pavlos1908 Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Καλησπερα, εχουμε την παρακατω ασκηση στο πανεπ.: Β) Δημιουργήστε μια κλάση Ray (R= o + td) για αναπαράσταση ακτίναςχρησιμοποιώντας την κλάση Vector3 από την Σειρά Ασκήσεων 2. Η ακτίνα να περιέχειένα διάνυσμα (o) που να αναπαριστά τις συντεταγμένες της αρχής της και ένα άλλο (d)που να αναπαριστά την κατεύθυνσή της. Δεν καταλαβαινω πως θα χρησιμοποιησω την κλαση Vector3 , σε μια επεξηγηση που δωθηκε ειπε οτι ολα τα διανυσματα της κλασης Ray (της ακτινας δηλαδη) πρεπει να ειναι σε μορφη Vector3. Θα φτιαξω τις 2 ξεχωριστες κλασεις σε 2 διαφορετικα .h αρχεια; Στο ιδιο με το ιδιο namespace; Δεν ζηταω να μου λυσετε την ασκηση προφανως, να μου εξηγησετε πως να το αρχισω διοτι εχω κολλησει και δεν καταλαβαινω τι ζηταει. υγ: Οσον αφορα την κλαση Vector3 την εχω φτιαξει και ειναι κομπλε, ειχα αναφερθει σε αυτην σε παλαιοτερα θεμα μου εδω!
Moderators Kercyn Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Moderators Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Απ' ό,τι καταλαβαίνω θα έχεις μια κλάση Ray που θα έχει 2 Vector3 μέσα.
pavlos1908 Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Το δοκιμασα αυτο φτιαχνοντας πχ το εξης: #include Vector3.h namespace Ray { class Ray { public: Vector3 d(double x,double y,double z); private: double x,y,z; } } Αλλα δεν καταλαβαινω ακριβως πως θα δωσω στο διανυσμα d μετα τα ορισματα που θελω.
παπι Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Δεν καταλαβαινω το νοημα της ασκησης. Εγω θα στη λυσω, δεν ειναι και τιποτα... (αν καταλαβα καλα ειναι εξισωση ευθειας σε 3d) class Ray { Vector3 position; Vector3 direction; float scalar };
pavlos1908 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Δεν καταλαβαινω το νοημα της ασκησης. Εγω θα στη λυσω, δεν ειναι και τιποτα... (αν καταλαβα καλα ειναι εξισωση ευθειας σε 3d) class Ray { Vector3 position; Vector3 direction; float scalar }; Αυτο που με μπερδευει ειναι η κλαση Ray που θα πρεπει να μπει; Σε ξεχωριστο αρχειο .h ή στο ιδιο με το Vector3.h ; εχει διαφορα; Ναι εξισωση ευθειας ειναι, με ενα διανυσμα πανω. Πραγματικα η εκφωνηση με εχει μπερδεψει πολυ. Επισης πρεπει να βαλουμε αυθαιρετες τιμες στα position,direction,scalar και να τσεκαρουμε το αποτελεσμα. Στην main οπως και αν το δοκιμασω αυτο μου βγαζει σφαλματα.
παπι Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Να σου πω την αληθεια, βαριεμαι να γραψω τωρα. Αυριο αν εχω ορεξη θα γραψω ενα θεμα για το πως φτιαχνεις ενα project και πως αυτο γινεται compile και link κλπ κλπ κλπ. Βλεπω αρκετους να μην μπορουν να στησουν ενα project (πχ εσυ) με αποτελεσμα να παιδευονται με ακυρα σφαλματα.
pavlos1908 Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2015 Να σου πω την αληθεια, βαριεμαι να γραψω τωρα. Αυριο αν εχω ορεξη θα γραψω ενα θεμα για το πως φτιαχνεις ενα project και πως αυτο γινεται compile και link κλπ κλπ κλπ. Βλεπω αρκετους να μην μπορουν να στησουν ενα project (πχ εσυ) με αποτελεσμα να παιδευονται με ακυρα σφαλματα. Την βρηκα την λυση σε αυτο που σε ρωτησα στο που βαζω την κλαση κλπ. Σχεδον εκανα την ασκηση. Απο κει και περα αν βρεις την ορεξη να γραψεις αυτο το θεμα αυριο θα ηταν σιγουρα καλο για ολους μας που μαθαινουμε τωρα. Οπως και να εχει ευχαριστω για την βοηθεια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα