Προς το περιεχόμενο

Άσπρος καπνός έπειτα από φουλάρισμα.


tekas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω ένα παπί 125cc με 17.000 χλμ, εχθές έβαλα βενζίνη και το γέμισα (το αφήνω πάντοτε να ψιλοαδειάσει για να μην βάζω 4-5 ευρώ) και αφού έκανα μια διαδρομή περίπου 2 χλμ το έβαλα στο γκαράζ, σήμερα το πρωί που πήγα να το βάλω μπροστά πήρε με πάρα πολύ μεγάλη δυσκολία και αφού πήρε ξεκίνησε να βγάζει άσπρο καπνό, δεν έκαιγε ούτε λάδια αλλά και ούτε χτύπαγε το μοτέρ.
Πριν το πάω στο συνεργείο θέλω να δω εάν όντως είναι θέμα βενζίνης.
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος κάτι παρόμοιο ποτέ του?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ασπρος καπνος...καιει λαδι. γιατι εισαι σιγουρος οτι δεν καιει λαδι?

 

μπουκομενο καρμπυρατερ (αν δεν ειναι ιντζεκσιον, δεν μας λεει πιο παπι ειναι) ή χαλια μπουζι= κακη καυση = μαυρος καπνος ή εντονη μυρωδια ακαυστης βενζινης.

 

μαλλον πας για ελατηρια πιστονιου η τσιμουχακια βαλβιδων. αλλαξες τελευταια λαδια η εκανες καποιο σερβις στο μηχανακι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εισαι καπως υπερβολικος. Εκει που με τα αεροψυκτα ανησυχεις για το αν θα χαλασουν 10 πραγματα, με τα αλλα ανησυχεις για 30, μονο. Δεν ειναι τιποτα, απλα φροντιζεις να μην πηγαινεις βολτες εκει που δεν εχει σημα το κινητο, να εχεις παντα λεφτα για ταξι ή λεωφορειο και να μην κουβαλας βαρια πραγματα μαζι σου. Εννοειται οτι δεν τα παιρνεις για να πας σε σημαντικες δουλειες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν είναι honda suzuki kawasaki yamaha δεν έχεις λόγο να ανησυχείς αν είναι όμως κινέζικο... όταν πήγαινα σχολείο είχα ένα παιδί στην ίδια τάξη με ένα supra και ο βλάκας πήγε και άλλαξε το μοτερ astrea (ASTREA) και έβαλε lifan 110 στα 5.000 χλμ του έκοψε στρόφαλο. Πριν ένα χρόνο φίλος μου έβαλε και αυτός lifan και τώρα κάθετε και τα κλαίει καθώς δεν πάει μια και του κάνει όλο νάζια το μοτερ , την μία θέλουν ρύθμιση η βαλβιδες την άλλη σκυλοπατινάρει και έχω παραδείγματα μέχρι αύριο να σου λέω... γι 'αυτό δώσε λίγα παραπάνω να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι δισκοι ειναι απο τα πρωτα πραγματα που θελουν αλλαγη με γνησιους honda σε αυτα τα μοτερ

 

αν καποιος δεν ξερει ή δεν θελει να ασχοληθει εννοειται οτι πρεπει να τα αποφευγει. Αν καποιος εχει ορεξη να κατσει να μαζεψει καμμια 10αρια μαλακιες, τοτε με λιγα λεφτα μπορει να την βγαλει καλα για κανα 2 χρονια

 

εκει που την πατανε ολοι ειναι το οτι για να επισκευασεις το γνησιο θες πχ 200ευρω. Προτιμανε να δωσουν 300 και να παρουν ολοκληρο κινεζο, που θα το περασουνε πανω μονοι τους και δεν θα χρειαστει να τραβιουνται σε μηχανικο. Και σου λενε "οσο αντεξει, αμα λαχει το πεταω και περνω αλλο". Σε βαθος χρονου ομως την ταλαιπωρια θα την φανε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες.Αν και λίγο αργά και εγώ έχω κινέζικο παπάκι loncin και με το πρώτο service που χρειάστηκε βγήκαν πολλά από πάνω αλλά τα κύρια μέρη είναι ακόμα κινέζικα(στρόφαλος,σασμαν,μπιέλα,καρτερ) δισκάκια,βαλβίδες,γρανάζια καδένες εκκεντροφόρου,πιστόνι,τσιμούχες μπήκαν της honda...παίζει να ξέχασα κάτι.

 

 

Υ.Γ αυτή την στιγμή έχει γύρο στα 60.000 χλμ και με hardcore χρήση  :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...