Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δηλαδή ρε παιδιά κακό είναι αμα τρακαρω οδηγώντας μόνος μου και είμαι αναίσθητος αργά το βράδυ σε περιοχή που δεν υπάρχει ψυχή να ειδοποιήσει αυτόματα το αυτοκίνητο;;; εκει ακόμα και τα τριάντα δευτερόλεπτα της κλήσης που θα πρέπει να κάνω ίσως αποβούν μοιραία στο τέλος. Εκτός του ότι θα βλέπουν οι υπηρεσίες διάσωσης ότι τράκαρα με 160 σε τοίχο και έφαγα 400g στιγμιαία επιτάχυνση...Θα ανεβαίνεις αυτόματα στην λίστα επειγόντων χωρίς να πρέπει να εξηγήσει ο κάθε μάρτυρας πόσο σοβαρό είναι και να μην τον πιστεύουν. Κι εγώ υπέρ συνομωσιών είμαι αλλά μην το χέσουμε...

  • Like 1
Δημοσ.

Μάγκες το δικό μου έχει τέτοιο σύστημα και είναι μοντέλο 06.

Σε περίπτωση ατυχήματος ξεκλειδώνει τις κλειδαριές,ανάβει τα φλας και παίρνει αυτόματα τηλέφωνο το κέντρο διάσωσης,δίνοντας τις συντεταγμένες.Δουλεύει ανεξάρτητα από το τηλέφωνο και gps του αυτοκινήτου μιας και έχει δική του sim.

Πάντως κανένας δεν με παρακολούθησε ποτέ.Του έχω πατήσει αρκετές τελικές.

Δημοσ.

Αναμενόμενο να πούνε για "σύστημα παρακολούθησης"
χαχαχα... ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ.

Δημοσ.

Οι απατεώνες , πρώτα οι ζώνες , μετά οι αερόσακοι και τώρα αυτό , τι άλλο κακό θα μας βρει

  • Like 5
Δημοσ.

Καταρχήν δεν καταλαβαίνω γιατί το να ανησυχεί κάποιος για την ιδιωτικότητά του τον κατατάσσει αυτομάτως στους συνωμοσιολόγους.

Το συγκεκριμένο σύστημα έγειρε μεγάλες αντιδράσεις και συζητήσεις στο Ευρ.Κοινοβούλιο που ανάγκασαν την ΕΕ να το θωρακίσει με όσο μεγαλύτερη ασφάλεια μπορούσε να σκεφτεί. http://ec.europa.eu/information_society/newsroom/cf/dae/document.cfm?doc_id=5963

Αυτοί όλοι δεν είναι τρελαμένοι συνωμοσιολόγοι ή ανόητοι που δεν καταλαβαίνουν ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται να τους παρακολουθεί αν δεν έχουν κάτι να κρύψουν.

 

Επίσης, αν πιστεύει κανείς ότι κάτι τέτοιο μπορεί να είναι απόλυτα ασφαλές μάλλον ζει σε άλλο πλανήτη. Ένα "μαύρο κουτί" που καταγράφει συνεχώς τα πάντα σε ένα αυτοκίνητο είναι τεράστια πρόκληση.

Εκτός αυτού ήδη στο εξωτερικό εταιρίες μοιράζουν "δωρεάν" παρόμοια μηχανάκια που μπορεί να υποκαταστήσουν νόμιμα την χρήση του ecall σύμφωνα με την ΕΕ., με αντίτιμο τα πολύτιμα δεδομένα σας. Σκεφτείτε, για παράδειγμα, τι θα πλήρωνε μια ασφαλιστική εταιρία για να αποφύγει αποζημιώσεις, π.χ. αν η πορεία σου δείχνει ότι σταμάτησες μισό μέτρο μετά το στοπ, ή πέρασες από ένα μπαράκι 20 λεπτά πριν, ή ο πίσω επιβάτης δε φόραγε ζώνη ασφαλείας.

  • Like 2
Δημοσ.

Σκεφτείτε, για παράδειγμα, τι θα πλήρωνε μια ασφαλιστική εταιρία για να αποφύγει αποζημιώσεις, π.χ. αν η πορεία σου δείχνει ότι σταμάτησες μισό μέτρο μετά το στοπ, ή πέρασες από ένα μπαράκι 20 λεπτά πριν, ή ο πίσω επιβάτης δε φόραγε ζώνη ασφαλείας.

 

Δεν έχω ΚΑΜΙΑ συμπάθεια στις ασφαλιστικές αλλά όταν μιλάς για θέμα ασφάλειας ε τότε να μη σταματήσεις μπροστά από το ΣΤΟΠ.

Το συγκεκριμένο δε κάνει τέτοια καταγραφή αλλά σίγουρα ένα μαύρο κουτί σε αυτοκίνητα (όπως ο ταχογράφος στα λεωφορεία) θα βοηθούσε σημαντικά στην κατανόηση χρήσης των οχημάτων και την καλύτερη κατασκευή τους με σκοπό λιγότερους νεκρούς και τραυματίες.

 

Δεν είναι καθόλου κακό κανείς να ανησυχεί για την ιδωτικότητα, τουναντίον. Στην προκειμένη όμως μιλάμε για ένα σύστημα ειδοποίησης σε περιπτώσεις ατυχήματος. Εξαιρετικά χρήσιμο! Αν θέλει κάποιος να μάθει τι κάνεις και που δόξα το θεό έχουμε τα κινητά. Και πίστεψε με, δεδομένα διαχειρίζομαι... 

 

Τώρα από την άλλη μια αντίδραση στη βουλή ή στην Ευρωβουλή δε πάει να πει ότι είναι πάντα σοβαρή αντίδραση.

Η εκλεγμένοι είναι ο καθρέπτης της κοινωνίας. Το 37% των ανθρώπων στην Ελλάδα (σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιευμένη έρευνα) πιστεύουν ότι μας ψεκάζουν για ν ελέγξουν τις συνήθειες και τις αντιδράσεις μας (!!!), έτσι λοιπόν στη βουλή τέθηκε από τύπο που δε μπορούσε καν να διαβάσει αυτό που κρατούσε στα χέρια του τέτοια ερώτηση. Τι πάει να πει ότι ήταν σοβαρό ερώτημα;

  • Like 1
Δημοσ.

Νέο σύστημα παρακολούθησης..

Εγώ αν πάρω καινούρο αμάξι μετά το 2018 θα το πάω στον Λάμπρο να μου το ξηλώσει.

 

Μην αναχώνεσε πάντα θα υπάρχουν και άλλες επιλογές!

 

a.baa-Half-Donkey-Half-Car.jpg

  • Like 2
Δημοσ.

Το κινητο μου ειναι απαραιτητο δυστυχως, αλλα τουλαχιστον ξερω οτι οποτε θελω βγαζω τη μπαταρια και τελος.

Με το eCall μπορω να το κανω αυτο? Φυσικα και οχι, το εχουν προβλεψει.

 

Και καλα θα σωσει χιλιαδες ζωες... Για τις ζωες μας νομιζεις νοιαζονται οι εταιριες, οχι οτι θελουν να μας τα παιρνουν και να μας παρακολουθουν.

Απο φιλους και συγγενεις που εχω στην Αμερικη που εχουν εδω και λιγα χρονια εχουν τετοια συστηματα αρκετα αμαξια, οι μισοι πανε και τα ξηλωνουν. Οι αλλοι μισοι παρακολουθουνται απο τις εταιριες και την κυβερνηση.

 

Ο καθενας μπορει να κανει οτι θελει, εγω για τον εαυτο μου μιλησα.

σιγα ρε φιλε τις μπομπες που κουβαλας

Δημοσ.

