Προς το περιεχόμενο

Codemasters F1 2015 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 Το δοκιμασα το παιχνιδι μόλις εχθες και έπαιξα δυο αγωνες πρωταθληματος κανοντας τον raikkonen να παρει 50 βαθμούς. Αρκετά πιο ρεαλιστικό απο προηγουμενες εκδοσεις αλλα δυστυχώς το 50αρικο του steam δεν το δικαιολογει σε καμια περιπτωση.

 

Με ενα 15ευρω το αγοραζα αλλα μεχρι εκει.

δεν είναι μακριά

Δημοσ.

λοιπον δεν ξερω αν μπωρειται να χαρειται το παιχνιδι παιδια, σε εμενα και σε ολους τους υπολοιπους εχει σοβαρο προβλημα με τα fps ειναι γυρω στα 8 στην αρχη λεω θα ειναι απο την καρτα γραφικων το προβλημα γιατι εχεις και απαιτησεις, αλλα τελικα ειναι απο την ιδια την codemasters και λεει θα το φτιαξουμε με την πρωτη ευκαιρια, οσοι το πηραν το παιχνιδακι πραγματικα κριμα τα 50Ε μπωρουσε η codemasters να το βγαλει πιο αργα την ημερομηνια που το βγαζει  συνηθως και να  παιζει κανονικα το παιχνιδι, αλλά μου εκανε χαρη και το εβγαλε νωριτερα μονο που εχει αυτο το μικρο πρωβληματακι

Δημοσ.

Εγώ βλέπω προς μεγάλη μου απογοήτευση ότι ακόμα και οι modders δεν ασχολούνται με το game. Στο περσινό έμπαινα από τις πρώτες μέρες κυκλοφορίας του game,  στο drivingitalia και στο racedepartment και ήταν πλημμυρισμένο με mods για κάμερες, skins, helmets, tweaks και γενικά ωραία πραγματάκια που έδειχναν μεράκι από μεριά τους. Τώρα με το φετινό με το ζόρι να έχουν βάλει 5-6..

 

Στα του game, τελείωσα το season με τον Hamilton, σε pro δυσκολία, καλό μου φάνηκε, βελτιωμένο από το περσινό σε γενικές γραμμές το mode.

 

Δεν έχω θέμα με την απόδοση του game, κάποιο heavy glitch δεν πέτυχα και έφαγα μόλις ένα crash στο Μonaco αν θυμάμαι καλά.. Πως κατάφεραν πάντως εκεί στην codemasters να έχουν προβλήματα κάποια συστήματα ενώ το περσινό δούλευε καλά ακόμα και σε mid-range συστήματα, ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω.. Πρόκειται για ακριβώς το ίδιο engine, ακριβώς το ίδιο game με κάποιες βελτιώσεις στην κίνηση των μονοθεσίων.

Δημοσ.

δεν ξερω σε μενα παντως με 8fps παιζει, αν παιξω ολους τους γυρους ετσι θα χασω τα ματια μου, ειναι το μονο σιγουρο, ολος ο υπολογιστης ειναι καινουριος αλλά και να μην το σηκωνε στα low θα πεζοταν αφου ουτε και εκει ειναι θεμα του παιχνιδιου

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω κολλήσει. Παρ' ότι έχω να παίξω και να τελειώσω τόσα παιχνίδια, από GTA V, μέχρι Witcher 3, Kerbal και AC Unity, κάθομαι και λιώνω στο F1 2015.

 

Και μάλιστα έχοντας πάψει πλέον όχι μόνο να παίζω racing games (ύστερα από χιλιάδες ώρες στα περισσότερα PC simulators, βλ. Live for Speed, rFactor, GTR, GTL κλπ, συν οτιδήποτε σχετιζόμενο με F1 εδώ και 15+ χρόνια) αλλά και έχοντας σταματήσει ολοκληρωτικά να παρακολουθώ το άθλημα. Παλιότερα ασχολούμουν με F1 πρακτικά σε καθημερινή βάση (ακόμα και το avatar μου στο insomnia είναι εδώ και 12 χρόνια το τελευταίο καρέ από την onboard camera του Ayrton), ενώ τώρα ούτε καν ξέρω ποιος είναι πρώτος στη φετινή σεζόν. Το παιχνίδι όμως παιχνίδι, ακόμα και χωρίς τιμονιέρα, με απλό χειριστήριο Χ360 (έχω παρατήσει την G25 στο χωριό αλλά ψήνομαι πλέον να την ανεβάσω). Η μόνη βοήθεια που έχω αφήσει είναι το TCS στο ελάχιστο δυνατό, αλλά θα το απενεργοποιήσω κι αυτό σύντομα.

 

Ένατος αγώνας της χρονιάς στο Silverstone, με Lotus, προερχόμενος από δύο σερί νίκες σε Καναδά και Αυστρία αλλά συνολικά 8ος στο πρωτάθλημα αφού ξεκίνησα πάρα πολύ άσχημα (κάτι δωδέκατες θέσεις, εγκαταλείψεις σε 3 αγώνες κλπ). Απίστευτη η εξέλιξη του βρετανικού γκραν πρι από την αρχή του practice μέχρι τον απολύτως τελευταίο γύρο. Αρχικά στα δοκιμαστικά μέχρι να βρω τα όρια, τα σημεία φρεναρίσματος και το στήσιμο δεν μπορούσα να ξεκολλήσω από την 18η θέση, πανωλεθρία. Μόλις 5 λεπτά πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία, κατορθώνω να πιάσω μια 5η θέση. Περνάμε στο qualifying 3, όπου στο ρελαντί βγαίνω αμέσως να κάνω ένα μόνο γύρο, παίρνω την 6η θέση και λουφάζω. Στη συνέχεια πάμε για Q2, παίζω γύρω την 10η θέση (οριακά για αποκλεισμό) αλλά με τα πολλά βγαίνω 2ος.

 

Στο Q3 πιάνει βρόχα, αρχίζω τα καντήλια με τον κωλόκαιρο (τα ίδια είχαμε και στους προηγούμενους δύο αγώνες), βάζω intermediate και βγαίνω έξω για να ξαναμάθω την πίστα από την αρχή. Πέρα από κάθε προσδοκία μού κάθεται ένας καλός γύρος, καβατζώνω την πρώτη θέση 5 λεπτά πριν το τέλος και μπαίνω μέσα, λέω πάει τελείωση η υπόθεση, δίνω τα συγχαρητήριά μου στο μάστορα του συνεργείου και βάζω να ψήσουμε καφέ. Η βροχή κόβει όμως και μόλις στα τελευταία 2 λεπτά βγαίνουν μουλωχτά οι υπόλοιποι με option tyres και κάνουν κοντά 1,5" κάτω από εμένα με την πίστα να έχει στεγνώσει αρκετά. Μένω μόλις 6ος και μπαϊλντισμένος, αφού φάνηκε ότι μπορούσα για pole. Κρίμα κι άδικο, προς γνώση και συμμόρφωση άλλη φορά.

 

Δίωρο διάλειμμα να πεταχτώ μέχρι το Kozi's να ταΐσω τη γυναίκα και επιστροφή στο σπίτι σκασμένος στο φαΐ για το μεγάλο αγώνα συνολικής διάρκειας 52 γύρων.

 

Αρχινάει το γκραν πρι με ωραιότατη λιακάδα, ό,τι πρέπει για μπάνιο και ξαπλώστρα. Κάνω εξαιρετική εκκίνηση, κερδίζω δύο θέσεις μέχρι την πρώτη μεγάλη ευθεία (Wellington Straight) και λίγο πριν το τέλος του γύρου έχω περάσει ήδη πρώτος (ούτε ο συχωρεμένος Άιρτον στο Donington '93, βοήθειά μας). Ζεσταίνω λάστιχα και δισκόφρενα, παίρνω μια μικρή διαφορά και στον 9ο γύρο είμαι 5" μπροστά, όμως έρχεται αποφράδα προειδοποίηση για μπόρα εντός τετάρτου, άντε πάλι τα ίδια. Μέσα σε 2 γύρους πιάνει ψιχάλα-κάτουρο, κοτεύουν και μπαίνουν μέσα οι πάντες να αλλάξουν σε intermediate αλλά εγώ ο πονηρός ο βλάχος λέω θα μείνω έξω με τα slick μέχρι να δυναμώσει για τα καλά, να ποτιστούνε οι ελιές και να βάλω βρόχινα μία και καλή (την έχω ξαναπάθει έτσι στη Μαλαισία και το έμαθα το κόλπο με το "heavy rain", αρκεί μόνο να μην αργήσει αυτό να έρθει).

 

Όπερ και εγένετο, στον 17ο γύρο ανεβάζω downforce, φοράω full wet λάστιχα και το ίδιο αναγκάζονται να κάνουν κι όλοι οι άλλοι αφού πλέον ρίχνει με το τουλούμι και κοντεύει να πλημμυρίσει ο Ποδονίφτης με τις ακραίες συνθήκες που επικρατούν. Πάει να πει κερδίζω ένα ολάκερο pit stop και είμαι πλέον μπροστά με πάνω από 10" διαφορά απ' τους υπόλοιπους. Την ώρα που έμπαινα στο pit lane όμως, κάπως πάτησα μισό μέτρο εκτός δρόμου (ούτε που κατάλαβα τι έγινε) και ο αλητ-άρχης (sic) μου χρέωσε ποινή 10" ο αντίχριστος. Πρωτοφανές, μπόχα βρώμα. Η πιο πέτσινη ποινή απ' την εποχή του Παπουτσέλειου πέναλτι.

 

Με τα πολλά κάποια στιγμή μετά από καμια δεκαπενταριά γύρους αρχίζει να βελτιώνεται ο καιρός, το γυρνάμε όλοι σε intermediate και λίγο αργότερα ετοιμαζόμαστε για slick. Στο μεταξύ όμως έχω καταφέρει να πέσω στην τέταρτη θέση ένεκα μισοσπασμένης αεροτομής μετά από ελαφρύ τράκο πάνω σε προσπέρασμα πιο αργού μονοθεσίου (βλ. η μλκία που δέρνει το παιχνίδι υπό το καθεστώς της μπλε σημαίας, όπου το ΑΙ κάνει στην άκρη αν και όποτε του καπνίσει). Οπότε είμαι στον 30ο από τους 52 γύρους, το οδόστρωμα έχει σχεδόν στεγνώσει, τα full wet τσουρουφλάνε και καθώς πατάω τέρμα γκάζι στην Hangar Straight, πίνω μια τζούρα φραπέ και ψάχνω να βρω κανα ρεμπέτικο στο ραδιόφωνο, μου έρχεται η φαεινή ιδέα να βάλω option tyres. Ώστε να πάω όσο πιο γρήγορα μπορώ μέχρι τον τερματισμό και όχι μόνο να προλάβω τους υπόλοιπους, αλλά να καλύψω και τα 10" της ποινής. Με prime tyres πίστευα πως δεν θα τα κατάφερνα.

 

Ήξερα όμως πως τα option δεν με θα έβγαζαν για 20 γύρους σε τέτοιους ρυθμούς (το Silverstone ούτως ή άλλως έχει αρκετά υψηλή φθορά ελαστικών), άρα καταστρώνω το εξής υπεραισιόδοξο πλάνο: μείωση του downforce στο ελάχιστο δυνατό, slick λάστιχα και rich mixture fuel για όσο με παίρνει (τουλάχιστον 15 από τους 20 γύρους). Με σκοπό γύρω στον 42ο γύρο να μπω και για δεύτερο pit stop. Και φυσικά κάνοντας την προσευχή μου πως και οι άλλοι θα κάνουν μια στάση ακόμα (έστω για κατούρημα) και δεν θα μπορέσουν να βγάλουν σερί τους τελευταίους 20+ γύρους αμέσως μετά την αλλαγή των intermediate.

 

Κατεβάζω διαρκώς χρόνους πηγαίνοντας σαν παλαβός (ούτε ήξερα πως η Lotus ή/και εγώ είχαμε τέτοια όρια) ενώ έχω ιδρώσει ολόκληρος παρά το κλιματιστικό πάνω απ' το κεφάλι μου. Σανίδα το γκάζι, το μονοθέσιο να έχει κόψει καπίστρι, να έχει σηκώσει πανί, τούφα το ντουμάνι, εζυγώνω και περνάω το γερμαναρά το Vettel για την τρίτη θέση. Πλησιάζω αρκετά το Hamilton αλλά στον 42ο γύρο αναγκάζομαι να μπω για το έξτρα pit stop που λέγαμε (τα λάστιχα ίσως άντεχαν άλλους 4-5 γύρους αλλά δυστυχώς με τίποτα 10). Βγαίνω, τον ξαναφτάνω τον κερατά, τονε περνάω κείθε απάνου στους Αγίους Θεοδώρους στο καρφί το καλό, κολλάει από πίσω μου, με περνάει, τον ξαναπερνάω και φτάνουμε στον 50ο γύρο (2 πριν το πέσιμο της καρό σημαίας που λέει κι ο Πουρναράκης) να κυνηγιόμαστε σαν το σκύλο με τη γάτα. Ο δε πρώτος Raikkonen στα 5" μπροστά άρα πρακτικά δεν τον προλαβαίνω με τίποτα. Προφανώς παντελώς τζίφος η πρόβλεψη ότι και καλά οι άλλοι θα έκαναν ενδιάμεσο pit stop, ζάχαρη την έβγαλαν με τα prime όταν εγώ ίδρωνα να τελικιάσω τα option.

 

50ος γύρος, λίγο πριν την είσοδο για τη Maggots, ο φίλος μου ο Hamilton κι εγώ καταφέρνουμε να ακουμπήσουμε με 250+ km/h, αρχίζουμε τις ζβούρες συγχρονισμένου καλλιτεχνικού πατινάζ (τύφλα να έχει ο Ευγένιος Πλουσένκο), έβαλε όμως το χέρι του ο Άγιος Χριστόφορος (των οδηγών, μεγάλη η χάρη του) και δεν έσπασε τίποτα. Βοήθησαν φυσικά και οι devs του παιχνιδιού με το απαράδεκτο damage model, παιχνίδια 15ετίας έχουν πολύ ρεαλιστικότερη συμπεριφορά σε τράκες και ζημιές. Ο Hamilton έμεινε πίσω, εγώ συνέχισα κύριος χωρίς άλλα έκτροπα, τερμάτισα 13" πίσω από τον νικητή Raikkonen και γύρω στα 5" μπροστά από το Hamilton.

 

Βάλε και τα 10" ποινής, πάει να πει έστω και η τρίτη θέση-βάθρο καλά είναι. Έλα μου όμως που ένεκα του συμβάντος που λέγαμε μειώθηκε αρκετά η διαφορά με το Vettel χωρίς να πάρω χαμπάρι γρι και έπεσε στα 9". Εννιά μείον δέκα ίσον μείον ένα, ούτως ειπείν πάρε μια τέταρτη θέση στα χαρτιά να γουστάρεις. Και παραμένω 8ος στην κατάταξη των οδηγών, όταν ο στόχος για τη σεζόν είναι η 6η θέση (πλέον μόνο 4 οι βαθμοί της διαφοράς).

 

Το F1 2015 μπορεί να έχει σαφή μειονεκτήματα: μετριότατο ΑΙ, αμφιλεγόμενο ρεαλισμό, αισχρό damage model, ελάχιστες ρυθμίσεις στο στήσιμο, μηδενική τηλεμετρία, steering deadzone issues (βλ. στροφή Λέοντα στο Μονακό) κλπ. Ελλείψεις που κάνουν παιχνίδια σαν το F1 Racing Championship του 2002 να φαίνονται χρόνια μπροστά. Όμως στην τελική έχει πολλή πλάκα και σε κρατάει. Προβλήματα με performance δεν έχω αφού μετά και το τελευταίο patch έχω σταθερά 60fps σχεδόν παντού, με τέρμα γραφικά σε 2560x1440, ακόμα και σε εκκίνηση με βροχή κλπ. Ελπίζω σε τίποτα mods για περαιτέρω βελτίωση.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 11
Δημοσ.

