Konstantin77 Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 ρε παιδιά, σας ακύρωσε ολες τις συναλλαγες? matrixxx, και σε εσενα ειπαν οτι ηταν απο 20$ και κατω. Ομως στα pistons δεν ειναι και εμενα δε μου εχει ερθει μνμ ακομα.
silmarien Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Ήρθε σε μένα για τα v3 και έκανα dispute στο paypal.
guardianx71 Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 ρε παιδιά, σας ακύρωσε ολες τις συναλλαγες? matrixxx, και σε εσενα ειπαν οτι ηταν απο 20$ και κατω. Ομως στα pistons δεν ειναι και εμενα δε μου εχει ερθει μνμ ακομα. Δεν έχει σημασία. Ο κωδικός ισχύει μόνο με αγορά 200$ . Εντωμεταξύ μιλάμε για ασήμαντη έκπτωση . 5%
someone- Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 ρε παιδια ας βοηθησει καποιος στο dispute δεν εχω ξανακανει ποτε.
Questioner Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Εμένα δεν μου έχει έρθει ακόμα κάποιο ακυρωτικό για το powerbank. Τελικά μου το έχουν σαν message μέσα!
guardianx71 Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Εμένα δεν μου έχει έρθει ακόμα κάποιο ακυρωτικό για το powerbank. Αν έχεις λογαριασμό , μπες μέσα και δες στο my account -View messages
Pa0ki Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Τέτοιο πράγμα πρώτη φορά Οκ, καταλαβαίνω το άκυρο, το έχουμε ξαναδεί το έργο Να σου ζητάνε όμως επιπλέον € αντί να ακυρώσουν αμέσως από μόνοι τους τις παραγγελίες? ρε παιδια ας βοηθησει καποιος στο dispute δεν εχω ξανακανει ποτε. Στη σελίδα του paypal > resolution center > dispute a transaction 1
paylidis Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Τέτοιο πράγμα πρώτη φορά Οκ, καταλαβαίνω το άκυρο, το έχουμε ξαναδεί το έργο Να σου ζητάνε όμως επιπλέον € αντί να ακυρώσουν αμέσως από μόνοι τους τις παραγγελίες? Στη σελίδα του paypal > resolution center > dispute a transaction Σου λέει οι 50 στους 1000 να τσιμπήσουν κέρδος ειναι... Δε μπήκαν καν στον κόπο να απαντήσουν στο μυνήμα. Μαύρο και dispute... 2
Questioner Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Μόλις άνοιξα case για την συμπεριφορά τους. pop corn mode = on
zafitolis Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 επειδη και εγώ και άλλοι απο ότι φαίνεται δεν εχουμε ξανακάνει refund ρίξτε καμιά βοήθεια τι επιλέγουμε? item dispute και μετα τι τσεκάρουμε στην ερώτηση How was the item significantly not as described
guardianx71 Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Αν δεν κάνω λάθος μετά το dispute έχει 2 επιλογές 1) δεν έλαβα και 2) έλαβα αλλά ήταν λάθος , ελλιπές , προβληματικό όχι όπως περιγραφόταν κτλ. Εγώ έβαλα την πρώτη επιλογή και έγραψα μετά τα υπόλοιπα
Moderators matrixxx Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Moderators Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Και από μενα ανοιξαν 3 υποθεσεις, χωρις να απαντησω καν στα μειλ του μαγαζιου αφου ειπε και ο Παυλίδης ότι δεν του απαντησαν καν. Εγραψα ότι ο πωλητης ζηταει και αλλα χρηματα και ζητω από το paypal να ακυρωσει αμεσα την συναλλαγή. Κλεινω λεγοντας ότι είναι large scale case και ότι θίγονται πολλα ατομα, όχι μονο εγω.
diplo Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για όσους δεν έχουν εμπειρία με το σπορ των paypal disputes, να αποκτήσουν. Το ρίσκο να κάνεις καμιά πατάτα είναι πολύ μικρό, αλλά και πατάτα να κάνεις δε νομίζω να κάνει μεγαλύτερη το merimobiles και να μη σου επιστρέψει τα χρήματα. Οπότε βουρ στον πατσά αδέρφια! υ.γ. εγώ, και καλά, απαίτησα να μου στείλουν το αντικείμενο asap, δεν είπα τίποτε περί refund
someone- Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 εγω παντως τους απαντησα και μου στειλανε μολις αυτο: "Hi we can give you 10% off on each order if you accept to keep them if not we will refund you please advisethank you and sorry for the inconvenience" λαλακιες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα