκριμένος θα προτιμούσε να μου πει "δεν ξέρω, δεν με ενημέρωσαν" παρά να μου πουλάει φούμαρα.. Τώρα το ποιοι θα παραλάβουν, μένει να φανεί. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα