Προς το περιεχόμενο

Serpents in the Staglands Isometric CRPG


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Εγω μετα απο ενα 8ωρο στο witcher οσο και αν εκτιμω τα crpgs θα παθαινα πολιτισμικο σοκ με αυτα τα sprites.Το οτι εχουν καλυτερες ιστοριες ειναι σχετικο,κυριως λογω budget τα αφηνουν ολα στην φαντασια,εκει κανει παιχνιδι οποιος την εχει μεγαλυτερη!Τεσπα,καλο ειναι να κρατιεται το genre ζωντανο αλλα μετα απο divinity,wasteland,poe,darkest dungeon και οσα ακομα επονται το παιχνιδι δειχνει σαν home made video σε imax εν ετη 2015.

 

Ναι, ρε μάστορα, σύμφωνοι, αλλά πόσα είναι τα Witcher που βγαίνουν κάθε χρόνο; 1 κάθε 2-3 χρόνια; Αν είναι να πρέπει να περιμένω να βάλουν Unreal 4 μηχανή σε isometric RPG για να δω άσπρη μέρα, δεν πειράζει, βολεύομαι και με sprites.

 

On the other hand, δεν θα με χάλαγε να δω πάλι isometric 3D RPG τύπου NWN/NWN2 με γαμάτα γραφικά. Αλλά όπως και να έχει, για την ώρα βολεύομαι και με τα λίγα γραφικά, τι να κάνουμε.

Δημοσ.

Το βράδυ βγαίνει το παιχνίδι και ταυτόχρονα θα γίνει release και το demo που θα έχει τα 2 πρώτα maps του παιχνιδιού.

Δημοσ.

Btw μην ξεχνάμε ότι το παιχνίδι έγινε από 2 άτομα μόνο. Και μάλιστα ζευγάρι στην ζωή.

 

Έγινε release στο GOG, ακολουθεί το Steam σε 7 ώρες.

Δημοσ.

Ορίστε, ορίστε, έφτασε!

 

Θετικές πρώτες εντυπώσεις, πάνω κάτω αυτό που περίμενα με κάποιες θετικές εκπλήξεις. Ελεύθερο character building, ενδιαφέρων κόσμος από όσο μπορώ να καταλάβω, τα γραφικά είναι απλοϊκά και ίδια ακριβώς με του trailer (pixel κι άγιος ο θεός, αν και τα αντικείμενα ξεχωρίζουν), πολύ καλή δουλειά στα κείμενα και το highlighting. Το παιχνίδι στην αρχή είναι σπαστικά δύσκολο γιατί δεν έχεις rest (ή δεν το βρήκα) και για heal έχεις μόνο μερικά φίλτρα που αγοράζεις. Το σημαντικό αρνητικό του είναι ο χειρισμός στις μάχες, που δεν παίρνει εύκολα εντολές. Λες στον Χ να επιτεθεί και αυτός κάθεται και σε κοιτάει, πρέπει να δώσεις την εντολή ξανά και ξανά και ξανά. Δεν ξέρω αν το έχουν φτιάξει στο τελικό παιχνίδι.

  • Like 2
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Είναι κρίμα πραγματικά να περνάει στα ψιλά ένα τέτοιο παιχνίδι. Καταρχήν μιλάμε για βάθος άμετρο, χάνεσαι πραγματικά στον κόσμο του. Μην ξενερώνετε με τα γραφικά του, σίγουρα δεν είναι Witcher 3, ούτε καν Witcher 1. Αλλά αν γουστάρετε να παίξετε κάτι πραγματικά διαφορετικό, αξίζει πάρα πάρα πολύ.

 

Παράδειγμα, τα spells.  Μπορείτε να μάθετε πως να γράφεται τα δικά σας, και να τα συνθέσετε οι ίδιοι! Κάτι τέτοιο στην εποχή των tutorials και των QTE είναι απίστευτα σπάνιο. 

  • Like 3
Δημοσ.

Δυστυχώς αυτά τα παιχνίδια πλέον δεν έχουν την απήχηση που τους αρμόζει καθώς τα πάντα κινούνται σε πιο action-oriented genres.. Και είναι πραγματικά κρίμα γιατί είναι παιχνίδια-διαμάντια.

Δημοσ.

Είναι νωρίς ακόμα που έχει κυκλοφορήσει, θα βρει το δρόμο του. Και το Lords of Xulima πχ μια χαρά τα πήγε. Ανυπομονώ κι εγώ να το παίξω με το καλό.

Ορίστε και ένα όμορφο ριβιού. http://ragequit.gr/reviews/item/serpent-in-the-staglands-pc-review

  • Like 1
Δημοσ.

Μήπως υπάρχει κάποιο link, site ή νέο με τις πωλήσεις του Lords of Xulima? Κάποτε είχε μπει κάτι παρόμοιο για το Original Sin από το Steam αλλά δεν το βρίσκω.

Δημοσ.

Δεν βρήκα κάτι τρελό, αλλά στο Steam ο δημιουργός λέει ότι είναι ευχαριστημένοι.

 

"Steam has certainly been a great help, however the combined total of units sold so far (including the website & other distributors) is quite a bit beyond that (27k μόνο steam)

For now, we are very happy that those who do invest into the game, enjoy it as much as we did :) "

 

http://steamcommunity.com/app/296570/discussions/0/618463738397525421/

Δημοσ.
Ένα μικρό μικρό ριβιου για όσους δεν γουστάρουν βρε αδερφέ τα links! Αμάν!

 

Το πως δύο άνθρωποι, ο Joe και η Hannah που αποτελούν τη Whalenought, κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα τόσο αυθεντικό, καλοδουλεμένο κόσμο και να πλάσουν γύρω του μια συναρπαστική ιστορία συνωμοσίας τέτοιας επικής κλίμακας με αφήνει άναυδο. To Serpent in the Staglands δεν έχει τίποτα να ζηλέψει απ’τα κλασικά ισομετρικά rpgs της Black Isle, αλλά είναι βάναυσα δυσπρόσιτο. Για όσους αυτό αποτελεί ενδιαφέρουσα πρόκληση το συστήνω ανεπιφύλακτα. Οι υπόλοιποι καλύτερα να δοκιμάσουν τις αντοχές τους στο demo του παιχνιδιού (κατεβάστε εδώ).

 


Τα καλά του:

 

1) Συναρπαστική ιστορία, άριστα δομημένη, που σε εμπλέκει όσο ελάχιστα άλλα rpgs στη μεγάλη συνωμοσία που έχει οργανωθεί κατά μήκος και πλάτος των Staglands με επίκεντρο τον θεό-παγιδευμένο-σε-κορμί-ανθρώπου χαρακτήρα σας.

 

2) Χαρντκορίλα άνευ προηγουμένου: μεγάλη δυσκολία σε κάθε μάχη, ελάχιστη βοήθεια για το πως χρησιμοποιούνται μαγεία και ικανότητες – μόνο με πειραματισμούς βγαίνει άκρη. Απουσία χάρτη για κάθε περιοχή! Γιατί είναι καλά όλ’αυτά; Επειδή αυτή ακριβώς θα ήταν η εμπειρία κάποιου εντελώς ξένου στα Staglands – σε βάζει πολύ πιο έντονα στο πετσί του Necholai.

 

3) Έμφαση στη λεπτομέρεια συμβάλλει στην αίσθηση ενός ζωντανού, αυθεντικού κόσμου: η περιγραφή ενός απλού αντικειμένου όπως το τυπικό (θεραπευτικής χρήσης) μπισκότο στο inventory σας έχει έκταση δύο παραγράφων.

 

4) Επικών διαστάσεων ιστορία: παίζω περίπου 20 ώρες και ακόμα αισθάνομαι πως είμαι στην αρχή.

 

Τα στραβά του:

 

1) Βλ. σημείο 2 παραπάνω: αν η δυσκολία, η σύγχυση και η ανάγκη για συνεχείς πειραματισμούς (λιγότερο διπλωματικά: το να τρώτε τα μούτρα σας επανειλημμένως) σας φαίνονται, όχι τρόποι να ζωντανέψει ο κόσμος της Whalenought αλλά, απλή ταλαιπωρία, μείνετε μακριά.

 

2) Μάλλον ενοχλητικά loading times κατά τη μετάβαση σας από περιοχή σε περιοχή.

 

3) Αν και καλογραμμένο, είναι συχνά τα λαθάκια, ορθογραφικά, γραμματικά και συντακτικά στα κείμενα του.

 

Ολόκληρο το ριβιου από τον μαστιγωμένο έως αηδίας συντάκτη μας, για όσους διάβασαν ως εδώ (μπράβο ρε θηρία!): Εεεεεδω.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...