Τελικά σε εμένα έφτιαξε ξανά έβαλα τους παλιούς οδηγούς της amd και δεν ξανά πήγε 8 fps διάβασα όλο το κείμενο σου, και πραγματικά εντυπωσιάστηκα, μου θύμισες το f1 2011 που έπαιζα και πιο παλιά το GP4 το 2 κυρίως ήταν και η παιχνιδάρα, η καλύτερη f1 σε  pc  όμως να ρωτήσω τώρα σε αυτή την φ1 του 2015 την ζημιά πότε θα την φτιάξουνε; μήπως έχει βγει τίποτα που να την διορθώνει γιατί ούτε το πίσω μέρος χαλάει ούτε το πλαϊνό μόνο η πτέρυγα φεύγει και το λάστιχο και αυτά πρέπει να χτυπήσεις με 230 και πάνω επίσης μηχανικές βλάβες έχει καθόλου; δεν βλέπω να χαλάνε τα μονοθέσια από μηχανή και τέτοια;

Δημοσ.

Δεν νομίζω να έχει βγει κάτι σχετικό ακόμα. Όπως είπε και ο Alex πιο πάνω, τα mods για τη φετινή έκδοση είναι απογοητευτικά λίγα σε σχέση με του 2014. Ελπίζω για κάτι καλύτερο στη συνέχεια.

 

Για παράδειγμα ρίχνοντας μια ματιά εδώ, το μόνο που βλέπω να αξίζει είναι η προσθήκη τηλεμετρίας για τους μερακλήδες (παλιότερα ανέλυα τέτοια γραφήματα μέχρι τελευταίου... pixel, προσπαθώντας να καταλάβω πόσα χιλιοστά ακόμα έχει για να τερματίσει η πίσω δεξιά ανάρτηση πάνω απ' το τάδε σαμαράκι ώστε να την κατεβάσω κι άλλο, πλέον όμως τα έχω παρατήσει αυτά).

 

Για μηχανικές βλάβες, θυμάμαι μια φορά που οδηγούσα με rich mixture για πολλούς γύρους και η θερμοκρασία του κινητήρα είχα κοκκινίσει, αλλά δεν ξέρω αν γίνεται να σπάσει κιόλας ή έστω να χάσει σε απόδοση.

 

ps: GP3 και GP4, τι παιχνιδάρες ήταν αυτές ρε φίλε...

Δημοσ.

Καλά το gp3 δεν το πρόλαβα  όμως είχα το gp4 όταν είχα πάρει και τον πρώτο μου κάλο υπολογιστή με pentium 4 τότε το 2003 περίπου, επίσης πολύ παιχνιδάρα και της easports αυτό που λες πιο πάνω το f1  το gp4 τι να πούμε τώρα; γραφικάρες για εκείνη την εποχή,  ζημιά ρεαλιστική αφού το μονοθέσιο κοβόταν στην μέση,  μηχανικές βλάβες άπειρες,  αφού και σαν θεατής να το έβλεπες όλον τον αγώνα σε άφηνε, ήταν σα να έβλεπες φ1 εκείνης της εποχής τόσο ρεαλιστικό, όσο αφορά το περσινό παιχνίδι φ1 2014 τα mods που για μένα το έσωσαν ήταν η ρεαλιστική ζημιά που πλέον χτυπάς με τον άλλον και χαλάει και του άλλου το μονοθέσιο, επίσης και η ρεαλιστική φθορά ελαστικού που επίσης έγινε πιο αληθινή, ας ελπίσουμε και στο f1 2015 κάτι αντίστοιχο τι να πω

Δημοσ.

Παίζω Ουγγαρία τώρα, το Μονακό των φτωχών. Δυστυχώς δεν προλαβαίνω να πάω τον αγώνα σερί οπότε αναγκαστικά έκανα save ακριβώς στα μισά, είμαι πρώτος και θέλω άλλα 2 pit stop, να δούμε τι θα γίνει τελικά (αύριο απόγευμα η συνέχεια προφανώς). Αρκεί να μη βρέξει και μην κάνω καμια στραβοτιμονιά.

 

Σνιφ, το Hungaroring με συγκίνησε, μου θύμισε τα νιάτα μου, τότε που έπαιζα νυχθημερόν (κυριολεκτικά) το Formula One Grand Prix της Microprose στην Amiga 500. Πριν 23 χρόνια. Τι παιχνιδάρα ήταν αυτή:

 

Δημοσ.

μμ αυτό δεν το πρόλαβα το παραπάνω παίζει να μην είχα γεννηθεί δεν ξέρω, ένα άλλο παλιό θυμάμαι  είχε ένα πρόβλημα με πετούσε έξω συνεχεία  

δες εδώ τι σου έχω,  αλλά ας μην ξεφύγουμε άλλο από το θέμα πήγαμε αρκετά χρόνια πίσω τώρα είμαστε στο f1 2015 το οποίο όπως είπες και πιο πάνω το περνάν για πλάκα όλα τα παλιά racing games
  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως ένα από τα σημεία που το παιχνίδι δείχνει την αδυναμία του στα physics είναι σε στροφές όπως η Eau Rouge. Τρέχω τώρα τα δοκιμαστικά του Βελγίου και στο F1 2015 η συγκεκριμένη μυθική στροφή είναι ό,τι ευκολότερο έχω δει ποτέ σε αντίστοιχο παιχνίδι.

 

Ανεβαίνοντας την Eau Rouge με τέρμα γκάζι (κάτι που στο εν λόγω game είναι αφύσικα εύκολο ακόμα και με ρυθμίσεις μειωμένου downforce), δεν υπάρχει ούτε για αστείο αυτή η φοβερή αίσθηση πως το μονοθέσιο είναι ασταθές, πως μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου οι αναρτήσεις φτάνουν από το χαμηλότερο στο υψηλότερο σημείο τους λόγω της καμπύλης/κλίσης του δρόμου και της ταχύτητας με την οποία περνάς πάνω από τα σαμαράκια.

 

Θυμάμαι σε παλιότερα παιχνίδια με το που άρχιζε η αριστερή καμπή (μετά το μέσο της στροφής), νόμιζες πως θα... πετάξεις, πως υπάρχει κίνδυνος το μονοθέσιο να ξεκολλήσει από το οδόστρωμα και έπρεπε να ασκείς ακριβέστατο έλεγχο πάνω στο τιμόνι για να ελέγξεις την έξοδο από τη στροφή. Η παραμικρή απότομη διόρθωση σε έστελνε στον δεξί τοίχο με μαθηματική ακρίβεια (και 280 km/h). Ειδικά με αξιοπρεπείς τιμονιέρες των 200+ ευρώ, σε αυτό το σημείο της στροφής ένιωθες πάντα το τιμόνι να ελαφραίνει και σου πήγαινε η ψυχή στην κούλουρη. Αυτή ακριβώς είναι η μαγεία της Eau Rouge.

 

Στο F1 2015 νομίζεις ότι στρίβεις πάνω σε ράγες. Ακόμα και με χειριστήριο. Τέρμα το γκάζι, αριστερά-δεξιά-αριστερά το μοχλό και αυτό ήταν.

 

Επιπλέον κάποιος να πει στους devs ότι αν κοπανήσεις με τη ρόδα σε τοίχο (ακόμα και υπό μικρή γωνία με ταχύτητα 100-150 km/h), είτε θα στραβώσουν τα ψαλίδια, είτε θα διαλυθεί το λάστιχο, είτε αν είσαι τυχερός θα "αρπάξει" το μονοθέσιο και θα αποσταθεροποιηθεί (ή θα αρχίσει τις σβούρες). Στο F1 2015 συνήθως δεν γίνεται τίποτα...

 

Τεσπά, συνεχίζουμε.

Δημοσ.

Πάντως ένα από τα σημεία που το παιχνίδι δείχνει την αδυναμία του στα physics είναι σε στροφές όπως η Eau Rouge. Τρέχω τώρα τα δοκιμαστικά του Βελγίου και στο F1 2015 η συγκεκριμένη μυθική στροφή είναι ό,τι ευκολότερο έχω δει ποτέ σε αντίστοιχο παιχνίδι.

 

Ανεβαίνοντας την Eau Rouge με τέρμα γκάζι (κάτι που στο εν λόγω game είναι αφύσικα εύκολο ακόμα και με ρυθμίσεις μειωμένου downforce), δεν υπάρχει ούτε για αστείο αυτή η φοβερή αίσθηση πως το μονοθέσιο είναι ασταθές, πως μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου οι αναρτήσεις φτάνουν από το χαμηλότερο στο υψηλότερο σημείο τους λόγω της καμπύλης/κλίσης του δρόμου και της ταχύτητας με την οποία περνάς πάνω από τα σαμαράκια.

 

Θυμάμαι σε παλιότερα παιχνίδια με το που άρχιζε η αριστερή καμπή (μετά το μέσο της στροφής), νόμιζες πως θα... πετάξεις, πως υπάρχει κίνδυνος το μονοθέσιο να ξεκολλήσει από το οδόστρωμα και έπρεπε να ασκείς ακριβέστατο έλεγχο πάνω στο τιμόνι για να ελέγξεις την έξοδο από τη στροφή. Η παραμικρή απότομη διόρθωση σε έστελνε στον δεξί τοίχο με μαθηματική ακρίβεια (και 280 km/h). Ειδικά με αξιοπρεπείς τιμονιέρες των 200+ ευρώ, σε αυτό το σημείο της στροφής ένιωθες πάντα το τιμόνι να ελαφραίνει και σου πήγαινε η ψυχή στην κούλουρη. Αυτή ακριβώς είναι η μαγεία της Eau Rouge.

 

Στο F1 2015 νομίζεις ότι στρίβεις πάνω σε ράγες. Ακόμα και με χειριστήριο. Τέρμα το γκάζι, αριστερά-δεξιά-αριστερά το μοχλό και αυτό ήταν.

 

Επιπλέον κάποιος να πει στους devs ότι αν κοπανήσεις με τη ρόδα σε τοίχο (ακόμα και υπό μικρή γωνία με ταχύτητα 100-150 km/h), είτε θα στραβώσουν τα ψαλίδια, είτε θα διαλυθεί το λάστιχο, είτε αν είσαι τυχερός θα "αρπάξει" το μονοθέσιο και θα αποσταθεροποιηθεί (ή θα αρχίσει τις σβούρες). Στο F1 2015 συνήθως δεν γίνεται τίποτα...

 

Τεσπά, συνεχίζουμε.

καλά πολλά ζητάς ρε συ, τέτοιες λεπτομέρειες για τα λάστιχα και ζημιές εδώ χτυπάς με άλλους και δεν γίνεται τίποτα δεν χαλάει το αμάξι, καλά για την στροφή αυτή που λες στο σπα θυμάμαι στο gp4 μιας που είναι η αγαπημένη μου πίστα αν δεν πατήσεις σωστά το χάσες έχεις βγει εκτός ιδίως αν έχει βροχή, αλλά θέλει πολλές βελτιώσεις το παιχνίδι του 2015 και έχει και μια θολούρα στα γραφικά όταν τρέχεις τα δέντρα φαίνονται κάπως περίεργα

  • Like 1
Δημοσ.

Νταξ, το είδαμε κι αυτό. Χάσαμε τζάμπα νίκη στη Μόντσα επειδή:

 

α) έπεσε ο Φερστάπεν πάνω μου στα δοκιμαστικά και έφαγα εγώ 5 θέσεις ποινή στην εκκίνηση,

 

β) έσκασε λόγω φθοράς το πίσω λάστιχο στο γύρο που θα έκανα πιτ στοπ (δυστυχώς προς την αρχή του),

 

γ) αναγκάστηκα να κάνω έξτρα πιτ στοπ στα 3/4 του αγώνα με σπασμένη αεροτομή, επειδή προσπαθούσα να περάσω έναν κ@ριόλη που ήταν 3 γύρους πίσω και δεν έλεγε να κάνει στην άκρη με τίποτα, υποχρεώθηκα να πατήσω εκτός οδοστρώματος στη δεύτερη Lesmo, έκανα τετακέ και βουρ στον τοίχο,

 

δ) πήρα μαύρη σημαία στον τελευταίο γύρο του αγώνα επειδή λέει μάζεψα πολλές ποινές (είχα ήδη 6" από corner cutting επειδή έχανα τα φρένα αλλά έχω δει και χειρότερα). Τζάμπα έχασα τη δεύτερη θέση, ούτε καν κατάλαβα γιατί με απέκλεισαν (μισό μέτρο έξα πάτησα ρε παιδιά και πήγαινα με 100 km/h, έλεος).

Δημοσ.

Με τι δυσκολία το παίζεις;   το παιχνίδι δεν αδικεί σε αυτά,     πάντως σε εμένα όσο και να φθαρούν τα λαστοιχα δεν σκάνε, μήπως πάτησες  κανένα κομμάτι και σκίστηκε το λαστοιχο; :-D

Δημοσ.

Μπα δεν νομίζω, ήταν στα τελευταία τους για τουλάχιστον 2-3 γύρους (έχανα τουλάχιστον 3" στο γύρο), είχαν σχεδόν κοκκινίσει από το damage αλλά πίστευα ότι με τα πολλά θα βγάλουν ένα γύρο ακόμα. Μάλιστα έσκασε το πίσω αριστερά σε ευθεία, ούτε καν να πω ότι έγινε από απότομο φρενάρισμα κλπ. Τεσπά, προς γνώση και συμμόρφωση, άλλα φορά δεν θα τα πιέζω τόσο πολύ και θα μπαίνω νωρίτερα για αλλαγή. Αν γίνεται να σκάσει και από κομμάτι αεροτομής όμως, ακόμα καλύτερα.

 

Για τη μαύρη σημαία δεν θα έλεγα ότι είναι πρόβλημα του παιχνιδιού. Ίσα ίσα που προσθέτει ένα στοιχείο ρεαλισμού. Απλώς μου φάνηκε υπερβολικό, γιατί έχω κάνει χειρότερα χωρίς να υποστώ ποινή. Το πιθανότερο είναι πως συσσωρεύτηκαν όλα αυτά τα warnings για cutting corners (ή τα δύο ίδια penalties που είχα ήδη δεχθεί) και έφαγα τον αποκλεισμό 5 χλμ πριν την καρό σημαία. Στο μέλλον θα προσέχω περισσότερο.

 

Να το έκανα και επίτηδες το cutting corner πάει στο διάολο. Ίσα ίσα που προσπαθώ να τρέχω όσο πιο σωστά γίνεται. Αλλά όταν σε πολλά σημεία δεν έχεις επίπτωση αν πατήσεις και λίγο έξω, ε τότε δεν βάζεις τα δυνατά σου να μείνεις εντός ορίων, ειδικά σε γρήγορες καμπές (πχ. τα σαμαράκια της Μόντσα δεν σε επιβραδύνουν καθόλου, ούτε και σπάει τίποτα, οπότε κάποιες φορές προκειμένου να μπλοκάρω τα λάστιχα επειδή έχω χάσει τα φρένα, προτιμώ να πατήσω ένα μέτρο εκτός δρόμου).

 

Τη δυσκολία την έχω στο medium αλλά θα την ανεβάσω. Γιατί η αλήθεια είναι πως τώρα που συνήθισα το χειρισμό με το gamepad έχει αρχίσει να μου φαίνεται εύκολο. Σε πίστες όπως το Σπα ή η Μόντσα είμαι 2-3" πιο γρήγορος από τους υπόλοιπους υπό σωστές προϋποθέσεις. Άσχετα τελικά αν με όλες αυτές τις ιστορίες με ποινές, τράκες, μπλε σημαίες, λάστιχα, βροχές, καθημερινή κούραση κλπ μου βγαίνει η πίστη κάθε φορά να νικήσω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...