maxxi Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Αγόρασα το SP3 i5 256GB τον περασμένο Οκτώβριο για καθημερινό εργαλείο στην εργασία μου και ομολογώ ότι μου έλυσε τα χέρια. Το αγόρασα μέσω ebay από Αγγλία με την εργοστασιακή εγγύηση των 2 ετών. Επειδή θα κυκλοφορούσε σε επικίνδυνο περιβάλλον προσπάθησα να αγοράσω την υπηρεσία Microsoft Complete, που δίνει -μεταξύ των άλλων- άμεση αντικατάσταση του SP3 σε περίπτωση θραύσης οθόνης. Δυστυχώς το σύστημα δεν δεχόταν το δικό μου serial number για αυτήν την υπηρεσία και απ'ότι κατάλαβα δεν πρέπει να παρέχεται σε χώρες που δεν έχει εισαχθεί το SP3 επίσημα. Αντ'αυτού αγόρασα μία θήκη προστασίας (που όμως ποτέ δεν χρησιμοποίησα επειδή την βρήκα κακάσχημη). Την Κυριακή του Πάσχα λοιπόν, το SP3 μου πέφτει από την πλάτη του καναπέ που το είχα αφήσει, κάνει 1ο γκέλ στα πλάκάκια το δαπέδου με την επάνω δεξιά γωνία του, 2ο γκέλ με την επάνω αριστερή γωνία και προσγειώνεται ανάσκελα έχοντας αποκτήσει μία ωραιότατη διαγώνια ρωγμή στην οθόνη. (Παρεπιπτόντως πρέπει να πώ ότι ενώ η σχεδίαση ενώ είναι καταπληκτική, έχει το πρόβλημα ότι το περιθώριο-πλαίσιο από Μαγνήσιο που περιβάλει την οθόνη εφάπτεται στο γιαλί και κάθε παραμόρφωση του μεταφέρει άμεσα στην οθόνη τάσεις που δεν μπορεί να αντέξει. Επίσης να πώ ότι οι δύο επάνω γωνίες μετά από αυτή την πτώση είχαν παραμορφωθεί σε εντυπωσιακό βαθμό). Μετά το αρχικό σόκ, (βωμολοχίες/απειλές/κατάρες), διαπίστωσα ότι το SP3 ήταν σχεδόν άχρηστο επειδή η σπασμένη οθόνη έστελνε συνεχώς touch inputs με αποτέλεσμα να μην δέχεται καμμία άλλη εντολή. Τέλος πάντων μετά από μια διαδικασία επανεκκινήσεων κατάφερα να απενεργοποιήσω το αντίστοιχο service για την touch screen και να το λειτουργήσω με το touch pad. Άρχισα λοιπόν την διαδικασία μέσω Surface Online Service Center για να δώ καταρχάς τι σημαίνει οικονομικά η επισκευή (που στην ουσία είναι αντικατάσταση γιατί τα SP3 δεν επισκευάζονται). Σημειώνω ότι σε κάθε βήμα αυτής της διαδικασίας είχε συνεχώς προειδοποιήσεις ότι βλάβες από πτώση δεν καλύπτονται από την εγγύηση. Το σύστημα όμως δεν μου έβγαζε κόστος, για την ακρίβεια μου έβγαζε τα πάντα μηδέν και ζήτησα λοιπόν περισσότερες πληροφορίες μέσω chat από το help desk. Εκεί λοιπόν η Laura με πληροφόρησε ότι το σύστημα σωστά μου έδειχνε μηδέν κόστος, γιατί η πολιτική της Microsoft για την περιοχή μας, είναι -προς το παρόν- να αντικαθιστά δωρεάν ακόμα και αυτές τις περιπτώσεις. (Από ότι κατάλαβα αυτό συμβαίνει επειδή ακόμα δεν σου δείνει την δυνατότητα να αγοράσεις όλες τις υπηρεσίες πως είπα παραπάνω). Πρέπει να πω ακόμα ότι το Surface Online Center είναι απόλυτα κατατοπιστικό και έχει όλες τις οδηγίες πως να το στείλεις πίσω στην Microsoft μέσω UPS, ακόμα και το δελτίο αποστολής σου έχει έτοιμο να εκτυπώσεις για να το βάλεις στο δέμα. (Εννοείται ότι και τα έξοδα αποστολής τα αναλαμβάνει η Microsoft). Και τώρα πρόσέξτε το κερασάκι στην τούρτα: Τρίτη πρωί παράδοση από εμένα στην UPS, Τετάρτη πρωί παραλαβή από Microsoft στην Γερμανία, Πέμπτη πρωί αποστολή νέου SP3 μέσω πάλι UPS, Παρασκευή μεσημέρι έχω στα χέρια μου ένα απόλυτα καινούριο SP3 στην συσκευασία του. Χωρίς κανένα κόστος. Και λόγω W8.1 και OneDrive, όλες οι ρυθμίσεις και τα αρχεία μου έτοιμα να συνεχίσω την εργασία μου μέσα σε 1/2 ώρα, όσο χρειάστηκε για να συνχρονιστεί. Αυτή ήταν λοιπόν η εμπειρία μου απο την ανταπόκριση της Microsoft στο πρόβλημα μου και είπα να την μοιραστώ μαζί σας γιατί στις ημέρες που ζούμε δεν το θεωρώ δεδομένο. (Υ.Γ.1 Δεν έχω καμμία σχέση με την Microsoft ή για την ακρίβεια στην σχέση μας εγώ είμαι αυτός που πληρώνει). (Υ.Γ.2 Δεν το έβαλα στο νήμα του SP λόγω μεγέθους, άν πρέπει ας το κάνει κάποιος Moderator) 24 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
driver4 Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 (επεξεργασμένο) Αυτή είναι εξυπηρέτηση στο μέγιστο βαθμό! Επεξ/σία 18 Απριλίου 2015 από driver4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
insome Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Αυτό ακούγεται σαν το θαύμα του πασχαλινού κούνελου. Περιέγραψες κάλυψη ατυχήματος. Το Surface Online Service Center για το Pro 2 μου, δείχνει standard warranty ενός έτους. Να υποθέσω ότι έχω την ίδια κάλυψη; Μήπως εμφανίζει κάποια άλλου είδους warranty στον λογαριασμό σου; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
maxxi Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 "standard warranty expiration date of Oct 31, 2016" Το αγόρασα Οκτ. '14 και είχα εξαρχής 2 χρόνια standard warranty. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
insome Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Μου έδωσε ένα έτος μόνο, αγορασμένο στην ελλάδα, και 18 μήνες περίπου, standard warranty πάλι, για typecover από ebay (us). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
maxxi Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Εμένα και το type cover που αγόρασα μαζί, έχει την ίδια εγγύηση 2 ετών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kekos123 Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 (επεξεργασμένο) Παρομοια εμπειρια με σπασμενη/ραγισμενη οθονη ειχα κι εγω περυσι τον Νοεμβριο με το SURFACE PRO 3 ! Επειτα απο επικοινωνια με το Ελληνικο τμημα της MS και μια ευγενεστατη υπαλληλο ονοματι Χριστινα ειχα περιπου την ιδια λυση (επιστροφη ολου του χρηματικου ποσου !) ετσι λοιπον δε θα μπορουσα να πραξω αλλιως απο το να παραγγειλω ξανα -τι αλλο?- το SURFACE PRO 3 ! Με κερδισαν πελατη τους δια παντος,ετσι απλα ! Kι απο δω και στο εξης δε κοιταζω σε καμια αλλη εταιρια πλην MICROSOFT !!! Εις αναμονη του Surface 4 Pro ! Μπραβο στην MS ! ΥΓ Για του λογου το αληθες υπαρχει και πολυ γνωστος φιλος εδω μεσα που μπορει να επαληθευσει τα γραφομενα μου... Επεξ/σία 18 Απριλίου 2015 από kekos123 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alextrela172 Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Όντως όπως αναφέρθηκε πάνω το after sales support ειναι άψογο σε τέτοιες περιπτώσεις οχι μονο με τα περιστατικά απο εδω αλλα και στο εξωτερικό εξίσου. Ειναι άλλωστε γνωστό οτι ο βαθμός επισκευής ειναι εξαιρετικά αδύνατος σε τέτοιες βλάβες/ατυχήματα που απλά προβαίνουν σε αντικατάσταση συσκευης. Παρ όλο που η αντίκατασταση γίνεται συνήθως μονο έχοντας την extra αγορασμένη υπηρεσία κάλυψης,αλλα βλέπουμε οτι ειναι και αρκετά ευέλικτοι. Sent from my iPad using Insomnia 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gauss3 Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Γίνονται και τέτοια ε? Μπράβο... Αρχίζουν να με μπαίνουν σκέψεις για αγορά τώρα Αν και ποτε δεν ήμουν φαν της Microsoft μπράβο τους... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mandoctor Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Μπράβο στη Microsoft για την εξυπηρέτηση. Μου επιβεβαίωσαν γιατί κάνω καλά και μαζεύω χρήματα για το SP3. To μόνο που θέλω από την εταιρία τώρα είναι λίγο καλύτερη υποστήριξη των Windows Phone (λίαν συντόμως Windows 10 for Phones). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cdr_manos Δημοσ. 5 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2015 Σας χαιρετώ. Πρίν λίγο με απόγνωση διαπίστωσα πως η καινούργια μου tablet surface pro 3 που που έφερε ένας φίλος από την Αυστραλία στις 22 Ιουλίου (μόλις πριν 13 ημέρες) έσπασε στην μία γωνία. Αιτία η πτώση της επαγγελματικής μου τσάντας μέσα στην οποία βρισκότας υποτίθεται προστατευμένη. Δυστυχώς το σπάσιμο στην άκρη της οθόνης άν και δεν φαίνεται επάνω στην γωνιακή μεταλλική επιφάνεια επειδή ήταν μέσα στην τσάντα επειρεάζει την συνολική επιφάνεια της οθόνης ως οθόνη αφής. Απελπισία και απόγνωση ένας λόγος παραπάνω λόγω και των capital controls ( βλέπετε το οικονομικό είναι σοβαρό θέμα στις ημέρες μας) . Η απόγνωση μου μετριάστηκε για την ώρα από τα γραφόμενα σας. Αραγε γνωρίζετε εάν η αντιμετώπιση όλων των ανάλογων <<ατυχημάτων>> είναι ίδια από την microsoft ? Προτείνετε να επικοινωνήσω με την microsoft στην Ελλάδα πρώτα?Κάθε απάντηση ευπρόσδεκτη ακόμα και ως ψυχολογική υποστήριξη........ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alextrela172 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2015 (επεξεργασμένο) Θα πάρεις την MS Hellas και βλέπεις. Συνήθως ειναι ευέλικτοι αλλα δεν υπάρχει καμία εγγύηση οτι θα τους καλύψουν όλους σε τέτοια παρόμοια περιστατικά. Εδω τηλ. 2111206500 Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2015 από alextrela172 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
maxxi Δημοσ. 6 Αυγούστου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2015 (επεξεργασμένο) Σας χαιρετώ. Πρίν λίγο με απόγνωση διαπίστωσα πως η καινούργια μου tablet surface pro 3 που που έφερε ένας φίλος από την Αυστραλία στις 22 Ιουλίου (μόλις πριν 13 ημέρες) έσπασε στην μία γωνία. Αιτία η πτώση της επαγγελματικής μου τσάντας μέσα στην οποία βρισκότας υποτίθεται προστατευμένη. Δυστυχώς το σπάσιμο στην άκρη της οθόνης άν και δεν φαίνεται επάνω στην γωνιακή μεταλλική επιφάνεια επειδή ήταν μέσα στην τσάντα επειρεάζει την συνολική επιφάνεια της οθόνης ως οθόνη αφής. Απελπισία και απόγνωση ένας λόγος παραπάνω λόγω και των capital controls ( βλέπετε το οικονομικό είναι σοβαρό θέμα στις ημέρες μας) . Η απόγνωση μου μετριάστηκε για την ώρα από τα γραφόμενα σας. Αραγε γνωρίζετε εάν η αντιμετώπιση όλων των ανάλογων <<ατυχημάτων>> είναι ίδια από την microsoft ? Προτείνετε να επικοινωνήσω με την microsoft στην Ελλάδα πρώτα? Κάθε απάντηση ευπρόσδεκτη ακόμα και ως ψυχολογική υποστήριξη........ Εγώ ξεκίνησα την διαδικασία από το Surface Online Service Center όπως προβλέπεται από την Microsoft. Nομίζω ότι μπορείς να ξεκινήσεις και από την Ελληνική αντιπροσωπεία όπως προτείνει ο Alex. Σε κάθε περίπτωση μου φαίνεται δύσκολο να έχουν άλλη πολιτική και είμαι βέβαιος ότι όπως εξυπηρέτησαν εμένα εξυπηρετούν όλους. Αλήθεια από που το αγόρασες? 'Εχεις κάνει registration? (Απαραίτητο) Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2015 από maxxi Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cdr_manos Δημοσ. 8 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2015 (επεξεργασμένο) Αγαπητοί συμ-forum-ήτες γεια σας Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Χθες εκμεταλλευόμενος την εμπειρία που καταγράψατε σε αυτό το νήμα σχετικά με την επισκευή της σπασμένης οθόνης στην surface pro 3 βρήκα τον δρόμο προς την ανέξοδη αντικατάσταση της!!!!!!! Αρχικά επικοινώνησα με το τμήμα Ελληνικής υποστήριξης της Microsoft το οποίο με ενημέρωσε πως επειδή η συγκεκριμένη συσκευή δεν εισάγεται επισήμως από την Ελληνική αντιπροσωπεία θα έπρεπε να απευθυνθώ σε κάποια άλλη Ευρωπαϊκή χώρα. Προτίμησα την Αγγλία λόγω γλώσσας. Η επικοινωνία έγινε με ΤΧΤ μέσω helpdesk. Μετά από συνομιλία κατά την οποία τους ενημέρωσα με τα στοιχεία της συσκευής και το τιμολόγιο αγοράς μου υπέδειξαν να στείλω στην Γερμανία την συσκευή η οποία θα αντικατασταθεί με νέα. Κατά την ολοκλήρωση μάλιστα της συνομιλίας, μου στάλθηκε σε μηδέν χρόνο προς εκτύπωση και η σελίδα με τα στοιχεία που έπρεπε να κολλήσω στην συσκευασία μου (συμπεριλαμβανόμενου σχετικού barcode) ώστε αυτοί που θα το παραλάβουν να έχουν στοιχεία αναφοράς της συνεννόησης μας. Η εξυπηρέτηση ήταν άψογη και το σημαντικότερο για εμένα υπό τις παρούσες συνθήκες (capital control) πλήρως ανέξοδη παρότι δεν είχα στην διάθεση μου σχετική ειδική εγγύηση που χρεώνεται επί πλέον κατά την αγορά. Για την ιστορία η συσκευή μου αγοράστηκε πριν από 42 ημέρες από την Αυστραλία μέσω φίλου που θα ερχόταν για διακοπές σε πολύ λογική τιμή σε σχέση με την Ελληνική πραγματικότητα (i5 8GRam 256G hard disk) 950 Euros με δώρο ετήσιο ειδικό antivirus για 3 συσκευές της Norton. Ενας από τους λόγους που δικαιολογούν την τιμή είναι πως παρότι αγοράστηκε μέσα στην πόλη ο αγοραστής είχε το δικαίωμα να μην πληρώσει φόρο (duty free) αφού θα μεταφέρετο στο εξωτερικό!!!!!! (ακριβώς όπως στο Ελληνικό κράτος). Για να απαντήσω στο ερώτημα σου φίλε maxxi είχα κάνει registration πριν λίγες ημέρες. Και πάλι ευχαριστώ όλους σας διότι χάρη σε εσάς θα έχω την tablet μου και μάλιστα σε τέτοια εποχή χωρίς να επιβαρυνθώ οικονομικά. Φυσικά ευχαριστώ δημοσίως και την γενναιόδωρη Microsoft. Το θέμα αυτό δείχνει και μία άλλη πλευρά της εκτός της δημιουργίας-παραγωγής υψηλής τεχνολογίας που δικαιολογεί γιατί έγινε και παραμένει επιχειρηματικός κολοσσός. Υ.Γ.Οποιος αγοράζει καινουργια surface τον συμβουλεύω να κάνει επί πλέον συμβόλαιο για πλήρη κάλυψη (και θραύσης) διότι μετά δεν γίνεται. Το συμβόλαιο καλύπτει μέχρι και δύο θραύσεις και κοστίζει 150$. Εγώ έχω ήδη μετανοιώσει που δεν το έκανα στην αρχή. Στο internet βρήκα πως μπορεί κανείς να το κάνει ακομαι και μέσα σε 45 ημέρες από την αγορά αφού μεταφέρει προς έλεγχο την συσκευή του στην αντιπροσωπεία. Μάνος Επεξ/σία 8 Αυγούστου 2015 από cdr_manos 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
maxxi Δημοσ. 8 Αυγούστου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2015 (επεξεργασμένο) Χαίρωμαι που το άτυχο γεγονός της καταστροφής του SP3 σου, μετατράπηκε σε κάτι που θα θυμάσαι ευχάριστα όπως συνέβη και σε εμένα. (Και βέβαια μετά από αυτά, το SP3 μου θα αντικατασταθεί μόνο από ένα SP4, χώρια που κάθε φορά που ψάχνω για ηλεκτρονική συσκευή, πλέον ελέγχω τι υπάρχει πρώτα από Microsoft)... Επεξ/σία 8 Αυγούστου 2015 από maxxi 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα