Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ε καλα σιγουρα θελει καλο μηχανικο να το δει που ξερει απο τα συγκεκριμενα.

 

Δεν νομιζω οτι υπαρχει θεμα

Δημοσ.

Αγαπητέ μπορούμε να σου προτείνουμε 50 διαφορετικά αυτοκίνητα και όλοι να έχουμε δίκιο. Εγώ πχ από αυτά που είδα ο ίδιος, για hyundai η φιατ με πάνω από 150000 και δεκαετίας δεν θα δινα πάνω από 1000ε,αντιθέτως θα σου πρότεινα με 2500-3000 ευρω ένα αλμερα 2004, 1500 98hp. Το θέμα στην αγορά που ψάχνεις δεν είναι μόνο το μοντέλο αλλά κυρίως η κατάσταση στην οποία βρίσκεται. Θα σε συμβούλευα αρχικά να διαβάσεις ένα αναλυτικό οδηγό αγοράς μεταχειρισμενου ώστε να γνωρίζεις τι χρειάζεται να ελέγξεις όταν έχεις το όχημα μπροστά σου. Πχ τα βασικά:χιλιόμετρα, αν έχει βιβλίο σέρβις, χαρτί κτεο (εκεί πρόσεξε χιλιόμετρα γιατί μερικοί μάγκες τα γυρνάνε , και αριθμό πλαισίου), δες τον κάτοχο και προσπάθησε να τον νιώσεις (αν το ξεζουμιζε), αν είναι από μαντρα ψάξε βρες τον, έστω τηλέφωνο, δες αν έιχε κάποιο ατύχημα - σοβαρή βλάβη, επίσης κάνε ένα τεστ ντραιβ, άκου τυχόν θορυβους από μηχανή, αναρτήσεις, επίσης ένα καλό άνοιγμα να δεις πως πάει αν έχει κάνα τρεμουλο, και όπως αναφέρουν επιπλέον απαιτησε έλεγχο από μηχανικό δικό σου.

  • Like 1
Δημοσ.

φιλε μου για το τι να κοιταξω ξερω πολυ καλα δεν χρειαζομαι καποιον οδηγο μιας και το κατεχω το αθλημα. το ανοιξα το θεμα απλα και μονο για να δω που θα καταληξω αναμεσα σε καποια αμαξια. το αλμερα σε σχεση με το κουπε πιστευω ειναι πολυ ανωτερο σε θεμα εμφανησης εσωτερικα και εξωτερικα. δεν θα ηθελα νισσαν γιατι και τα 2 προηγουμενα αμαξια μου νισσαν ηταν οποτε θα ηθελα να δωσω μια ευκαιρια και σε κατι αλλο. και για hyundai μονο τα καλυτερα ακουω απο αξιοπιστια. μηπως μπορεις να μου πεις τον λογο που δεν θα εδινες πανω απο 1000? εχεις βιωσει καποιο θεμα με αυτα τα αμαξια? (για hyundai μιλαω παντα) απλα να παρω αποψεις θελω. φιλικα παντα! :)

Δημοσ.

το μοντελο που αναφερεις ,ειχε βγει με ενα περιεργο να το πω-αρχαριο ισως βιαστικο-προχειρο πες το οπως θες συστημα τουρμπο,οπου δεν επεμβαινει στον εγκεφαλο(χωρις επαναπρογραμματισμο) και απλα υπαρχει και ενεργοποιειται κυριως αρκετα ψηλά και οχι στις ρεπριζ που θελεις να περασεις μια νταλικα οπως αναφερεις-επισης θυμαμαι κατι ακομα πιο ακυρο-ειχε βγει χωρις ιντερκουλερ(δεν κανω πλακα οποιος θελει ας το ψαξει)δεν ξερω αν εβαλαν στα επομενα μοντελα

 

-το απλο ψιλοσερνεται

-οι χωροι πισω ειναι μικροι

-οι μηχανες τους σηκωνουν  χιλιομετρα παντως χωρις απροοπτα θεματα

-δεν λεω οτι εχει την ποιοτητα κατασκευης και την αξιοπιστια ενος γιαπωνεζικου(τουοτα-νισσαν κτλ)αλλα κρατιεται καλα και αν συνοπολογισεις και την πολυ καλη αποδοση βαλουε φορ μονει καποτε ηταν μια αξιολογη αγορα,ενα τιμιο αυτοκινητο θα το ονομαζα,γενικα παντως υπαρχει μια σνομπ αντιμετωπιση στην πιατσα για την συγκεκριμενη μαρκα,ισως δεν ειναι τοσο καλοστημενο στο δρομο

ασφαλεια(ενεργητικα ειναι μια χαρα-abs,αεροσακους)παθητικα(εχουν καλο συστημα απορροφησης δυναμεων απο την καμπινα αλλα το υπολοιπο γινεται σμπαραλια(εχεις δει hyundai μετα απο τρακα?)

 

φιλε μου σορι αν σε επηρεαζω δεν ειπα οτι ειναι κακο αυτοκινητο απλα οτι με 3000 ισως υπαρχει καλυτερη ενναλακτικη

ας βγει και κανα παλικαρι που το ειχε να μας πει τι παιζει πανω κατω και αν αξιζει

Δημοσ.

απο οτι ειχα δει στο κουπε το εχουν βαλει ισα ισα το τουρμπο για να φτασει την αποδοση που εχει χασει σαν 1600 και παει και λιγο παραπανω. δεν εχουν πειραξει τιποτα για να μην χασουν αξιοπιστια. δουλευει στα 0.28bar καπου εκει δεν θυμαμαι. ειναι το μονο αμαξι που το βλεπω και λεω μακαρι να το ειχα. πιο πανω το αλλο παλικαρι ειπε πως θα πηγαινει καλυτερα απο το c4 το απλο το κουπε οποτε παλι μου κανει. τωρα λιγο η αποψη σου με εχει φερει σε διαφορες σκεψεις αλλα ακομα προ τα εκει παω. εχει δισκους και πισω το κουπε?

Δημοσ.

λοιπον ειχα το nissan terrano 2 μετα απο 2 χρονια δεν αντεξα γιατι δεν ειχα να το συντηρησω.

μετα πηρα ενα μικρα κ11 του 99 και εβγαλα αλλα 2 χρονια οικονομικα και ωραια αλλα δοθηκε και αυτο 

λογω της ασφαλειας που παρεχει.

θελω πλεον κατι σε ποιο ασφαλες αυτοκινητο ποιο καινουριο και εμφανισιμο.

 

εχω κοιταξει τα εξης:

fiat stilo 3dr 1.6 2002

hyundai coupe 1.6 2003

renault megane 1.6 3dr 2003

 

μεχρι 1.600 κυβικα θελω να ειναι να τραβανε και λιγακι γιατι οταν δεν μπορω να περασω νταλικα παθενω φρικες! μου αρεσουν σαν αμαξια  αυτα αλλα θελω να ξερω και σε θεμα αξιοπιστιας τι παιζει για τον λογο οτι θελω να πηγαινω στην δουλεια μου και να πηγαινω και ναυπλιο που και που αλλα χωρις να καρδιοχτυπαω.

 

μεχρι 3000 δινω και ειναι αμεσο το ζητημα μη τρεχω με λεωφορεια στην δουλεια -.-

Απο αξιοπιστία και απο αποψη κόστους επισκευής και συντήρησης το Coupe ΑΛΛΑ παρ όλο που είναι 1600 άρι είναι πολύ βαρύ αμάξι. Δεν πάει σβέλτα . Απογοητεύει . Βέβαια μπορείς να το ανεβάσεις μερικά άλογα με ενα κιτακι τουρμπο . Το έκανε η hyundai στην Ελλάδα αυτό και χωρίς να χάνεις την εγγύηση απο όσο θυμάμαι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...