AlexHello Δημοσ. 21 Απριλίου 2015 Δημοσ. 21 Απριλίου 2015 Καλησπερα και καλες ευχες σε ολους! Προσφατα παρατηρησα οτι εχω ενα bug σε ενα pixel shader που υπολογιζει τον δυναμικο φωτισμο (ambient, diffuse και specular) στην τρισδιαστατη σκηνη μου (ο κατοπτρικoς φωτισμος ειναι πολυ αδυναμος και δεν ειναι θεμα της εντασης του φωτος που περναω με constant buffer στο shader). Λογω του μειωμενου feedback απο την rendering pipeline ειναι σχεδον αδυνατο να εντοπισω το αριθμητικο λαθος στον κωδικα μεσω stepping ή logging για παραδειγμα. Γνωριζετε καποιον καλο τροπο εντοπισμου bugs σε HLSL shaders? Ευχαριστω για τον χρονο σας και καλη συνεχεια. Y.Γ. Παρακαλω μην διστάσετε να μου ζητησετε να ανεβασω καποιο κομματι της συναρτησης υπολογισμου του φωτος η οτι αλλο πιστευετε οτι θα βοηθησει. Χρησιμοποιω c++ και d3d 11 για το συγκεκριμενο project..
παπι Δημοσ. 21 Απριλίου 2015 Δημοσ. 21 Απριλίου 2015 Βάλε τα αποτελεσματα των πράξεων σε ενα unordered view και μετα δες τι δεν παει καλά.
AlexHello Δημοσ. 21 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 21 Απριλίου 2015 Βάλε τα αποτελεσματα των πράξεων σε ενα unordered view Κατ'αρχην σε ευχαριστω για την απαντηση. Εννοεις την διαπροσωπεια Site: ID3D11UnorderedAccessView ? Δεν την ειχα ακουσει θα την κοιταξω εις βαθος
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα