Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ευχαριστώ παιδιά. Όσο για την συμβατότητα σε λίγο θα πάω σε CC! Οπότε μην αγχώνεστε !Κάτι τελευταίο τι κουτί θα προτείνατε μέχρι 80-90 ευρώ? Θα μου άρεσε με παράθυρο αλλά αν δεν υπάρχει κάτι δεν πειράζει!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Επειδή βλέπω να συζητάτε το όλο θέμα GPU-Rendering, και με ενδιαφέρει κι εμένα μιας κι εγώ είμαι σε παρόμοια φάση με τον TS (μάλιστα κι εγώ από την μέχρι τώρα έρευνά μου έχω στην κορυφή της λίστας μου την GTX970) και αναφέρονται οι περιορισμοί του Vray-RT, αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιος λόγος για κάποιον να ΜΗΝ κάνει το συνολικό render με GPU-Rendering και μετά region render μόνο το κομμάτι όπου υπάρχει displacement/fur κλπ και να κάνει το mini-composite στο PS. Υπάρχει κάποιο μειονέκτημα σε αυτήν την μέθοδο;

 

Προσωπικά αν και ασχολούμαι ως επί το πλείστον με αρχιτεκτονικά, μέχρι τώρα την βγάζω συνήθως με bump maps εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων (τίποτα χαλιά κλπ) και δεν θεωρώ ότι θυσιάζω κάτι...

Δημοσ.

Αναφέρθηκαν τα βασικά μειονεκτήματα του gpu rendering. Και αυτό που έχεις σαν σκέψη, όμως, αν και ακούγεται λογικό, έχει ένα βασικό μειονέκτημα: τον χρόνο. Ένας σχεδιαστής κάνει συνήθως άπειρα δοκιμαστικά renderings μέχρι να πατήσει το τελικό με όλα στο full. Αν αρχίσει να εξαιρεί το ένα και το άλλο για να τα κάνει σε 2η φάση με άλλη μηχανή και να περιμένει το post-production, χάνει τον ακριβή έλεγχο της σκηνής και θέλει και πολύ παραπάνω χρόνο έτσι (υποθέτω, δηλαδή).

 

Επίσης, ένα άλλο βασικό που πάλι αναφέρθηκε είναι η VRam. Όσοι κάνουν βαριά μοντέλα εσωτερικού και εξωτερικού χώρου θέλουν χαλαρά πάνω από 16gb RAM για cpu rendering. Στο gpu rendering, αυτή την στιγμή που μιλάμε, το άνω όριο είναι τα 12gb VRam (Titan X, K6000) και κοστίζουν αρκετά για ένα μέσω χρήστη. Κάρτες όπως η 970 έχουν πολύ λίγη μνήμη για βαριά μοντέλα. Και δεν είναι μόνο το μοντέλο σαν πολύγωνα που μετράει. Όλες οι ρυθμίσεις υλικών, φωτισμού κ.λπ. πρέπει να χωράνε στην μνήμη της κάρτας για να λειτουργήσει ο gpu renderer. 1 MB παραπάνω από τα 4gb της 970 να φτάσει η απαιτούμενη χρήση Vram τότε αυτομάτως όλα περνάνε στην cpu και την RAM.  

 

Και κάτι τελευταίο και βασικό που πάλι αναφέρθηκε. Οι cpu renderers είναι πιό διαδεδομένοι, ως παλιότεροι και πιό δουλεμένοι, έχουν άπειρα έτοιμα meterials, shaders κ.λπ. και πολύ περισσότερες ρυθμίσεις ώστε να υπάρχει η επιθυμητή ακρίβεια. Χαρακτηριστικά, το Vray έχει 5-6 tabs ρυθμίσεων την ώρα που το iray έχει 2 (όπως το θυμάμαι).

 

Κατά τα άλλα, αν τα μοντέλα που δουλεύει κανείς είναι μικρά και δεν απαιτούν πολλή μνήμη, ενώ βρίσκει τρόπους να υπερκεράσει την έλλειψη ρυθμίσεων/δυνατοτήτων που κατά κανόνα έχουν οι gpu renderers σε σχέση με τους cpu renderers, τότε είναι προφανές ότι προσφέρουν πολύ μεγαλύτερη δύναμη για rendering σε σχέση με το κόστος τους. Π.χ. μπορεί κανείς να βρεί δύο Titan μεταχειρισμένες με ~800€ και να έχει σχεδόν 5400 cuda για rendering και 6gb Vram. Είναι εξαιρετικά συμφέρουσα λύση. Αντίστοιχη δύναμη σε επεξεργαστή θα στοίχιζε πολλαπλάσια.

Δημοσ.

Κατ'αρχάς ευχαριστώ για την απάντηση... Κι εγώ προσπαθώ να βγάλω άκρη τι αξίζει να προτιμήσω, GPU rendering (εφόσον υπερκεράσω κατά περιπτώσεις κάποιους περιορισμούς) ή να αφήσω τον ι7-4790K (που έχω τώρα ως επικρατέστερο) για να πάω στον i7-5820K με τους 2 επιπλέον πυρήνες (4 επιπλέον threads) αλλά με χαμηλότερη συχνότητα ανά πυρήνα...

 

Στο θέμα μας τώρα..

 

 

Αναφέρθηκαν τα βασικά μειονεκτήματα του gpu rendering. Και αυτό που έχεις σαν σκέψη, όμως, αν και ακούγεται λογικό, έχει ένα βασικό μειονέκτημα: τον χρόνο. Ένας σχεδιαστής κάνει συνήθως άπειρα δοκιμαστικά renderings μέχρι να πατήσει το τελικό με όλα στο full. Αν αρχίσει να εξαιρεί το ένα και το άλλο για να τα κάνει σε 2η φάση με άλλη μηχανή και να περιμένει το post-production, χάνει τον ακριβή έλεγχο της σκηνής και θέλει και πολύ παραπάνω χρόνο έτσι (υποθέτω, δηλαδή).

Δεν ξέρω τι παράδειγμα έφερες στο μυαλό σου, εγώ έφερα το τελευταίο εσωτερικό render που έκανα, στο μοναδικό που χρειάστηκα displacement ήταν ένα χαλί. Άρα θα μπορούσα κάλλιστα (αν δεν υπήρχαν άλλα θέματα εννοείται) να πάρω ένα αρκετά πιο γρήγορο GPU Render για αρχή, και μετά να πατήσω region render με την CPU για το σημείο με το χαλί... Τα δοκιμαστικά κλπ γίνονται συνήθως για λόγους φωτισμού, να δεις τα textures πάνω στα αντικείμενα κλπ.. Εγώ όταν ρώτησα για το αν υπάρχει λόγος να μην το κάνει κανείς, είχα στον νου μου το σενάριο να χρειαζόταν να αλλάζω ρυθμίσεις στα υλικά πχ κατά την εναλλαγή από CPU rendering σε GPU rendering για να πετύχω το ίδιο αποτέλεσμα στα κοινά σημεία...

 

 

 

Επίσης, ένα άλλο βασικό που πάλι αναφέρθηκε είναι η VRam. Όσοι κάνουν βαριά μοντέλα εσωτερικού και εξωτερικού χώρου θέλουν χαλαρά πάνω από 16gb RAM για cpu rendering. Στο gpu rendering, αυτή την στιγμή που μιλάμε, το άνω όριο είναι τα 12gb VRam (Titan X, K6000) και κοστίζουν αρκετά για ένα μέσω χρήστη. Κάρτες όπως η 970 έχουν πολύ λίγη μνήμη για βαριά μοντέλα. Και δεν είναι μόνο το μοντέλο σαν πολύγωνα που μετράει. Όλες οι ρυθμίσεις υλικών, φωτισμού κ.λπ. πρέπει να χωράνε στην μνήμη της κάρτας για να λειτουργήσει ο gpu renderer. 1 MB παραπάνω από τα 4gb της 970 να φτάσει η απαιτούμενη χρήση Vram τότε αυτομάτως όλα περνάνε στην cpu και την RAM.

