Προς το περιεχόμενο

Surface Pro3, σπασμένη οθόνη και ανταπόκριση Microsoft.


maxxi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 1 χρόνο αργότερα...
  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα σε όλους σας!

Αγόρασα απο μέλος εδώ μέσα το Surface Pro 2 εχθές το βράδυ και σήμερα το πρωί ο σκυλάκος μου το έριξε πάνω απο το τραπεζάκι του σαλονιού και ράγισε η οθόνη.

Μπήκα στο devicesupport.microsoft.com και ενώ μου δείχνει ότι η επισκευή είναι δωρεάν σκέφτομαι αν θα πρέπει να το στείλω ή όχι.

Μίλησα με την εξυπηρέτηση στο τηλέφωνο που δίνουν εδώ αλλά δεν ήξεραν τίποτα επί του θέματος.

Σκέφτομαι τα εξής:

Δεν βρίσκω κάποιον να μπορεί να μου πει μια τιμή επισκευής.

Εάν το στείλω στην Microsoft δεν ξέρω πόσο θα κάνει να επιστρέψει και αν με συμφέρει να το φτιάξω σε αυτούς.

 

Να σημειώσω ότι είναι εντός εγγύησης όπως φαίνεται παρακάτω:

 
Surface Pro 2 256GB
Τυπική εγγύηση υλικού
Ημερομηνία λήξης 23/12/2016.
 
Και δεν πρόλαβα να το χαρώ και έδωσα και σχεδόν ένα μισθό.... :-(
 
Έχει κανείς εμπειρία πρόσφατα;
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί σκέφτεσαι αν θα το στείλεις δεν κατάλαβα.

Πρώτον σου δείχνει ότι είναι δωρεάν, δεύτερον αν διάβασες την δικιά μου εμπειρία η εδώ αντιπροσωπεία δεν ανακατεύεται καθόλου και τρίτον σε εμένα δεν έκανε ούτε εβδομάδα για να μου στείλουν πίσω καινούριο, (δεν επισκευάζεται το SP) και το σκέφτεσαι ακόμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα...!

Διάβασα πολύ εχθές και θα το στείλω αύριο που έχω ρεπό. Θα πρέπει να τό πάω σε κάποιο σημείο της μεταφιρικης; Ξέρεις κανεις που έχει εκτός του αεροδρομίου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα...!

Διάβασα πολύ εχθές και θα το στείλω αύριο που έχω ρεπό. Θα πρέπει να τό πάω σε κάποιο σημείο της μεταφιρικης; Ξέρεις κανεις που έχει εκτός του αεροδρομίου;

Μιλάς με ms support(U.K. Or US)μέσω chat και λογικά πρέπει να λάβεις UPS label επιστροφής.

https://www.microsoftstore.com/store/msuk/en_GB/home (στα δεξιά βλέπεις που λέει talk to an expert τι να μιλήσεις με chat μαζί του να κανονίζεις την αποστολή σε αυτούς)

Το εκτυπώσεις το κολλάς στη συσκευασια(αν δεν έχεις την original βάζεις δικιά σου) και καλείς UPS Hellas να έρθουν να παραλάβουν το πακέτο στη διεύθυνση όπου επιθυμείς.

 

Αυτή η διαδικασία επιστροφών η αποστολών προς service στην MS με τα surface.

Επεξ/σία από alextrela172
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.

Επανέρχομαι για να δώσω νεότερες πληροφορίες.

Μίλησα με το chat στην εξυπηρέτηση πελατών.

Με παρέπεμψαν στο παρακάτω Link.png Site: link

Να ακολουθήσω την διαδικασία και όπως όλα δείχνουν. Τούς ρώτησα για το κόστος και μου είπαν ότι αναφέρεται μέσα στην φόρμα κατα την εισαγωγή των πληροφοριών.

 

Μίλησα με την UPS και μου είπαν ότι πρέπει να το πάω στο Κορωπί καθώς δεν έχουν αλλού κέντρο παραλαβής. Βέβαια, ο φίλος alextrela172 παραπάνω αναφέρει ότι τους καλώ να έρθουν αλλά θα βρω άκρη σε αυτό. Αλλού είναι το θέμα μου.

Τι στέλνω; Το κουτί, όπως είναι με ότι συμπεριέλαβε η αρχική του συσκευασία μέσα εφόσον γίνεται αντικατάσταση ή μόνο το ταμπλετ και κρατάω τα υπόλοιπα; Την Τρίτη, θα το στείλω γιατί με την δουλειά δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και όμως το πακέτο πάει οδικώς στην Γερμανία. Αποστολή από Αθήνα Δευτέρα, θα παραδωθει Παρασκευή σύμφωνα με το site της UPS.

Πάνε άραγε οι αεροπορικές μεταφορές ή είναι θέμα εγγύησης που έχει ο καθένας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δίνω ραπόρτο για όσους τους πάθει μελλοντικά κάτι το αγαπημένο τους μηχάνημα καθώς απέχει πολύ η όλη διαδικασία που γίνονταν κατά το παρελθόν (όπως φαίνεται απο εσάς) σε σχέση με το τώρα.

Παρέλαβαν την παρασκευή το πρωί και σήμερα (15:38) μου ήρθε το παρακάτω mail απο την Microsoft:

 

 

We have received your shipment.

 

Your item will be reviewed by our exchange center and a replacement will be processed. Your replacement item will ship soon (usually within a few days), subject to inventory availability and shipper delays.

 

Η αποστολή μου μεταφέρθηκε οδικά και όχι αεροπορικά οπότε διήρκησε 4 ημέρες (παραλαβή την 5η ημέρα).

Λογικά, θέλω να πιστεύω, την επόμενη εβδομάδα θα παραλάβω εφόσον υπάρχει στοκ και ίσως να μου στείλουν ανακατασκευασμένο.

Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν θα μου στείλουν ένα πλήρες surface ή μόνο το τάμπλετ....

Βλέπουμε...!

Επεξ/σία από petpapou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επανέρχομαι καθως μόλις παρέλαβα το Surface Pro 3 i5, 8GB, 256GB SSD. Μου αντικατέστησαν το Pro2 με το 3. Απίθανο χριστουγεννιάτικο δώρο. Μαζί έστειλαν την γραφίδα και το φωτιζομενο πληκτρολόγιο.

Συνολικά έκανε η διαδικασία της αντικατάστασης 10 ημερολογιακες ημέρες.

ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΛΟΙΠΟΝ.

 

Σας ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες που μου δώσατε.

Επεξ/σία από petpapou
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Επανέρχομαι καθως μόλις παρέλαβα το Surface Pro 3 i5, 8GB, 256GB SSD. Μου αντικατέστησαν το Pro2 με το 3. Απίθανο χριστουγεννιάτικο δώρο. Μαζί έστειλαν την γραφίδα και το φωτιζομενο πληκτρολόγιο.

Συνολικά έκανε η διαδικασία της αντικατάστασης 10 ημερολογιακες ημέρες.

ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΛΟΙΠΟΝ.

 

Σας ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες που μου δώσατε.

Πάρε ένα καλό δώρο για τον σκύλο σου..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
 

Καλησπέρα,


 


αγόρασα πρόσφατα το SB καινούριο από το Ebay. Από την επικοινωνία μου με την Microsoft Hellas, προέκυψε ότι δεν εισάγεται στην Ελλάδα και συνεπώς δεν υποστηρίζεται από την αντιπροσωπεία εδώ...


 


Υπάρχει τρόπος να αγοράσω την Εγγύηση των δύο ετών που προσφέρεται από την Microsoft? Από Αγγλία μου είπαν ότι δεν το υποστηρίζουν εαν δεν έχει αγοραστεί από την Microsoft UK και στην Αμερική ότι πρέπει να πάω το Laptop σε ένα κατάστημα εκεί εντός 45 ημερών από την αγορά και μπορώ να αγοράσω την εγγύηση...


Διάβασα εδώ ότι στην Ελλάδα μας καλύπτουν ούτως ή άλλως χωρίς να έχουμε αγοράσει αυτήν την εγγύηση. Τι χρειάζεται να κάνω για να είμαι βέβαιος ότι αυτό θα ισχύει και για μένα; Αρκεί να εισάγω το s/n στην σελίδα της Microsoft?

Ευχαριστώ εκ των προταίρων για την βοήθεια... :)


 


 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπέρα,

κατ' αρχάς το δηλώνεις (registration) στην  σελίδα της microsoft. Αν είναι αγγλικό μοντέλο στην microsoft.co.uk, έτσι έκανα εγώ που ομοίως αγόρασα από ebay αγγλικό SP3.

Μετά το registration η κανονική εγγύηση της microsoft ισχύει παγκοσμίως, και στην περίπτωση μου την τίμησε με το -πολύ- παραπάνω.

(Η πρόσθετη εγγύηση για ατύχημα κλπ δεν μπορεί να αγορασθεί από Έλλάδα αλλά και σε αυτή την περίπτωση -μέχρι τώρα τουλάχιστον- σε καλύπτει χωρίς να έχεις πληρώσει και χωρίς να είναι υποχρεωμένη να το κάνει).

Επεξ/σία από maxxi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα Maxxi,

 

να πω εδώ ότι η εγγύηση δεν ισχύει παγκοσμίως αλλά στο Region από όπου το αγόρασες. Το πρώτο μου SB το αγόρασα από US και όταν έβγαλε κάποιο πρόβλημα, η MS μου ζήτησε να το πάω σε ένα κατάστημα στην Αμερική για να μου το αντικαταστήσει. Η Microsoft στην Ευρώπη (Αγγλία) δεν δέχτηκε να το αντικαταστήσει. Γι ' αυτό μου έκανε και εντύπωση που ένας φίλος εδώ το είχε πάρει από Αυστραλία και παρόλαυτά η εγγύησή του ίσχυε και στην Ευρώπή. Ίσως όμως να είναι στο ίδιο Region Ευρώπη και Αυστραλία(;;!) ποιος ξέρει...

 

Εσύ όταν είχες πρόβλημα με ποιον επικοινώνησες; Με Microsoft Αγγλίας ή Γερμανίας; Μίλησες μέσω chat (το chat συνήθως είναι κάπου στην Ασία, ενώ το τηλεφωνικό κέντρο στην Αγγλία, Γερμανία κλπ.) μαζί τους και εκείνοι σε ανακατεύθηναν;

 

ΥΓ. Παρεπιπτόντως, όπως προείπα η MS Ευρώπης δεν με κάλυψε και η MS Αμερικής δεν βοήθησε παραπάνω. Αυτό που με έσωσε ήταν ότι το είχα αγοράσει από Amazon οι οποίοι ήταν άψογοι όσον αφορά το After Sales Service τους.

Επεξ/σία από Stivy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το αγόρασα από αγγλικό κατάστημα μέσω ebay.co.uk , μόλις το παρέλαβα έκανα registration και είδα τη εγγύηση ενεργή για το serial number μου στο site της microsoft.

Όταν μου έπεσε και έσπασε, μίλησα με το chat στο microsoft.co.uk και με κατεύθυναν όπως έχω γράψει παραπάνω.

Το SP3 πήγε με courier Γερμανία δωρεάν όπου και αντικαταστάθηκε σε 3 ημέρες.

Πέρα απο αυτά όμως εσύ registration έκανες; Για το serial nunber σου τι αναφέρει στην εγγύηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...