Tempor Δημοσ. 22 Απριλίου 2015 Δημοσ. 22 Απριλίου 2015 Και το κουτι φαινεται να ειναι τρυπημενο σε μια μερια. Πιθανος να περασει κατι (σιδηρα ραβδος πχ) που εσχισε το κουτι και εγδαρε το καπακι. Δε προκειται περι απλης γρατσουνιας. Επρεπε να το προσεξεις αλλα θα μου πεις που να το προσεχες.
Rude_R Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Καταρχην subsky καταλαβαινω τον εκνευρισμο και την συνχιση που σου εχει προκαλεσει το γεγονός. παρολα αυτα εχεις μεριδιο ευθήνης και εσυ. Ας τα παρουμε απο την αρχη. ενα ενα,..... καταρχην για τα δικαιωματα των καταναλωτων των οποιον καταπατοντε οι μονοι που φταιμε ειμαστε εμεις οι ιδιοι οι καταναλωτες και κανενας αλλος. πχ. εγω εχω ανοιξη δεμα στο eshop και ο υπαλληλος δεν με αφησε πριν το πληρωσω και παρω το αντιστοιχο τιμολογιο. πραγμα που σημαινει οτι και προβλημα να ειχε οτι θα επρεπε να παει σε σερβις και οχι στο να μην παραλαβω. Με το που ειδες την γρατσουνια εφοσον δεν εισαι familiar με τετοιες υποθεσεις θα επρεπε να ρωτησεις καποιον η εστω εδω πως να το χειριστης. και για να μιλαμε συγκεκριμενα,,,,,η καθε εταιρια δουλευει διαφορετικα, και μιλαω για τους retailers , μετα και καθε εταιρια px asus lenovo κτλ δουλευει διαφορετικα. επισης να συκρινουμε πορτοκαλια με πορτοκαλια.... το παραδειγμα με τους νιπτηρες ειναι τελειως ασχετο. και ο λογος ειναι οτι αυτα τα κοστη αντικαταστασης εχουν περασει ηδη στα προιοντα (επειδη πολλα σπανε στις μεταφορες) anyway. Στα laptop λοιπον δεν σε καλυπτει η εγγυηση για cosmetic (γρατσουνια) προβλημα. εχουν ενα doa το οποιο ειναι για την ορθη λειτουργια του λαπτοπ με αντικατασταση. και μετα απο αυτο το διαστημα με δωρεαν επισκευη του προβληματος. Για αυτο και το καταστημα σε παρεπεμψε στην μαμα εταιρια. η μαμα εταιρια δεν προκειτε να σου κανει αντικατασταση για εμφανισιακο λογο. και ειναι λογικο, ο καθενας θα επερνε ενα λαπτοπ στο σπιτι και θα το αλλαζε αν δεν του αρεσε η δεν ξερω και εγω τι αλλο. επισης μπορει στο καθενα να του επεφτε η να το χτυπουσε ακομα και εξω απο το μαγαζι, οποτε και επεσες σε ενα conflict. (δεν σε καλυπτει η εγγυηση με αντικατασταση) σ αυτο το σημειο λοιπον αν το εκαιγες το λαπτοπ. το συνδεες με ενα μεγαλυτερο τροφοδοτικο η με ενα τροφοδοτικο με αναποδα ρευματα. και πηγαινες και ελεγες δεν δουλευει και ειναι χτυπημενο. την αλλη μερα θα ειχες καινουργιο λαπτοπ. (αρα και εσυ δεν γνωριζες τα δικαιωματα σου για να τα χρησιμοποιησεις υπερ σου.... οπως αντιστοιχα εκανε η Ηλεκτρονικη απεναντι σου) Η ηλεκτρονικη σου εφαγε τον χρονο κρατωντας το λαπτοπ ωστε να περασει η περιοδος. Απο οτι φαινετε λοιπον και οπως ενας φιλος ειπε εχει τρυπα και το κουτι.... οποτε λογικα καποιο σιδερο περασε και το γρατζουνισε, με το ευρος που εχει η γρατζουνια θα επρεπε να ειχε κανει τρυπα και στην ζελατινα!!! η ζελατινα σε τι κατασταση ηταν? ΄η δεν ύπηρχε; ο λογος που σε ρωταω ειναι ο εξης. παλιοτερα σε μεγαλη αλυσιδα που δουλευα η παραλαβη οταν ελειπε ο διευθηντης γινοταν ποδοσφαιρικα.... εβλεπες μητρηκες των 200 ευρω...300 ευρω.... να απογειωνονται με κλοτσιες απο την εισοδο στην παγκο. και οταν ρωτησα τα "παιδακια" καλα τι κανετε ρε... γελουσαν και απαντησαν μην ανχωνεσε εχει εγγυηση. Οποτε ποιον να κατηγορησης; την Εταιρια; την μεταφορικη; ή την κατασκευαστρια εταιρια; αν δεν υπαρχει η λευκη θηκη, το προιον ηταν ανοιχτο,,,,,και το ξανακλεισανε,,, οποτε εκει εχεις το αβανταζ. και μην σου κανει εντυπωση το οτι φαινοταν σφραγισμενο. Σε αλλο καταστημα που δουλευα.. σινοικιακο ανοιγαμε ολα τα προιοντα για να τα ελενξουμε πριν παραδωσουμε σε πελατες, και αυτο βεβαια γινοταν χειρουργικα γιατι ο πελατης θελει να παραλαβει σφραγισμενο προιον. (με αυτο τον τροπο γλιτωναμε τετοιες περιπετειες και διασφαλιζαμε την φημη του καταστηματος) Εγω νομιζω οτι στη "φορεσε" το ιδιο το καταστημα.... καποιος υπαλληλος την εκανε και στο πασαρε εσενα... τωρα μιλας με τον ιδιο υπαλληλο να σε δικαιωση; λιγο δυσκολο...!! επειδη μακρυγορησα αρκετα...... να καταληξω...... Η Asus ειναι μεγαλη εταιρια και θα σε καληψει πιστευω απλα πρεπει να το χειριστης σωστα. παρεκαμψε τελειως την ηλεκτρονικη. και μιλα στο τηλ και δηλωσε οτι το καταστημα σε παραπληροφορισε και σε καθυστερησε για το rma, στην συνεχεια πες τους οτι δεν ειναι το προβλημα εικαστικο....θα μπορουσα να βαλω ενα αυτοκολητο η ενα cover, και οτι το προβλημα ειναι οτι σε ασχετες στιγμες η οθονη κανει flickering, οποτε προφανως υπαρχει λειτουργικο θεμα, και οτι δεν λειτουργη σωστα το λαπτοπ. επισης ενημερωσε οτι το πηγες την ιδια μερα πισω και ειναι ευθηνη του καταστηματος για την ληξη του DOA (dead on arrival) και αυτο σε κανει καχυποπτο για την συμπεριφορα τους. (οτι δηλαδη γνωριζαν το προβλημα). τελος ρωτα που βρισκετε το λαπτοπ στην asus η στο καταστημα.... κανε μας ενα update και βλεπουμε. παντως θελει υπομονη αλλες 10 μερες εργασιμες τις εχεις μεσα στο νερο. τελος δεν μπορουμε να κατηγορουμε μεγαλες εταιριες για την ηλιθιοτητα καποιου υπαλληλου η καποιου μεταφορεα και για να σε γλυκανω λιγο .... καθε εμποδιο για καλο.... πληρωσες και εμαθες πλεον,,,, και πληρωσες λιγο 300 ευρω, σκεψου να ειχες ενα προιον των 1500 ευρω. Φιλος μου εχει παρει λαπτοπ και σπιτι ειδε στο κουτι οτι υπηρχε μονο ο φορτιστης μεσα. :) δεν ειχε καν λαπτοπ να το παει για rma. του πηρε ενα μηνα αλλα δικαιωθηκε,,,, και βρεθηκε και ο κλεφτης υπομονη και για οτι αλλο σου πουνε ενημερωσε μας να βοηθησουμε οπως μπορουμε. Στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή διάβασα το εξής και το παραθέτω:Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης, εμφανιστεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου, κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο, ίσης αξίας και ποιότητας, ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής, υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή."Οπότε με λίγα λόγια η Asus καταπατά τα δικαιώματα μου!!!Sent from my iPhone using Insomnia η επισκευη θεωρητε σε κατι μη λειτουργικο. η γρατζουνια δεν επισκευαζετε ειναι εικαστικο, απο την στιγμη που το λαπτοπ λειτουργει ορθα δεν σε καλυπτει η εγγυηση. το καταστημα καταπατησε τα δικαιωματα σου διοτι εκανε τον κινεζο οταν το πηγες πισω και σε παρεπεμψε στην asus. η asus με την σειρα της δεν το καλυπτει με την εγγυηση. (γιατι δεν ειναι μεσα στην εγγυηση) εκανες λαθος που παραδεχτηκες οτι το λαπτοπ ηταν σφραγισμενο, και εκανες λαθος που απαιτησες αντικατασταση διοτι πολυ λογικα πηρες ενα καινουργιο προιον και το θες αψεγαδιαστο, επρεπε να ζητησης αντικατασταση λογου κακης λειτουργιας, τωρα η εγγυηση ειναι για επισκευη; τι να κανουν να βαψουν το καπακι; κανε αυτα που ειπαμε και προσπαθησε να εισαι ευγενικος και τυπικος απεναντι στην asus service γιατι ειναι καθαρα θεμα καλης θελησης απο πλευρα τους για την αντικατασταση, και πιστευω οτι θα βγαλεις ακρη και θα στο αλλαξουν, απλα θελει υπομονη. 2
cabdik Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Φιλος μου εχει παρει λαπτοπ και σπιτι ειδε στο κουτι οτι υπηρχε μονο ο φορτιστης μεσα. :) δεν ειχε καν λαπτοπ να το παει για rma. του πηρε ενα μηνα αλλα δικαιωθηκε,,,, και βρεθηκε και ο κλεφτης καλα και η περιπτωση του φιλου σου. δεν την λες απλα περιπτωση, αλλα περιπτωσαρα..! και εννοω και απο πλευρας του φιλου σου..! πηρε αδειο κουτι, και δεν καταλαβε (απο το βαρος του) οτι δεν περιεχει λαπτοπ...........???
vagos456 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Εγώ πριν χρόνια, το 2007 είχα αγοράσει ένα acer από το MediaMarkt, το άνοιξα,έβγαλα ζελατίνες κτλπ αλλά από ταχύτητα μηδέν. Το είχα πάρει 1500€ τότε...Λέω την πατήσαμε....πάω πίσω στο mediamarkt και πιάνω τον διευθυντή και του λέω δεν με ικανοποιεί καθόλου η ταχύτητα του Laptop και θέλω άλλο. Χωρίς να μου φέρει καμία αντίρρηση τον αλλάζω παίρνω ένα toshiba τον 3000€ και έφυγα. Δεν ξέρω εάν έχει αλλάξει πολιτική αλλά γενικά άλλαζε εύκολα πράγματα. Τώρα δεν ξέρω...
Mikri Nefeli Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Mε 3000 ευρώ αγορά,θα έπρεπε να σου δώσουν και το acer δώρο. 5
Rude_R Δημοσ. 24 Απριλίου 2015 Δημοσ. 24 Απριλίου 2015 καλα και η περιπτωση του φιλου σου. δεν την λες απλα περιπτωση, αλλα περιπτωσαρα..! και εννοω και απο πλευρας του φιλου σου..! πηρε αδειο κουτι, και δεν καταλαβε (απο το βαρος του) οτι δεν περιεχει λαπτοπ...........??? ελα ντε!!! !! αυτο του ειπα και εγω..... και οτι ισως του δωσανε κουτι απο τα εκθεσιακα που ειχαν καταλαθος!! αλλα δεν ηταν ετσι τελικα, τι να πω κανουν τα μανουαλ τοσο βαρια . προφανος πρεπει να ηταν τοσο ενθουσιασμενος που το μονο που σκεφτοταν ηταν ποτε να παει σπιτι να το επεξεργαστη!!! Απογοητα!!! ακομα περιμενουμε να μας πει ο φιλος αν ειχε το καλυμα μεσα και αν ηταν τρυπημενο!!
subsky Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 (επεξεργασμένο) Πάντως τόσο καιρό με κοροϊδευαν καθώς δεν μου έδωσαν κανένα χαρτί που να λέει και να γράφει ακριβώς στις παρατηρήσεις τη ζημιά που υπάρχει.Δεν με πήραν ούτε ένα τηλέφωνο να με ενημερώσουν ότι ξέρεις σε 5 σε 10 μέρες θα φτιαχτεί ή θα αντικατασταθεί!!Είχα γίνει μπαλάκι απο την μια εταιρεία στην άλλη! Απαράδεκτοι και οι δυο τους! Τελευταία φορά που αγοράζω προϊόντα τους!!! Δεν μπορείτε να φανταστείτε σε τι ταλαιπωρία μπήκα 17 μέρες!!! Υπέβαλα καταγγελίες και στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στην Γενική Γραμματεία του Καταναλωτή και την επόμενη μέρα ως δια μαγείας με πήραν τηλέφωνο για να πάω απο το κατάστημα να παραλάβω άλλο υπολογιστή.Σημείωση ήταν ανοιχτός και καλά τον άνοιξαν για να τον τεστάρουν! Δεν περίμεναν παρουσία του πελάτη να ανοιχτεί το κουτί!!Τι να πεις...αν νομίζουν οτι μπορούν να κοροϊδεύουν τον πελάτη γελιούνται!Εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω τίποτα απολύτως απο αυτές τις 2 εταιρείες!!!Και το γράφω όλο αυτό για να συμβουλεύσω και να προστατεύσω πολλούς πελάτες και μελλοντικούς αγοραστές! Φανταστείτε αν γι'αυτό πέρασα τέτοια ταλαιπωρία δλδ για ένα πρόβλημα στο hardware πόσο καιρό θα έπαιρνε? Μήνες?Μηδέν τεχνική υποστήριξη και απο τις δυο εταιρείες! Μόνες τους απο τα αληθινά γεγονότα δυσφημίζονται!!Γιαυτό μεγάλη προσοχή στις αγορές σας!!! Επεξ/σία 1 Μαΐου 2015 από subsky
Mikri Nefeli Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 δλδ για ένα πρόβλημα στο hardware πόσο καιρό θα έπαιρνε? Μήνες? Μήνα σίγουρα. 1
David20 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Πάντως τόσο καιρό με κοροϊδευαν καθώς δεν μου έδωσαν κανένα χαρτί που να λέει και να γράφει ακριβώς στις παρατηρήσεις τη ζημιά που υπάρχει. Δεν με πήραν ούτε ένα τηλέφωνο να με ενημερώσουν ότι ξέρεις σε 5 σε 10 μέρες θα φτιαχτεί ή θα αντικατασταθεί!! Είχα γίνει μπαλάκι απο την μια εταιρεία στην άλλη! Απαράδεκτοι και οι δυο τους! Τελευταία φορά που αγοράζω προϊόντα τους!!! Δεν μπορείτε να φανταστείτε σε τι ταλαιπωρία μπήκα 16 μέρες!!! Υπέβαλα καταγγελίες και στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στην Γενική Γραμματεία του Καταναλωτή και την επόμενη μέρα ως δια μαγείας με πήραν τηλέφωνο για να πάω απο το κατάστημα να παραλάβω άλλο υπολογιστή. Σημείωση ήταν ανοιχτός και καλά τον άνοιξαν για να τον τεστάρουν! Δεν περίμεναν παρουσία του πελάτη να ανοιχτεί το κουτί!! Τι να πεις...