Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παρατηρώ οτι σε σχέση με πέρσι τα νέα συμβόλαια για τηλεφωνία και σύνδεση internet στον ΟΤΕ είναι και ακριβότερα και παράλληλα ζητάνε 24μηνη δέσμευση.

Μάλιστα δεν δείχνουν να ενδιαφέρονται όταν τους αναφέρεις ότι θα υποχρεωθείς να πας στον ανταγωνισμό.

Ξέρουμε τι έχει συμβεί και έχουν προχωρήσει σε τόσο μη ανταγωνιστική πολιτική;

Δημοσ.

ναι γτ ξερει οτι στην forthnet θα μοιραζομαι με αλλους 7 την γραμμη μου και θα καρκινιαζω ενω σαυτον θα χω την δικια μου, επισης ξερει οτι σε 48 ωρες πρεπει να μου χει φτιαξει οποιαδηποτε βλαβη αλλιως θα μου δωσει λεφτα πισω και αλλα πολλα καλα του ΟΤΕ απλα οπως ειπες ακριβουτσικος. Γενικα οτι πληρωνεις παιρνεις παντως συνηθως ετσι παει σε ολα.

Δημοσ.

Καλημέρα

 

Το θέμα είναι πότε μπορεί κάποιος να αποδεσμευτεί από τον ΟΤΕ και να πάει σε κάποια εταιρεία? Υπάρχει πραγματική δέσμευση? Έκανα σύμβόλαιο τον προηγούμενο μήνα και ήδη θέλω να πάω άλλου (HOL ή FORTHNET)
Έχω κάνει και εγώ νέα σύνδεση με τον ΟΤΕ, η συμπεριφορά τους είναι ΤΡΑΓΙΚΗ με τις βλάβες στο δίκτυο και τις αποσυνδέσεις (με άλλη εταιρεία προηγούμενα δεν έιχα το παραμικρό θέμα, απλά αναγκάστηκα να αλλάξω πάροχο).

Θα πρέπει να περιμένω π.χ. 1-2 μήνες ή είμαι αναγκασμένος να εξαντλήσω το χρόνο στο συμβόλαιο?

Στον παραπάνω φίλο έχω να πω πως στην Ελλάδα δεν ισχύει πάντα πως ότι πληρώνεις παίρνεις. Δεν γίνεται σε "νοικιασμένο"δίκτυο της HOL να είμαι άψογος και για 5 χρόνια να μην έχω ασχοληθεί ΠΟΤΕ με βλάβη και στον ΟΤΕ με "ιδιόκτητη" γραμμή να μου κάνουν συνέχεια @@@@@@ και να φέρνω συνέχεια τεχνικό.  :mad:

Δημοσ.

εφοσον εκανες συμβολαιο φανταζομαι 12μηνο ή 24μηνο για να φυγεις θα πληρωσεις penalty.

 

καλα αμα σου αρχισω εγω ιστοριες με την forthnet, hol και wind ειναι πολυ χειροτερα.

 

αλλα οπως ειπες στην Ελλαδα δεν ειναι ποιος ειναι ο καλυτερος, ειναι ποιος ειναι ο καλυτερος απτους χειροτερους  :-(

Δημοσ.

Αυτό που έγραψες για π.χ. 7 συνδέσεις ανά γραμμή στην Fοrthnet, από που βγαίνει;

Μήπως από τους πωλητές του ΟΤΕ που έχουν σπάσει τα τηλέφωνα τον τελευταίοι καιρό, χρησιμοποιώντας αυτό το επιχείρημα σε μεγάλο ποσοστό; Και όταν τους ρωτάς συγκεκριμένα πράγματα, αλλάζουν το παραμύθι;

 

Γενικά σε όποιον πάροχο κι αν πας, αν η γραμμή δεν έχει θέμα δεν θα υπάρχουν προβλήματα. Σε όλους θα βρεις θετικές και αρνητικές εμπειρίες.

Όσον αφορά την υποστήριξη, κάποτε ο ΟΤΕ ήταν κορυφή. Πλέον και μετά τον περιορισμό του τεχνικού προσωπικού (όπως το βροντοφωνάζουν και οι ίδιοι) δεν ισχύει. Σε κάποια αστικά κέντρα ή περιοχές υπάρχει μικρό ή καθόλου πρόβλημα και σε άλλες σοβαρότατο.

Στο μόνο που υπερτερεί έναντι των άλλων, είναι ότι το χάλκινο δίκτυο του ανήκει και είναι ο μόνο υπεύθυνος γι' αυτό, οπότε μπορεί να προγραμματίζει κατά το δοκούν τις εργασίες αποκατάστασης βλαβών.

Δημοσ.

Στο μόνο που υπερτερεί έναντι των άλλων, είναι ότι το χάλκινο δίκτυο του ανήκει και είναι ο μόνο υπεύθυνος γι' αυτό, οπότε μπορεί να προγραμματίζει κατά το δοκούν τις εργασίες αποκατάστασης βλαβών.

Ναι, μη συζητάς.. αρκεί να μην είναι ΣουΚου, Αργίες, επίσημες εορτές, να έχει λιακάδα και να έχουν πιεί φραπεδούμπα τα συνεργεία...

Εγώ έχω το εξής θέμα.

Αφού είχα κάνει άιτηση το Νοέμβριο (!!) πέρασαν γραμμή στο σπίτι (νέα, καλώδιο από κολώνα στο σπίτι) και με τον εξοπλισμό που μου έδωσαν συνδέθηκε για ένα τρίωρο στα 5 (το μέγιστο στην περιοχή στη HOL που έχουν ο πατέρας μου και ο αδερφός μου στα διπλανα σπίτια από την ίδια κολώνα με μένα είναι στα 6Mbps). Δεν είχα πρόβλημα με τα 5, σιγά τη διαφορά από τα 6, αλλά η χαρά μου δε κράτησε πολύ...Μετά τις 3 ώρες, αντίο ζωή. Αποσύνδεση.

Αφού έκανα αναφορά για βλάβη την Παρασκευή και απομακρυσμένα είδαν πως υπήρχε πράγματι θέμα στη σύνδεση και μετά από 3 τηλεφωνήματα να επισπεύσουν τον έλεγχο, ήρθε σήμερα (Τρίτη !!!!!!!!) ο τεχνικός και με ενημέρωσε τηλεφωνικά πως πράγματι "κάτι δεν είχε κάτσει καλά στο καλώδιο" (μάλλον θα είχε συνάχι ή Η1Ν1) και το μέγιστο στην περιοχή μου είναι στα 2MBps. Μάλιστα στην αρχή ήταν κάθετος αλλά όταν ανέφερα και άλλους παρόχους και σύνδεση που είχα μέχρι προχθές στα 6 τη μάζεψε τη γλώσσα του και ώς εκ θαύματος μισή ώρα μετά βρήκε περιπλανώμενα άλλα 2 Mbps και μου τα ρύθμισε όλα κομπλέ.... στα 4 Mbps γιατί "από >5 θα μου κάνει αποσυνδέσεις". Τους ζήτησα να μου κάνουν αλλαγές με fast track και interleave μήπως στα 6 (που πάει αλλά αποσυνδέεται) μείνει σταθερό.

 

Αφού ξαναεπικοινώνησα με τον (π)ΟΤΕ μου είπαν πως είναι θέμα γραμμής και "θα περάσουν το αίτημα μου" σε όποιον αργόσχολο φαντάζομαι πατάει ένα delete στις αιτήσεις που του στέλνουν σε κάποιο γραφείο...

Αν μου πούν για να μείνω στα 4, σκέφτομαι να το ψάξω αν γίνεται να ακυρώσω το συμβόλαιο, να τους δώσω πίσω τη μπακατέλα τους για μόντεμ και να πάνε στην ευχή του Θεού.

 

Ο ΟΤΕ είναι απλά ΤΡΙΣΑΘΛΙΟΣ!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάνει αντιπροσφορά ο ΠΟΤΕ αν πας να φύγεις, 25Ε από 30 και 120Ε δωροεπιταγή από το Γερμανό ή 80Ε από το Γερμανό και με 17,5Ε το ΟΤΕΤV.
Εγώ επειδή ο Γερμανός τα έχει όλα πανάκριβα και δε συμφέρει να πάρεις κάτι από εκεί κι επειδή έχω ακριβοπληρώσει τον Οτέ τόσα χρόνια χωρίς να προσφέρει κάτι περισσότερο από τους άλλους, συμφώνησα και πήγα Hol με 18Ε.
 

Επεξ/σία από Vassilis_24
Δημοσ.

Επίσης ξέρει ότι σε περιοχές με μικρή διαθεσιμότητα γραμμών, θα δώσει προτεραιότητα στους πελάτες του.

Πριν δέκα μέρες έκανα αίτηση στη HOL για νέα αριθμοδότηση και έλαβα απάντηση ότι δεν υπάρχουν πόρτες διαθέσιμες.

Την ίδια μέρα κάνω αίτηση στον ΟΤΕ, μου κλείνουν ραντεβού σε 2 μέρες και από την ώρα που ήρθε το συνεργείο τους είχα ίντερνετ και τηλέφωνο σε 1 ώρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...