Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

<p>γεια σας παιδια τη ειναι η συμπιεση το πλαναρισμα και το ρεκτιφιε?</p>

 

Η συμπίεση έχει να κάνει με τον χώρο ανάμεσα στο πιστονι-κύλινδρο και την κεφαλή. Μετριέται σε κλίμακα χ:1 και συνήθως όσο περισσότερη είναι τόσο καλύτερα αποδίδει το μοτέρ. Το πλανισμα είναι ουσιαστικά το να μικρύνει η κεφαλή από την μεριά που ακουμπά στον κύλινδρο με αποτέλεσμα την αύξηση συμπίεσης που συνεπάγεται σε αύξηση απόδοσης. Και τέλος το ρεκτιφιέ είναι το εσωτερικό "φάγωμα " του κυλίνδρου ώστε να μπει ένα μεγαλύτερο από το εργοστασιακό πιστονι. Βολεύει μόνο για μικρές μετατροπές γιατί δεν ανοίγει πολλά χιλιοστά. Ελπίζω να βοήθησα

 

Αποστολή από το C2105 με τη χρήση Insomnia App

  • Like 3
Δημοσ.

Η συμπίεση δεν είναι συμπίεση, είναι λόγος συμπίεσης, ο όγκος του κυλίνδρου όταν το πιστόνι είναι στο κάτω σημείο δια τον όγκο όταν το πιστόνι είναι στο πάνω σημείο.

 

1324922597.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

^ κοιτα να μην αρχισουμε να λεμε για "στατικη vs δυναμικη συμπιεση και οι παραγοντες της"
 

  • Like 1
Δημοσ.

Η συμπίεση έχει να κάνει με τον χώρο ανάμεσα στο πιστονι-κύλινδρο και την κεφαλή. Μετριέται σε κλίμακα χ:1 και συνήθως όσο περισσότερη είναι τόσο καλύτερα αποδίδει το μοτέρ. Το πλανισμα είναι ουσιαστικά το να μικρύνει η κεφαλή από την μεριά που ακουμπά στον κύλινδρο με αποτέλεσμα την αύξηση συμπίεσης που συνεπάγεται σε αύξηση απόδοσης. Και τέλος το ρεκτιφιέ είναι το εσωτερικό "φάγωμα " του κυλίνδρου ώστε να μπει ένα μεγαλύτερο από το εργοστασιακό πιστονι. Βολεύει μόνο για μικρές μετατροπές γιατί δεν ανοίγει πολλά χιλιοστά. Ελπίζω να βοήθησα

 

Αποστολή από το C2105 με τη χρήση Insomnia App

Με τα βασικά που ξέρω απο κινητήρες . Ρεκτιφιέ κανουμε και στην κυλινδροκεφαλή π.χ μετά απο ενα στράβωμα της εξαιτίας υψηλής θερμοκρασίας λειτουργίας του κινητήρα. Δεν είναι μόνο αυτο που λές για αύξηση των κυβικών κτλ 

  • Like 1
Δημοσ.

το διακενο ειναι μια υπολογισμενη ανοχη για τις διαστολες λογω της θερμοκρασιας

 

ρεκτιφιε στον κυλινδρο μπορεις να κανεις

 

για να ξαναπαρει το αρχικο του σχημα (γινεται ελαχιστα μεγαλυτερος). Βαζεις και αντιστοιχο πιστονι

 

ειτα για να ανεβασεις κυβικα (γινεται αρκετα μεγαλυτερος)

Δημοσ.

χρησιμοποιει εξτρα σετ κοκκορακια για να κλεισει τις βαλβιδες, αντι για ελατηρια

 

εφευρεθηκε στην Γερμανια πριν το 1900. Τωρα το χρησιμοποιουν μονο η ducati και η takegawa σε ενα μοτερ της

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...