Αυτό ναι, είναι σοβαρό θέμα.. Σε πρόσφατο interior render μου είδα να χρησιμοποιεί κατά το render κάπου 6,5GB το 3DS Max. Βέβαια ψιλιάζομαι κάποιο memory leak, ίσως λόγω κάποιου plugin, αλλά επί της ουσίας ή πρέπει να τελειοποιήσεις το optimization της σκηνής, ή όντως δεν είναι εφικτό για χρήση πλην εξαιρέσεων για αρκετά ελαφριές σκηνές..

Αν και αυτό που είπες μου γεννά άλλη απορία. Αυτό δηλαδή σημαίνει πως δεν παίζει να μπορώ να το χρησιμοποιήσω ούτε για ActiveShade να τσεκάρω γρήγορα τους φωτισμούς κλπ πριν το production render (που θα το αναθέτω αν είναι στην CPU); Γιατί αυτό ως τώρα το΄χα σιγουράκι..

 

 

Και κάτι τελευταίο και βασικό που πάλι αναφέρθηκε. Οι cpu renderers είναι πιό διαδεδομένοι, ως παλιότεροι και πιό δουλεμένοι, έχουν άπειρα έτοιμα meterials, shaders κ.λπ. και πολύ περισσότερες ρυθμίσεις ώστε να υπάρχει η επιθυμητή ακρίβεια. Χαρακτηριστικά, το Vray έχει 5-6 tabs ρυθμίσεων την ώρα που το iray έχει 2 (όπως το θυμάμαι).

Εδώ δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς. Εγώ ήδη χρησιμοποιώ Vray Advanced (CPU-based rendering). Τις ίδιες ρυθμίσεις και τα ίδια έτοιμα materials δεν θα μπορώ να χρησιμοποιήσω και με το Vray-RT (GPU-based rendering);

Δημοσ.

Κατ'αρχάς ευχαριστώ για την απάντηση... Κι εγώ προσπαθώ να βγάλω άκρη τι αξίζει να προτιμήσω, GPU rendering (εφόσον υπερκεράσω κατά περιπτώσεις κάποιους περιορισμούς) ή να αφήσω τον ι7-4790K (που έχω τώρα ως επικρατέστερο) για να πάω στον i7-5820K με τους 2 επιπλέον πυρήνες (4 επιπλέον threads) αλλά με χαμηλότερη συχνότητα ανά πυρήνα...

 

Στο θέμα μας τώρα..

 

Δεν ξέρω τι παράδειγμα έφερες στο μυαλό σου, εγώ έφερα το τελευταίο εσωτερικό render που έκανα, στο μοναδικό που χρειάστηκα displacement ήταν ένα χαλί. Άρα θα μπορούσα κάλλιστα (αν δεν υπήρχαν άλλα θέματα εννοείται) να πάρω ένα αρκετά πιο γρήγορο GPU Render για αρχή, και μετά να πατήσω region render με την CPU για το σημείο με το χαλί... Τα δοκιμαστικά κλπ γίνονται συνήθως για λόγους φωτισμού, να δεις τα textures πάνω στα αντικείμενα κλπ.. Εγώ όταν ρώτησα για το αν υπάρχει λόγος να μην το κάνει κανείς, είχα στον νου μου το σενάριο να χρειαζόταν να αλλάζω ρυθμίσεις στα υλικά πχ κατά την εναλλαγή από CPU rendering σε GPU rendering για να πετύχω το ίδιο αποτέλεσμα στα κοινά σημεία...

