hitman123 Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 γεια σας παιδια τη ειναι η συμπιεση το πλαναρισμα και το ρεκτιφιε?
JimasGR Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 <p>γεια σας παιδια τη ειναι η συμπιεση το πλαναρισμα και το ρεκτιφιε?</p> Η συμπίεση έχει να κάνει με τον χώρο ανάμεσα στο πιστονι-κύλινδρο και την κεφαλή. Μετριέται σε κλίμακα χ:1 και συνήθως όσο περισσότερη είναι τόσο καλύτερα αποδίδει το μοτέρ. Το πλανισμα είναι ουσιαστικά το να μικρύνει η κεφαλή από την μεριά που ακουμπά στον κύλινδρο με αποτέλεσμα την αύξηση συμπίεσης που συνεπάγεται σε αύξηση απόδοσης. Και τέλος το ρεκτιφιέ είναι το εσωτερικό "φάγωμα " του κυλίνδρου ώστε να μπει ένα μεγαλύτερο από το εργοστασιακό πιστονι. Βολεύει μόνο για μικρές μετατροπές γιατί δεν ανοίγει πολλά χιλιοστά. Ελπίζω να βοήθησα Αποστολή από το C2105 με τη χρήση Insomnia App 3
NT1G Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 Η συμπίεση δεν είναι συμπίεση, είναι λόγος συμπίεσης, ο όγκος του κυλίνδρου όταν το πιστόνι είναι στο κάτω σημείο δια τον όγκο όταν το πιστόνι είναι στο πάνω σημείο. 1
MT60RS Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 ^ κοιτα να μην αρχισουμε να λεμε για "στατικη vs δυναμικη συμπιεση και οι παραγοντες της" 1
Dare-Devil Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Η συμπίεση έχει να κάνει με τον χώρο ανάμεσα στο πιστονι-κύλινδρο και την κεφαλή. Μετριέται σε κλίμακα χ:1 και συνήθως όσο περισσότερη είναι τόσο καλύτερα αποδίδει το μοτέρ. Το πλανισμα είναι ουσιαστικά το να μικρύνει η κεφαλή από την μεριά που ακουμπά στον κύλινδρο με αποτέλεσμα την αύξηση συμπίεσης που συνεπάγεται σε αύξηση απόδοσης. Και τέλος το ρεκτιφιέ είναι το εσωτερικό "φάγωμα " του κυλίνδρου ώστε να μπει ένα μεγαλύτερο από το εργοστασιακό πιστονι. Βολεύει μόνο για μικρές μετατροπές γιατί δεν ανοίγει πολλά χιλιοστά. Ελπίζω να βοήθησα Αποστολή από το C2105 με τη χρήση Insomnia App Με τα βασικά που ξέρω απο κινητήρες . Ρεκτιφιέ κανουμε και στην κυλινδροκεφαλή π.χ μετά απο ενα στράβωμα της εξαιτίας υψηλής θερμοκρασίας λειτουργίας του κινητήρα. Δεν είναι μόνο αυτο που λές για αύξηση των κυβικών κτλ 1
hitman123 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Ρεκτιφιε νομιζα οτι βγαζουν το engine και κανουν επισκευες και διακενο βαλβιδων τη ειναι;
MT60RS Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 το διακενο ειναι μια υπολογισμενη ανοχη για τις διαστολες λογω της θερμοκρασιας ρεκτιφιε στον κυλινδρο μπορεις να κανεις για να ξαναπαρει το αρχικο του σχημα (γινεται ελαχιστα μεγαλυτερος). Βαζεις και αντιστοιχο πιστονι ειτα για να ανεβασεις κυβικα (γινεται αρκετα μεγαλυτερος)
Joshua21 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Διάκενο των βαλβίδων είναι ο τζόγος ανάμεσα στις βαλβίδες και τα ωστήρια.
hitman123 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 παιδα thanks o ecu που ειναι στο car? DESMO ΡΕ ειναι απο v? 1
MT60RS Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 Δημοσ. 4 Μαΐου 2015 χρησιμοποιει εξτρα σετ κοκκορακια για να κλεισει τις βαλβιδες, αντι για ελατηρια εφευρεθηκε στην Γερμανια πριν το 1900. Τωρα το χρησιμοποιουν μονο η ducati και η takegawa σε ενα μοτερ της 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις