MoviemakerGr Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 καμια σχεση ο 5820κ με τον 4790κ, στον πρωτο πας αποκλειστικα στο socket για ddr4 στα 2133 με 68gb/s bandwidth memory πραγμα που παιζει σημαντικο ρολο στο rendering, στα παιχνιδια δεν εχει ωφελος αυτο Γιατί όταν τον μετρήσανε πιο πάνω τον μέτρησαν με DDR3 και σε άλλο Socket ? Αλλά κ πάλι εγώ δεν είπα αυτό ,είπα ότι το VFM είναι τραγικό.. στο Workastation έχει +11% διαφορά και μόνο για μνήμες πρέπει να έδωσε ένα 500ρικο.. εκτός και αν τσιγκουνευτηκε και έβαλε 16GB επίσης πήγε σε μια τεχνολογία άρτια αφιχθείς που ακόμα δοκιμάζεται για επαγγελματικό μηχάνημα ? τεσπα το ρεζουμέ είναι το τραγικό VFM.. Όπως έχω ξαναπεί, όποιος εν έτει 2015 έχει σοβαρή GPU και κάνει render με cpu.... είναι άξιος της μοίρας του. Έχει βαση αυτο που λες αλλα δεν χρησιμοποιούν όλοι το ιδιο πρόγραμμα για να μοντάρουν και εχει σημασία που ρίχνει το βάρος η αν μπορείς να επιλέξεις .. Εγώ πάντως επιλέγω osX - Premiere - GPU (για την ακρίβεια Cuda) 1
Formation Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Aναφερόμουν κυρίως σε 3d render όπου στα περισσότερα 3d πακέτα μπορείς να επιλέξεις renderer ή να βάλεις εσύ κάποιον extra που να υποστηρίζει GPU render (π.χ. V-Ray RT, Nvidia i-ray, mental ray, κ.λ.π.). Αλλά γενικά όσο προχωράει η τεχνολογία, όλο και περισσότερες εφαρμογές θα υποστηρίζουν gpu render, ακόμα και αυτές που τώρα δεν υποστηρίζουν εκτενώς.
pnick Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Aναφερόμουν κυρίως σε 3d render όπου στα περισσότερα 3d πακέτα μπορείς να επιλέξεις renderer ή να βάλεις εσύ κάποιον extra που να υποστηρίζει GPU render (π.χ. V-Ray RT, Nvidia i-ray, mental ray, κ.λ.π.). Αλλά γενικά όσο προχωράει η τεχνολογία, όλο και περισσότερες εφαρμογές θα υποστηρίζουν gpu render, ακόμα και αυτές που τώρα δεν υποστηρίζουν εκτενώς. Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Οι gpu renderers σε συνεργασία με σχεδιαστικά προγράμματα (δεν έχει σχέση αυτό το rendering με προγράμματα επεξεργασίας εικόνας/βίντεο όπως είναι το Premiere Pro/After Effects, γιατί βλέπω σε πολλά μηνύματα, όχι δικά σου, μια σύγχυση γύρω από το θέμα) είναι σε πολύ ανώριμο στάδιο αυτή την στιγμή που μιλάμε. Ειδικά για όσους δουλεύουν αρχιτεκτονικά, gaming or animation character design κ.λπ. που είναι και οι πλειοψηφία. Ο λόγος είναι ότι οι renderes που χρησιμοποιούν gpu δεν υποστηρίζουν displacement maps που είναι απαραίτητοι στις παραπάνω κατηγορίες. Για τον λόγο αυτό έχουν περισσότερο χρήση από σχεδιαστές που δουλεύουν με στιλπνές επιφάνειες, ή με όσους σχεδιάζουν τις λεπτομέρειες μιας επιφάνειας απ' ευθείας και χωρίς displasement. Υπάρχουν και άλλα features που ακόμα δεν υποστηρίζονται από gpu renderers. Μια σύγκριση στην παρακάτω λίστα μεταξύ Vray RT cpu και Vray RT gpu είναι ενδεικτική. http://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3/V-Ray+RT+Supported+Features Επίσης, ένα άλλο μεγάλο θέμα είναι η μνήμη. Μέχρι τώρα οι σχεδιαστές που δούλευαν με gpu rendering είχαν περιορισμό στην συνολική vram που μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν. Τα 6gb ή τα 12gb τώρα με την Titan X ή την K6000 δεν φτάνουν "ούτε για πρωινό" για έναν σχεδιαστή arch viz, είτε εσωτερικού είτε εξωτερικού περιβάλλοντος. Με το cpu rendering δεν υπάρχει περιορισμός μνήμης. Θεωρητικά, με μια σερβερομητρική και έναν κατάλληλο Xeon μέχρι και 1ΤΒ RAM είναι σήμερα διαθέσιμο (λέμε τώρα, δεν χρειάζεται τόση μνήμη, αλλά τα 32gb είναι σήμερα το sweet spot για πολλούς σχεδιαστές). 1
Formation Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Οι gpu renderers σε συνεργασία με σχεδιαστικά προγράμματα (δεν έχει σχέση αυτό το rendering με προγράμματα επεξεργασίας εικόνας/βίντεο όπως είναι το Premiere Pro/After Effects, γιατί βλέπω σε πολλά μηνύματα, όχι δικά σου, μια σύγχυση γύρω από το θέμα) είναι σε πολύ ανώριμο στάδιο αυτή την στιγμή που μιλάμε. Ειδικά για όσους δουλεύουν αρχιτεκτονικά, gaming or animation character design κ.λπ. που είναι και οι πλειοψηφία. Ο λόγος είναι ότι οι renderes που χρησιμοποιούν gpu δεν υποστηρίζουν displacement maps που είναι απαραίτητοι στις παραπάνω κατηγορίες. Για τον λόγο αυτό έχουν περισσότερο χρήση από σχεδιαστές που δουλεύουν με στιλπνές επιφάνειες, ή με όσους σχεδιάζουν τις λεπτομέρειες μιας επιφάνειας απ' ευθείας και χωρίς displasement. Υπάρχουν και άλλα features που ακόμα δεν υποστηρίζονται από gpu renderers. Μια σύγκριση στην παρακάτω λίστα μεταξύ Vray RT cpu και Vray RT gpu είναι ενδεικτική. http://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3/V-Ray+RT+Supported+Features Επίσης, ένα άλλο μεγάλο θέμα είναι η μνήμη. Μέχρι τώρα οι σχεδιαστές που δούλευαν με gpu rendering είχαν περιορισμό στην συνολική vram που μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν. Τα 6gb ή τα 12gb τώρα με την Titan X ή την K6000 δεν φτάνουν "ούτε για πρωινό" για έναν σχεδιαστή arch viz, είτε εσωτερικού είτε εξωτερικού περιβάλλοντος. Με το cpu rendering δεν υπάρχει περιορισμός μνήμης. Θεωρητικά, με μια σερβερομητρική και έναν κατάλληλο Xeon μέχρι και 1ΤΒ RAM είναι σήμερα διαθέσιμο (λέμε τώρα, δεν χρειάζεται τόση μνήμη, αλλά τα 32gb είναι σήμερα το sweet spot για πολλούς σχεδιαστές). Εξαρτάται τον renderer. Μην γενικεύεις, αν και έχεις ένα point, δεν λέω το αντίθετο. Αλλά όμως δεν υπάρχει μονο ο V-Ray (καταλαβαίνω ότι τον V-Ray τον έφερες ως παράδειγμα). Tο Furryball π.χ., υποστηρίζει displacement maps σε gpu rendering. https://www.youtube.com/watch?v=dkEKDTz8bUY&feature=youtu.be Ο Nvidia i-ray 2.1 επίσης υποστηρίζει displacement maps: The iray renderer can render all renderable geometry, including mr Proxy objects. It supports Displacement mapping. Σαφώς και οι gpu renderers είναι μια τεχνολογία υπό εξέλιξη ακόμα δεν αντιλέγω, αλλά όσο περνάει ο καιρός τα features τους θα αυξάνονται. Και ναι, υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί κανείς να αναγκαστεί να κάνει cpu render. Αλλά αυτό μπορεί να συμβεί σπάνια ή και καθόλου, εξαρτάται τι project δουλεύει κανείς, με ποιόν renderer, τι είδους materials, και άλλες παραμέτρους. Για την vram συμφωνώ. Tο render με displacement maps τρώει πολύ vram. Τώρα που η vram στις gpu αυξάνεται ραγδαία, το πρόβλημα θα εξαφανιστεί. 1
pnick Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Και ποιός δεν θα ήθελε να ρίξει το βάρος στην κάρτα και όχι στον επεξεργαστή; Θα είχαμε πολύ οικονομικότερα συστήματα. Αλλά θα επιμείνω. Είναι πολύ νωρίς για gpu rendering για τις κατηγορίες σχεδιαστών που προανέφερα. Μπορεί σιγά-σιγά να υποστηρίζεται το displacement και άλλα features από gpu renderers (για το FurryBall δεν γνώριζα, αν και από μια βόλτα που έκανα στο support forum τους, πολλά προβλήματα είδα γύρω από αυτό το θέμα), αλλά το θέμα είναι βασικά άλλο. Οι παλιότεροι cpu renderers έχουν πλέον άπειρο υλικό από materials, shaders κ.λπ. να κυκλοφορεί και κατά κανόνα, τα υλικά ενός renderer δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άλλους. Για αυτό και μόνο τον λόγο θα αργήσει πολύ να γυρίσει ο τροχός προς το gpu rendering στις συγκεκριμένες κατηγορίες που προανέφερα, κυρίως δηλαδή τα αρχιτεκτονικά, διακοσμητικά αλλά και το character design. Για άλλες κατηγορίες όπως το automotive, όπως είδες και εγώ ο ίδιος το πρότεινα ανεπιφύλακτα σε άλλα θέματα. 1
Formation Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 @pnick: Αν έχεις την δυνατότητα, τσέκαρε πάντως το furryball. Δίνουνε free version με κάποιους περιορισμούς φυσικά (π.χ. το watermark δεν φεύγει αμέσως από το render αλλά μετά από μερικά λεπτά, η μέγιστη ανάλυση είναι 1080p, κ.λ.π.).http://furryball.aaa-studio.eu/products/freeVersion.html 1
pnick Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 @pnick: Αν έχεις την δυνατότητα, τσέκαρε πάντως το furryball. Δίνουνε free version με κάποιους περιορισμούς φυσικά (π.χ. το watermark δεν φεύγει αμέσως από το render αλλά μετά από μερικά λεπτά, η μέγιστη ανάλυση είναι 1080p, κ.λ.π.). http://furryball.aaa-studio.eu/products/freeVersion.html Αν βρώ λίγο χρόνο θα το τσεκάρω, thx. Ένα λίγο παλιότερο θέμα σε άλλο γνωστό forum του εξωτερικού έχει το σχετικό debate και είναι σημαντικό ότι συζητούν και μερικοί developers κορυφαίων renderers, όπως π.χ. ο Juraj Talcik (co-developer του Corona) και ο δικός μας Παναγιώτης Ζόμπολας που είναι co-developer του Redshift και το οποίο είναι μαζί με το Octane μάλλον οι κορυφαίες μηχανές gpu rendering αυτή την στιγμή. Συγγνώμη για το off topic. Σταματώ εδώ! http://forums.cgarchitect.com/76376-why-has-gpu-rendering-not-completely-eliminated-cpu-options.html
stav10 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Pnick να πάω καλύτερα σε μια 770? Γιατί 680 και 780 μεταχειρησμενη δεν βρίσκω!
MoviemakerGr Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 O pnick εχει δικιο και εγω πιο πανω για υποβοηθηση μιλουσα γι'αυτο και εγραψα cuda και οχι για καθαρη μεταφορα στο α η στο β.. Φυσικα η nVidia εχει συμφερων να προσπαθησει να το μεταφερει σε συστοιχια ισως καρτων.. Pnick να πάω καλύτερα σε μια 770? Γιατί 680 και 780 μεταχειρησμενη δεν βρίσκω! Πας 970 αν "χωραει" στο budget σου.
Formation Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 O pnick εχει δικιο και εγω πιο πανω για υποβοηθηση μιλουσα γι'αυτο και εγραψα cuda και οχι για καθαρη μεταφορα στο α η στο β.. Φυσικα η nVidia εχει συμφερων να προσπαθησει να το μεταφερει σε συστοιχια ισως καρτων.. Πας 970 αν "χωραει" στο budget σου. Αν δεν "χωράει" στο budget η 970, τότε μια GTX 960 με 4gb θα ήταν μια καλή εναλλακτική λύση.
pnick Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Απλά, δεν πρότεινα καινούργιες κάρτες γιατί επίσημα δεν υποστηρίζονται από το CS6. Εγώ προσπάθησα τώρα να ενεργοποιήσω την 780 που έχω στο σύστημα μου για χρήση με το raytracer του After Effects CS6 που έχω και δεν μπόρεσα. Σίγουρα υπάρχει τρόπος χακαρίσματος αλλά δεν το έχω ψάξει παραπάνω γιατί μέχρι τώρα δεν χρειάστηκε. Για αυτό λοιπόν προτείνω μια gtx 680 που υποστηρίζεται σίγουρα. Αν κάποιο από τα μέλη παραπάνω ξέρει να καθοδηγήσει τον TS σχετικά, ας το κάνει. Δεν μπορώ να προσφέρω κάτι παραπάνω.
MoviemakerGr Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 .. μια χαρα υποστηριζονται και αν δεν υπαρχουν στο info τις προσθετεις.. (στην τελευταια version με ολα τα updates)
pnick Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 .. μια χαρα υποστηριζονται και αν δεν υπαρχουν στο info τις προσθετεις.. Προσπάθησα, αλλά ... access denied. Αν ξέρεις πώς γίνεται, πές μας Edit: Και κάτι τελευταίο, αλλά όχι για σένα. Πιό πάνω αναφέρθηκε το bandwidth των ddr4 ως αδιαμφισβήτητο υπέρ των καινούργιων 2011-3. Καμία σχέση με την πραγματικότητα. Οι μνήμες ήταν και εξακολουθούν να είναι το τελευταίο bottleneck σε ένα σύστημα, ειδικά σε ρόλο workstation. Η cpu με τα σημερινά δεδομένα τεζάρει πολύ νωρίτερα. Και οι ταχύτητες των καινούργιων ddr4 πάνω από 2400 καμία μα καμία επίδραση δεν έχουν στην απόδοση των νέων συστημάτων, πέρα από το benchmarking και κάποιες πολύ συγκεκριμένες εργασίες που έχουν να κάνουν με το encoding/decoding αρχείων. Όλα τα υπόλοιπα είναι φυσικά εμπορικά τρικ.
MoviemakerGr Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Κατ'αρχην μιλαμε για υποστηριξη Cuda σωστα ? γιατι βλεπω οτι γραφεις after effects αλλα δεν καταλαβαινω γιατι στο ενα και οχι στο αλλο.. αλλα θα σου πω αυτο που εχω δει εγω.. Στο τελευταιο premiere με τα updates υποστηριζει την σειρα 9xx δεν χρειαζεται να κανεις κατι εσυ (και μαλιστα στο osX ποσο μαλλον στα Win ) καπου εχω και screenshot κατσε να το βρω.. Για το ιδιο μιλαμε τελικα η εγω ειμαι παλι αλλου (fun park) ?
pnick Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Κατ'αρχην μιλαμε για υποστηριξη Cuda σωστα ? γιατι βλεπω οτι γραφεις after effects αλλα δεν καταλαβαινω γιατι στο ενα και οχι στο αλλο.. αλλα θα σου πω αυτο που εχω δει εγω.. Στο τελευταιο premiere με τα updates υποστηριζει την σειρα 9xx δεν χρειαζεται να κανεις κατι εσυ (και μαλιστα στο osX ποσο μαλλον στα Win ) καπου εχω και screenshot κατσε να το βρω.. Για το CC οκ. Ο άνθρωπος έχει CS6. Τί κάνουμε εκεί. Μέχρι σειρά 600 υποστηρίζει. Όσο για το δικό μου σύστημα, βλέπει την κάρτα αλλά δεν επιτρέπει το raytraced rendering με την gpu. Λέει card not supported. Το σχετικό txt δεν με αφήνει να προσθέσω την 780 (έτσι ήξερα ότι γινόταν η δουλειά), αλλά ακόμα και αν αλλάξω κατάληξη με bak για να γίνει ανενεργό το txt πάλι δεν την αναγνωρίζει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα