Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η πολλαπλή εξαγωγής στέλνει αέρια στην τουρμπίνα του turbo. Αυτή στροβιλίζεται και στέλνει κίνηση στον συμπιεστή του turbo. Αυτός συμπιέζει τον ατμοσφαιρικό αέρα που παίρνει από το φίλτρο και τον στέλνει (ζεστό) προς το intercooler. Αυτό με τη σειρά του τον ψύχει, και τον στέλνει στην πολλαπλή εισαγωγής, από όπου μπαίνει στο μοτέρ.

 

Μετά την τουρμπίνα, τα καυσαέρια αφού έκαναν τη δουλειά τους (να στροβιλίσουν την τουρμπίνα) περνάνε προς την έξοδο.

Δημοσ.

Να ρωτήσω και εγώ κάτι, μήπως είσαι γραμμένος και στο thelab σαν jamesbond ;

Όχι ποιο ειναι το thelab?

Ενας μηχανικος αυτοκινητων μπορει να κανει βελτιωση η πρεπει να εχει πιστοποιηση;

Δημοσ.

^ σκεφτεσαι να αρχισεις τις βελτιωσεις και σε ενδιαφερει σχετικη πιστοποιηση (που δεν υπαρχει)

 

στειλε ενα mail στο HRC, ποτε δεν ξερεις

Δημοσ.

^ σκεφτεσαι να αρχισεις τις βελτιωσεις και σε ενδιαφερει σχετικη πιστοποιηση (που δεν υπαρχει)

 

στειλε ενα mail στο HRC, ποτε δεν ξερεις

 

ναι δεν ξέρει βασικά πράματα για έναν κινητήρα π.χ. και θέλει και βελτιώσεις... :cry:

Δημοσ.

^ σκεφτεσαι να αρχισεις τις βελτιωσεις και σε ενδιαφερει σχετικη πιστοποιηση (που δεν υπαρχει)

 

στειλε ενα mail στο HRC, ποτε δεν ξερεις

ειναι κατι σχολες που εχουν σεμιναρια για βελτιωσεις

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...