Σου φαίνεται περίεργο που έχει άτομα τα οποία αμφισβητούν την τεχνολογία σε τεχνολογικά forum;

 

Που περίμενες να την αμφισβητήσουν σε forum μαγειρικής ή κάπου που θα ήταν πιο κοντά στο αντικείμενο;

 

Δεν λέει κάτι παράλογο και οι ανησυχίες είναι φυσιολογικές στις μέρες μας. Άμα ήταν προαιρετικό θα ήταν OK, αλλά υποχρεωτικό; Για ποιο λόγο; Για την "ασφάλεια" μου;

 

Από την άλλη έχεις και τα στανταρ άτομα τα οποία θα πουν τις κλασσικές καραμέλες με "κανείς δεν νοιάζεται για εσένα" κτλ ουσιαστικά άτομα με χαμηλή αυτοεκτίμηση και ανάγκη να φέρουν και του υπόλοιπους στο επίπεδο τους για να νιώθουν καλύτερα με την χάλια ζωή τους.

ειναι υποχρεωτικο για κατι μαγκες σαν εσενα που μπλοκαρουν την ζωνη ασφαλειας να μην κανει θορυβο και δεν την φορανε και βαζουν το κρανος περικεφαλαια για να κανουν τσιγαρακι και να πινουν φρεντο με το παπακι.

παντος δεν σας ειδα να στεναχωριεσται πολυ με τις καμερες στους δρομους...ολοι με κοκκινο φευγεται στα φαναρια,οποτε τι γκρινιαζεται?

  • Like 3
Δημοσ.

Μην ξεχνάμε ότι η χώρα μας έχει θλιβερή πανευρπωιακή πρωτιά στα τροχαία εδώ και χρόνια..

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν έχω ΚΑΜΙΑ συμπάθεια στις ασφαλιστικές αλλά όταν μιλάς για θέμα ασφάλειας ε τότε να μη σταματήσεις μπροστά από το ΣΤΟΠ.

Το συγκεκριμένο δε κάνει τέτοια καταγραφή αλλά σίγουρα ένα μαύρο κουτί σε αυτοκίνητα (όπως ο ταχογράφος στα λεωφορεία) θα βοηθούσε σημαντικά στην κατανόηση χρήσης των οχημάτων και την καλύτερη κατασκευή τους με σκοπό λιγότερους νεκρούς και τραυματίες.

 

Δεν είναι καθόλου κακό κανείς να ανησυχεί για την ιδωτικότητα, τουναντίον. Στην προκειμένη όμως μιλάμε για ένα σύστημα ειδοποίησης σε περιπτώσεις ατυχήματος. Εξαιρετικά χρήσιμο! Αν θέλει κάποιος να μάθει τι κάνεις και που δόξα το θεό έχουμε τα κινητά. Και πίστεψε με, δεδομένα διαχειρίζομαι... 

 

Τώρα από την άλλη μια αντίδραση στη βουλή ή στην Ευρωβουλή δε πάει να πει ότι είναι πάντα σοβαρή αντίδραση.

Η εκλεγμένοι είναι ο καθρέπτης της κοινωνίας. Το 37% των ανθρώπων στην Ελλάδα (σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιευμένη έρευνα) πιστεύουν ότι μας ψεκάζουν για ν ελέγξουν τις συνήθειες και τις αντιδράσεις μας (!!!), έτσι λοιπόν στη βουλή τέθηκε από τύπο που δε μπορούσε καν να διαβάσει αυτό που κρατούσε στα χέρια του τέτοια ερώτηση. Τι πάει να πει ότι ήταν σοβαρό ερώτημα;

 

Πρώτον, με συγχωρείς αλλά οδηγείς στην Ελλάδα; Αν ναι δεν μπορεί να μην ξέρεις το μπάχαλο που επικρατεί στους δρόμους με τα παράλογα όρια ταχύτητας, τα παράνομα παρκαρισμένα οχήματα πάνω στις στροφές, τους κακοσχεδιασμένους/φτιαγμένους δρόμους και όλα τα άλλα παράλογα που σε κάνουν παραβάτη σχεδόν υποχρεωτικά. Αν μια ασφαλιστική ψάχνει να βρει δικαιολογίες για να σε εξαπατήσει να είσαι σίγουρος θα το κάνει, γιαυτό και πετάνε από την χαρά τους για τον υποχρεωτικό "ρουφιάνο" σε όλα τα αυτοκίνητα.

 

Δεύτερον, η κάθε πηγή δεδομένων μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα σημαντική από μόνη της, αλλά όταν συνδυάσεις πολλές μεταξύ τους αλλάζει το πράγμα . Όσο αυξάνουν οι ρουφιάνοι μέσα στα πάντα και βελτιώνεται η δυνατότητα επεξεργασίας και διασύνδεσης των τεράστιων δεδομένων από AI τόσο χάνεται η ελευθερία μας. Το κινητό είναι επιλογή του καθενός, κανείς δεν σου επιβάλει τι θα έχεις και πως θα το χρησιμοποιείς, για αυτό όμως δεν μας ρώτησε κανείς αλλά μας επιβάλλουν ένα ρουφιάνο με το ζόρι, με πρόφαση κάτι αστήρικτες υποθέσεις για την βελτίωση του χρόνου απόκρισης των ομάδων διάσωσης.

 

Το σύστημα καταγράφει συνεχώς και χωρίς δυνατότητα απενεργοποίησης ηχητικά και άλλα δεδομένα από πολλούς και διάφορους αισθητήρες του αυτοκινήτου, κρατάει πλήρες ιστορικό από το gps (διαδρομές, timestamp, ταχύτητα κα), αφήνει metadata στα GSM δίκτυα και άλλα, για χρήση από την αστυνομία, ασφαλιστικές εταιρίες και όσες αρχές εμπλέκονται (μη αποκλειόμενων βέβαια των υπηρεσιών ασφαλείας και πληροφοριών, και φυσικά όσων άλλων μπορούν να έχουν πρόσβαση παράτυπα ή παράνομα).

Οι αντιδράσεις στην Ευρωβουλή δεν ήταν από κάποιους περιθωριακούς που δεν ξέρουν καλά καλά να διαβάζουν. Ήταν από ολόκληρες χώρες όπως η Μ.Βρετανία, κόμματα (Πράσινοι) και σημαντικούς θεσμούς. Επίσης όλες οι ανεξάρτητες αρχές προστασίας της ιδιωτικότητας του έχουν κηρύξει πόλεμο και αναμένονται και μηνύσεις). Στην Ολλανδία που πήγαν να περάσουν ένα παρόμοιο σύστημα καταγραφής για τιμολόγηση χρήσης των δρόμων (GNSS tolling) απορρίφθηκε από την πλειοψηφία του κόσμου σαν κατάφωρη παραβίαση της ιδιωτικότητας και ελευθερίας τους.

  • Like 1
Δημοσ.

Για ελλάδα χρήσιμο,ειδικά σε κάτι χωριά με τους βλάχους που πίνουν και πάνε βόλτες απο το ένα χωριό σε μια πόλη κοντά για μπαρ,μπουζούκια η άλλα και φεύγουν με τα όλα στις ερημιές ότι πρέπει.........καλά στην αθήνα όπου και να τρακάρεις σε 5 λεπτά κάποιος θα σε δει.

για διαγνωστικούς λόγους τρακαρίσματος θα χρησίμευε αν έκανε και άλλα πράγματα.

για μένα σε όλα τα αυτοκίνητα έπρεπε να έχουμε κάμερες με το που γίνει το ατύχημα να την πληρώνει αυτός που φταίει γιατί πολλά έχουν γίνει και με μερικούς που σε κοπανάνε και την κάνουνε και με μερικούς που περνάνε με κόκκινα και άντε να αποδείξεις ποιος είχε πράσσινο αν δεν έχεις μάρτυρες.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...