webparts Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Φίλε είσαι το λιγότερο υπερβολικός,μη πω υστερικός! αμην..με αγχωνει κ μονο που διαβαζω..
subsky Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Φίλε είσαι το λιγότερο υπερβολικός,μη πω υστερικός! Μπήκες εδώ για βοήθεια και ανταλλαγή απόψεων αλλά είσαι απόλυτος,κατηγορηματικός και ο εκνευρισμός σου φαίνεται σε κάθε σου απάντηση.Τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα από μια γρατζουνιά,από όλα τα πιθανά προβλήματα εσύ έπεσες στο πιο ανώδυνο,δεν λέω πως έπρεπε να το αφήσεις έτσι αλλά δεν ήταν και κάποιο πρόβλημα που θα επηρέαζε την λειτουργία του υπολογιστή σου. Κράξε-βρίσε πες ότι θες για την Ηλεκτρονική Αθηνών αλλά η Asus τι σου φταίει;;; Ας βρισκόσουν και εσύ στην θέση μου να παίρνεις αμέτρητα τηλέφωνα μια την Ηλεκτρονική Αθηνών και να σου λέει δεν ξέρουμε τίποτα και θα σας ειδοποιήσουμε και ποτέ δεν με ειδοποίησε, μια την Asus και να μου λέει το αίτημα σας προωθήθηκε και στείλτε μας και άλλες φωτογραφίες και οι μέρες να περνάνε 17 συνολικά......μετά έλα να μου πεις εσύ πόσο ψύχραιμος θα ήσουν! Το να κρίνεις τον άλλον χωρίς να ξέρεις είναι το μόνο εύκολο. Και ξαναλέω πως εκφράζω την δική μου προσωπική γνώμη! Εγώ δεν έμεινα ευχαριστημένος! Εσύ έμεινες ευχαριστημένος και δικαίωμα σου να την υποστηρίζεις την εταιρεία! Όπως και μένα δικαίωμα μου να πιστεύω το αντίθετο!! Ούτε προσπαθώ να επιβάλλω την γνώμη μου ούτε τίποτα! Τώρα αν εσύ ένιωσες τόσο προσβεβλημένος για να με λες και υστερικό τι να σου πω...δεν έχω να σου απαντήσω κάτι..... Εγώ το έγραψα αυτό το συμβάν καθαρά για να προσέχουμε όλοι στις αγορές μας! Εμένα το πάθημα μου έγινε μάθημα. αμην..με αγχωνει κ μονο που διαβαζω.. Αν σε ενοχλεί κάτι ή αν σε αγχώνει όπως λες, πολύ απλά δεν το διαβάζεις ή το προσπερνάς!!! Το να σχολιάζεις απλά για να πεις κάτι...δεν νομίζω οτι βοηθάει.
webparts Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Ας βρισκόσουν και εσύ στην θέση μου να παίρνεις αμέτρητα τηλέφωνα μια την Ηλεκτρονική Αθηνών και να σου λέει δεν ξέρουμε τίποτα και θα σας ειδοποιήσουμε και ποτέ δεν με ειδοποίησε, μια την Asus και να μου λέει το αίτημα σας προωθήθηκε και στείλτε μας και άλλες φωτογραφίες και οι μέρες να περνάνε 17 συνολικά......μετά έλα να μου πεις εσύ πόσο ψύχραιμος θα ήσουν! Το να κρίνεις τον άλλον χωρίς να ξέρεις είναι το μόνο εύκολο. Και ξαναλέω πως εκφράζω την δική μου προσωπική γνώμη! Εγώ δεν έμεινα ευχαριστημένος! Εσύ έμεινες ευχαριστημένος και δικαίωμα σου να την υποστηρίζεις την εταιρεία! Όπως και μένα δικαίωμα μου να πιστεύω το αντίθετο!! Ούτε προσπαθώ να επιβάλλω την γνώμη μου ούτε τίποτα! Τώρα αν εσύ ένιωσες τόσο προσβεβλημένος για να με λες και υστερικό τι να σου πω...δεν έχω να σου απαντήσω κάτι..... Εγώ το έγραψα αυτό το συμβάν καθαρά για να προσέχουμε όλοι στις αγορές μας! Εμένα το πάθημα μου έγινε μάθημα. Αν σε ενοχλεί κάτι ή αν σε αγχώνει όπως λες, πολύ απλά δεν το διαβάζεις ή το προσπερνάς!!! Το να σχολιάζεις απλά για να πεις κάτι...δεν νομίζω οτι βοηθάει. και μονο απο τον τιτλο του thread σου καταλαβα τι ανθρωπος εισαι,ποσο μαλλον απο τα υστερικα γραπτα σου. και στην τελικη εγω βλεπω οτι μια χαρα στο αντικατεστησαν,δε σε κοροιδεψε κανεις. και οπως λες,συνολικα 17 ημερες παιζει να εισαι κ απο τις καλυτερες περιπτωσεις,αν εψαχνες λιγο σε παρομοια σκηνικα θα εβλεπες κατι γεματα 40ημερα. χαλαρωσε λοιπον.
nikοs Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δεν υποστηρίζω καμία εταιρία φίλε και δεν αισθάνθηκα καθόλου προσβεβλημένος...οι εταιρίες είναι για να πουλάνε και εμείς για να αγοράζουμε και να σχολιάζουμε τα προϊόντα τους βάση των εμπειριών μας από αυτά.Τα ίδια θα σου έγραφα και για την Dell και για άλλες εταιρίες που εγώ έμεινα ευχαριστημένος από αυτά που αγόρασα. Μιας και το πάθημα σου έγινε μάθημα μην ξανα αγοράσεις Asus προϊόντα. Πάρε turbo-x την άλλη φορά αν είναι και να σε σίγουρος πως πάλι εδώ θα τα λέμε γιατί θα είσαι πολυυυυυ ευχαριστημένος. Έχω ταλαιπωρηθεί κατα το παρελθόν με εταιρίες αρκετές φορές,η πιο χαρακτηριστική ήταν όταν αγόρασα το HTC DESIRE X και αναγκάστηκα να το στείλω 4 φορές πίσω γιατί κάθε φορά που μου το επέστρεφαν ξανα εμφανιζόταν το ίδιο πρόβλημα...Τελικά μου έστειλαν καινούργιο και ησύχασα.Δεν έμεινα άπραγος αλλά δεν τρελάθηκα κι όλας,σίγουρα έσκασα στεναχωρήθηκα,τσατίστηκα αλλά δεν μπορώ να πω πως η HTC βγάζει μόνο μάπα προϊόντα,ούτε να σου ορκιστώ πως δεν θα ξανα πάρω HTC. Αν δεν πάρεις τηλέφωνα,δεν κάνεις φασαρία και δεν απειλήσεις δεν θα κερδίσεις ποτέ.Οι εταιρίες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και ούτε τους ενδιαφέρει αν εσύ τρέμεις από την σύγχυση,αν μπορούνε να μη στο αντικαταστήσουν δεν θα το κάνουν...λέγετε κέρδος και δυστυχώς είναι πάνω από τους ανθρώπους σήμερα. Δεν σε κατακρίνω γιατί ζήτησες αντικατάσταση ΟΛΟΙ αυτό θα κάναμε να είσαι σίγουρος και μπράβο σου που διεκδίκησες αντικατάσταση γιατί αυτό ήταν και το σωστό στη τελική, σε κατηγορώ που είσαι απόλυτος και που γράφεις με νευρικό τρόπο.Αν κανείς διαβάσει αυτά που γράφεις θα νομίσει πως η συγκεκριμένη εταιρία βασανίζει κόσμο και πως ηδονίζονται με το να ταλαιπωρούν πελάτες που έπεσαν σε ελαττωματικά προϊόντα! Το αποτέλεσμα μετράει όμως!Τώρα έχεις ένα ολοκαίνουργιο λάπτοπ.Τέλος καλό όλα καλά και να λες πάλι καλά που στο αντικατέστησαν.Να το χαρείς!
MoviemakerGr Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Μια χαρά είναι ο Άνθρωπος.. ολοι θα παθαιναμε μια μικρή υστερία γιατί δεν γουστάρουμε ούτε μπαλάκι να μας κάνουν ούτε να μας κοροϊδεύουν.. Απλά ήταν αδιάβαστος,τώρα ολα οκ όμως .. 1
David20 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Ο καινούργιος ήταν ανοιχτό το κουτί το είχαν ανοίξει αυτοί απο το κατάστημα για να το τσεκάρουν (κατά τα λεγόμενα τους) Το άνοιξα και γω και το κοίταξα το έβαλα και σε λειτουργία και τα windows θέλανε κανονικά τις αρχικές ρυθμίσεις. Το ξέρω οτι κακώς τον παρέλαβα αλλά πίστεψε είχα ήδη 17 μέρες χωρίς υπολογιστή και καιγόμουν το χρειαζόμουν και γιαυτό αναγκαστικά τον πήρα και έφυγα!! Είχα κάνει φασαρία τόσες πολλές μέρες και πλέον κουράστηκα μπούχτισα!!! Ακόμη και τα χρήματά μου απαίτησα πίσω!!! Αλλά αρνούνταν κατηγορηματικά!! Ήμουν έτοιμος να πάω στην Εθνική για να κάνω αίτηση αμφισβήτησης της συναλλαγής και να τα έπαιρνε αυτόματα η τράπεζα μετά. Αλλά το πάθημα μου έγινε μάθημα!! Τέλος ΠΟΤΕ ξανά προϊόντα και απο τις δυο αυτές εταιρείες!!! Δεν θα τον επαιρνα στη θεση σου κι ας ημουν τρεις μηνες χωρις υπολογιστη,ακου εκει το ανοιξανε λεει να το τεσταρουν ,οτι να ναι ειναι τα ατομα.(της ηλεκτρονικης εννοω φυσικα).
toshd3000 Δημοσ. 2 Μαΐου 2015 Δημοσ. 2 Μαΐου 2015 σε οσους λενε οτι ενταξει μια γρατζουνια ειναι γιατι δεν τραβανε μια γρατζουνια στο δικο τους το λαπτοπ?! ελα μωρε τι θα παθει?! ακομα μια χαρα θα δουλευει! ναι ο ανθρωπος μπορει ν ειναι λιγο υστερικος(με την καλη την εννοια!) αλλα αν οντως λεει την ΑΛΗΘΕΙΑ καλα εκανε και το εγραψε για να ειμαστε και εμεις λιγο πιο καχυποπτοι ! μηπως ομως το πηρες σε προσφορα?μηπως ηταν εκθεσιακο? τεσπα.. εγω σε πιστευω παντως γιατι οταν πηρα κινητο απο τα media markt ,σφραγισμενο εννοειτε αλλα με αυτοκολητο απο τα media markt(ασπρο αυτοκολλητο χωρις να γραφει πανω motorola) και το ανοιξα καθως εβγαινα απο το μαγαζι διαπιστωσα οτι ηταν μεσα στη βρωμα ΣΚΟΝΙΣΜΕΝΟ με τη ζελατινα προστασιας οθονης να φαινεται καθαρα οτι εχει μετακινηθει με δαχτυλιες πανω!!!! τους το πηγα πισω την ιδια στιγμη και χωρις φασαρια μου το αλλαξανε! οποτε οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω αντε να βρεις ποιος φταιει, η εταιρεια?το μαγαζι?ο βλαχος υπαλληλος?!! και κατι αλλο ..και φυκια να αγορασω το κουτι θελω να ειναι αγρατζουνιστο!!! και τελευταιο..οι υπαλληλοι κανουν το μαγαζι! εκτος αν ειναι η πολιτικη του μαγαζιου τετοια!!! 2
Rude_R Δημοσ. 6 Μαΐου 2015 Δημοσ. 6 Μαΐου 2015 Η αντικατασταση γιατι δεν σταλθηκε σε σενα και εγινε μεσω της ηλεκτρονικης; αιντε κ εσυ χαμενα τα εχεις απο την συνχιση..... το θεμα ειναι οτι η ASUS στο αντικατεστησε (που δεν οφειλε γιατι η ζημια δεν ειναι για αντικατασταση) και αντι για happy end εσυ ακομα κραζεις. και για δευτερη φορα η ηλεκτρονικη σου ξανα εδωσε "ανοιγμενο" πακετο και παρελαβες. (αν ειχε θεμα και αυτο το λαπτοπ τι θα εκανες μετα; θα πηγαινες σε ευρωπαικο δικαστηριο; ) Ή για να εισαι ευχαριστημενος τι θα επρεπε να κανει η ASUS; να στο αντικαταστηση με κανενα μηχανημα των 2000 ευρω για την ταλαιπωρια ; Δυστηχως βλεπω φιλε μου οτι δεν εμαθες απο τα λαθοι σου γιατι τα επαναλαμβανεις. Επισης διακρινω τρομερη αχαριστια παρολο που εγινε αυτο που ηθελες τελικα! Απο προσωπικη εμπειρια δικαιωθηκα οταν σου ειπα οτι θα στο αντικαταστησει η ASUS και κατα την αποψη μου το service της ASUS και της LENOVO ειναι απο τα καλυτερα. Και τελος οι 17 μερες (2 βδομαδες) ηταν πολυ μικρος χρονος ετσι οπως το χειριστικες δεν εχεις πεσει σε σερβις να σε γειωνη 2 ωρες σε αναμονη στο τηλ. και να μην γινετε τιποτα. Επισης μην εχεις την ψευδεσθηση οτι φοβήθηκαν την κατεγγελια και σε δικαιωσαν για αυτο το λογο, Μην ξεχνας οτι δικαιωματα δεν εχεις μονο ο καταναλωτης αλλα και η ΕΤΑΙΡΙΑ και στην εν λογω περιπτωση δεν ηταν υποχρεωμενη για καμια αντικατασταση, οποτε να ειμαστε αντικειμενικοι και να ξερουμε ποιος ευθηνετε και τι λεμε. (Αν ειμουν εγω ο υπευθηνος στο τμημα της ASUS και ειχες αυτη την συμπεριφορα και αυτο το υφος ειλικρινα σου μιλαω δεν θα στο αντικαταστουσα! )
Lanike71 Δημοσ. 6 Μαΐου 2015 Δημοσ. 6 Μαΐου 2015 Σε κάθε περίπτωση, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα σε 14 ημέρες να επιστρέψει το προϊόν και να πάρει κάτι άλλο ισόποξης αξίας (από τηλέφωνο που είχα κάνει στη γραμματεία καταναλωτή).Αυτό ισχύει ακόμα και για προιόντα που ΔΕΝ ήταν ελαττωματικά, απλά επειδή μετάνιωσες για την αγορά. Έχω και δύο παραδείγματα προσωπικά: α . e shop, κάρτα τηλεόρασης,ελαττωματική.Την πάω πίσω επι τόπου, μου λένε ότι δουλεύει ΟΚ γιατί τη δοκίμασαν.Αρνήθηκα να την πάρω και πήρα εξωτερικό σκληρό.Έτσι απλά. β . Ρούχα παιδικά από γνωστό κατάστημα.Επι τόπου επιστροφή.Αρνήθηκαν με την αιτιολογία ότι επειδή αγόρασα σε προσφορά, έπρεπε να πάρω επίσης κάτι άλλο προσφοράς (επειδή ήταν λήξη σαιζόν).Με δύο τηλεφωνήματα σε γραμματεία και όλα καλά. Για μένα φταίει σαφέστατα η Ηλεκτρονική.Σιγά να μην ψάχνει ο κάθε καταναλωτής την αντιπροσωπεία για να απευθυνθεί. Επίσης με τα παραδείγματα παραπάνω, εγώ καταλαβαίνω ότι το σκεπτικό του νόμου δίνει καλή πίστη στον πελάτη και όχι στο κατάστημα.Αλίμονο αν τα δικαιώματά μας τελείωναν κάθε φορά που περνούσαμε την πόρτα της εξόδου του καταστήματος και αυτοί έλεγαν "το γρατζούνισες, σου έπεσε, το έβρεξες και βραχυκύκλωσε" κλπ. Ο πελάτης αγοράζει για να χρησιμοποιήσει και όχι για να προκαλέσει ζημιά. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα