Προς το περιεχόμενο

Nikon D3200 ή Nikon D5100 ????? Milky Way Timelapse !!


DannyBn

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Oops, αυτό το είχα στο auto, δεν έχω μάθει να το προσαρμόζω σωστά ανάλογα με τις ανάγκες μου ακόμα :/

Θα ποσταρω αύριο γιατί ακόμα είμαι στο ύπαιθρο :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά εγώ προσπαθώ με μια 3200 να βγάλω φωτογραφίες τα αστέρια. Με 30sec shutter speed, iso 100-200 και f4.5 παίρνω μέτρια έως ικανοποιητικά αποτελέσματα αλλά έχουν πολύ θόρυβο και σε μερικά σημεία έχω λίγες κίτρινες αποχρώσεις (ενώ είμαι στο απόλυτο ύπαιθρο με 0 εξωτερικό φωτισμό). Τι να αλλάξω ώστε να βγουν καλύτερες;

 

(ισχύει μήπως αυτό που είπε ο φίλος παραπάνω για τα καμμένα πιξελ στα πολλα mp?)

F4.5 και iso 100-200 ειναι πολυ λιγο για milky way, επισης τα 30 sec ειναι πολλα λογικα θα πρεπει να εχει αρχισει να φαινεται κινηση, εκτος και αν εχεις καποιον υπερευρυγωνιο.

 

Ανεβασε το iso στα 3200, αυτο που θα παρεις δεν εχει καμια σχεση με αυτα που βλεπεις θα πρεπει να κανεις και επεξεργασια καταλληλη για να δωσεις χρωμα και να φυγει η κιτρινιλα. Επισης στην καμερα να εχεις ενεργοποιημενα την υψηλη αποθορυβοποιηση μακρας εκθεσης και iso.

 

Καλη τυχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι με τον kit φακό 18-55 

Η κάμερα σου δεν πρέπει να διαθέτει σύστημα σταθεροποίησης άρα δεν χρειάζεται να το βάλεις στο off.

Εστιακή απόσταση τέρμα ανοιχτή 18mm

Διάφραγμα τέρμα ανοιχτό f/3.5

Βάλε μέγιστη τιμή στο κλείστρο 25 δευτερόλεπτα όχι παραπάνω για να μη βγει η κίνηση των αστεριών.( εδώ διαιρείς το 500 με την εστιακή απόσταση του φακού που χρησιμοποιείς άρα όσο μικρότερος ο φακός τόσο μεγαλώνει ο χρόνος που μπορούμε να αφήσουμε το κλείστρο ανοιχτό χωρίς να δούμε τη κίνηση των αστέρων)

Με τα παραπάνω δεδομένα και εφόσον ο φακός σου δεν έχει ένδειξη του απείρου κάνε μια εστίαση σε κάτι πάνω από τα 6 μέτρα χωρίς να αφήσεις να αλλάξει η εστίαση άλλαξε το σύστημα της εστίασης σε χειροκίνητο και είναι έτοιμο για τα άστρα.

Βάλε στο iso τιμές 1600, 3200, 6400 να έχεις κατά νου ότι όσο ανεβαίνει η τιμή τόσο περισσότερος θόρυβος θα βγαίνει στη φωτογραφία.

Η ισορροπία του λευκού λογικά μιας και θα επεξεργαστείς το raw αρχείο (ξέχνα δια ροπάλου το jpg) δεν πρέπει να σε απασχολεί όπως και η επιλογή για αποθορυβοποίηση έκθεσης μακρού χρόνου όλα αυτά γίνονται μέσα από το μενού του raw προγράμματος που χρησιμοποιείς. 

Για να πάρεις αποτέλεσμα επεξεργασμένης εικόνας πρέπει να την επεξεργαστείς κι εσύ αυτά τα ωραία που βλέπεις και τα θαυμάζεις είναι μετά από επεξεργασία για να αναδείξει η εικόνα όσα περισσότερα στοιχεία του έναστρου ουρανού είναι δυνατόν.

 http://www.thenightskye.com/wp-content/images/Camera%20Settings%20for%20Milky%20Way%20and%20Aurora%20Photography.pdf

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμ μάλιστα, πολλά από αυτά δεν τα είχα λάβει υπόψιν! Και αυτό το pdf αρκετά κατατοπιστικό. Με την επεξεργασία βέβαια δεν είμαι πολύ εξοικειωμένος αλλά θα χρειαστεί να ασχοληθώ :D ανεβάζω σε λίγο και ένα sample.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμ μάλιστα, πολλά από αυτά δεν τα είχα λάβει υπόψιν! Και αυτό το pdf αρκετά κατατοπιστικό. Με την επεξεργασία βέβαια δεν είμαι πολύ εξοικειωμένος αλλά θα χρειαστεί να ασχοληθώ :D ανεβάζω σε λίγο και ένα sample.

Περίφημα, παίξε όσο μπορείς βέβαια με μεταβολές σε iso και ταχύτητα κλείστρου για να δεις τι διαφορές σου βγάζουν.

Καλό είναι να έχεις και μία καθυστέρηση στην ενεργοποίηση πχ. 2 δευτερόλεπτα από τη στιγμή που πατάς το κουμπί και την έναρξη της φωτογραφίας για να αποφύγεις οποιαδήποτε κούνημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.dropbox.com/s/ma5ylrvaxml9gf2/DSC_0661.JPG?dl=0

Εδώ η φωτογραφία σε full size.

Στο πισι φαίνεται πολύ πιο σκοτεινή απ'οτι περίμενα! Φαινόταν μάλλον ωραία στην μηχανή γιατί ήταν τελείως σκοτάδι τριγύρω :P 

Σωστή συμβουλή η χρονοκαθυστέρηση thanks ;) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού χρησιμοποιείς τρίποδο καλό θα ήταν να ενeργοποιήσεις και το exposure delay mode, αν δεν το έχεις κάνει ήδη. Γενικά, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να τραβάς σε raw και μετά σε photoshop ή κάποιο άλλο λογισμικό να προσπαθείς να μειώσεις τον θόρυβο. Έχε κατά νου ότι οι περισσότερες φωτογραφίες που βλέπεις στο νετ του νυχτερινού ουρανού είναι full photoshop.

Μιας και ο φακός σου είναι σχετικά σκοτεινός, εγώ θα έμενα στα 30 δευτερόλεπτα και θα ανέβαζα το iso και ας φαίνεται η κίνηση των αστεριών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στα 200 iso δεν κάνεις τίποτα ανέβα σε 3200 και καλύτερα να δίνεις το raw αρχείο. Στο raw θα κάνεις την επεξεργασία του αργότερα.

Θα ήταν αλλόκοτο να είχες κανονική αστρική εικόνα τόσο χαμηλά με 16 φορές μικρότερη ευαισθησία από το 3200.

Ταχύτητα κάτω από τα 30 δευτερόλεπτα. Διάφραγμα τέρμα ανοικτό. Η σταθεροποίηση στο off. Καθυστέρηση στην έναρξη.

Τα σύννεφα σκοτώνουν την εικόνα και το φεγγάρι ο απόλυτος θάνατος απέχουμε τότε.

Όταν δουλεύεις το raw μόνο το τρίγωνο iso, διάφραγμα και ταχύτητα αλλάζουν τη φωτογραφία.

Τα δύσκολα έρχονται με την επεξεργασία του μέχρι να καταλάβεις το πως και το γιατί όλα συνήθεια είναι.

Δεν θα ήταν λάθος να μείωνες την ανάλυση στα 10mp έτσι κι αλλιώς ο kit φακός δεν σου περνάει μεγαλύτερη. Τι κερδίζεις με αυτό μικρότερο αρχείο στο δίσκο, ευκολότερη επεξεργασία, γρηγορότερη μεταφορά.

Επεξ/σία από darkdragon
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγω ημουν αναμεσα στις 2 μηχανες και τελικα κατεληξα στην D3200 που την βρηκα πακετο με τον 18-105mm στα 400 ευρω!

 

συγκριτικα οι διαφορες ειναι ελαχιστες και δεν αξιζουν για μενα την χρηματικη διαφορα των 2 μηχανων

 

http://www.digitalrev.com/article/nikon-d3200-vs-nikon-d5100/MjExMzkzMTU_A

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ είχα διαφορετική άποψη αλλά και το low light του dxomark το επιβεβαιώνει αν και δίνει βαρύτητα στο τυπωμένο χαρτί.

http://www.dxomark.com/Cameras/Compare/Side-by-side/Nikon-D3200-versus-Nikon-D5100___801_698 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.dropbox.com/s/ma5ylrvaxml9gf2/DSC_0661.JPG?dl=0

Εδώ η φωτογραφία σε full size.

Στο πισι φαίνεται πολύ πιο σκοτεινή απ'οτι περίμενα! Φαινόταν μάλλον ωραία στην μηχανή γιατί ήταν τελείως σκοτάδι τριγύρω :P 

 

Σωστή συμβουλή η χρονοκαθυστέρηση thanks ;)

 

Ναι εχεις λαθος μεγιστο διαφραγμα και πολυ χαμηλο iso, επισης ή εχεις κουνησει λιγο την μηχανη ή ειναι λιγο out of focus. Εκτος απο την χρονοκαθυστεριση μπορεις να δεις και το ασυρματο χειριστηριο ml-l3 η απομιμηση κοστιζει  ενα και κατι ευρω και ειναι πολυ χρησιμο και σε αλλα πραγματακια περα απο το να μην κουνας την μηχανη.

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xml+l3.TRS0&_nkw=ml+l3&_sacat=0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...