Προς το περιεχόμενο

Ερευνα για αγορα μεταχειρισμενου αυτοκινητου.


k_skidrow

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα στην παρεα.

Ψαχνω ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο,δεν θελω να ειναι ανω 7ετιας.

 

Μεχρι στιγμης ειμαι με ενα clio του 07' 1.4,το οποιο δεν ειναι δικο μου οποτε

πρεπει να προσθεσουμε και ενα 2ο αυτοκινητο στην οικογενεια.

 

Ψαχνω γυρω στα 1.4-1.6cc turbo κατα προτιμηση.

Το ποσο που μπορω να διαθεσω για ενα τετοιο μεταχειρισμενο μοντελο ειναι 8,000-8,500χιλ.

 

Μεχρι στιγμης εχω δει το 207 GT που μου αρεσε αρκετα.

Και σαν δευτερη επιλογη για την ωρα εχω καποιο Golf TSI.

 

Το θεμα ειναι οτι δεν ξερω τι service εχουνε τα συγκεκριμενα αυτοκινητα

και γενικα ποσο παει ετησιως ολο το πακετο "φροντιδας" τους. (Εκτος απο τα καυσιμα που ειναι μια αλλη ιστορια)

 

Κανω μεσο ορο εβδομαδιαιως γυρω στα 80-100χλμ. εκτος αν τυχει και κατεβω στο εξοχικο (πιο σπανια βεβαια) που ειναι γυρω στα 180χλμ πηγαινε-ελα.

Εχετε να προτεινετε καποιο μοντελο εσεις να κοιταξω με βαση τα χαρακτηριστα που ψαχνω;

 

Αυτο που θελω να αποφυγω ειναι αυτα τα μικροπροβληματακια που βγαζουν καποιοι τουρμποκινητηρες που εχω ακουσει αριστερα και δεξια.

 

Επισης σκεφτομουν στο καινουργιο αυτοκινητο που θα αγορασω να βαλω υγραεριο.

Ειναι μια καλη λυση;

Ασχετως ποσα χιλιομετρα κανω εγω εβδομαδιαιως.

Μπορει να εμφανισει προβληματα;

Γινεται εγκατασταση υγραεριου σε τουρμποκινητηρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Man μου καταρχήν σαν γενικό κανόνα θα σε συμβούλευα να ψάξεις σε Ιαπωνία η Γερμανία και όχι πάνω από 100000. Με 8000 μπορείς να βρεις πολύ καλή επιλογή γιαυτό μην βιαστεις. Επιπλέον μπορείς αν ανεβάσεις το μπατζετ να ψάξεις και για πετρέλαιο σε euro 5. Το γκολφ γενικά είναι ένα καλό όχημα απλά να ξέρεις ότι το μοντέλο που αναφέρεις καίει πολύ. Παρά πολύ. Έχει σύστημα 2πλο τούρμπο. Ροπες δυνατές αλλά όσο και καλά να πας θα κάψει. Υγραεριο μπορεί να μπει σε τούρμπο. Πάλι αναφέρω αν πηγαίνεις ανθρώπινα και κάνεις τα σέρβις του δεν θα βγάλει άκυρα προβλήματα. Απλά είναι μαστ ο συνδυασμός καλός μάστορας και καλή μάρκα κιτ άρα ακριβά . Τώρα για απόσβεση με τόσα λίγα χιλιόμετρα που κάνεις θα αργήσεις άρα δεν ξέρω αν είναι καλή λύση που ρωτάς . Για το σέρβις δεν γίνεται να του βάλεις ταμπέλα ανά χρόνο τιμή. Μπορεί στο χρόνο να χρειαστείς μόνο λάδι φίλτρα το πολύ ένα 200αρι η και πιο λίγα αν τα πάρεις μόνος από νετ. Μπορεί όμως να θέλει και τα μεγάλα (μπουζί, ιμάντες) η και άλλα που θα χρειαστούν στην πορεία (υπόλοιπα υγρά, τακακια) η να αλλάξεις κάτι (στο σύστημα ανάρτησης πχ) η οτιδήποτε άκυρο μεν αλλά στανταρακι πρόβλημα που θα βγει τεσπα(πχ πολλαπλασιαστης). Επίσης κάνε και ένα έλεγχο στα τέλη να δεις τι παίζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιος σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες!

Κατι τελευταιο. Το υγραεριο για να μπει σε οποιοδηποτε αυτοκινητο,πρεπει το αυτοκινητο να πληρει καποιες προυποθεσεις;

Απο οσο εχω ψαξει το συστημα υγραεριου αλλαζει αναλογα με τα κυβικα.

Μετραει και κατι αλλο;

 

Τα τελη ξερω πανω κατω που παιζουνε.

Σε ευχαριστω πολυ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιος σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες!

Κατι τελευταιο. Το υγραεριο για να μπει σε οποιοδηποτε αυτοκινητο,πρεπει το αυτοκινητο να πληρει καποιες προυποθεσεις;

Απο οσο εχω ψαξει το συστημα υγραεριου αλλαζει αναλογα με τα κυβικα.

Μετραει και κατι αλλο;

 

Τα τελη ξερω πανω κατω που παιζουνε.

Σε ευχαριστω πολυ!

 

υγραέριο μπορεί να μπει σχεδόν σε όλα, και λεω σχεδόν γιατι υπάρχουν αυτοκίνητα που μια εγκατασταση υγραερίου μπορεί να δημιουργησει προβλήματα συν τω χρόνο και αντί να γλυτώσεις λεφτα να πληρώσεις για νέο μοτερ ή επισκευή...

 

Κυριο παραδειγμα αποτελούν τα μοτέρ άμεσου ψεκασμού που έχουν πολλά συγχρονα αμαξια και ένα σετ υγραερίου για αυτα κοστίζει 2-3 φορές πανω απο ότι ενα αντίστοιχο για αμαξι με απλό μοτερ, ενώ ταυτόχρονα ειναι ιδιαίτερα τρωτά σε βλάβες απο το υγραέριο λόγω του τρόπου λειτουργίας τους... Και εξηγώ με παραδειγμα: το μοτερ μου ειναι άμεσου ψεκασμού και εχει αντλία υψηλής πίεσης καυσίμου που τροφοδοτείται απο τον εκκεντροφόρο. Κάνοντας το αέριο αυτή η αντλία θα κινείται αλλα λόγω του ότι δε θα στέλνει βενζίνη η κανονική αντλία θα βαράει στον αέρα/άσκοπα. Με τον καιρό θα χαλάσει (εδω χαλάει όταν το δουλεύεις με βενζίνη και λιπαίνεται..) και κοστίζει 500 (Bosch) έως 700 (η γνήσια)... Και δυστυχώς αυτό το παραδειγμα μπορεί να είναι < 10% των πιθανοτήτων να βγαλει πρόβλημα ο συγκεκριμένος τύπος κινητήρων...

 

δες τι αμαξια θέλεις και μετα δες αν μπορείς/αξίζει/κανει να βαλεις αέριο ειδάλλως ξεκινα αναποδα - σε ποια δηλαδη μπορεις να βαλεις αέριο και πορεύσου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν και πρακτικα υγραεριο μπανει σε καθε οχημα, κατα καιρους σε συγκεκριμενα μοντελα εχουν αναφερθει περισσοτερα προβληματα,ετσι βγηκε ενας γενικος ορος ασυμβατοτητας γιαυτα τα μοντελα(υπαρχει μια σχετικη λιστα που κυκλοφορει)

 

το κιτ δεν αλλαζει στα κυβικα αλλα στην γενια 1-5 και στην μαρκα(αλλο συστημα θα σου βαλει ο μαστροκωστας με 500ε η στην βουλγαρια που βαζανε καποιοι βιαστικοι με 300  και αλλο η πχ η viale με 1000+) και επειδη πλεον υπαρχουν και αμεσου ψεκασμου οπως ανα φερει το παλικαρι απο πανω στο δικο του εκει μπαινει το 6ης γενιας

 

αγαπητε νικ επειδη μιλαμε για μεταχειρισμενα αναφερω ιαπωνια για αντοχη στο χρονο και γερμανια για αξιοπιστια και ασφαλεια(ποιοτητα κατασκευης εχουν και τα δυο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασφάλεια όσο πάει προς τα πίσω πιο πιθανό θα βρει καλύτερη σε γαλλικά.

Αν και εδώ και μερικά χρόνια στην παθητική όλοι κοντά είναι (αν και πάλι σε κάποια παίζουν διαφορές) οπότε κοιτάς ενεργητική.

Την αξιοπιστία στα γερμανικά δεν την βλέπω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μεχρι στιγμης εχω δει το 207 GT που μου αρεσε αρκετα.

Και σαν δευτερη επιλογη για την ωρα εχω καποιο Golf TSI.

 

Αυτο που θελω να αποφυγω ειναι αυτα τα μικροπροβληματακια που βγαζουν καποιοι τουρμποκινητηρες που εχω ακουσει αριστερα και δεξια.

 

 

 

Από Golf 1.4 Tsi κοίτα για έκδοση με 122 ίππους, απόφυγε το 140άρι (mk5) ή 160άρι. (mk5 & mk6) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με 500 χιλιομετρα το μηνα δηλαδη 6000 χιλιομετρα το χρονο δεν βαζεις υγραεριο.για να αξιζει η μετατροπη σε ενα αμαξι με οτι ζημιες θα σου βγαλει στο μελλον πρεπει να κανεις τουλαχιστον 15.000 χιλιομετρα το χρονο ετσι ωστε να το αποσβεσεις σε λιγοτερο απο 2ετια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω ακουσει τα καλυτερα για το Golf στο θεμα υγραεριο ψαξε αν το σκετφτεσαι κανε μια ερευνα πρωτα.

 

Το βασικοτερο στο υγραεριο ειναι ο μαστορας να ξερεις...μετα το συστημα. Αν ο μαστορας ειναι τρομπας και 2000 κιτ να αγορασεις δεν θα δουλεψει καλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω ακουσει τα καλυτερα για το Golf στο θεμα υγραεριο ψαξε αν το σκετφτεσαι κανε μια ερευνα πρωτα.

 

Το βασικοτερο στο υγραεριο ειναι ο μαστορας να ξερεις...μετα το συστημα. Αν ο μαστορας ειναι τρομπας και 2000 κιτ να αγορασεις δεν θα δουλεψει καλα.

ναι αυτο το ξερω,παιζει μεγαλο ρολο που θα το εγκαταστησεις και τι κιτ θα βαλεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...