 

 

Αυτό ναι, είναι σοβαρό θέμα.. Σε πρόσφατο interior render μου είδα να χρησιμοποιεί κατά το render κάπου 6,5GB το 3DS Max. Βέβαια ψιλιάζομαι κάποιο memory leak, ίσως λόγω κάποιου plugin, αλλά επί της ουσίας ή πρέπει να τελειοποιήσεις το optimization της σκηνής, ή όντως δεν είναι εφικτό για χρήση πλην εξαιρέσεων για αρκετά ελαφριές σκηνές..

Αν και αυτό που είπες μου γεννά άλλη απορία. Αυτό δηλαδή σημαίνει πως δεν παίζει να μπορώ να το χρησιμοποιήσω ούτε για ActiveShade να τσεκάρω γρήγορα τους φωτισμούς κλπ πριν το production render (που θα το αναθέτω αν είναι στην CPU); Γιατί αυτό ως τώρα το΄χα σιγουράκι..

 

Εδώ δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς. Εγώ ήδη χρησιμοποιώ Vray Advanced (CPU-based rendering). Τις ίδιες ρυθμίσεις και τα ίδια έτοιμα materials δεν θα μπορώ να χρησιμοποιήσω και με το Vray-RT (GPU-based rendering);

 

Νά 'σαι καλά. 

 

Ο κάθε renderer έχει τα δικά του υλικά τα οποία κατά κανόνα δεν υποστηρίζονται από τους άλλους renderers. Ίσως να υπάρχουν macro scripts που να κάνουν μετατροπές μεταξύ μηχανών, αλλά δεν το έχω ψάξει τόσο (νομίζω ότι κάτι είχα δεί για το Corona, αλλά δεν είμαι σίγουρος τί ήταν). 

 

Η περίπτωση του Vray σε σχέση με το RT είναι νομίζω μοναδική σε αυτές τις μηχανές. Ναι πράγματι, τα υλικά του πρώτου κατά βάση υποστηρίζονται από τα RT, αλλά με εξαιρέσεις. Σχετικά με το ποιά υλικά και textures υποστηρίζονται από το RT cpu και το RT gpu δες την λίστα του chaosgroup εδώ 

http://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3/V-Ray+RT+Supported+Features#

Όπως βλέπεις, από το RT cpu λείπουν μερικά μόνο, ενώ από το RT gpu αρκετά περισσότερα. 

 

Αν χρησιμοποιήσεις όμως το iray ή το octane ή το redshift και άλλους gpu renderers δεν μπορείς να μεταφέρεις υλικά και ρυθμίσεις από το vray ή το mental ray που συνοδεύει το max. Αυτό ήξερα μέχρι τώρα που μιλάμε. 

 

Τώρα, το να κάνεις τμηματικό render με άλλη μηχανή για να είμαι ειλικρινής, δεν το είχα ξανακούσει. Αν το δοκιμάσεις και πετύχει, θα έχει ενδιαφέρον να μας πείς αν και πώς πέτυχε. Θα με ενδιέφερε και εμένα. 

 

Επίσης, για το avtive shade που είπες, εντάξει, δεν είναι τελικό rendering. Προεπισκόπηση είναι και μάλιστα όχι μεγάλης ανάλυσης. Απλά να βλέπεις που πηγαίνεις. Δεν βαραίνει η κάρτα τόσο με το active shade σε σχέση με ένα τελικό gpu rendering που θα κρατήσει στην vram όλες τις ρυθμίσεις πέρα από το μοντέλο. 

 

Εν τέλει, το gpu rendering ενδιαφέρει σχεδιαστές που ασχολούνται με λείες επιφάνειες όπως αυτοκίνητα κ.λπ. αλλά νομίζω και αυτούς που τις μικρολεπτομέρειες τις κάνουν μόνοι τους και όχι χρησιμοποιώντας maps, π.χ. αυτοί που ασχολούνται με το ZBrush, Madbox κ.λπ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...