GianniSM Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Γιαννη ηθελα να σε ρωτησω ακομα κατι μιας και συ εχεις το G3. Επειδη η φωτεινοτητα της οθονης ειναι χαμηλη οταν εισαι εξω και με το φως του ηλιου βλεπεις καλα την οθονη ή λογω της αντανακλασης δεν βλεπεις Χριστό? Έχω σοβαρό θέμα με την όραση μου, αλλά με 70% φωτεινότητα αν και να υπάρχουν κάποιες αντανακλάσεις μπορώ να το χρησιμοποιήσω. Δεν είναι σπουδαία η φωτεινότητα αλλά σοβαρά προβλήματα δεν προκαλεί. 1
demflou Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Βλεπω καποια μικροπροβληματακια στο G3 που σιγουρα με το G4 θα εχουν διορθωθει αλλα και παλι η τιμη του ειναι τοσο δελεαστικη στα €350 με 32GB μνημη και 3GB Ram. Ειμαι σιγουρος πως μολις βγει το G4 θα κανει σχεδον τα διπλα!! Και σιγουρα στα €350 νομιζω το G3 ειναι μονοδρομος!!
haHa Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 2 χρόνια εγγύηση δίνει εφόσον αγοραστεί από Ευρώπη -> https://europe.oppostyle.com/#utm_source=oppoofficial&utm_medium=button&utm_campaign=wheretobuy Υπόψιν μία φορά την εβδομάδα, πουλάνε χωρίς πρόσκληση, απλώς πρόσφατα ανεβάσανε την τιμή τους κατά 50$ νομίζω γιατί είχανε χασούρα λόγω της ισοδυναμίας € <-> $ Αυτο ειναι για τα OPPO κινητα. Για το one plus one η εταιρια λεει στο site της οτι εχει 1 χρονο εγγυηση κατασκευαστη. https://oneplus.net/uk/privacy-and-legal OnePlus phones purchased on oneplus.net come with a limited warranty of 1 year, and a second year is covered by EU consumer laws, starting from the date of delivery. Unless otherwise specified, this warranty covers the hardware components of the Product as originally supplied and does not cover, or partially covers software, consumable items, or accessories even if packaged or sold together with the Product. Ο 2ος χρονος προκυπτει απο την οδηγια της ΕΕ αναφερεται σε προβληματα που προυπηρχαν κατα την παραδοση. Αν λοιπον σου χαλασει μετα τον 1ο χρονο, θα πρεπει να αποδειξεις οτι το προβλημα υπηρχε κατα την παραδοση. 1 χρονο εγγυηση κατασκευαστη εχει το oneplus one , ακομα και οταν αγοραστει απο Ευρωπη. 1
GianniSM Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δεν αντιλαμβάνεται την διαφορά της εργοστασιακής εγγύησης από την εγγύηση του μαγαζιού εδώ είναι το πρόβλημα.
haHa Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δεν αντιλαμβάνεται την διαφορά της εργοστασιακής εγγύησης από την εγγύηση του μαγαζιού εδώ είναι το πρόβλημα. Η εγγυηση του μαγαζιου ουσιαστικα δεν ειναι καν εγγυηση, ειναι δικαιωματα του καταναλωτη "που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης" οπως προκυπτουν απο την Ευρωπαικη οδηγια και ισχυουν για 2 χρονια. Τελειως διαφορετικες εννοιες που πολλοι τις συγχεουν. Εδω περισσοτερες πληροφοριες: Aπο την Αγγλικη Βουλη: https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCgQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.parliament.uk%2Fbriefing-papers%2Fsn02239.pdf&ei=0_YWVYKAMMipygP5toCICQ&usg=AFQjCNG_wpTYiE0KKJS_64P81DqmWp_mzg&sig2=RCV73cHiDEu7CMEF_VqBGA&bvm=bv.89381419,d.bGQ&cad=rja 2 Is there an EU-wide two year consumer guarantee? Many people are mistaken in thinking that the purpose of Directive 1999/44/EC, ‘On certain aspects of the sale of consumer goods and associated guarantees’, is to give consumers a minimum two years guarantee for all goods. In fact, this EU Directive, implemented in the UK by the Sale and Supply of Goods to Consumers Regulations 2002, has added little to already existing UK consumer protection law under the SGA 1979. Under this Directive, all Member States have to ensure that “a retailer could be held liable for all 'non-conformities' (i.e. defects) which manifest in the good within two years from delivery”. However, this requirement is not a two-year legal guarantee (although, rather confusingly, the Directive’s title describes it as such); goods are not legally required to last for two years. It simply provides that consumer goods must conform to the sales contract at the time of delivery. If a consumer can show that the goods did not do so, they will be entitled to repair or replacement of the goods free of charge. If this would be disproportionate or unreasonable to expect from the retailer, the consumer will be entitled to a reduction in price or a refund. These consumer rights are available for up to two years following purchase. If the defect becomes apparent within the first six months of purchase, it will be presumed to have existed at the time of delivery, otherwise this will be for the consumer to prove. Εγγυηση 2 ετων και δικαιωματα του καταναλωτη "που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης" οπως προκυπτουν απο την Ευρωπαικη οδηγια και ισχυουν για 2 χρονια ειναι τελειως διαφορετικες εννοιες. Ενα ενδιαφερον λινκ που εξηγει την διαφορα της ΕΓΓΥΗΣΗΣ με τα δικαιωματα του καταναλωτή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας. http://www.insomnia.gr/topic/405824-%CE%B7-sony-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-playstation-network-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8/page-7?do=findComment&comment=3991600 Άλλο η εγγύηση, η οποία παρέχεται από τον κατασκευαστή κι άλλη η απαίτηση του καταναλωτή να παραλάβει ένα προϊόν χωρίς ελαττώματα και με ό,τι διαφημίζεται ότι έχει. Απλό παράδειγμα, για να αντιληφθούμε τη διαφορά: Αγοράζω την Χ κάρτα γραφικών σήμερα. Έχω δύο ειδών προστασίας: την εγγύηση που παρέχεται απευθείας από τον κατασκευαστή και την ευθύνη του πωλητή να μην είναι ελαττωματική η κάρτα και να έχει όλες τις ιδιότητες που υποτίθεται ότι έχει (πχ έξοδο HDMI και να σηκώνει ανάλυση 3280×2048). Αν η κάρτα χαλάσει, με καλύπτει η εγγύηση για όσο καιρό αυτή παρέχεται. Από τον κατασκευαστή. Συνήθως ένα έτος αν και για προϊόντα τεχνολογίας μπορεί να είναι λιγότερο. Πάντως δεν αναφέρεται στο νόμο. Αν η κάρτα είναι ελαττωματική και δεν δουλεύει όπως πρέπει (πχ υπερθερμαίνεται και βγάζει καπνό μετά από λίγη ώρα) ή εάν φτάσω στο σπίτι και ανακαλύψω ότι τελικά δεν σηκώνει την ανάλυση 3280×2048 που ήθελα, την επιστρέφω πίσω στο κατάστημα που την αγόρασα. Αυτό το δικαίωμα επιστροφής λόγω ελαττώματος ή λόγω έλλειψης ιδιότητας μπορώ να το ασκήσω εντός δύο ετών. Μπορεί η διαφορά να είναι λεπτή αλλά υφίσταται. Δεν είναι το ίδιο η εγγύηση για βλάβη και το ελάττωμα ή η έλλειψη ιδιότητας. Αν μου χαλάσει κάτι, δεν σημαίνει ότι είναι ελαττωματικό, σημαίνει ότι χάλασε. Αν είναι ελαττωματικό, αυτό το ελάττωμα συνήθως ενυπάρχει εξ αρχής. Αν λείπει μια ιδιότητα, αυτή λείπει εξ αρχής - ο νόμος μου δίνει δύο χρόνια για να επιστρέψω το προϊόν. Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός. 2
enidreiogmx Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Αυτο ειναι για τα OPPO κινητα. Για το one plus one η εταιρια λεει στο site της οτι εχει 1 χρονο εγγυηση κατασκευαστη. https://oneplus.net/uk/privacy-and-legal Ο 2ος χρονος προκυπτει απο την οδηγια της ΕΕ αναφερεται σε προβληματα που προυπηρχαν κατα την παραδοση. Αν λοιπον σου χαλασει μετα τον 1ο χρονο, θα πρεπει να αποδειξεις οτι το προβλημα υπηρχε κατα την παραδοση. 1 χρονο εγγυηση κατασκευαστη εχει το oneplus one , ακομα και οταν αγοραστει απο Ευρωπη. Σωστός, λάθος λίνκ. Έβαλα ένα παραπάνω Ρ όταν έψαχνα. Πάντως αυτό με την πρόσκληση ισχύει.... Όσο για το τι ισχύει με την εγγύηση, αυτό σημαίνει ότι όλα τα κινητά εντός ΕΕ, έχουν ουσιαστικά 1 χρόνο εγγύηση, εκτός εάν ο κατασκευαστής δηλώνει εξ αρχής ότι δίνει 2!?
haHa Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Σωστός, λάθος λίνκ. Έβαλα ένα παραπάνω Ρ όταν έψαχνα. Πάντως αυτό με την πρόσκληση ισχύει.... Όσο για το τι ισχύει με την εγγύηση, αυτό σημαίνει ότι όλα τα κινητά εντός ΕΕ, έχουν ουσιαστικά 1 χρόνο εγγύηση, εκτός εάν ο κατασκευαστής δηλώνει εξ αρχής ότι δίνει 2!? Ναι. Δες για παραδειγμα ακομα και τα motorola που πωλουνται απο το amazon.co.uk εχουν 1 χρονο εγγυηση.
enidreiogmx Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Ναι. Δες για παραδειγμα ακομα και τα motorola που πωλουνται απο το amazon.co.uk εχουν 1 χρονο εγγυηση. Οπότε η συνήθης καραμέλα ότι τα ελληνικά τηλέφωνα έχουν 2 χρόνια εγγύηση, οπότε και καλύτερα για δικιά του ασφάλεια να αγοράζει από εδώ αν συμβεί κάτι, ενώ τα κινέζικα μόνο 1, εάν δεν το ξεκαθαρίζει ο κατασκευαστής, δεν ισχύει, σωστά!?
haHa Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Οπότε η συνήθης καραμέλα ότι τα ελληνικά τηλέφωνα έχουν 2 χρόνια εγγύηση, οπότε και καλύτερα για δικιά του ασφάλεια να αγοράζει από εδώ αν συμβεί κάτι, ενώ τα κινέζικα μόνο 1, εάν δεν το ξεκαθαρίζει ο κατασκευαστής, δεν ισχύει, σωστά!? Ισχυει, αλλα οχι για τον λογο οτι και καλα εχουν υποχρεωτικα 2 χρονια εγγυηση λογω νομοθεσιας της ΕΕ ασχετα με το τι λεει ο κατασκευαστης. Ολες σχεδον οι εταιριες κινητων(ισως με εξαιρεση την apple) που πουλανε κινητα στην Ελλαδα δινουν απο μονες τους 2 χρονια εγγυηση κατασκευαστη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα