Προς το περιεχόμενο

Dynamic lighting shader debugging


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα και καλες ευχες σε ολους!

 

Προσφατα παρατηρησα οτι εχω ενα bug σε ενα pixel shader που υπολογιζει τον δυναμικο φωτισμο (ambient, diffuse και specular) στην τρισδιαστατη σκηνη μου (ο κατοπτρικoς φωτισμος ειναι πολυ αδυναμος και δεν ειναι θεμα της εντασης του φωτος που περναω με constant buffer στο shader). 

 

Λογω του μειωμενου feedback απο την rendering pipeline ειναι σχεδον αδυνατο να εντοπισω το αριθμητικο λαθος στον κωδικα μεσω stepping ή logging για παραδειγμα. Γνωριζετε καποιον καλο τροπο εντοπισμου bugs σε HLSL shaders?

 

Ευχαριστω για τον χρονο σας και καλη συνεχεια.

 

Y.Γ. Παρακαλω μην διστάσετε να μου ζητησετε να ανεβασω καποιο κομματι της συναρτησης υπολογισμου του φωτος η οτι αλλο πιστευετε οτι θα βοηθησει. Χρησιμοποιω c++ και d3d 11 για το συγκεκριμενο project..

 

 

Δημοσ.

 

 

Βάλε τα αποτελεσματα των πράξεων σε ενα unordered view

 

 

Κατ'αρχην σε ευχαριστω για την απαντηση.

Εννοεις την διαπροσωπεια Link.png Site: ID3D11UnorderedAccessView ?

Δεν την ειχα ακουσει θα την κοιταξω εις βαθος

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...