Προς το περιεχόμενο

OnePlus One


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δικαιο εχεις και γω νομιζω με το καλο service θα παω γιατι αλλο να εχεις υποστηριξη απο την LG στην χωρα σου και αλλο να πρεπει να το στειλεις στο εξωτερικο.  

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δικαιο εχεις και γω νομιζω με το καλο service θα παω γιατι αλλο να εχεις υποστηριξη απο στην χωρα σου και αλλο να πρεπει να το στειλεις στο εξωτερικο.  

Παίρνεις τηλ την procordia έρχεται courier στο σπίτι σου ΔΩΡΕΑΝ και το παίρνει. Από το Myphone.gr δεν διάβασα από κανέναν να του το κράτησαν πάνω από μια βδομάδα.Από κει και πέρα κάποιοι προσπαθούν να με τρολάρουν επειδή δείχνω προτίμηση στο G3 σαν κάτοχος του, το γεγονός ότι στην τιμή του δεν έχει αντίπαλο ψηλά γράμματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Παίρνεις τηλ την procordia έρχεται courier στο σπίτι σου ΔΩΡΕΑΝ και το παίρνει. Από το Myphone.gr δεν διάβασα από κανέναν να του το κράτησαν πάνω από μια βδομάδα.Από κει και πέρα κάποιοι προσπαθούν να με τρολάρουν επειδή δείχνω προτίμηση στο G3 σαν κάτοχος του, το γεγονός ότι στην τιμή του δεν έχει αντίπαλο ψηλά γράμματα.

καμία σχέση,απλά σου είπα οτι έκανες λάθος με το 1 χρόνο εγγύηση 

Δημοσ.

καμία σχέση,απλά σου είπα οτι έκανες λάθος με το 1 χρόνο εγγύηση 

Leo06 δεν αναφέρθηκα σε σένα ρε φίλε, ο άλλος έλεγε πως γράφω ασυναρτησίες, ενώ η πραγματικότητα ήταν πως έκανα ένα απλό λάθος στο θέμα εγγύηση που άλλαξε όταν στις απευθείας χώρες αποστολής μπήκε και η Ελλάδα και η Κύπρος. Με σένα όλα καλά αλίμονο, μου υπέδειξες ένα λάθος, είχες δίκιο, το παραδέκτηκα, πάμε πάρακατω.

Δημοσ.

Δεν σε τρολαρα, λεω αυτο που παντα ισχυε, παντα ειχες 2 χρονια εγγυηση αφου πιο πριν ο μονος τροπος ηταν να το φερεις απο Γερμανια μεσω mailbox.de που και παλι ειχε 2 χρονια και εκει. 

Δημοσ.

Δεν σε τρολαρα, λεω αυτο που παντα ισχυε, παντα ειχες 2 χρονια εγγυηση αφου πιο πριν ο μονος τροπος ηταν να το φερεις απο Γερμανια μεσω mailbox.de που και παλι ειχε 2 χρονια και εκει. 

Αν δεν τρόλαρες φρόντισε την επόμενη φορά να σαι πιο ευγενικός με τους συνομιλητές σου, αν το έκανες δεν θα εκνευριζόμουν.

Παιδια αν τυχον παρω το LG G3 απο Link.png Site: Kaizerstore

το service στο οποιο θα αποταθω θα ειναι το procordia ή το arvato?

Procordia 100%, δεν έχει σχέση η Arvato με την LG.

Δημοσ.

αυτό είναι για το πρωταπριλιατικο drone dr-1,καμία σχέση με το one

https://oneplus.net/uk/privacy-and-legal

OnePlus phones purchased on oneplus.net come with a limited warranty of 1 year, and a second year is covered by EU consumer laws, starting from the date of delivery. Unless otherwise specified, this warranty covers the hardware components of the Product as originally supplied and does not cover, or partially covers software, consumable items, or accessories even if packaged or sold together with the Product.

The limited warranty only covers product defects caused by workmanship or build materials. To make a claim, present your original Proof of Purchase (invoice), model and serial number of the product, and photo evidence of the product’s defects to OnePlus Customer Service at support.oneplus.net.

Any repair and replacement service covered by warranty, along with shipping and handling, will be free within the 2-year period.

OnePlus may use rebuilt, reconditioned or new parts and components when repairing any product. Alternatively, we may replace the defective product entirely with a rebuilt, reconditioned or new OnePlus product.

Kοινως, λεει οτι εχει 1 χρονο εγγυηση κατασκευαστη.

 

Ο 2ος χρονος που προκυπτει απο την οδηγια της ΕΕ αναφερεται σε προβληματα που προυπηρχαν κατα την παραδοση. Αν λοιπον σου χαλασει μετα τον 1ο χρονο, θα πρεπει να αποδειξεις οτι το προβλημα υπηρχε κατα την παραδοση.

 

Δεν ειναι τυχαιο οτι παρακατω εχει και πινακακι με την διαρκεια της εγγυησης:

2i9h7js.jpg

 

 

ery93o.jpg

 

 

1 χρονο εγγυηση εχει το oneplus one , ακομα και οταν αγοραστει απο Ευρωπη.

 

Αλλο ΕΓΓΥΗΣΗ και αλλο "Πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων" που μετα την παροδο των 6 μηνων ΠΡΕΠΕΙ ο αγοραστης να αποδειξει οτι προυπηρχαν κατα την αγορα.

 

Aπο την Αγγλικη Βουλη:

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCgQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.parliament.uk%2Fbriefing-papers%2Fsn02239.pdf&ei=0_YWVYKAMMipygP5toCICQ&usg=AFQjCNG_wpTYiE0KKJS_64P81DqmWp_mzg&sig2=RCV73cHiDEu7CMEF_VqBGA&bvm=bv.89381419,d.bGQ&cad=rja

 

2 Is there an EU-wide two year consumer guarantee?

Many people are mistaken in thinking that the purpose of Directive 1999/44/EC, ‘On certain aspects of the sale of consumer goods and associated guarantees, is to give consumers a minimum two years guarantee for all goods. In fact, this EU Directive, implemented in the UK by the Sale and Supply of Goods to Consumers Regulations 2002, has added little to already existing UK consumer protection law under the SGA 1979.

 

Under this Directive, all Member States have to ensure that “a retailer could be held liable for all 'non-conformities' (i.e. defects) which manifest in the good within two years from delivery”. However, this requirement is not a two-year legal guarantee (although, rather confusingly, the Directive’s title describes it as such); goods are not legally required to last for two years. It simply provides that consumer goods must conform to the sales contract at the time of delivery. If a consumer can show that the goods did not do so, they will be entitled to repair or replacement of the goods free of charge. If this would be disproportionate or unreasonable to expect from the retailer, the consumer will be entitled to a reduction in price or a refund. These consumer rights are available for up to two years following purchase. If the defect becomes apparent within the first six months of purchase, it will be presumed to have existed at the time of delivery, otherwise this will be for the consumer to prove.

 

 

Εγγυηση 2 ετων και δικαιωματα του καταναλωτη "που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης" οπως προκυπτουν απο την Ευρωπαικη οδηγια και ισχυουν για 2 χρονια ειναι τελειως διαφορετικες εννοιες.

 

Ενα ενδιαφερον λινκ που εξηγει την διαφορα της ΕΓΓΥΗΣΗΣ με τα δικαιωματα του καταναλωτή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας.

http://www.insomnia.gr/topic/405824-%CE%B7-sony-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-playstation-network-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8/page-7?do=findComment&comment=3991600

Άλλο η εγγύηση, η οποία παρέχεται από τον κατασκευαστή κι άλλη η απαίτηση του καταναλωτή να παραλάβει ένα προϊόν χωρίς ελαττώματα και με ό,τι διαφημίζεται ότι έχει.

Απλό παράδειγμα, για να αντιληφθούμε τη διαφορά: Αγοράζω την Χ κάρτα γραφικών σήμερα. Έχω δύο ειδών προστασίας: την εγγύηση που παρέχεται απευθείας από τον κατασκευαστή και την ευθύνη του πωλητή να μην είναι ελαττωματική η κάρτα και να έχει όλες τις ιδιότητες που υποτίθεται ότι έχει (πχ έξοδο HDMI και να σηκώνει ανάλυση 3280×2048).

 

Αν η κάρτα χαλάσει, με καλύπτει η εγγύηση για όσο καιρό αυτή παρέχεται. Από τον κατασκευαστή. Συνήθως ένα έτος αν και για προϊόντα τεχνολογίας μπορεί να είναι λιγότερο. Πάντως δεν αναφέρεται στο νόμο.

 

Αν η κάρτα είναι ελαττωματική και δεν δουλεύει όπως πρέπει (πχ υπερθερμαίνεται και βγάζει καπνό μετά από λίγη ώρα) ή εάν φτάσω στο σπίτι και ανακαλύψω ότι τελικά δεν σηκώνει την ανάλυση 3280×2048 που ήθελα, την επιστρέφω πίσω στο κατάστημα που την αγόρασα. Αυτό το δικαίωμα επιστροφής λόγω ελαττώματος ή λόγω έλλειψης ιδιότητας μπορώ να το ασκήσω εντός δύο ετών.

 

Μπορεί η διαφορά να είναι λεπτή αλλά υφίσταται. Δεν είναι το ίδιο η εγγύηση για βλάβη και το ελάττωμα ή η έλλειψη ιδιότητας. Αν μου χαλάσει κάτι, δεν σημαίνει ότι είναι ελαττωματικό, σημαίνει ότι χάλασε. Αν είναι ελαττωματικό, αυτό το ελάττωμα συνήθως ενυπάρχει εξ αρχής. Αν λείπει μια ιδιότητα, αυτή λείπει εξ αρχής - ο νόμος μου δίνει δύο χρόνια για να επιστρέψω το προϊόν.

 

Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός.

 

 

Δημοσ.

Και αν οντως ειχες το 1+1 τοτε δεν θα εκνευριζομουν εγω ;)

 

offtopic mode: off

Το έχει άτομο που το βλέπω σχεδόν κάθε μέρα. Σου αρκεί αυτό; Με την ίδια λογική έχεις το G3 και τολμάς να έχεις άποψη για αυτό;

Δημοσ.

Kοινως, λεει οτι εχει 1 χρονο εγγυηση κατασκευαστη.

 

Ο 2ος χρονος που προκυπτει απο την οδηγια της ΕΕ αναφερεται σε προβληματα που προυπηρχαν κατα την παραδοση. Αν λοιπον σου χαλασει μετα τον 1ο χρονο, θα πρεπει να αποδειξεις οτι το προβλημα υπηρχε κατα την παραδοση.

 

Δεν ειναι τυχαιο οτι παρακατω εχει και πινακακι με την διαρκεια της εγγυησης:

2i9h7js.jpg

 

 

ery93o.jpg

 

 

1 χρονο εγγυηση εχει το oneplus one , ακομα και οταν αγοραστει απο Ευρωπη.

 

Αλλο ΕΓΓΥΗΣΗ και αλλο "Πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων" που μετα την παροδο των 6 μηνων ΠΡΕΠΕΙ ο αγοραστης να αποδειξει οτι προυπηρχαν κατα την αγορα.

 

Aπο την Αγγλικη Βουλη:

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCgQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.parliament.uk%2Fbriefing-papers%2Fsn02239.pdf&ei=0_YWVYKAMMipygP5toCICQ&usg=AFQjCNG_wpTYiE0KKJS_64P81DqmWp_mzg&sig2=RCV73cHiDEu7CMEF_VqBGA&bvm=bv.89381419,d.bGQ&cad=rja

 

 

Aλλο εγγυηση 2 ετων και αλλλο δικαιωματα του καταναλωτη "που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης" οπως προκυπτουν απο την Ευρωπαικη οδηγια και ισχυουν για 2 χρονια.

Ειναι τελειως διαφορετικες εννοιες.

Ενα ενδιαφερον λινκ που εξηγει την διαφορα της ΕΓΓΥΗΣΗΣ με τα δικαιωματα του καταναλωτή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας.

http://www.insomnia.gr/topic/405824-%CE%B7-sony-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-playstation-network-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8/page-7?do=findComment&comment=3991600

 

 

 

Σοβαρά, αυτοί οι κινέζοι αντιγράφουν μέχρι και τα κακά απο την Apple, έλεος.........

Το έχει άτομο που το βλέπω σχεδόν κάθε μέρα. Σου αρκεί αυτό; Με την ίδια λογική έχεις το G3 και τολμάς να έχεις άποψη για αυτό;

 

Εχω το G2 και είναι καταπληκτικό, φαντάζομαι πως το G3 θα είναι ακόμα καλύτερο σε ΒΟΛΙΚΌ μέγεθος όπως και είπες....με λίγα λόγια είναι πιο compact σε σχέση με το 1+1

Δημοσ.

Εχει κανονικα 2 χρονια, και οχι 1, η αντικατασταση γινεται σχετικα γρηγορα αν αναλογιστεις οτι το στελνεις εξωτερικο, προβληματα με την rom δεν υπαρχουν, και οι διαστασεις ειναι παρομοιες με το g3

 

@giassiSM Εχεις 1+1 ή απλα λες ασυναρτησιες? 

Το oneplus one ειναι μεγαλυτερο και βαρυτερο:

11j0sw5.jpg

Δημοσ.

Ευχαριστώ haHa γιατί ο overpower ήθελε να με βγάλει τρελό...έδωσα λινκ που τα δείχνει σε πραγματικές διαστάσεις στην οθόνη μας αλλά όπως λέμε και στην Κύπρο ατού ο Γραβρίλης...

Δημοσ.

Για μένα όχι, κάνει τα ίδια πράγματα με μόνο ανώτερο το ότι είναι λίγο πιο γρήγορο, πιο ακριβό, προβλήματα με την ρομ του, ένα χρόνο εγγύησης έναντι 2, αν σου κάτσει η στραβή τρέχα γύρευε κάνα 3μηνο να το πάρεις, όταν λήξει η εγγύηση και πάθει κάτι άντε βρες ανταλλακτικά, επιπλέον σε διαστάσεις είναι τεράστιο.

2 χρόνια εγγύηση δίνει εφόσον αγοραστεί από Ευρώπη -> https://europe.oppostyle.com/#utm_source=oppoofficial&utm_medium=button&utm_campaign=wheretobuy

Υπόψιν μία φορά την εβδομάδα, πουλάνε χωρίς πρόσκληση, απλώς πρόσφατα ανεβάσανε την τιμή τους κατά 50$ νομίζω γιατί είχανε χασούρα λόγω της ισοδυναμίας € <-> $

Δημοσ.

Γιαννη ηθελα να σε ρωτησω ακομα κατι μιας και συ εχεις το G3. Επειδη η φωτεινοτητα της οθονης ειναι χαμηλη οταν εισαι εξω και με το φως του ηλιου βλεπεις καλα την οθονη ή λογω της αντανακλασης δεν βλεπεις Χριστό?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...