Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα, εχουμε την παρακατω ασκηση στο πανεπ.:

 

Β) Δημιουργήστε μια κλάση Ray (R= o + td) για αναπαράσταση ακτίνας
χρησιμοποιώντας την κλάση Vector3 από την Σειρά Ασκήσεων 2. Η ακτίνα να περιέχει
ένα διάνυσμα (o) που να αναπαριστά τις συντεταγμένες της αρχής της και ένα άλλο (d)
που να αναπαριστά την κατεύθυνσή της.

 

Δεν καταλαβαινω πως θα χρησιμοποιησω την κλαση Vector3 , σε μια επεξηγηση που δωθηκε ειπε οτι ολα τα διανυσματα της κλασης Ray (της ακτινας δηλαδη) πρεπει να ειναι σε μορφη Vector3.

 

Θα φτιαξω τις 2 ξεχωριστες κλασεις σε 2 διαφορετικα .h αρχεια; Στο ιδιο με το ιδιο namespace;

 

Δεν ζηταω να μου λυσετε την ασκηση προφανως, να μου εξηγησετε πως να το αρχισω διοτι εχω κολλησει και δεν καταλαβαινω τι ζηταει.

 

 

 

υγ: Οσον αφορα την κλαση Vector3 την εχω φτιαξει και ειναι κομπλε, ειχα αναφερθει σε αυτην σε παλαιοτερα θεμα μου εδω!

Δημοσ.

Το δοκιμασα αυτο φτιαχνοντας πχ το εξης:

#include Vector3.h

namespace Ray
{
    class Ray 
          {
             public:
                    Vector3 d(double x,double y,double z);
             private:
                    double x,y,z;

          }

}

Αλλα δεν καταλαβαινω ακριβως πως θα δωσω στο διανυσμα d μετα τα ορισματα που θελω.

Δημοσ.

Δεν καταλαβαινω το νοημα της ασκησης. Εγω θα στη λυσω, δεν ειναι και τιποτα... (αν καταλαβα καλα ειναι εξισωση ευθειας σε 3d)

class Ray
{
Vector3 position;
Vector3 direction;
float scalar
};
Δημοσ.

 

Δεν καταλαβαινω το νοημα της ασκησης. Εγω θα στη λυσω, δεν ειναι και τιποτα... (αν καταλαβα καλα ειναι εξισωση ευθειας σε 3d)

class Ray
{
Vector3 position;
Vector3 direction;
float scalar
};

 

 

Αυτο που με μπερδευει ειναι η κλαση Ray που θα πρεπει να μπει; Σε ξεχωριστο αρχειο .h ή στο ιδιο με το Vector3.h ; εχει διαφορα;

 

Ναι εξισωση ευθειας ειναι, με ενα διανυσμα πανω.

 

Πραγματικα η εκφωνηση με εχει μπερδεψει πολυ.

 

Επισης πρεπει να βαλουμε αυθαιρετες τιμες στα position,direction,scalar και να τσεκαρουμε το αποτελεσμα.

 

Στην main οπως και αν το δοκιμασω αυτο μου βγαζει σφαλματα.

Δημοσ.

Να σου πω την αληθεια, βαριεμαι να γραψω τωρα. Αυριο αν εχω ορεξη θα γραψω ενα θεμα για το πως φτιαχνεις ενα project και πως αυτο γινεται compile και link κλπ κλπ κλπ. Βλεπω αρκετους να μην μπορουν να στησουν ενα project (πχ εσυ) με αποτελεσμα να παιδευονται με ακυρα σφαλματα.

Δημοσ.

Να σου πω την αληθεια, βαριεμαι να γραψω τωρα. Αυριο αν εχω ορεξη θα γραψω ενα θεμα για το πως φτιαχνεις ενα project και πως αυτο γινεται compile και link κλπ κλπ κλπ. Βλεπω αρκετους να μην μπορουν να στησουν ενα project (πχ εσυ) με αποτελεσμα να παιδευονται με ακυρα σφαλματα.

 

Την βρηκα την λυση σε αυτο που σε ρωτησα στο που βαζω την κλαση κλπ. Σχεδον εκανα την ασκηση.

Απο κει και περα αν βρεις την ορεξη να γραψεις αυτο το θεμα αυριο θα ηταν σιγουρα καλο για ολους μας που μαθαινουμε τωρα. Οπως και να εχει ευχαριστω για την βοηθεια. :-)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...