Haldol Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Η πολλαπλή εξαγωγής στέλνει αέρια στην τουρμπίνα του turbo. Αυτή στροβιλίζεται και στέλνει κίνηση στον συμπιεστή του turbo. Αυτός συμπιέζει τον ατμοσφαιρικό αέρα που παίρνει από το φίλτρο και τον στέλνει (ζεστό) προς το intercooler. Αυτό με τη σειρά του τον ψύχει, και τον στέλνει στην πολλαπλή εισαγωγής, από όπου μπαίνει στο μοτέρ. Μετά την τουρμπίνα, τα καυσαέρια αφού έκαναν τη δουλειά τους (να στροβιλίσουν την τουρμπίνα) περνάνε προς την έξοδο.
hitman123 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Πως ειναι η πολλαπλη εξαγωγη και η εισαγωγη και την σκραστα που συνδεεται;
NT1G Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Να ρωτήσω και εγώ κάτι, μήπως είσαι γραμμένος και στο thelab σαν jamesbond ;
MT60RS Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Πως ειναι η πολλαπλη εξαγωγη και η εισαγωγη και την σκραστα που συνδεεται; https://www.google.gr/search?q=how+turbo+works&gws_rd=cr,ssl&ei=XqpHVdLyHPCf7gaP-oHoAQ
hitman123 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Να ρωτήσω και εγώ κάτι, μήπως είσαι γραμμένος και στο thelab σαν jamesbond ; Όχι ποιο ειναι το thelab? Ενας μηχανικος αυτοκινητων μπορει να κανει βελτιωση η πρεπει να εχει πιστοποιηση;
MT60RS Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 ^ σκεφτεσαι να αρχισεις τις βελτιωσεις και σε ενδιαφερει σχετικη πιστοποιηση (που δεν υπαρχει) στειλε ενα mail στο HRC, ποτε δεν ξερεις
NT1G Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 ^ σκεφτεσαι να αρχισεις τις βελτιωσεις και σε ενδιαφερει σχετικη πιστοποιηση (που δεν υπαρχει) στειλε ενα mail στο HRC, ποτε δεν ξερεις ναι δεν ξέρει βασικά πράματα για έναν κινητήρα π.χ. και θέλει και βελτιώσεις...
hitman123 Δημοσ. 5 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 5 Μαΐου 2015 ^ σκεφτεσαι να αρχισεις τις βελτιωσεις και σε ενδιαφερει σχετικη πιστοποιηση (που δεν υπαρχει) στειλε ενα mail στο HRC, ποτε δεν ξερεις ειναι κατι σχολες που εχουν σεμιναρια για βελτιωσεις
hitman123 Δημοσ. 5 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 5 Μαΐου 2015 δεν θελω να κανω troll σε ποιο μερος του car ειναι ο ecu?
Προτεινόμενες αναρτήσεις