αν νομίζουν οτι μπορούν να κοροϊδεύουν τον πελάτη γελιούνται! Εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω τίποτα απολύτως απο αυτές τις 2 εταιρείες!!! Και το γράφω όλο αυτό για να συμβουλεύσω και να προστατεύσω πολλούς πελάτες και μελλοντικούς αγοραστές! Φανταστείτε αν γι'αυτό πέρασα τέτοια ταλαιπωρία δλδ για ένα πρόβλημα στο hardware πόσο καιρό θα έπαιρνε? Μήνες? Μηδέν τεχνική υποστήριξη και απο τις δυο εταιρείες! Μόνες τους απο τα αληθινά γεγονότα δυσφημίζονται!! Γιαυτό μεγάλη προσοχή στις αγορές σας!!! Συγγνωμη,ποιος ηταν ανοιχτος για να τον "τεσταρουν" ;..Ο γδαρμενος ή ο δευτερος που σε ειπανε,"ελατε να σας δωσουμε καινουριο"....Γιατι αν ηταν ανοιχτος κι ο καινουριος επισης, κακως τον παρελαβες,(αν τον πηρες δηλαδη)..τελικα πηρες Asus παλι;
subsky Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 (επεξεργασμένο) Συγγνωμη,ποιος ηταν ανοιχτος για να τον "τεσταρουν" ;..Ο γδαρμενος ή ο δευτερος που σε ειπανε,"ελατε να σας δωσουμε καινουριο"....Γιατι αν ηταν ανοιχτος κι ο καινουριος επισης, κακως τον παρελαβες,(αν τον πηρες δηλαδη)..τελικα πηρες Asus παλι; Ο καινούργιος ήταν ανοιχτό το κουτί το είχαν ανοίξει αυτοί απο το κατάστημα για να το τσεκάρουν (κατά τα λεγόμενα τους) Το άνοιξα και γω και το κοίταξα το έβαλα και σε λειτουργία και τα windows θέλανε κανονικά τις αρχικές ρυθμίσεις. Το ξέρω οτι κακώς τον παρέλαβα αλλά πίστεψε είχα ήδη 17 μέρες χωρίς υπολογιστή και καιγόμουν το χρειαζόμουν και γιαυτό αναγκαστικά τον πήρα και έφυγα!! Είχα κάνει φασαρία τόσες πολλές μέρες και πλέον κουράστηκα μπούχτισα!!! Ακόμη και τα χρήματά μου απαίτησα πίσω!!! Αλλά αρνούνταν κατηγορηματικά!! Ήμουν έτοιμος να πάω στην Εθνική για να κάνω αίτηση αμφισβήτησης της συναλλαγής και να τα έπαιρνε αυτόματα η τράπεζα μετά. Αλλά το πάθημα μου έγινε μάθημα!! Τέλος ΠΟΤΕ ξανά προϊόντα και απο τις δυο αυτές εταιρείες!!! Επεξ/σία 1 Μαΐου 2015 από subsky
MoviemakerGr Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 ...και το ερώτημα που μένει είναι αν οι cosmetics γρατζουνιες (χαχα) υπόκεινται στην εγγύηση.. Τώρα τι λέμε ? Υπόκεινται η όχι ? Το γράφω ίσως για 700σιωστη φορά,κακός απευθύνεστε στην μαμά Εταιρία,καμιά φορά βολεύει,δεν λεω, αλλα τα λαμογια είναι αυτοί που παίρνουν τα χρήματα μας τα βάζουν στο συρτάρι και μετά σου λένε τράβα κόψε το λαιμό σου μόνος σου.. Το RMA μας το κάνουν χάρη οι εταιρίες.. μπορούν κάλλιστα να σου πουν τράβα εκεί που το αγόρασες όπως οι περισσότερες από αυτές !!! Άρα μην τις βρίζετε επειδή εσείς δεν ξέρετε τα δικαιώματα σας.. γιατί από τις δικές σας μπουρδιτσες θα χάσουμε την εναλλακτική (RMA) του να μην απευθυνόμαστε στην Ελληνική Γραφειοκρατεία.. H Asus με εξυπηρέτησε 2 φορές και μου ανανέωσε και την εγγύηση για άλλα 2 χρόνια όταν το κατάστημα έδινε 1 χρόνο εγγύηση και είχε λήξει κιόλας..
subsky Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 ...και το ερώτημα που μένει είναι αν οι cosmetics γρατζουνιες (χαχα) υπόκεινται στην εγγύηση.. Τώρα τι λέμε ? Υπόκεινται η όχι ? Το γράφω ίσως για 700σιωστη φορά,κακός απευθύνεστε στην μαμά Εταιρία,καμιά φορά βολεύει,δεν λεω, αλλα τα λαμογια είναι αυτοί που παίρνουν τα χρήματα μας τα βάζουν στο συρτάρι και μετά σου λένε τράβα κόψε το λαιμό σου μόνος σου.. Το RMA μας το κάνουν χάρη οι εταιρίες.. μπορούν κάλλιστα να σου πουν τράβα εκεί που το αγόρασες όπως οι περισσότερες από αυτές !!! Άρα μην τις βρίζετε επειδή εσείς δεν ξέρετε τα δικαιώματα σας.. γιατί από τις δικές σας μπουρδιτσες θα χάσουμε την εναλλακτική (RMA) του να μην απευθυνόμαστε στην Ελληνική Γραφειοκρατεία.. H Asus με εξυπηρέτησε 2 φορές και μου ανανέωσε και την εγγύηση για άλλα 2 χρόνια όταν το κατάστημα έδινε 1 χρόνο εγγύηση και είχε λήξει κιόλας.. Καταρχήν ούτε έβρισα ούτε είπα κάτι διαφορετικό απο την αλήθεια και το πως ακριβώς συνέβησαν τα γεγονότα!!! Δεύτερον δεν απευθύνθηκα εγώ στην Asus απο μόνος μου, αλλά επειδή οι άσχετοι στην Ηλεκτρονική δήλωναν αναρμόδιοι και με παρέπεμπαν εκεί. Ευτυχώς ή δυστυχώς αυτό δεν μου είχε ξανατύχει ποτέ!!! Αν μου ξανασυμβεί πλέον θα ξέρω πως θα δράσω!!! Αλλά σκέψου πήρα αμέτρητα τηλέφωνα (χωρίς υπερβολή) πήγα πόσες φορές απο το μαγαζί ζητούσα επίμονα τα λεφτά μου και πάλι λύση δεν είχα βρει και οι μέρες περνούσαν χωρίς να έχω υπολογιστή και να έχω δώσει και χρήματα!!! Το κουτί δεν είχε τρύπα όπως φαίνεται λόγω φωτισμού στην μια την φωτογραφία και μέσα τα καλύμματα ήταν κανονικά! Απλά μπορεί να συνέβει στο εργοστάσιο κάτι δεν μπορούμε να το ξέρουμε! Αλλά και πάλι αυτό δεν δικαιολογεί την Ηλεκτρονική που ήταν επιεικώς απαράδεκτη για να μην χρησιμοποιήσω άλλο χαρακτηρισμό!!! Πιστεύω πως αν κάναμε έτσι όλοι οι καταναλωτές και δεν λέγαμε ωχ δεν βαριέσαι για το ένα ωχ δεν βαριέσαι για το άλλο και οι εταιρείες θα μας σέβονταν πολύ περισσότερο!! Γιατί εξωτερικό αμφιβάλλω να γίνεται αυτό το πράγμα! Είναι προς συμφέρον όλων μας να γίνουν ισχυρές οι καταναλωτικές οργανώσεις και να ισχυροποιηθεί η θέση του πελάτη/καταναλωτή!!! 1
MoviemakerGr Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Τώρα έμαθες και μπράβο σου.. ζητάς εγγράφως την πρώτη τους απάντηση και εκεί τελειώνουν όλα .. Αυτή είναι η πιο εύκολη λύση.. κανείς δεν θα σου δώσει χαρτί αλλά όταν δει ότι ξέρεις τι ζητάς θα σ'εξυπηρετησει.. Τα RMA είναι το καβατζακι μας και είναι κρίμα να το χάσουμε από τις λίγες καλές εταιρίες που μας το δίνουν.. 1
webparts Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 (επεξεργασμένο) edit delete Επεξ/σία 1 Μαΐου 2015 από webparts
nikοs Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 (επεξεργασμένο) Φίλε είσαι το λιγότερο υπερβολικός,μη πω υστερικός! Μπήκες εδώ για βοήθεια και ανταλλαγή απόψεων αλλά είσαι απόλυτος,κατηγορηματικός και ο εκνευρισμός σου φαίνεται σε κάθε σου απάντηση.Τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα από μια γρατζουνιά,από όλα τα πιθανά προβλήματα εσύ έπεσες στο πιο ανώδυνο,δεν λέω πως έπρεπε να το αφήσεις έτσι αλλά δεν ήταν και κάποιο πρόβλημα που θα επηρέαζε την λειτουργία του υπολογιστή σου.Εγώ στην θέση σου θα ανησυχούσα με τον διπύρηνο celeron στα 2.16 που φοράει ο υπολογιστής σου και με το γεγονός ότι η ram σου είναι μη επεκτάσιμη και όχι με την γρατζουνιά,αυτά είναι που θα σε κάνουν σίγουρα να μετανιώσεις για την αγορά σου αυτή και όχι το επιφανειακή σημάδι στο πλαστικό. Κράξε-βρίσε πες ότι θες για την Ηλεκτρονική Αθηνών αλλά η Asus τι σου φταίει;;;Η asus είναι μια τεράστια εταιρία και μια απ τις καλύτερες στον χώρο...Όσο αναφορά το hardware που λες,σε πληροφορώ πως εγώ όταν ο ίδιος προκάλεσα ζημιά στον ανεμιστήρα της κάρτας γραφικών μου,μου τον αντικατέστησαν με μηδέν κόστος ,χωρίς να με ρωτήσουν τι και πως,γιατί απλά ήμουν εντός εγγύησης...άρα μη λέμε και ότι θέλουμε... Για το πρόβλημά σου φταίει η Ηλεκτρονική και μόνο.Δεν διαφωνώ πως υπάρχει και αστοχία υλικών και μπορεί να υπάρχουν και επιφανειακά σημάδια από το εργοστάσιο αλλά αυτό που εγώ είδα στις εικόνες σου είναι τελείως διαφορετικό...φαίνεται ξεκάθαρα πως κάτι γρατζούνισε το λαπτοπ,όπως είπαν και πιο πάνω κάποιο μέταλλο...εγώ πιστεύω πως το κομμάτι ήταν εκθεσιακό και στο πούλησαν για καινούργιο και πως η ζημιά προκλήθηκε από το μαγαζί... Δεν διαφωνώ πως ταλαιπωρήθηκες αλλά ξαναλέω η μαμά εταιρία φέρθηκε σωστά και στο αντικατέστησαν.Στην τελική ποιος λέει στην Asus πως δεν την έκανες εσύ την γρατζουνιά ή τι την ενδιαφέρει την Asus αν η γρατζουνιά έγινε στο κατάστημα μεταπώλησης;;;Γι αυτό και σου καλύπτει προβλήματα που αφορούν την λειτουργικότητα του μηχανήματος γιατί γνωρίζουν πως το μεγαλύτερο μέρος των επιφανειακών ζημιών οφείλεται στα καταστήματα και όχι στην ίδια την κατασκευάστρια εταιρία. Ίδια αντιμετώπιση θα εισέπραττες και από την Dell και από την Lenovo και ακόμα χειρότερη από εταιρίες όπως η HP και Acer όπου και θα τραβιόσουν πολύ περισσότερο και άκρη δεν θα ΄βγαζες.Γενικά η Asus έχει πολύ καλό όνομα, φημίζεται ως μια πολύ αξιόπιστη εταιρία και τα προϊόντα της είναι αρκετά ποιοτικά καθώς και το servise της έχει αποσπάσει αρκετά καλές κριτικές τόσο για την ευγένεια όσο και για την εξυπηρέτησή του...Από προσωπική πάλι εμπειρία με μια μητρική της Asus που μου είχε βγάλει πρόβλημα,θυμάμαι πως μίλαγα με τον υπάλληλο στο τηλέφωνο για περίπου 2 ώρες με κλήση που μου έκανε το ίδιο το servise για να μην χρεωθώ και ο υπάλληλος είχε μπει με ένα πρόγραμμα(σαν το teamviewer) στον υπολογιστή μου και έκανε κάποιους ελέγχους.Τελικά κατέληξε πως το πρόβλημα ήταν της μητρικής και γιατί τότε έμενα σε μια επαρχιακή πόλη και ήταν μεγάλη διαδικασία να επιστρέψω το προιόν στο κατάστημα που το αγόρασα και αυτοί με την σειρά τους στην Asus και πάλι πίσω συμφωνήσαμε να μου στείλουν νέα μητρική και να τους στείλω εγώ πίσω αυτήν,χωρίς καμιά ταλαιπωρία και χωρίς καν να το ελέγξουν από κοντά σε 2 μέρες είχα νεα μητρική στο σπίτι! Όπως εσύ βγαίνεις και λες "παιδιά μην αγοράζετε από Asus" έτσι και εγώ θα μπορούσα να πω "παιδιά η Asus είναι πολύ εξυπηρετική προτιμήστε την".Το να πεις πως η Ηλεκτρονική είναι απαράδεκτη και πως σε ταλαιπώρησε τόσο ενώ θα μπορούσε να σε είχε γλυτώσει από όλο αυτό νωρίτερα να το δεχτώ, ότι σου φταίει η μαμα εταιρία όμως όχι δεν το δέχομαι! Μιας και έγραψες πως αμφιβάλλεις αν αυτό θα συνέβαινε στο εξωτερικό να φανταστώ εξωτερικό εννοείς μόνο την Γερμανία;;;ή μήπως θέλεις να σου θυμίσω τι συμβαίνει σε αγορές όπως της Κίνας;;;Στο εξωτερικό θα συνέβαινε ακριβώς το ίδιο...Οι πολυεθνικές εταιρίες όπως οι Asus,Dell,HP κτλπ ακολουθούν κάποιες στάνταρ πολιτικές και δεν τους ενδιαφέρει αν ο αγοραστής είναι Έλληνας,Αμερικανός ή από την Ακτή Ελεφαντοστού,τους ενδιαφέρει πως να επιβιώνουν στην αγορά και πως θα πουλήσουν. Στα ίδια λεφτά με αυτά που έδωσες ίσως και με 20-30 ευρώ πιο πάνω έπαιρνες καλύτερο μηχάνημα,οπότε κρίνω πως και εσύ δεν είσαι ιδιαίτερα σχολαστικός με τις αγορές σου ειδάλλως θα έκανες λίγο καλύτερη έρευνα αγορά και θα είχες προσέξει πως σε γνωστή ιντερνετικό μαγαζί το ίδιο μηχάνημα πουλιέται 15 ευρώ φτηνότερα... Καλή συνέχεια και να προσέχεις από που αγοράζεις και τι αγοράζεις. Πάντα φιλικά! Επεξ/σία 1 Μαΐου 2015 από nikοs
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα